ASUS Eee Pad Transformer

ASUS-Eee-Pad-Transformer

De ASUS Eee Pad Transformer is beschikbaar in een 16GB en 32GB versie, met of zonder keyboard dock. De Transformer beschikt onder meer over het Android 4.0 Ice Cream Sandwich besturingssysteem, Wifi, een Tegra 2 processor, 2 camera’s, een SD card slot en Full HD video weergave.

Gebruikerswaardering
8.5
Onze waardering
8.5
Delen:
  • Omschrijving
  • Specificaties
  • Reviews en nieuws
  • Bezoekersreviews
  • Prijzen
  • Tablet met abonnement

De ASUS Eee Pad Transformer is sinds de lancering al een zeer populaire tablet waar veel over gesproken wordt. Dit komt door een paar elementen; het relatief goedkope prijskaartje van 399,00 euro (16GB), de mogelijkheid om de tablet om te vormen tot laptop, de grote hoeveelheid functies en features, en de goede reviews.

De Transformer beschikt onder meer over het Android 3.0 (inmiddels 3.1) Honeycomb besturingssysteem, Wifi, een Tegra 2 processor, 2 camera’s, een SD card slot, Full HD video weergave, en een optioneel dock. Met dit dock krijg je meer dan alleen een mooie standaard om je tablet in te plaatsen. Zo heeft het dock meerdere aansluitingen, zoals USB, om externe apparatuur aan de sluiten, een ingebouwde accu om je tablet tot 16 uur mee te laten gaan, en natuurlijk een keyboard om je teksten te typen.

Varianten 

De Eee Pad Transformer is momenteel te verkrijgen als 16GB en 32GB Wifi-only variant. De 3G variant is inmiddels ook verschenen. Je kunt bij diverse winkels kiezen uit een bundel met of zonder docking station.

Updates

Inmiddels hebben de ASUS Eee Pad Transformer tablets een update naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich ontvangen.

Algemeen

Merk Asus
Model Eee Pad Transformer
Hybride of convertible Nee
Kleuren Bruin
Besturingssysteem Android ICS (4.x)
Gewicht 680 gram
Afmetingen 271 x 171 x 12.98 mm

Prijs en Beschikbaarheid

Beschikbaarheid Nu beschikbaar
Lancering in Nederland Niet bekend
Laagste prijs Prijs niet bekend
Prijs met abonnement Variabel - bekijk

Display

Schermdiagonaal 10.1 inch
Techniek IPS LCD
Resolutie 1280 x 800

Snelheid en geheugen

Processor Dual-core Nvidia Tegra 2
Kloksnelheid 1Ghz
Werkgeheugen 1GB
Opslaggeheugen 16GB - 32GB
Geheugenkaart lezer Ja

Connectiviteit

Wifi Ja
3G Ja
4G Nee
Bluetooth Ja - 2.1 + EDR
NFC Nee
GSM Nee
GPS Ja
USB Nee
HDMI Ja

Camera's

Voorzijde 1.2 Megapixel
Achterzijde 5.0 Megapixel

Batterij

Batterij 24.4 Lithium Polymer
Gebruiksduur Niet bekend

Overig

Active digitizer Nee
Stylus meegeleverd Nee
Overig USB aansluitingen, SD card reader en extra batterij in dock. Ook 3G modellen te koop.

Reviews van de ASUS Eee Pad Transformer

Timo
Mijn waardering:
9
28 april, 2012

Pluspunten
Goede snelle tablet qua internetten, you tube en spelletjes spelen.

Gaat ook goed met foto's op de tablet zetten.
Minpunten
Sinds de Android 4.0 Ice cream sandwich update gaat hij soms uit.
Conclusie
Goede tablet en goed docking station en ook handig dat je van alles mee kan.
Foto's maken, filmen, internetten en zelfs mobiel internet!
Toon meer
JHS_NL
Mijn waardering:
8
1 mei, 2012

Pluspunten
Design:

De tablet is mooi ontworpen en heeft een duurzaam aanvoelende behuizing. De achterzijde heeft een goudbruine kleur met structuur. De kleur van de acchterzijde komt terug wanneer men het dock erbij heeft.



