Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

ASUS: Geen Wifi problemen Transformer Prime in Nederland

Geschreven door
Geplaatst op19 januari 2012, 13:28 CategorieHardware

We hebben het er bijna dagelijks over en de website stroomt vol met reacties over het onderwerp; de Wifi en GPS problemen van de ASUS Eee Pad Transformer Prime. Toch zijn de reacties (tot mijn verbazing) erg verdeeld. Sommige gebruikers melden helemaal geen problemen met Wifi en andere brengen de tablet terug omdat de verbinding te slecht is.

Vanmorgen las ik een artikel op de website CNET waarin gemeld werd dat ASUS UK belooft dat er in de UK geen modellen met Wifi problemen verkocht worden. De fabrikant geeft aan: “After extensive checks we can confirm that no units have been supplied to the UK with a known Wi-Fi issue.” Deze uitspraak was natuurlijk reden om eens contact op te nemen met ASUS Benelux want zover zitten wij niet af van de UK.

Opvallend genoeg laat ASUS Benelux hetzelfde weten als ASUS UK, al is het niet echt een belofte. ASUS Benelux zegt; “Wifi zou geen probleem moeten hebben. Als dat wel zo is raden we de consumenten aan om contact op te nemen met ons service center op 0591570290.” Het is een ander keuze qua woorden maar hieruit kunnen we wel opmaken dat er ook in Nederland in principe geen modellen geleverd moeten zijn die over het bekende Wifi probleem beschikken.

Niet tevreden? Geld terug!

Ook hebben we ASUS ter bevestiging gevraagd wat de mogelijkheden voor consumenten zijn die niet tevreden zijn over de Wifi en GPS functie, met als reactie; “In Nederland is het ook zo dat als mensen echt niet tevreden zijn over het product omdat ze een betere werkende GPS verwachtten dan kunnen hun geld terug krijgen bij de winkel waar ze hem hebben gekocht. Mochten zij de klant niet kunnen of willen helpen dan kunnen ze contact opnemen met ons service center op 0591570290 en dan zullen zij zorgen dat het wordt opgelost.”

Hier spreekt ASUS ook niet over Wifi problemen dus het lijkt erop dat dit probleem eigenlijk niet eens meer echt erkent wordt door de fabrikant. Overigens is er vandaag wel een update uitgerold die een aantal grafische fixes brengt en daarbij melden sommige gebruikers ook een verbetering in het GPS signaal.

Het is een wat onduidelijk verhaal en hoe het kan dat sommige mensen dan toch Wifi problemen hebben blijft een raadsel. Zouden het geïmporteerde modellen kunnen zijn? Zou alleen de eerste Nederlandse levering er last van kunnen hebben? Of wordt het Wifi probleem overdreven?





  • Delen:

Reacties

  1. Erik
    19 januari, 2012 om 14:57

    Ik gok op een combinatie van, pech (router die niet mooi aansluit bij het apparaat) en oververwachtingen. Je moet gewoon niet verwachten dat het een even goed bereik heeft als een laptop, en sommige mensen stellen dat nou eenmaal als de norm, en trouwens, een vriend van mij heeft de ipad2, en ook daarvan is de wifi niet zo sterk als op een laptop. Dus ik denk dat mensen dat maar gewoon moeten accepteren van de huidige generatie tablets.
    Nog steeds zeer tevreden met mijn prime, ik zal niet ontkennen dat wifi niet heel sterk is, maar in mijn ondervindingen zit het een beetje tussen een laptop en een smartphone in qua bereik, dus prima:) Gps is overigens een ander verhaal, dat is gewoon zeer zwak. Dus laat je niet in verleiding brengen hem toch te kopen als je gps wilt omdat je af en toe iemand op een forum hoort roepen dat gps prima is, dat is gewoon niet waar, misschien hebben ze dan geluk met de locatie waar ze zijn of net een ander bouwtype, maar van goede gps kan je gewoon niet uitgaan. Overigens las ik wel dat sinds de ICS updat het mogelijk is om een externe gps finder aan te sluiten!! via bleutooth dan een apparaatje voor het raam leggen en navigeren op de prime, of zelfs de gps van je telefoon doorsturen naar je prime, het kan dus er zijn wel wat mogelijkheden;)

