Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Win nu een Logitech Ultrathin Keyboard Cover voor de iPad 2/3

Geschreven door
Geplaatst op22 mei 2012, 13:45 CategorieAccessoires

Een paar dagen geleden hebben wij een review van de Logitech Ultrathin Keyboard Cover gepubliceerd en nu geven we jullie de mogelijkheid de cover die ik gebruikt heb tijdens de review te winnen! Wij mogen dit review-model namelijk in samenwerking met Logitech.nl weggeven!

Bekijk de onderstaande video of lees de volledige review (inclusief video).

Weggeef actie:

Doe via onderstaande widget mee met onze weggeef actie (zet ad-block uit om de widget te zien). Je kunt meedoen met je Facebook account of via e-mail. Je hebt dan 1 entry in de actie. Via de widget kan je door wat andere hoepels springen om meerdere entries te verdienen, zo krijg je bijvoorbeeld een entry voor het liken van de Facebook pagina van Tablets Magazine.



Meedoen kan tot vrijdag 13:00 en we maken eind vrijdagmiddag de winnaar bekend. Deze wordt random gekozen en ontvangt een e-mail via het systeem.

Update: M. Tamminga is de gelukkige winnaar. Check je e-mail!

Hou de site in de gaten voor meer weggeef acties!

  • Delen:

Reacties

  1. cornelis
    22 mei, 2012 om 13:51

    Lekker op de bank. In de trein. Op vakantie. Eigenlijk overal :)

  2. Erwin Schippers
    22 mei, 2012 om 13:56

    Heerlijk op vakantie luierend op mijn ligbedje

  3. Woout
    22 mei, 2012 om 14:00

    Gewoon achter het bureau, heerlijk om gewoon mee te browsen en met Coda diet een beetje code schrijven.

    • Sam Rijver
      22 mei, 2012 om 14:01

      Diet Coda is de beste app-naam.ever.

  4. Jeroen
    22 mei, 2012 om 14:17

    Op de bank met mijn ipad .. heerlijk

  5. Mike van der Eerden
    22 mei, 2012 om 14:29

    Ideaal om de ipad ook voor content-creatie te kunnen gebruiken.

  6. Marc
    22 mei, 2012 om 17:13

    Gewoon lekker browsen op de bank of het bureau

  7. breda
    22 mei, 2012 om 18:43

    Ik ben van de partij.

  8. Robin
    22 mei, 2012 om 22:53

    Mooie cover! Die zou ik best graag willen winnen .

  9. Tom
    23 mei, 2012 om 9:00

    (Alweer een iPad accessoire giveaway?:P)

  10. Germa
    23 mei, 2012 om 9:01

    Die ga ik overal gebruiken waar ik maar kan. Op de bank, in de tuin, in bad, op het toilet, in bed, kortom op alle plaatsen waar ik nu mijn iPad gebruik! En dan moeilijk zit te tikken op het ingebouwde toetsenbord :-)

  11. Olaf Otten
    24 mei, 2012 om 0:36

    Je kunt beter vragen wanneer ik dit keyboard niet zou gaan gebruiken.
    Ik ben al een tijdje opzoek naar een goed keyboard voor mijn iPad, in combinatie met deze case is hij helemaal geweldig. Ik zou hem in de trein gebruiken, onderweg naar mijn werk of school. Thuis aan tafel om verslagen te typen, en op mijn werk tijdens vergaderingen. En natuurlijk overal de case mee naar toe nemen, om hem aan iedereen te showen.

  12. Rob
    25 mei, 2012 om 12:38

    Met zo’n keyboard erbij kan mijn netbook Marktplaats op!