Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Google Nexus 7 met 32GB nu te bestellen in Nederland

Google Nexus 71   Google Nexus 7 met 32GB nu te bestellen in Nederland
Geschreven door
Geplaatst op14 november 2012, 15:18 CategorieAndroid

Eind vorige maand onthulde Google twee nieuwe versies van de Nexus 7 tablet; een 32GB variant en een 32GB plus 3G variant. De 32GB versie zal het 16GB model vervangen en wordt dus voor dezelfde prijs van 249 euro in de markt gezet. Volgens ASUS Benelux moet de 32GB versie vanaf eind deze week volop in Nederland te koop zijn, maar inmiddels kun je de tablet al bestellen.

Google Nexus 7

De 32GB versie van de Google Nexus 7 tablet is behalve het opslaggeheugen compleet hetzelfde als de 16GB variant. Eerder vandaag bleek echter dat het nieuwe opslaggeheugen ook sneller is dan in de 8GB en 16GB versies. Zo zouden applicaties sneller te downloaden en installeren zijn en wordt de opstarttijd verkort met een aantal seconden. Verder beschikt de tablet onder meer over een quad-core Tegra 3 processor, een IPS display met een resolutie van 1.280 bij 800 pixels, een microUSB poort en Wifi.

Meer informatie en alle specificaties vind je op de productpagina van de Google Nexus 7.

Nexus 7 32GB versie bestellen

De Google Nexus 7 met 16GB is nagenoeg nergens meer te krijgen en eind deze week of begin volgende week verwachten de meeste winkels de eerste leveringen van de 32GB versie. Momenteel is deze 32GB versie reeds te bestellen bij onder meer Paradigit, Komplett en Computerland. De prijs ligt op 249 euro.

Update: BCC en Otto hebben de tablet momenteel op voorraad.

 


logo small tablets magazine   Google Nexus 7 met 32GB nu te bestellen in Nederland

  • Delen:

Reacties

  1. Filip
    14 november, 2012 om 19:47

    Enig idee wanneer (en welk land) de 3G variant uitkomt? Deze staat er nergens bij….

    • Martijn Chel
      14 november, 2012 om 20:48

      Nog niet bevestigd, maar ik ga uit van eind deze maand, begin volgende maand in Nederland.

  2. sylvana
    14 november, 2012 om 22:17

    dit is de eerste keer dat ik zo’n tablet wil kopen,maar bij computerland staat over 2e camera nee en bij paradigit wel???

    • Martijn Chel
      14 november, 2012 om 22:33

      Bekijk de productpagina even zoals in het artikel aangegeven. Daar vind je de juiste specificaties.
      De Nexus 7 heeft geen camera aan de achterzijde.

  3. Stijn Huveneers
    15 november, 2012 om 12:42

    Enige idee wanneer de 32 gb versie bij de winkels (zoals BCC) geleverd wordt?

    En dus, wanneer precies de prijsverlaging komt voor de 16gb variant?

    Liep gisteren binnen, en die mensen zeiden dat ze nog niet eens wisten of dat ze de 32 gb zouden krijgen bij de BCC.. Terwijl BCC een van de weinige winkels is die de nexus 7 verkoopt. Raar..

  4. Sander
    16 november, 2012 om 15:12

    Ik heb er 2 gekocht bij BCC Utrecht.
    Ze hebben er 650 instock… distributie centrum !

    • Martijn Chel
      16 november, 2012 om 15:25

      Thanks!

  5. Joop
    16 november, 2012 om 17:40

    Vanmiddag eentje gekocht bij BCC Leeuwarden. Ze hebben ze gewoon op voorraad liggen. Werkt als een speer!!!! Mooi scherp scherm. Verslaat op dat punt de iPad mini en daar kijk je dus wel elke dag naar heee…..

    • Wybe
      16 november, 2012 om 19:19

      Gewoon jaloers ik moet nog ff wachten…………

  6. Jetgum
    17 november, 2012 om 21:54

    Ik heb gister via de website van BCC een Nexus 7 32gb model besteld en heb hem vandaag netjes geleverd gekregen. De Nexus 7 is echt een top apparaatje.. Dat scherm, wauw. Mijn moeder met haar Ipad 2 was er jaloers op;) Verder istie rete snel en 4.2 Jelly Bean heeft leuke toevoegingen. Ik kan het iedereen aanraden!

  7. mart
    17 december, 2012 om 22:45

    Al meer nieuws wanneer de 3g variant in NL te koop is?

    • Martijn Chel
      17 december, 2012 om 23:10

      Nee, helaas nog niks over vernomen.