    • Danny
      20 januari, 2012 om 0:05

      Nu ook eens een positief bericht over de Asus T P, ik heb helemaal geen problemen met deze wereld tablet. Echt alles werkt zoals het moet, het ziet er gelikt uit en wifi doet het bij mij thuis geweldig. Ook als ik 2 hoog zit op zolder dan nog weet de ATP het signaal te vinden. Ook de gps heb ik geen problemen mee. Ik heb speciaal gewacht op deze tablet het geld had ik al in november maar ik dacht wacht tot deze uitkomt. Alle MM’s afgebeld uiteindelijk heb ik em kunnen kopen in de MM Alexandrium in Rdam. Zit net een muziekje te luisteren en het geluid is echt subliem. Terwijl ik dit type op het bijgeleverde dockingstation luister ik lekker naar muziek die inmiddels op de sshd staat.

  2. Paul
    19 januari, 2012 om 15:09

    Ik denk dat het wifi probleem wordt overdreven… Ik heb door heel m’n huis internet verbinding. In mn bed kan ik 1080p streamen, en dat is op de 1e verdieping niet zo heel erg ver weg van de router (hoewel dat fluctueert, maar 720p werkt zo goed als altijd) en in de badkamer, die het verste van de router zit heb ik ook nog verbinding. Niet brandend snel, maar je kunt je facebook checken terwijl je aan het douchen bent(…wat?). Het is in ieder geval beter dan mijn HTC Legend, maar die heeft alleen 802.11b/g dus dat is misschien niet helemaal valide als vergelijkingsmateriaal. Ik moet ook zeggen dat wij een standaard KPN xperia box gevalletje hebben als router… Weet niet wat de prestaties zijn van dat ding, maar ik denk ik zeg het even.
    Heb hem nu 4 dagjes en een paar dingen zijn me opgevallen (grotendeels positief)
    – Opladen gaat alleen via stopcontact. Is wel een klein beetje jammer, maar dat hij 15 volt nodig heeft kunnen we vrij weinig aan doen.. Ik heb hem net aan de oplader gehangen (hij was na vol opgeladen te zijn na 3 dagen ”normaal gebruik” leeg) dus ik ga kijken hoe lang het duurt voor een full charge
    – Een verbazingwekkend geluid! Ik weet niet of het er aan ligt dat ik niks gewend ben qua geluid op mobiele apparaten, maar het is een mooi en helder geluid wat eruit komt. Veel mensen zeuren dat het raar is dat de speaker aan de achterkant zit, maar ze hebben daar duidelijk over nagedacht bij Asus. Als ik de speaker namelijk naar mij richt/mn hand achter het apparaat houd dan is het geluid te scherp en snerpt het (als je begrijpt wat ik bedoel)
    Als je de tablet gewoon met het scherm richting je gezicht houd is het een mooi rond en vol geluid die een goede weergave geeft van het daadwerkelijke geluidsbestand. Totaal geen hol of blikkerig geluid.
    Nadeel is dan wel dat je je hand natuurlijk makkelijk vast houdt onderaan de tablet.. dus dan zit je vrij snel met je hand een beetje over de speaker, maar dat is niet erg hinderlijk voor het het geluid. Volume is ook prima.
    – iOS achtige ervaring. Die ”Android lag” die veel mensen gewend zijn is zo goed als weg want natuurlijk heel erg ten goede komt voor de gebruikservaring.
    – De tablet-in-dock-klikken-actie is ook heel simpel en als je hem erin klikt krijg je een lekkere stevige klik, hij wiebelt ook helemaal niet in zn dock oid.. voelt heel robuust aan, net als de rest van de tablet.
    – ..misschien een beetje domme bug, maar als ik wil reageren op de status van iemand op facebook en ik druk op enter om hem te posten, dan doet hij een ”gewone enter” in plaats dat ie het post. Dat was met honeycomb nog niet. Maarja, dat zie ik als een klein detail.
    GPS… Tja, ik heb hem nog niet gebruikt, maar hier thuis op de wifi zijnde vond hij mn huis in 2 seconden. En aangezien het toch een wifi only tablet is.. Ik zie er niet zulke problemen in.
    Ik houd hem in ieder geval! :p

  3. christ-jan
    19 januari, 2012 om 18:17

    Nou wifi probleem overdreven ik dacht het niet dmedia tablet van mijn dochter op 1e verdieping goede ontvangst en van 20 mb nog 12 mb over op speedtest acer laptop uiteraard volle onvangst en ook tussen 12 en 15 mb op speedtest, mijn prime (die ondertussen terug is gebracht) slechte ontvangst en tussen 2 en 5 mb op speedtest
    maar als je dat geen probleem vind valt het wel mee ja daaaaaaag
    600 euro daar mag je echt wel wat van verwachten hoor en kijk maar eens bij de proefopstellingen in de winkel dan zie je je prime tussen alle anderen toch echt met de slechtste ontvangst staan

