Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Rijen bij lancering Google Nexus 7

Nexus 7 rijen   Rijen bij lancering Google Nexus 7
Geschreven door
Geplaatst op4 september 2012, 11:35 CategorieAndroid

Het was wel een beetje te verwachten maar toch is het mooi om te zien dat er niet alleen rijen staan bij de lancering van een nieuwe iPhone of iPad. Vanmorgen is de verkoop van de Google Nexus 7 tablet van start gegaan en zoals je op bovenstaande foto kunt zien was er in ieder geval bij de Media Markt in Utrecht zowaar sprake van een rij. Helaas voor velen leverde het lange wachten weinig op, er waren namelijk maar 6 stuks op voorraad.

Het lijkt er dus op dat veel fysieke winkels het moeten doen met een zeer kleine voorraad. Een medewerker van Media Markt Eindhoven laat ons weten dat er meer tablets onderweg zijn en dat deze eind deze week zeker binnen zouden moeten zijn. Toch geven de online winkels van Media Markt, Dixons, Mycom en Saturn aan de Nexus 7 op voorraad te hebben dus als je naarstig op zoek bent lijkt me dat de beste optie.

Update: Ook online is de tablet inmiddels uitverkocht.

Meer informatie en onze ervaringen lees je in onze review van de Nexus 7.

Foto via Erik Rijsdam (Google+)


logo small tablets magazine   Rijen bij lancering Google Nexus 7

 

  • Delen:

Reacties

  1. Tom
    04 september, 2012 om 11:41

    Ik moest wel een klein beetje lachen dat er maar 6 op voorraad waren. Hoe kan dat nou? Maar 6? Kun je beter online bestellen. Volgende dag in huis, dat wel, maar beter dan in de rij staan wachten voor niets.
    Jammer dat er geen Nexus 10 is.

  2. Chef
    04 september, 2012 om 11:58

    Sta je zomaar op internet en dan ook nog eens voor het niet kunnen bemachtigen van een Nexus 7. Erg vreemd dat ze zo’n kleine voorraad hadden. Alsof het volledig aan ze voorbij is gegaan.

    • Martijn Chel
      04 september, 2012 om 12:19

      Lijkt me sterk dat ze niet wisten dat er veel vraag naar zou zijn. Denk eerder dat ze de tablet zsm wilde brengen en daardoor de voorraad nog klein was/is.

    • Sam Rijver
      04 september, 2012 om 12:55

      haha. Hoi

  3. heico
    04 september, 2012 om 12:20

    zo word het noooit een ipad killer…..

    • Martijn Chel
      04 september, 2012 om 12:22

      Agree

    • Sam Rijver
      04 september, 2012 om 12:55

      Is dan ook niet zo bedoeld

    • ron
      04 september, 2012 om 17:54

      hahahaha, wat een losersssssssssss , ipad loserssssss hahahaha

  4. Floris
    04 september, 2012 om 17:17

    Volgens mij gaat het helemaal niet om een lancering van Google maar om grijze import uit onze buurlanden door de mediamarkt. Geloven jullie nu echt dat Google de tablet alleen bij de mediamarkt gaat introduceren? Ik kan me dat moeilijk voorstellen.

    • Martijn Chel
      04 september, 2012 om 18:20

      Volgens mij wel :)
      Maa het is niet Google maar ASUS die de tablet in ons land introduceert. En ja, in eerste instantie alleen bij geselecteerde retaillers. Niet alleen Media Markt maar wel een klein aantal. Check het bericht van eerder vandaag anders even.

  5. Woout
    04 september, 2012 om 20:42

    Er stond in de Mediamarkt in Rotterdam centrum een langere rij voor de nieuwe Bose speaker dan voor die nexus 7. zo’n idioot stond al 4 uur te verwachten die dacht dat het druk werd.

  6. Jan
    04 september, 2012 om 23:45

    De mensen hebben niet echt lang gewacht.
    ik was er 50 minuten voor dat de MM Utrecht de deuren opende, en had 2 wachtenden voor me. pas rond 9:45 werd het druk.
    Ik was dus 1 van de 6 gelukkigen.

    Wel heer raar dat er maar 6 op voorraad waren.

  7. tom
    05 september, 2012 om 0:12

    Wat een onzin dit. Zes op voorraad. Ik gebruik mijn tf101 nog wel ff met android hd revolution

  8. Javier
    09 september, 2012 om 16:50

    Kleine aantallen bschikbaar hebben past in the marketing strategy van schaarste creeren (die er in werekelijkheid niet is).

    Schaarste maakt dat de mensen hebberig worden, er denken vroeg bij moeten te zijn ……. kortom de creatie van een: HYPE

    Over een maand liggen ze er gewoon in pallets en wordt je door schreeuwende advertienties aangeklampt er echt vooral een te kopen …… weg schaarste, weg hype ….kortom een gewoon product.

    Ik ben ook bij de MM geweest …. en daar waren de verkopers zelfs een beetje opgewonden over, wilde je vooral inschrijven op een wachtlijst ….alsof het een zaak van leven en dood betreft;-)

    Mensen …dit heet gewoon marketting !! Laat je niet gek maken