Gebruik:

De Eee Pad Transformer beschikt over de Tegra 2 chip die ervoor zorgt dat je naast spellen zoals Andry Birds ook de wat zwaardere spellen zoals Shadowgun prima kan spelen op deze tablet. Het scherm reageert snel op bewigingen wat ook bij normaal gebruik (mailen, browsen, etc.) goed te merken is.



Connectiviteit:

De tablet beschikt over een microSD slot waardoor het intern geheugen is uit te breiden. Hierdoor bleek voor mij de 16 gb versie meer dan voldoende om goed gebruik te maken van de tablet op het gebied van media. Verder werkt de verbinding van apparaten via bleutooth goed en soepel. Tevens heb ik de adapter erbij gekocht voor het eventueel aansluiten van apparaten via USB, deze maakt het moeglijk om een externe hardeschijf aan te sluiten.



Software:

Het voordeel van ASUS is dat deze de Android interface nagenoeg ongemoeid heeft gelaten wat in mijn ogen een stuk mooie (en sneller is). De updates komen snel bij ASUS, ook die van ICS is inmiddels doorgevoerd.
Minpunten
Connectiviteit:

In mijn ogen is het missen van een normale usb poort toch wel jammer. Dit is overigens niet alleen bij de Eee Pad Transformer het geval maar ook bij andere vergelijkbare tablets.



Scherm:

Ik ben van mening dat het scherm nogal snel vies/vet wordt. Vrienden hebben respectievelijk een iPad en Samsung Galaxy Tab waarbij ik dit in mindere mate tegenkom. Dit zou nog verbeterd kunnen worden.



Design:

De Eee pad Transformer is wat zwaarder en dikker dan de meeste andere tablets die nu beschikbaar zijn. Dit is in mijn ogen niet echt een probleem maar het is wel iets wat mensen tegen mij opmerkte bij het zien/gebruiken van mijn tablet.
Conclusie
Ik moet zeggen dat de Eee Pad Transformer een veelzijdige tabelt is die zeker waar voor zijn geld bied. In combinatie met het dock (welke ik heb kunnen testen bij familie) is de tablet zelfs nog veelzijdiger.

Wil je een tablet waar je meer mee kan dan alleen browsen, mailen dan is de Eee Pad Transfomer zeker een aanrader om mee te nemen in je overweging.
Toon meer

Schrijf een review

Persoonlijke gegevens




Waardering
Geef een cijfer voor deze tablet (*)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Pluspunten
Schrijf in het kort op wat je de pluspunten vindt van deze tablet (*)
Minpunten
Schrijf in het kort op wat je de minpunten vindt van deze tablet (*)
Conclusie
Schrijf een korte conclusie over je gebruikservaring met deze tablet (*)


Opmerking: E-mail wordt niet gepubliceerd

LET OP: Je review zal eerst beoordeeld worden door de redactie. Bij goedkeuring van de redactie zal je review geplaatst worden.

Laat het me via e-mail weten als er op mijn reactie gereageerd wordt.
Je kunt je ook inschrijven zonder te reageren.

  • 16GB
  • 32GB
  • 16GB + dock
  • 32GB + dock
  • 16GB 3G
  • 32GB + dock 3G

    Reacties

  1. Frankie
    10 juni, 2011 om 16:32

    Ik heb hem toevallig net 3 dagen thuis liggen. Wat een pracht apparaat. Hardware is solide en het design is redelijk mooi.
    Qua software zie je bij Honeycomb nog wat bugs wat soms kan irriteren, maar over het algemeen werkt alles soepel en fijn. Het keybord dock heb ik niet, maar dat staat zeker op het verlanglijstje!
    Verder zijn de ASUS Apps mooi om mee te werken en zelfs het overnemen van een PC werkt vlekkeloos. Wel jammer van de minimale aansluit mogelijkheden zonder dock.
    Van mij krijgt deze tablet 8 sterren!