  4. T.A Blet
    19 januari, 2012 om 19:08

    Wifi is prima.
    Mijn Transformer Prime vlakbij de KPN Experia Box Router is sneller dan mijn Galaxy Tab 10.1v, zo rond de 23-25 Mbps.
    Het is wel zo dat de TP op grotere afstand eerder afneemt in snelheid maar nog steeds naar mijn mening goede resultaten geeft.
    Op 9 meter afstand, gescheiden door 2 deuren behaalt mijn TP nog altijd 12-17 Mbps. De 10.1v zat hier wel vrij hoger, rond de 20+.
    Ik ondervind geen problemen daardoor en ben er zeer tevreden mee.
    GPS binnen is slecht, hooguit 1-2 satellieten worden gevonden, geen lock.Buiten echter worden na een minuut of 2 meer dan 10 gevonden en 7-9 gelocked.
    En aangezien de TP ook probleemloos mkv bestanden kan afspelen (weliswaar wel BS of Diceplayer binnenhalen) ben ik ook af van die Tegra2 video problemen.
    Voeg daarbij het feit dat ie bloedje snel is, geen vertragingen kent en subliem surft en er alles mooi uitziet op het superscherm.

    TOP TABLET, EEN ECHTE AANRADER!!

  5. MvM
    19 januari, 2012 om 20:22

    Heb de Asus Prime sinds vrijdag(avond) in huis.
    Heb totaal geen problemen met de WiFi verbinding, niet thuis en ook niet op werk.
    Heb al wel gehad dat de EReader er een paar keer mee stopte.
    Denk toch dat Android 4.0 nog niet helemaal top is.
    Voor de rest, ik heb mijn standaard 8.9″ laptop de laatste twee dagen op werk niet meer gebruikt en gebruik alleen nog de Prime.

  6. Leon
    19 januari, 2012 om 22:46

    Ik ben het met Christ Jan eens dat 600 Euro wel veel is voor een minimale wifi verbinding. Ik heb de prime ook geretourneerd. Had op de 1e verdieping geen bereik, terwijl mijn laptop op zolder nog uitstekend bereik heeft.
    Het is wel vreemd dat er ook velen zijn die geen problemen ondervinden. Maar ja ik blijf het een mooi product vinden alleen jammer van de wifi.

  7. Mr_MdR
    19 januari, 2012 om 23:50

    Het wordt er allemaal niet duidelijker op…
    Asus toch, Asus toch…….

  8. Sander
    20 januari, 2012 om 9:35

    Hier ook totaal geen problemen met wifi, signaal even sterk als op mijn galaxy s2.Zelfs gps gaat best. Voor de rest ook alleen maar positief over de transformer prime. Je hoort en leest een hoop negatieve berichten, maar ik ben alleen maar positief. En het is ook belangrijk om die positieve ervaringen te delen, vandaar deze reactie. Want op internet en forums heb je nog al eens dat de negatieve reacties de overhand krijgen. Ik vind het een super tablet!

  9. Arjan
    20 januari, 2012 om 13:16

    Te veel onrust, nergens voor nodig. Mijnes werkt super. Maakt wel een beter verbinding met 300N router dan 54g router. Mischien ligt daar wel aan dat bij sommige mensen hun router niet toereikend zijn. Heb mij booster signaal aanstaan op de router. GPS ook geen probleem en natuurlijk heb je binnen geen bereik. Heb hetzelfde gedaan zoals mijn tomtom, heb buiten contact gezocht, liggend op zijn rug op tafel. kreeg goed signaal. Sommige mensen vergelijken met gps van je telefoon, maar die maak ook gebruik van positie van zendmasten, dus geeft wel binnenhuis aan waar je bent. En de eerste keer is gps aan het zoeken waar je op de wereld bevind, dat lijkt mij normaal. Voor de rest perfect ding, gewoon xbox360/laptop/tablet/mediabox in 1 aparaat.

