Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

ASUS: Binnenkort Android Jelly Bean voor Transformer Prime (TF201) en Infinity (TF700)

ASUS Transformer Pad Infinity 700   ASUS: Binnenkort Android Jelly Bean voor Transformer Prime (TF201) en Infinity (TF700)
Geschreven door
Geplaatst op26 september 2012, 11:05 CategorieAndroid

In navolging op het bericht over de Android 4.1 Jelly Bean update voor de Transformer Prime dat ASUS Zweden gisteren de wereld in stuurde geeft ASUS Benelux vandaag ook de Nederlandse gebruikers de bevestiging. In Zweden is men reeds begonnen met de uitrol van de update, in Nederland moeten gebruikers echter nog een paar dagen wachten.

Middels een bericht op Facebook laat ASUS Benelux weten dat gebruikers van een begin dit jaar gelanceerde Transformer Prime (TF201) en een Transformer Pad Infinity (TF700) binnenkort de update kunnen verwachten.

Wanneer de update uitgerold zal worden wordt helaas niet gemeld, maar lang hoeven we er niet meer op te wachten. Opvallend is dat veel mensen op het Facebook bericht reageren met de vraag of de eerste generatie Eee Pad Transformer (TF101), begin vorig jaar gelanceerd, ook een update kan verwachten. Helaas heeft ASUS nog niet op deze reacties gereageerd, maar kijkend naar eerdere berichten lijkt de kans klein dat dit model, en de Eee Pad Slider (SL101), een update kunnen verwachten.

Jelly Bean reviews

Benieuwd naar alle nieuwe features van Android 4.1 Jelly Bean? Bekijk dan onze uitgebreide review op de Nexus 7 of een eerste indruk van de software op de Tranfsormer Pad 300.

 


logo small tablets magazine   ASUS: Binnenkort Android Jelly Bean voor Transformer Prime (TF201) en Infinity (TF700)


logo small tablets magazine   ASUS: Binnenkort Android Jelly Bean voor Transformer Prime (TF201) en Infinity (TF700)


logo small tablets magazine   ASUS: Binnenkort Android Jelly Bean voor Transformer Prime (TF201) en Infinity (TF700)

  • Delen:

Reacties

  1. Pletman
    26 september, 2012 om 11:45

    Ik kan niet wacht voor mijn Infinity. Ben er wel heel blij mee, maar mag wat stabieler allemaal.

  2. T.A Blet
    28 september, 2012 om 13:23

    De update is beschikbaar maar ik krijg hem voorlopig niet gedownload.
    Er wordt melding gemaakt om de notificaties te raadplegen maar er is helemaal geen notificatie.
    Standaard Prime hier.
    Meer mensen hebben problemen, begrijp ik.
    Ik heb het vermoeden dat de servers overbelast zijn.
    Ik heb al een keertje gereboot maar blijf hetzelfde houden.

    • T.A Blet
      28 september, 2012 om 13:29

      Na tweede reboot de update gedownload, nu aan het installeren.

      • Martijn Chel
        28 september, 2012 om 13:43

        Thanks voor de update!

      • T.A Blet
        28 september, 2012 om 13:56

        Een kleine 18 minuten duurde de installatie bij mij.
        Android 4.1.1
        Adobe Flashplayer 11.1 schijnt nog gewoon te werken, geen fouten nog voor zover.
        Ik heb in ieder geval niet de player opnieuw te hoeven installeren.

      • Martijn Chel
        28 september, 2012 om 16:12

        Dat is goed om te horen.

  3. Ricardo
    25 oktober, 2012 om 21:31

    Hallo, sinds de instalatie van Jellybean werkt het volgende niet meer.
    1.Het lukt niet meer om op het toetsenbord van de Transformer Prime typend een trema of apostrof te typen. In Icecream lukte dat wel. Hoe krijg ik dat weer terug?

    2. Regelmatig werkt de backspace toets niet. Je moet dan met je vinger op het scherm duwen tot blauwe cursor verschijnt, dan doet de backspace het weer.

    3. Op het hofdscherm kon je altijd een scherm naar rechts of links gaan, door rechts of links op de rand van het scher te tikken. Ook dat werkt nu nog maar een deel van de tijd.

    Bekend? Graag advies,

    • T.A Blet
      27 oktober, 2012 om 11:30

      Ricardo,

      Punt 1 en 2 heb ik geen last van.
      Punt 3 heb ik gelijk geprobeerd en werkt bij mij ook niet.
      Althans, ik kan niet naar een volgend scherm door de rand aan te tikken.Misschien heeft dit nooit gewerkt in JB, weet ik niet.

      Even over de backspace en misschien is dit een domme opmerking maar ik ben het nog nooit tegengekomen of ontdekt hoe te doen.
      Ik mis een delete toets heel erg, ik ga liever voor een letter staan en dan wissen dan het gebruik van de backspace functie.
      Ik pas vaak links aan en dan is het zo irritant om de cursor te plaatsen en te backspacen.
      Heeft iemand hier ook weleens moeite mee?

    • Friso
      31 oktober, 2012 om 5:47

      Goedemorgen,

      Ik heb hetzelfde probleem als Ricardo onder 1. beschrijft! Iemand al ontdekt of hier iets aan te doen is?