  2. M@rcel
    12 juni, 2011 om 14:02

    Heb de tablet nu 3 dagen in huis, en voldoet volledig aan mij verwachtingen. Hij is snel met een mooi helder beeld.
    Bij de 1e keer opstarten kon ik o.a. mij gmail account invoeren en wat blijkt mijn agenda, contacten en zelfs mijn gedownloade apps op mijn HTC desire HD staan hier ook direct op. Geweldig toch.
    Internet via Wifi gaat lekker snel en het typen on screen wendt heel snel.
    Het soort filmpjes wat ik er op kan bekijken MPG4 en H264 vind ik wat beperkt, misschien komt dat nog na een update.

    Over update gesproken vrij snel na opstarten gaf hij ook de update naar 3.1 weer en die stond er zo op en dan ziet het er direct nog weer wat mooier uit, o.a. de 6 homescreens lijkt soort cubes en de klok staat direct op 24 uurs instelling.

    De meeste apps en games zien er prima uit ondanks dat sommige niet speciaal voor tablet zijn, weet de transformer deze goed te “transformeren” zodat het prettig leest/speelt. Bijv. de app : “jouwaanbieding” begin plaatje wordt opgerekt ziet er niet uit, maar de aanbiedingen (waar het omgaat) zijn er strak uit. Ach ja het is nu een kwestie van tijd en dan komen er steeds meer en meer en aangepaste apps voor Android Tablets.

    Het lezen van ebook of bijv. pdf bestanden gaat makkelijk en ziet er mooi uit.

    Het mooiste compliment voor de Asus Transformer is dat collega’s die helemaal in to Apple zijn dus ook ipad maar zo toegaven dat dit toch ook een hele mooie en snelle tablet is, terwijl normaal gesproken alles wat geen Apple is niet deugt wat hen betreft.

    MicroSD kaartje nu besteld wacht ik nog op en wachten is op leather look Sleeve er omheen. Originele van asus lees ik meerdere negatieve verhalen over.

    Kortom ik ben heel erg tevreden met de Transformer!

    Mochten lezers nog vragen hebben dan hoor ik dat wel…

    • Jonathan
      01 november, 2011 om 16:55

      Hallo,
      ik lees veel positieve verhalen over de ASUS Transformer, en ik ben van plan er binnenkort een aan te schaffen. Maar ik heb over enkele punten nog mijn twijfels en vragen.
      Ik ga de ASUS met dock halen zodat ik hem ook goed voor school kan gebruiken. Maar ik vraag me af of je er ook bijvoorbeeld werkstukken op kunt maken en met excel en powerpoints kunt werken. Of moet je die apart kopen? En hoe duur is dat dan?
      En is het verstandiger om te wachten op de TF2 die binnenkort uitkomt, of maakt dat niet veel verschil? Ik wil namelijk niet dat de TF1 die ik net heb gekocht al weer achter loopt op de TF2 die dan al uit is. Ik heb wel een prijslimiet van 500 euro en ik wil hem ook kunnen gebruiken voor school.
      Wat is daarover uw mening/advies als ervaringsdeskundige??
      Groeten Jonathan

      • Martijn
        01 november, 2011 om 17:04

        Wellicht kunnen anderen je even verder helpen qua hands-on ervaringen, maar ik zou kijkend naar jou verhaal gaan voor de huidige Transformer. De Transformer Prime gaat waarschijnlijk buiten je budget vallen, zeker met dock. En, ik denk dat hij qua features niet heel veel meer zal bieden. Verder zijn er verschillende Android apps om Office bestanden te bewerken op je tablet (ook gratis).

      • hkie
        01 november, 2011 om 20:11

        Er is een app voor office ingebouwd en het werkt perfect ik heb mijn tablet nu al 3 maanden en ik speel er nog mee elke keer komen nieuwe gratis apps en ik zit nu al te wachten op de android 4 update, ik varwacht er veel van want de asus is altijd goed op tijd met de update ‘s die ook weer perfect zijn. Ik verwacht wel dat de Transformer 2 langer meegaat kwa levensduur (vanwegen quat-core).

