Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Gaat het nu al fout voor de Notion Ink Adam tablet? Kapotte camera’s en displays, slechte klantenservice

Geschreven door
Geplaatst op28 januari 2011, 14:21 CategorieAndroid

Het lijkt erop, als een paar mensen op het NotionAddicts messageboard enige indicatie zijn, dat Notion Ink heel wat aantijgingen te wachten staan van de eerste ronde pre-order klanten. Een van de aantijgingen is dat Notion Ink klanten die gebruik willen maken van de 7 dagen niet-goed-geld-terug garantie aan het lijntje zou houden zodat de periode zou verlopen en het moeilijker wordt (en kostbaarder) om je geld terug te krijgen.

Op messageboards zien we het verhaal van Rambler (Rambler358) wat alles in gang heeft doen zetten. Rambler zit momenteel in de situatie dat hij wacht op reactie van Notion Ink op zijn vraag om het geld volledig terug te krijgen. Notion Ink heeft deze persoon blijkbaar weinig tot geen hulp geboden bij het oplossen van problemen als een kapotte camera, een kapot scherm en niet werkende links naar help files in het systeem. Bekijk het complete verhaal op de Android Community website.

We moeten het toch vragen; Is het normaal dat een tablet zoveel goede media uitingen krijgt voor de lanceringen, gevolgd door zo veel slechte publiciteit na de lancering? Of denk je dat de meeste apparaten deze problemen hebben en dat het nu alleen uitgemeten wordt omdat Notion Ink altijd open kaart heeft gespeeld over het proces zodat slechte publiciteit nu interessant en nieuwswaardig is?

  • Delen:

Laat een reactie achter

Opmerking: E-mail wordt niet gepubliceerd of gedeeld.