  10. fortuinlijk
    20 januari, 2012 om 13:31

    Ik sluit me geheel aan bij Erik. Ik woon in een recente nieuwbouw woning (lees:dikke wanden en vloeren) en zou dus last moeten hebben van een slecht bereik. Niets is minder waar. Met een simpele Levelone modem/router van een paar tientjes in de woonkamer heeft de ASUS nog steeds een betrouwbare verbinding op zolder! De verbinding geeft een paar streepjes aan maar hij valt niet weg en de snelheid met internet is nog steeds acceptabel. GPS is idd. een ander verhaal. In huis geen verbinding, buiten slecht tot matig. MAAR………… ik had nog een bluetooth GPSmuis liggen en in combinatie met de juiste apps een perfect signaal en een wel hele mooie navigatie. Dus….
    Voor de rest een prima tablet, vooral het scherm, de vormgeving en de dock. Krijg enkel positieve reacties

    • Martijn
      20 januari, 2012 om 13:43

      Het is bijna grappig om te zien dat voor elk negatief bericht ook een heel positief bericht verschijnt. Ik vraag me echt af hoe de verschillen zo groot kunnen zijn.

      • Mr_MdR
        20 januari, 2012 om 14:07

        je zou bijna denken dat Asus zelf de reacties plaatst? :P

  11. Paul
    20 januari, 2012 om 14:15

    Shit ze hebben me door! :p
    Batterij opladen duurt trouwens 4 uur, van 100% dood naar 100% vol, en dat is dus tablet + dock.
    Verder wat ik mis is een scroll dingetje op touchpad nu als je wilt scrollen moet je telkens met je klauw over het scherm vegen
    Mja, dat maakt natuurlijk geen drol uit :p

  12. Reamon
    21 januari, 2012 om 13:14

    @Paul scrollen op de touchpad kan met 2 vingers naast elkaar.

    Ik merk wel dat het internet zwakker is op de prime. Maar dat neem ik voor lief, vooral als,ik het het afweeg tegenover de pluspunten. Ik heb wel overal bereik in huis (klein huis), bereik van mijn iphone is iets beter. Ik vind het alleen jammer dat android hier en daar wat handigheid mist. Dat maakt ios gewoon wat beter. Ook heb vind ik dat er weinig tablet apps zijn in de android market. Vele apps zien er voor de telefoon uit.

    • Jonathan
      21 januari, 2012 om 15:47

      Die touchpad heeft het bij mij volgensmij begeven. Als ik de Prime boot dan doet hij het in het begin de eerste 8 seconden prima geen gezeur. Maar daarna kapt hij ermee. Als ik een muis op de usb aansluit doet hij het ook gewoon prima. En verder heb ik ook geen problemen met de dock zelf, batterij doet het, toetsenbord met special functie knoppen idem. Het probleem kwam opeens uit het niets, heeft iemand anders hier ook last van?

      • Jonathan
        21 januari, 2012 om 15:51

        Negeer dit bericht, ik had per ongeluk op het disable trackpad knopje gedrukt.. Mijn excusses voor het bericht!

  13. NAM
    21 januari, 2012 om 16:46

    Wat een verschillende verhalen allemaal. Moet ik hem nu wel of niet kopen (wifi probleem)? Ik maak gebruik van een kpn router en zit in een zomerhuis achter een woonhuis. Hierbij maak ik gebruik van Wifi op mijn laptop en pak 1 a 2 streepjes aan signaal ontvangst. Als ik alles zo lees gaat de ATP het niet redden (bereik).

  14. Rolandcube
    21 januari, 2012 om 21:26

    Geloof mij nou maar wifi werkt gewoon zeer beroerd tot slecht, kan op zolder niet meer met de prime op internet, waar ik met een ander te noemen merk totaal geen problemen heb.

    Ook aan de rechterkant op diverse pleken aan de rand giga bleeding.
    Dus maandag gaat deze nieuwe tablet gelijk retour. en hoop mijn geld terug te krijgen.

    Gewoon veel te veel geld voor een voor dit product met zo veel problemen

  15. primelover
    22 januari, 2012 om 9:32

    kan ik mijn xbox of ps3 op de prime tf 700t aansluiten via een hdmi kabel?

    • Jonathan
      22 januari, 2012 om 11:52

      Nee als het goed is niet, aangezien het een mini HDMI output is. Ik weet niet of het omni-directional is. Het zou wel handig zijn, zo kunnen xboxen uit jou bed ofzo, maar ik denk niet dat het kan.