    • Jonathan
      02 november, 2011 om 14:40

      Hallo,
      Ik las ergens dat de TF1 in prijs zal dalen als de nieuwe versie uit komt, en dat de TF2 ongeveer de prijs zal hebben van de TF1, kan dat kloppen? Dan wacht ik namelijk nog even met de aankoop van de Asus
      Groeten

      • Martijn
        02 november, 2011 om 14:48

        Het laatste wat we over de prijs vernomen hebben is dat ASUS aangegeven heeft niet met de prijzenoorlog mee te doen en de Prime in de markt te zetten voor 499 dollar, wat waarschijnlijk neerkomt op 499 euro.

    • michiel goud
      08 december, 2011 om 12:54

      Beste marcel,
      Ik ben me wezenloos aan het zoeken naar een app waarmee ik foto’s van een micro sd kaartje naar mijn gallerij kan verplaatsen. Bekijken lukt atijd, maar de ftoo’s op de transformer zetten lukt niet.
      Misschien weet jij raad.
      Groeten,
      Michiel

      • Patrick
        16 december, 2011 om 12:06

        Installeer Dropbox op je PC en op je ASUS en je kunt alles zo overzetten. Perfecte app en gratisssss

    • Nico
      04 januari, 2014 om 11:03

      Hoe zet je de asus nu precies uit? I blijf op Skype altijd zien dat mijn schoonmoeder online is terwijl ze dit niet is maar hij staat in slaapstand!! kun je me helpen?

      j300561@hotmail.com

      • Martijn Chel
        04 januari, 2014 om 12:00

        Door de stand-by knop ingedrukt te houden.

  3. Antonief
    13 juni, 2011 om 20:05

    Als Android gebruiker van het eerste G1 en nadien de HTC Desire
    nu dan op Asus met Honeycomb 3.1 Na het gebruik van een Apple Ipad 1
    is dit weer een verademing zelf beslissen waar je wat neerzet, gebruik van widgets enz. Tablet is goed uitgevoerd en voelt degelijk aan.
    Heb voor deze gekozen om de prijs en uitvoering microsd slot, hdmi aansluiting, 5 MP camera en eventueel aan te sluiten docking met
    toetsenbord. Al met al een prima tablet voor een prima prijs.

  4. Ad
    19 juni, 2011 om 12:26

    Al 2 dagen lekker bezig op m’n tablet. Bij de 1e keer opstarten werd gelijk de update naar 3.1 voorgesteld. Update verliep heel vlotjes. Ook de docking werkt prima. Toetsenbordje tikt prima. Alleen het touchpad is vrij gevoelig. Het went wel, maar je raakt het heel gemakkelijk met als gevolg dat je naar bijv een andere internet pagina springt omdat daar net de muis op stond. Ben er erg tevreden mee. Het is zeker een aanrader.

  5. Rob
    14 juli, 2011 om 11:22

    Heb mijn EEE pad nu anderhalve week in huis en ben er heel blij mee. Heb één probleem: als ik hem via de min-HDMI uitgang aansluit op de tv, heb ik geen beeld of geluid. Wie helpt mij?

    • Roy
      15 september, 2011 om 21:36

      hoi Rob is het al gelukt ik heb hetzelfde probleem

    • Hans
      16 september, 2011 om 14:42

      Ik krijg via hdmi ook geen beeld/geluid op tv. Heeft iemand al een idee waar dat aan kan liggen? (hdmi kabel functioneert wel met mijn camera op tv).

      • dijkhof
        05 december, 2011 om 23:07

        Hallo,

        Misschien moet je in het menue van de tv je hdmi aansluiting aangeven wat er aan hanhgt.
        Als dat geaktiveerd is dan moet het volgens mij lukken.

  6. zijlstra
    14 juli, 2011 om 19:50

    Ik wil graag skype met video is dat iemand al gelukt?

