Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Android 3.2 Honeycomb update voor HTC Flyer Wifi-only model

Geschreven door
Geplaatst op4 januari 2012, 12:26 CategorieAndroid

Begin december rolde HTC de langverwachte Android 3.2 Honeycomb update al uit voor de 3G versie van de HTC Flyer en sinds gisteren kan ook de Wifi-only versie van de tablet voorzien worden van het voor tablets geoptimaliseerde besturingssysteem. De HTC Flyer beschikte tot op heden over Android 2.3 Gingerbread maar bij de lancering beloofde HTC al een update naar Android Honeycomb.

Toch zijn niet alle bezitters van de HTC Flyer even blij met de update. Zo wist gebruiker Ton ons vorige maand te melden dat het geheel onoverzichtelijker en trager geworden was en dat het verwijderen van de fysieke knoppen wel een gemis is. HTC heeft zelf al aangegeven dat de indeling van het homescreen verloren gaat door de update. Benieuwd naar Android 3.2 Honeycomb op de HTC Flyer? Bekijk dan de eerste hands-on video.

De update heeft een grootte van 210MB en zorgt voor een softwareversie met het nummer 3.55.405.1.







  • Delen:

Reacties

  1. Rene Breemans
    25 januari, 2012 om 12:49

    Ik ben zeer tevreden met de update naar Android 3.2 Honeycomb
    De tablet is nog steeds even snel en werkt zonder problemen Wel is het jammer de de hardware knoppen weg zijn en daarvoor software knoppen in de plaats zij gekomen. Dit gaat ten koste van grootte van het scherm

    Verder ben ik zeer tevreden

    • huibjan
      26 februari, 2012 om 23:20

      Hoi Rene,
      Hoe kom ik aan zo”n update voor mijn HTC Flyer 16GB?
      Heb nml geen idee hoe dat werkt.

      Gr HJ

      • rene
        27 februari, 2012 om 16:54

        Dat ging automatisch
        Via update meldingen kreeg ik het verzoek of e.w geïnstalleerd kon worden na klikken voor accoord ging verder alles vanzelf

  2. Laura
    10 april, 2012 om 22:43

    Ik heb de update naar 3.2 per ongeluk gedaan, ik was in de veronderstelling dat het 4.0 was omdat die onlangs op m’n sensation XE was geïnstalleerd.
    Maar ik ben totaal niet tevreden met de 3.2, is er een mogelijkheid om deze te verwijderen? Dan wacht ik wel tot de 4.0 er is.

    gr.Laura

    • Martijn
      10 april, 2012 om 23:04

      Ik ben bang dat dat niet heel gemakkelijk gaat. Je zou even contact met HTC zelf moeten opnemen om het zeker te weten.

      • Laura
        11 april, 2012 om 10:33

        Bedankt Martijn, ik vreesde het al, dus ik stuur HTC wel een mailtje.

        In januari werd bekend gemaakt dat de Flyer ook een update naar de 4.0 zou krijgen, maar in Maart stond hij niet meer op het lijstje voor deze upgrade.
        Is er bij jullie iets bekend?

      • Martijn
        11 april, 2012 om 11:02

        Die geruchten gaan nog steeds maar ik zou er niet op wachten. Dat kan namelijk nog wel even duren als het al gaat gebeuren. Er is nog niks door HTC bevestigd.

  3. Laura
    12 april, 2012 om 14:56

    HTC heeft me gezegd dat het niet mogelijk is om ‘m te downgraden, wat ik op zich wel raar vind, maar goed, wat weet ik ervan

  4. Annoniempje
    25 april, 2012 om 21:41

    Stel, Ik koop nu een HTC Flyer.
    Zijn de fysieke knoppen dan weg en is hij dan al geüpdate?

    • Martijn
      25 april, 2012 om 21:44

      Naar wat ik weet helaas niet. Er zijn geen nieuwe modellen geproduceerd.