Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

100 euro korting op je tablet met abonnement bij The PhoneHouse

Geschreven door
Geplaatst op28 september 2011, 0:12 CategorieActies

Er loopt vandaag een zeer interessante actie voor consumenten die op zoek zijn naar een tablet of smartphone met abonnement. Bij Groupon is alleen vandaag (Update: en 29 september) een waardevoucher van The Phonehouse ter waarde van 120 euro te bestellen voor 19 euro. Deze voucher kun je gebruiken voor het aanschaffen van een tablet of smartphone met abonnement waardoor je dus 101 euro korting krijgt.

Naast tablets en smartphones is de voucher ook te gebruiken voor laptops, kortom het complete assortiment van The PhoneHouse. De enige voorwaarde hierbij is dat je een nieuw abonnement met een toestel, tablet of laptop afsluit of je huidige abonnement met toestel verlengt. Bij The PhoneHouse is het mogelijk om een abonnement bij elk willekeurig netwerk aan te schaffen of te verlengen. Bestel hier je waardevoucher van 120 euro en betaal maar 19 euro.

Natuurlijk horen er nog wat extra voorwaarden bij. Zo is de voucher één jaar geldig en wanneer de bijbetaling niet volledig 120 euro is, dan kan je het overige besteden aan accessoires naar keuze.

Kortom, bekijk hier de actie en daarna snel naar de webshop van The PhoneHouse voor 100 euro korting op een tablet, smartphone of laptop met abonnement naar keuze. Het assortiment tablets van The PhoneHouse vind je op deze pagina.

Update: De actie is met een dag verlengd en ook op 29 september geldig!

Update 2: De actie is weer verlengd en loopt tot en met 2 oktober.

  • Delen:

Reacties

  1. Maurice
    28 september, 2011 om 12:06

    Leuk. Maar op de website van phonehouse is niet de ASUS Eee Pad Transformer 3G te koop maar die ZONDER 3G.
    Je koopt dus een tablet zonder 3G met een mobiele abonnement. Kijk maar bij de tablet informatie.

    • Martijn
      28 september, 2011 om 12:20

      Uit de informatie die we van The PhoneHouse gekregen hebben blijkt wel dat het een 3G model is, maar we gaan het even navragen.

    • Martijn
      28 september, 2011 om 12:56

      Hoi Maurice,
      Dit is toch de Transformer 3G, met 3G module dus. We hebben de bevestiging gekregen van The PhoneHouse.

  2. Robert
    01 oktober, 2011 om 10:44

    Waarom passen ze het niet aan dan. Ik was al in de winkel geweest maar daar hebben ze hem überhaupt niet op voorraad. (Je word doodgegooid met de galaxy tab) Dus dan maar online bestellen. Maar zolang er niet expliciet vermeld staat dat het om het 3G model gaat durf ik het niet aan. Zal je altijd zien. Zit ik straks met een tablet en een abonnement die ik niet met elkaar kan gebruiken.

    • Martijn
      01 oktober, 2011 om 11:34

      Dat heb ik dus ook gevraagd, maar kreeg daar geen antwoord op. Je kunt hem altijd bestellen en wanneer het niet is wat je verwacht terugsturen. Dat is met alles. Als ik jou was zou ik, net als ik gedaan heb, de vraag stellen via Twitter (Phonehousehelpt), het antwoord op je vraag bewaren (en printen), de Transformer bestellen en als het dan niet de 3G is heb je in ieder geval bewijs, en daarnaast kan ik ook voor je getuigen. Dus je kunt dan alles terugdraaien wanneer het niet klopt.

  3. Robert
    01 oktober, 2011 om 13:50

    Heb je een link naar de tweet + antwoord?

    • Martijn
      01 oktober, 2011 om 14:05

      Hoi Robert,
      Maar natuurlijk. Hierbij;

      Link 1
      Link 2
      Link 3

      En het onderwerp;
      Transformer 3G

  4. Eva
    06 december, 2011 om 10:04

    Ik had de Eee pad bij de phonehouse besteld en naar aanleiding van het bericht van Maurice hierboven gevraagd of er 3G op zit. Dit blijkt NIET zo te zijn. De phonehouse zegt dat ze de combi van de tablet met het abonnement zo verkopen dat je zelf kan kiezen hoe je je abonnement inzet. Je kan een losse 3G-router aanschaffen voor €150. Vind het behoorlijk misleidend en heb dan ook mijn bestelling geannuleerd.

    • Martijn
      06 december, 2011 om 10:26

      Dat is wel zeer slecht. Ik ga ze gelijk hiernaar vragen aangezien ze (zie tweets) bevestigd hebben dat het om een 3G model gaat.

    • Martijn
      06 december, 2011 om 11:58

      Inderdaad. PhoneHouse bevestigt nu dat ze een fout gemaakt hebben. Onze excuses ook voor het ongemak!

  5. Marjon – Phone House
    06 december, 2011 om 11:41

    Beste Martijn,

    Bedankt voor het melden op Twitter. Het staat inderdaad onduidelijk op de site. Ik heb mijn collega gevraagd dit duidelijker op de site te zetten om onduidelijkheden hierover in de toekomst te voorkomen. Momenteel voeren we de Asus Eee Pad Transformer alleen zonder 3G.

    Met vriendelijke groeten,

    Marjon
    Phone House