    • Rob
      14 juli, 2011 om 23:06

      de skype versie met video is nog niet beschikbaar; je kunt wel bellen met skype via android

  7. h.
    15 juli, 2011 om 22:56

    Ik heb de tablet (met docking) nu een week of 5. Super… en sinds 2 dagen hebik ook eindelijk mijn sleeve. Ben nog steeds van alles aan het ontdekken. Momenteel ben ik op zoek naar een app waarmee je epubbestanden kan ophalen uit mijn mail. Wie helpt mij? Het houdt me al dagen bezig….zonder resultaat.

    • M@rcel
      16 juli, 2011 om 0:25

      Ik weet niet of je het programma dropbox kent, via google genoeg over te vinden.
      Wat ik doe is dat ik bestanden vanuit de mail kopieer/opsla naar dropbox die ik op de PC heb en dan dit weer open in de dropbox die ik op Transformer heb staan. Op de transformer kies ik dan binnen dropbox voor “download” en nu staat hij op de transformer en staat hij ook onder MyLibrary wat standaard staat geinstalleerd op je transformer.

      • jonathan
        08 november, 2011 om 10:43

        Hallo, ik wil zodra de asus transformer prime uit komt hem aanschaffen, maar ik hoorde dat hij in januari pas uit komt klopt dat? Kan ik hem bestellen uit een ander land? En wordt de prime duurder dan de tf1 of daalt de tf1 in prijs zodat de prime de prijs vervangt van de tf1? Groeten Jonathan

      • Martijn
        08 november, 2011 om 10:47

        Hoi Jonathan,
        Kijk even op de productpagina van de Transformer Prime, daar vind je alle informatie: http://www.tabletsmagazine.nl/tablets/asus-eee-pad-transformer-prime/

      • Xandra
        16 december, 2011 om 19:48

        Beste Marcel,
        Ik ken <> niet, noch het gebruik ervan. Ik heb een aantal ebooks op mijn pc staan die ik graag wil lezen op mijn eee Pad. Lukt het om die over te zetten met dropbox?
        Welke app raadt u aan om te werken met office bestanden van Windows?
        Hartelijk dank voor uw hulp,
        Xandra

    • connie
      08 december, 2011 om 14:12

      werkt gewoon opslaan uit e-mail naar je bestandenlijst dan niet (ervan uitgaande dat he e-mail op je eee-pad leest)?!

  8. Martin
    04 september, 2011 om 0:25

    Ik heb de “transformer” nu een paar weken in mijn bezit. Het is mijn eerste ervaring met Android en met een tablet. Schitterend!! Ik heb ook het toetsenbord en dat is bij thuisgebruik ideaal. Inmiddels de update naar 3.2 binnen en het lijkt allemaal goed te “lopen”. Solide uitvoering, mooi scherp beeld, apps werken goed, helaas nog geen Skype met video maar ik neem dat dat binnenkort ook mogelijk is.

  9. zijlstra
    18 september, 2011 om 19:59

    Heb de transformer al 2 maanden ben er tevreden over. Alleen ik heb de laatste tijd dat als hij standby staat het internet er uit gaat, bij de instellingen staat de wifi aan en uit te knipperen. Ik moet dan mijn tablet helemaal uitschakelen en weer opnieuw opstarten. Is dit ook bekend bij iemand of ik er iets aan kan doen?
    Wat ik ook graag wil weten hoelang je ongeveer met de batterijen kunt doen.

    • Martijn
      24 september, 2011 om 16:53

      De batterij zou tot 16 uur mee moeten gaan met keyboard dock. Zonder dock moet je zeker tot 8 uur komen.

    • erwin
      15 oktober, 2011 om 15:05

      ik heb hier ook last vanweet jij een oplossing heb asus al gebeld die zij dat ik hem moest update dat heb ik gedaan is nog steeds aan het knipperen miscien weet jij inmiddels een op lossing vriendelijk groet erwin

  10. Ron
    27 september, 2011 om 18:41

    Perfect apparaat! Doet wat hij wat moet doen; is snel, veel mogelijkheden. Dockingstation (toetsenbord) is even wennen; typt net iets zwaarder dan “normale” laptop. Echter nog 1 probleem: met welk programma kan ik videochatten met iemand die Windows gebruikt? Op laptop gebruik ik msn-messenger; kan dat niet op één of andere manier ook op android, of is daar een ander progje/app voor?

