Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Motorola Xoom leverbaar in Nederland; waar kun je er een kopen?

Geschreven door
Geplaatst op19 mei 2011, 13:13 CategorieApple

De Motorola Xoom, de eerste Android 3.0 Honeycomb tablet ter wereld, is nu eindelijk ook in Nederland te koop en bij een aantal winkels leverbaar. Je kunt een 32GB Wifi-only versie aanschaffen voor een prijs rond de 579,00 en een 32GB Wifi + 3G versie voor ongeveer 699,00 euro. Natuurlijk betaal je minder in combinatie met een internet abonnement.

De Xoom tablet heeft 10.1 inch scherm met een resolutie van 1.280 bij 800 pixels. Verder beschikt de Xoom over een 1GHz Tegra 2 processor, Flash ondersteuning, een 2 megapixel camera aan de voorzijde, een 5 megapixel camera aan de achterzijde, 720p opnamemogelijkheid, 1080p weergave, een HDMI uitgang, Wifi, 3G, Bluetooth en 1GB aan RAM geheugen. Na de break vind je de winkels waar de Motorola Xoom te koop is.

Wil je meer over de Motorola Xoom weten? Lees dan hier verder.

  • Delen:

Reacties

  1. bram
    19 mei, 2011 om 13:47

    Alle sites die daar staan (met uitzondering van 3g @bol.com en een langere levertijd van wifi @bol.com) hebben nog een ‘niet leverbaar’ status.. Waar komt dit nieuws precies vandaan ?

    • Martijn
      19 mei, 2011 om 13:56

      Bol.com heeft aangegeven beide versies maandag op voorraad te hebben. Belcompany zou ook begin volgende week kunnen leveren (niet zeker of dit 3G of Wifi-only is).

      • bram
        19 mei, 2011 om 13:58

        allright, nou dan is het dus nog even wachten. Het eind is in zicht ;) Dan wordt het wachten op de 3.1 update :D

      • Martijn
        19 mei, 2011 om 14:04

        Ach ja, je hebt ook wat dan he :) Ik heb voor de duidelijkheid het bericht even aangepast. Wel zo eerlijk.

    • Martijn
      19 mei, 2011 om 20:40

      PDAshop is toegevoegd. Hier is de 3G versie ook leverbaar.

  2. Bas
    19 mei, 2011 om 15:00

    De prijs bij Salland is €1060,- !!!!
    En wanneer en waar kan je de bijpasasende gadgets, zoals bijvoorbeeld een dockingstation, aanschaffen.

    Verder kan ik alleen maar zeggen: EINDELIJK!

    • Martijn
      19 mei, 2011 om 15:06

      Ja.. I know. What are they thinking? Ze zullen er snel genoeg achter komen. Wanneer de accessoires te koop zijn aken we een mooi overzicht.

    • Martijn
      10 juni, 2011 om 21:47

      Vergeet niet je ervaringen te delen in onze tablet productgids.. dan maak je ook nog eens kans op 50 euro aan accessoires voor je tablet.

  3. Fabio
    23 mei, 2011 om 16:21

    Bij MyCom kun je ze ook halen.

  4. Ronald
    22 juni, 2011 om 7:31

    Alsof je leven ervan afhangt. “Eindelijk” verkrijgbaar :-).

    Wat zijn wij toch altijd en eeuwig materialistische graai-apen, nietwaar? Denkend dat ons geluk en welzijn afhangen van de spullen die we om ons heen verzamelen als een stelletje Neanderthalers. We denken wel dat we het summum van de evolutie zijn, maar we zijn gewoon nog steeds apen op onze rots, loerend naar wat anderen hebben of niet hebben, naar wat anderen kunnen of niet kunnen. Prachtig!