Samsung publiceert twee nieuwe commercials Galaxy Tab S

22 juli 2014 1 Minuut 0 Reacties
Samsung-Galaxy-Tab-S-8-4-review-feature

Samsung heeft twee nieuwe commercials voor de Galaxy Tab S tablet online gezet. Beiden reclames focussen zich op het amoled-beeldscherm.

Samsung’s succes is niet alleen aan hun producten te wijten maar voor een goed deel ook aan de succesvolle marketingstrategie. Bij Samsung is de drijvende kracht van deze marketingstrategie te karakteriseren met twee elementen; Het belachelijk maken van gebruikers van andere merken en het enorme marketingbudget. Dit jaar lijkt Samsung ruim 14 miljard dollar vrijgemaakt te hebben voor marketing.

Nieuwe commercials Galaxy Tab S

De eerste reclame voor de Samsung Galaxy Tab S-lijn richt zich op het kleurweergave die mogelijk is met het amoled-scherm. De Galaxy Tab S is er in twee schermformaten: De Samsung Galaxy Tab S 8.4 met 8.4-inch scherm en de Samsung Galaxy Tab S 10.5 met 10.5-inch scherm. Omdat het scherm het Adobe RGB kleurenspectrum volledig weer weet te geven is de kans dat je een miskoop doet op het internet nu volgens Samsung vele malen kleiner geworden. Blauwe schoenen zijn vanaf nu ook op je tablet blauw. Precies dezelfde kleurschakering blauw welteverstaan.

De tweede reclame richt zich ook op het amoled-scherm, maar in plaats van de kleurweergave is hier aandacht voor de bruikbaarheid van het scherm binnens- en buitenshuis. Samsung heeft namelijk verschillende optimalisaties doorgevoerd waardoor het scherm tot wel 40% minder reflecteert (buiten) en zich in het donker tot een lager niveau gedimd kan worden. De batterijbesparende zwart-wit functie kwam nog niet een bod, dat zal waarschijnlijk wel in een later stadium een keer in een reclame opduiken.

Reviews

Lees ook onze reviews van de Galaxy Tab S 10.5 en de Galaxy Tab S 8.4 voor alle pluspunten en minpunten van deze nieuwe tablets.

Reacties (0)