Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

BTW actie: Hoge kortingen op alle Android tablets

Geschreven door
Geplaatst op26 januari 2012, 12:09 CategorieActies

Wanneer de Media Markt komt met de 19% BTW weg ermee! actie dan weet je dat ook de BCC haar prijzen aan zal passen. Dit resulteert de komende dagen in zeer aantrekkelijke prijzen, vooral ook voor alle Android tablets. Het komt niet exact neer op 19 procent korting aangezien de BTW anders berekend wordt, maar 16 procent korting is nog altijd een mooie actie.

Zowel BCC als de Media Markt heeft een groot assortiment tablets waarvoor de aanbieding geldig is en bij beide winkels is het ook mogelijk tablets online te bestellen waardoor de korting soms nog hoger uit kan vallen. Hieronder vind je een overzicht van de tablets die tot en met komende zondag met flinke korting verkocht worden. Overigens geldt de BTW actie niet alleen voor tablets. Ook andere producten zoals TV’s, home cinema systemen, witgoed en Blu-ray spelers worden met hoge kortingen verkocht.

Media Markt

Acer Iconia Tab tablets
HTC Flyer
Archos Arnova tablets
Archos G9 serie tablets
ASUS Eee Pad Transformer
LG Optimus Pad
Samsung Galaxy Tab 8.9 en 10.1
Yarvik tablets

BCC

ASUS Eee Pad Transformer Prime (inmiddels helaas verwijderd van de website)
Archos Arnova tablets
Samsung Galaxy Tab 8.9 en 10.1
Yarvik tablets

  • Delen:

Reacties

  1. Rik
    26 januari, 2012 om 15:24

    Bij mediamarkt leveren ze alleen de de “oude” transformer. En bij BCC alleen de 64 GB versie zonder dock

    • Martijn
      26 januari, 2012 om 15:31

      Dat staat er toch ook :)
      Maar, bij de BCC hebben ze de 32GB + dock ook alleen zit er een levertijd op. Dan is de keus dus even wachten of 100 euro extra uitgeven.

      • rik
        26 januari, 2012 om 15:58

        Bij bcc is de 32gb helaas ook zonder dock

      • Martijn
        26 januari, 2012 om 16:04

        Nee hoor, dit is 100 procent zeker met dock. 32GB zonder dock wordt niet verkocht en daarbij is de prijs ook voor de 32GB + dock versie.

      • Richard
        26 januari, 2012 om 16:10

        Dit bleek inderdaad een fout te zijn van de verkoper. Inmiddels geven ze inderdaad door dat het met dock is.

  2. Bernell
    26 januari, 2012 om 19:51

    Ik vind geen Transformer Prime. op geen van beide websites!

    Bij Mediamarkt staat alleen de Transformer in de lijst.
    Bij BCC laat de navigatie aan de rechterzijde uitschijnen dat ze worden aangeboden, maar er wordt niets geladen in het centrale scherm.
    Heeft nog iemand dit probleem?
    Alvast bedankt voor de hulp

    • Martijn
      26 januari, 2012 om 19:55

      Je hebt gelijk. Ik zie het nu ook.
      Ik denk dat ze aardig wat bestellingen kregen en ze tijdelijk verwijderd hebben. Hou het even in de gaten de komende dagen zou ik zeggen.

      • Rik
        26 januari, 2012 om 21:51

        Ik heb er vanmiddag een kunnen bestellen, een half uur later waren ze van de site af. Ik denk dat het inderdaad hard is gegaan met de bestellingen.

  3. CC
    27 januari, 2012 om 13:57

    ben bij de media markt langs geweest vorige week stond die er maar nu is zit de prime niet eens tussen de tablets. volgens mij hebben ze die expres eruit gehaald.

  4. Marvin
    27 januari, 2012 om 17:28

    “Het is niet echt helemaal BTW vrij aangezien de uiteindelijke korting op zo’n 16 procent uitkomt”

    Onzin. Het is niet BTW vrij omdat die BTW gewoon nog steeds door de leverancier aan rijk’s graaimeester betaald wordt. Alleen wordt de prijs van het produkt zo veel naar beneden gehaald dat de verkoopprijs aan de kassa een korting oplevert ter waarde van de BTW.

    Dat percentage is exact gelijk de BTW. De prijs die je normaliter in de winkel betaalt (de bruto prijs) is immers netto prijs + 19%. Dus brutoprijs * 100 / 119 = prijs exclusief BTW. En die prijs betaal je nu aan de kassa. En ja, dat levert je dus ca. 16% “BTW korting”.

    De slogan “u betaalt nu geen BTW” is juist, maar er hoort eigenlijk achter: “dat doen wij nu voor u”.

    • Martijn
      27 januari, 2012 om 20:11

      Nou nou, rustig maar.. Ik bedoelde hier de korting zoals de consument het ziet. De BTW bereken je anders maar dat ziet de gemiddelde consument in de winkel niet. Die kijkt naar de letterlijke korting en dan valt het op dat het geen 19 procent is. Natuurlijk klopt het idee erachter wel. Ik zal het wat duidelijker maken.

  5. Mr_MdR
    27 januari, 2012 om 23:46

    Geen prime, ook flauw…
    Laat de distributie van Asus ook te wensen over?

    • Rik
      28 januari, 2012 om 23:06

      Ik heb hem donderdagmiddag net op tijd besteld en vandaag binnen. Wat een prachtig apparaat! Jammer dat ze er maar beperkte aantallen konden leveren. Ik had liever de grijze gehad, maar voor de deze prijs kon ik de champagne niet laten liggen…