  11. Martin
    01 oktober, 2011 om 15:01

    Ik heb nu Skype 2.5 en Android 3.2.1. Het lukt mij niet om te bellen met video. “gewoon” bellen werkt prima. Toch lees ik dat het kennelijk wel mogelijk is? Zijn er al gebruikers waar dit werkt?

    Verder is de Transformer een perfect apparaat. De batterij gaat geen 8 uur mee maar 6 uur haal ik wel.

    • Martin
      16 oktober, 2011 om 12:58

      Ik heb het voor elkaar. Skype met beeld en geluid! Ik heb de eerder geinstalleerde Skype helemaal verwijderd en heb daarna de nieuwste versie (opnieuw) geinstalleerd. Alles werkt nu!!

    • hkie
      01 november, 2011 om 20:15

      als je hem zonder wifi gebruikt en gewoon films zit te kijken gaat hij wel 9 uur mee. Wifi verbruikt ontzettend veel stroom.

  12. Daniël
    11 oktober, 2011 om 13:50

    Heey,

    Er komt nu toch ook ergens eind deze maand de nieuwe Asus EEE Pad Transformer 2 uit? als ik ‘t in google intik ktijg ik heel veel blogs waar ze zeggen dat het eind oktober uit komt.. \

    Daar wacht ik namelijk op :)’

    • Martijn
      11 oktober, 2011 om 20:52

      Die komt ergens in november waarschijnlijk.

  13. Daniël
    11 oktober, 2011 om 14:00

    Oeps, laat maar..

  14. peter
    28 oktober, 2011 om 13:48

    TV aansluiten via Hdmi levert nog geen beeld en geluid op; iemand een oplossing ?

  15. Ron
    18 november, 2011 om 11:50

    Ik zoek een app om te kunnen videochatten met iemamd die MSN op een Windowscomputer gebruikt? Kent iemand die? Er zijn al een aantal Android MSN-programma’s , maar daar kan ik niet mee videochatten?

  16. peter
    18 november, 2011 om 13:58

    Waar kun het dock met de laagste prijs aankopen ?

  17. lorenzo
    05 december, 2011 om 14:01

    ik heb hem thuis liggen alleen ik kan hem pas op 10 december open maken dan ben ik pas jarig dus ik ben echt benieuwd wat ik er allemaal mee kan kan niet wachten nu nog maar 5 dagen gr lorenzo

  18. Naomi
    08 december, 2011 om 18:35

    Ik heb een eee pad aangeschaft alleen krijg ik geen verbinding met wifi!! De andere apparaten die op wifi zijn aangesloten werken prima.
    Hoe krijg ik mijn eee pad aangesloten op de wifi zodat ik hem kan gaan gebruiken.
    Alvast heel hartelijk dank!

  19. ans
    25 december, 2011 om 16:14

    Ben erg blij met tablet, kan alleen geen eboeken lezen. Heb 1000 boeken op een stick maar krijg het niet voor elkaar. Wie biedt uitkomst?

    • peter
      25 december, 2011 om 16:54

      je zou ze naar je gmail kunnen emailen vanaf PC, 20mb max per email

      • ans
        25 december, 2011 om 17:21

        dat ga ik proberen, ervaring ermee?

  20. ans
    25 december, 2011 om 18:20

    dat gaat ook niet, krijg melding:er is geen app gevonden die dit ondersteunt HELP

  21. peter
    25 december, 2011 om 22:16

    Ik sla ze op vanuit Gmail en open ze met app My Library, de app die standaard op EeePad zit, waarschijnlijk te vinden onderaan bureaublad startpagina

  22. Claudia
    03 januari, 2012 om 9:00

    Ik wil ook een tablet aanschaffen en de keuze is tussen de
    Asus Eee Pad Transformer en de Samsung Galaxy 10.1.
    Ik heb vernomen dat voor de Galaxy Android 4.0 Ice Cream Sandwich beschikbaar komt. Is dit ook voor de Asus?

