Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Wat is voor jou de beste tablet van dit moment?

Geschreven door
Geplaatst op11 juli 2011, 13:30 CategorieHardware

We hebben eerder vandaag een artikel geplaatst waarin we zes high-end tablets met elkaar vergelijken, maar we zijn ook benieuwd waar jouw voorkeur naar uitgaat. Wat is voor jou de beste tablet van dit moment? We hebben ook tablets als de HP TouchPad en Samsung Galaxy Tab 10.1 meegenomen aangezien hier al veel over bekend is en je wellicht wacht op een van deze tablets. Laat in onderstaande poll weten wat jou favoriete tablet is en geef je reactie onderaan dit bericht.[poll id=”4″]

Mocht jouw favoriete tablet er niet tussenstaan, geef dan in een reactie onderaan dit bericht jouw mening.


  • Delen:

Reacties

  1. Ries
    11 juli, 2011 om 15:03

    De HP TouchPad is wel een opemerkelijke stijger te noemen, terwijl dit apparaat niet eens via officiele HP verkoopkanalen in Nederland te koop is. Nog een paar dagen en mag ik mij eigenaar noemen van dit, in Nederland, unieke apparaat!

    Uiteraard heb ik op de TouchPad gestemd ;-)

    • Martijn
      11 juli, 2011 om 17:54

      Je loopt toch niet je cache te verwijderen he!? ;)

      • Ries
        11 juli, 2011 om 18:32

        Ik heb maar 1x gestemd mijn beste Martijn…..ik zou niet durven ;-)

      • Martijn
        11 juli, 2011 om 18:36

        Ik geloof je :)

    • Ries
      11 juli, 2011 om 20:30

      Ondanks dat het de eerste HP/Palm webOS tablet is met enkele minor bugs, die overigens worden glad gestreken in de eerste OTA update, zal ’t mij niet weerhouden een TouchPad aan te schaffen. Heb inmiddels tablets met Android en iOS in mijn handen gehad, maar de wijze waarop ik wens te werken komt voor mij het beste tot z’n recht op een tablet/smartphone v.v. webOS.

      Als ik een halverwege het typen ben van een e-mail en besluit een stuk tekst uit een webpagina of tekst uit een e-mail in een inbox van ander mail account wil gebruiken dan wil ik dat zonder mijn huidige mail te verlaten. Ik wil aan mijn e-mail meerdere bijlagen hangen met verschillende extenties zonder dat ik dat per bestand vanuit desbetreffende apps moet doen. Simpelweg dezelfde wijze zoals je dat op een PC bent gewend.
      Ik wil ook voor elk account een aparte ‘handtekening’ hebben en niet een enkele voor al mijn accounts.

      Tevens is het prettig om te weten wanneer iemands gegevens in mijn contacten automatisch is gewijzigd zonder dat ik dat zelf moet doen of bij te houden. Social media integratie op OS niveau is iets waardoor ik geen apps nodig heb om alles te bundelen.

      Meerdere apps in een duidelijk overzicht op mijn scherm open houden en aan elkaar gerelateerde taken gegroepeerd beheren vind ik een must. Een app minimaliseren om een andere app te starten vind ik tijdverspilling.

      Tijdens een taak of bewerking gestoord worden door een schreeuwerige notificatie waar je niet ‘omheen’ kunt is voor mij een afknapper.

      Als ik op een tabket aan ’t werk ben en mijn telefoon gaat of er komt een sms binnen en ik ben niet in de gelegenheid om het via mijn telefoon te beantwoorden, dan wil ik dat via mijn tablet kunnen doen.

      Opladen, synchronisatie, updates en backups wil ik draadloos kunnen doen.

      Ongeacht op welk apparaat ik werk (PC, laptop, smartphone of tablet) wil ik mijn apps, muziek, foto’s, documenten, agenda, e-mail enz. tot mijn beschikking willen hebben.

      Bestandsoverdracht dient zonder kabeltjes of een beheerprogramma op de PC te geschieden. Gewoon apparaten met elkaar in contact brengen en klaar is kees.

      Kan nog wel even doorgaan, maar het is denk ik wel duidelijk waarom ik voor de TouchPad kies ;-)

  2. Coen Schut
    11 juli, 2011 om 16:46

    Toshiba Thrive

  3. marcel