      • primelover
        22 januari, 2012 om 12:06

        ok en nog bedankt

  16. arnold
    22 januari, 2012 om 12:03

    Ik heb mijn prime op 12 januari gekocht bij de Mediamarkt. Ook ik heb moeten constateren dat niet alles feilloos werkt op mijn prime. Ik vind het overigens een prachtig apparaat dat de meeste dingen doet waar het voor bestemd is, maar ik heb om te beginnen een slechte wifi verbinding die regelmatig wegvalt, en GPS-signalen ontvang ik al helemaal niet. Heb het systeem buiten gedurende een aantal uren gehouden, terwijl het goed weer was etc. etc. en ik had niet éém sateliet kunnen vinden. De reden dat ik dit ding heb gekocht is juist vanwege de mogelijkheden die je hebt met de combinatie wifi en GPS met name als je in het buitenland zit. Nu ik de bovenstaande informatie heb gelezen en andere klachten her en der op het internet ben tegengekomen, denk ik er over na om het apparaat terug te brengen naar de Mediamarkt.

  17. T.A Blet
    29 februari, 2012 om 22:02

    Op xda wordt gepost dat eind Maart in de VS onderdelen beschikbaar komen die de GPS, Wifi en Bluetooth problemen gaan oplossen.
    Nog niet officieel door Asus Taiwan bevestigd maar wel door Asus medewerkers.

    Ik zou graag willen weten of Asus Benelux hiervan ook op de hoogte is.
    Mooi zou zijn als hiermee de GPS problemen tot het verleden behoorde.

    • Martijn
      29 februari, 2012 om 22:06

      Dat zou mooi zijn. Ik ga het navragen maar denk dat ze niks weten of zeggen.

  18. nam
    09 maart, 2012 om 21:19

    Mijn vraag korst en bondig. wel of niet kopen met wifi probleem !!

    • T.A Blet
      09 maart, 2012 om 21:50

      Als je zeker weet dat ie een Wifi probleem heeft dan zou ik hem niet kopen.
      Maar anders zou ik hem zeker kopen, SUPER TABLET.
      Geen enkel probleem met normaal gebruik, het is wel zo dat de snelheid afneemt hoe verder je van de router afgaat.
      Mocht je er eentje treffen met echte problemen, breng je hem toch gewoon terug!
      Lees hier maar eens wat reacties van kopers.
      http://www.tabletcenter.nl/category/193340/android-tablets.html#!821=4315
      Natuurlijk zijn er mensen die misschien een slechte uitvoering hebben getroffen.
      Ik zelf werk er nu 2 maanden mee en ben SUPER tevreden.
      Alleen jammer van de GPS, dat werkt niet goed.

      • nam
        09 maart, 2012 om 21:55

        dank voor je reacktie. ik heb een goede wifi nodig. helaas niet kopen dus. jammer wel mooi ding.

  19. bikkel
    10 maart, 2012 om 12:34

    Ik heb veel ellende gehad met de Prime. Het wifi bereik was zeer slecht. Signaal viel af en toe geheel weg, terwijl HTC HD en andere draadloze apparatuur vol bereik hadden.(ca. 3 meter van de router) Had backlight bleeding. Prime viel regelmatig helemaal uit. GPS was helemaal niets. Dat laatste vond ik ik van minder belang maar goed het is erbij verkocht. Zou handig zijn als het dan werkte.
    Na 3 weken afwachten updates e.d. ICS geïnstalleerd geen verbeteringen. Contact met Asus. Deze raadde me aan om de Prime met RMA te verzenden. De reparatie zou ongeveer 2 weken duren. Daags erna stond UPS voor de deur en de Prime ging op weg voor reparatie naar Tsjechië.
    Gedurende de 2 weken af en toe gekeken op mijn RMA melding. Daar stond als code “reparing”. Na 2 weken contact opgenomen met Asus, want ze waren toch al 2 weken aan het repareren.
    Medewerker keek dit na in het systeem en vertelde me dat er onderdelen waren besteld voor mijn Prime. Dit zou onder andere wifi antenne en iets van een top motherboard. Medewerker kon verder geen bijzonderheden vertellen alleen dat het ongeveer een weekje zou duren voor de onderdelen binnen en de reparatie klaar was. Medewerker vertelde dat ik ergens nog wel geluk had, ze hadden namelijk het probleem gevonden… Ja dat had ik ook al.
    Na telefoontje had ik mijn RMA nagekeken op de site van Asus. De status was gelijk 2 weken terug gezet, met code “waiting on parts”