    • Ron Zeijger
      09 januari, 2012 om 23:17

      Heb gelezen dat voor zowel de Transformer Prime als voor de eerste versie van de Transformer EePad Android 4.0 wordt uitgerold.

      • peter
        10 januari, 2012 om 0:34

        ja klopt helemaal, voor beide versies vanaf 12 januari

      • Claudia
        15 januari, 2012 om 22:32

        Heb net gelezen dat we voor de Asus Eee Pad Transformer nog even moeten wachten tot begin februari.

    • mund
      02 februari, 2012 om 14:33
  23. Transformer
    09 januari, 2012 om 20:13

    Wat een superding

  24. Treg
    15 januari, 2012 om 22:14

    Kan geen verbinding maken met Sitecom 300N modem. Alles geprobeerd. LAptop en phone werken wel. Wat slecht is aan de Asus Tf101 is het stekkertje aan de onderkant om te verbinden met de lader. 2 maanden in bezit en de stekker blijft nog amper zitten. Foutje!

    • peter
      16 januari, 2012 om 0:58

      dat zal geheel aan jezelf hebben gelegen, beetje geforceerd misschien

  25. Louis
    23 januari, 2012 om 23:19

    Wat een super Tab. Alles werkt prima. Snel. Mooi scherm. Diverse updates gehad, zonder problemen. De Prime wordt met zekerheid een super topper, met zijn snellere processor. Ben benieuwd.

  26. Jolanda
    24 januari, 2012 om 22:20

    Ik krijg epub bestand binnen via gmail. Daar heb ik alleen de knop informatie. Als ik die kies zegt hij; er is geen app die deze bijlage kan openen voor weergave. Ik heb geen dock en het is een tf201. Mylibrary staat er op en nog een paar readers erbij. Maar krijg geen knop weergave. Hoe kan ik regelen dat deze bestanden in mylibrary komen en leesbaar zijn??

  27. loes farber
    14 februari, 2012 om 15:37

    twee maanden dolle pret met mijn super tablet Asus Transformer.
    maar nu kan ik op geen enkele manier online komen .
    HOE KAN IK EEN WIFI HERSTELLEN?
    lOEESJE

  28. peter
    14 februari, 2012 om 21:45

    14 febr 2012: ben toch wel benieuwd naar Android 4, die in februari uitgerold zou worden voor Transformer 1.
    Wie weet meer ?

  29. Tom
    12 maart, 2012 om 11:33

    Ik ben aan het twijfelen tussen deze tablet en de Toshiba AT200 (Xcite X10) http://www.tabletsmagazine.nl/tablets/toshiba-at200/ .

    Welke van de 2 is beter en wordt aanbevolen (browsing, gaming etc.)?

    • Martijn
      12 maart, 2012 om 12:20

      Het grote verschil is het keyboard dock wat de Transformer biedt. Daarbij beschikt de Transformer al over Android 4.0 Ice Cream Sandwich.
      Aan de andere kant is de Toshiba een stuk lichter en dunner, mocht dit belangrijk voor je zijn.
      Qua prestaties durf ik nog niks over de Toshiba te zeggen maar de Transformer is een zeer compleet en goed apparaat.

      • Tom
        12 maart, 2012 om 15:34

        Ja dat dock is wel mooi inderdaad.
        Lichter en dunner is een mooi pluspunt, maar dat maakt mij opzich niet zoveel uit. Als ie maar niet super dik is.
        Android 4.0 stock is wel mooi, dat zag k bij mn telefoon, die zou Windows Phone 7 krijgen, maar die werd gecancelled.
        Mijn oog viel op een topic van Tweakers.net van iemand die op zoek was naar een tablet met ongeveer de dingen die ik ook wilde. Iemand had gereageerd met Acer Inconia Tab A510. Daar ga ik op wachten.

  30. W.Helmus
    28 december, 2013 om 21:41

    Ik heb Transformer TF 101 met docking station van iemand gekocht. In het begin deed alles het; maar nu doen de USB poorten en kaartlezer het niet meer. Wat kan ik hier aan doen om het weer werkend te krijgen?