Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

ASUS Eee Pad Transformer leverbaar; waar kun je er een kopen?

Geschreven door
Geplaatst op9 juni 2011, 10:50 CategorieAndroid

Het is zover; volgens ASUS is de Eee Pad Transformer tablet vanaf deze week goed verkrijgbaar in Nederland. Na weken van afwezigheid door voorraadproblemen kun je nu terecht bij een groot aantal fysieke winkels en online shops om de tablet aan te schaffen, zoals BCC en Expert. De tablet wordt daar begin volgende week verwacht.

De ASUS Eee Pad Transformer heeft een 10.1 inch scherm, draait op Android 3.1 Honeycomb, maakt gebruik van een Tegra 2 processor. Met een optioneel dock kun je de tablet omtoveren tot een laptop. Belangrijke features zijn onder meer twee camera’s, een HMI uitgang, een microSD card slot en 16GB of 32GB aan intern geheugen. Wanneer je het dock aanschaft krijg je daar ook twee USB aansluitingen, 10 uur extra batterijduur en een SD card slot bij. Na de break vind je een overzicht van alle winkels waar je de Transformer kunt kopen.

ASUS Eee Pad Transformer kopen

De Eee Pad Transformer is verkrijgbaar als 16GB of 32GB Wifi-only versie. De tablet beschikt niet over 3G connectiviteit en is daardoor niet met data abonnement aan te schaffen. Overigens is de ASUS Eee Pad Transformer met docking station na een lange tijd van afwezigheid onder andere bij Yorcom weer op voorraad. Bij de meeste winkels heb je naast de keuze uit een 16GB of 32GB versie ook de keuze om de tablet met of zonder keyboard dock aan te schaffen.Voor het dock betaal je gemiddeld 100 euro extra.

Op deze pagina vind je een compleet overzicht van alle winkels waar je de ASUS Eee Pad Transformer kunt kopen.

  • Delen:

Reacties

  1. svdm
    09 juni, 2011 om 11:32

    Vreemd, ik heb ‘m nl. op 3 juni besteld bij tabletcenter (pdashop) en daar staat toch nog duidelijk dat de verwachte leverdatum 21 juni 2011 is. Dus nog niet op voorraad.., wél te pre-orderen. Hoe zit dit?

    • Martijn
      09 juni, 2011 om 11:37

      Dat zouden we bij de winkel zelf moeten checken. ASUS (diegenen die de distribueert) zegt ze toch echt geleverd te hebben. Het zou kunnen dat pdashop gebruik maakt van een andere importeur (niet ASUS).

  2. svdm
    09 juni, 2011 om 11:56

    Ik heb een berichtje gestuurd naar de klantenservice van http://www.tabletcenter.nl en ze gevraagd hoe het zit met de levering. Ik kom erop terug…

  3. Joost
    09 juni, 2011 om 12:53

    Van deze tablet heb ik hoge verwachtingen. Vanaf morgen ligt hij bij Scheer en Foppen in de winkel in Nijmegen werd mij verteld en zo staat het ook op hun website. Ben mega benieuwd, alleen de financiële middelen ontbreken nog op dit moment.

  4. digimind
    09 juni, 2011 om 13:16

    tot nu toe is pixmania.com de enige die beweerd hem op voorraad te hebben.. de rest heeft verschillende leverdata…

    • Martijn
      09 juni, 2011 om 13:21

      Bobshop zegt ze deze week nog te hebben, Expert levert het as we speak uit aan filialen, Modern krijgt hem ook vandaag of morgen en Scheer & Foppen zegt deze week of maandag bestellingen te kunnen leveren.

  5. peter
    10 juni, 2011 om 21:42

    Vandaag eeepad tr ontvangen na bestelling zo’n 6 weken geleden bij informatique. nl

    • Martijn
      10 juni, 2011 om 21:45

      Ben benieuwd naar je ervaringen! Vergeet ze niet te delen in onze tablet productgids.. dan maak je ook nog eens kans op 50 euro aan accessoires voor je tablet.

  6. Mariska
    10 juni, 2011 om 22:58

    Mooie tablet! Heb em besteld hoor!

  7. Rene
    12 juni, 2011 om 11:27

    ik hoor wel van jullie wat de ervaringen zijn…???

  8. Patrick
    20 juni, 2011 om 11:50

    volgens mij zit er een probleem in de levering van de combi tablet+dock. die kan ik nergens beschikbaar vinden. In het meest gunstige geval wordt een beschikbaarheid vanaf 1 juli afgegeven.

  9. Gerard
    20 juli, 2011 om 11:39

    Ik zit te wachten op de 3g versie. Weet iemand wanneer die in Nederland kom?

    • Martijn
      20 juli, 2011 om 11:44

      Deze moet eind augustus / begin september verschijnen.