    Toen duurde het allemaal een maand ging voorbij. Wel tussentijds gebeld met Asus, maar die zeiden dat ik een paar dagen later maar terug moest bellen. Steeds weer werd ik zo afgescheept. Uiteindelijk gebeld dat ik me geld terug wilde. Medewerker melde dat hij dit door ging zetten naar andere afdeling die dit zou afhandelen. De week erna gebeld. Ik had nog niets gehoord. Andere medewerker vertelde dat dit nog wel een week zou kunnen gaan duren. Haar verteld dat ik het via Mediamarkt wel ging regelen. Contact gehad met Mediamarkt. Medewerker van Mediamarkt had telefonisch contact gehad met Asus. Belde korte tijd later terug dat ik mijn geld kon komen ophalen bij Mediamarkt. Echt perfect geregeld door Mediamarkt. Alleen Asus verdiende in deze niet de schoonheidsprijs. Ik heb best begrip dat nieuwe producten kinderziektes kunnen hebben maar handel dit netjes af. En wees eerlijk naar consumenten. Ik vind het wel jammer want vond het een mooie tablet maar de WIFI verbinding is toch echt een essentieel onderdeel. Als dat al slecht werkt…..

    Wanneer is de release van de Infinity 700. Ik schat in, dat deze door de andere backplate met aan de bovenzijde kunststof, deze beter zal gaan werken…..

    Had ook in een mail naar Asus mij ongenoegen aangegeven .
    Asus reageerde onder andere met :
    De problemen die u had met uw Prime zijn hardware problemen gebleken. Helaas is het niet mogelijk om alle apparaten vanuit de fabriek te testen op 100% correct werken. Mijn excuses voor het ongemak.
    Wat betreft de afhandeling van uw RMA: het klopt dat de status pas 2 weken na de pickup naar wait for parts is gezet. Vanwege de nieuwheid van het product was het nog niet mogelijk om de onderdelen vanuit het reguliere systeem te bestellen en het lijkt daarom dat de onderdelen nog niet besteld waren.
    Helaas is het, met name bij nieuwere modellen, niet mogelijk om altijd alle onderdelen op voorraad te hebben. Ik kan u verzekeren dat slechts een percentage van de aangeboden tablets niet door ons gerepareerd kan worden. Helaas bestaat er dan ook geen mogelijkheid om een andere oplossing dan creditatie aan te bieden.
    Omdat het reguliere systeem nog niet gebruikt kon worden had ons callcenter ook geen inzicht in de situatie. Het spijt me dat dat niet voldoende aan u is gecommuniceerd. De enige zekerheid die onze callcenter medewerkers u kunnen geven is die met betrekking tot de maximale reparatietermijn voor binnengarantie reparatie. Zodra zeker was dat de Eeepad niet meer binnen de gestelde 30 dagen gerepareerd kon worden is het vervolgproces in gang gezet.

    • T.A Blet
      10 maart, 2012 om 13:37

      Hier wordt je niet vrolijk van.
      Je hebt hem in Nederland gekocht na de introductie begin Januari?

      • bikkel
        10 maart, 2012 om 16:45

        ja 7 januari gekocht. Al met al vind ik het zeer slecht van Asus om een tablet zo op de markt te zetten. Wifi problemen hadden bij de tests eruit moeten komen. Dan had je nu geen gezeur gehad met dergelijke klachten. Dit zal toch veel mensen weerhouden om de Prime te kopen…Ik koop er in ieder geval geen een meer :)

    • Sam
      10 maart, 2012 om 13:46

      Fijn dat MediaMarkt het netjes oplost. Los van de overvloed aan problemen met de TP hoor ik met grote regelmaat ‘minder positieve’ berichten over afhandeling van Asus in dit soort zaken.

      • bikkel
        10 maart, 2012 om 22:02

        Nou als ik alles via Asus had moeten laten lopen had dit nog veel langer geduurd. Moest eigenlijk nog een week wachten en dan zou het nog 20 dagen kunnen duren voordat ze geld naar mijn rekening over zouden maken. Dus dat betreft was Mediamarkt top in deze.

      • Martijn
        11 maart, 2012 om 1:45

        Mooi dat de MediaMarkt ook eens geprezen wordt voor goede service :)

  20. Herr
    19 maart, 2012 om 23:44

    Asus blijft helaas een b-merk, vooral wbt service.