Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

ASUS Transformer Pad Infinity TF700 te koop in Nederland

Geschreven door
Geplaatst op2 juli 2012, 14:22 CategorieAndroid

ASUS gaf vorige week aan dat de nieuwe Transformer Pad Infinity TF700 ergens half juli in Nederland zou verschijnen maar dat sommige winkels de tablet al eerder zouden kunnen verkopen. Dit lijkt nu ook te gebeuren aangezien diverse winkels de tablet nu te koop aanbieden. In dit artikel vind je een overzicht van de winkels die de tablet momenteel op voorraad hebben.

Update 04/07: De eerste voorraad is blijkbaar al verkocht. Onderstaande winkels krijgen later deze maand nieuwe voorraad.

Transformer Pad Infinity TF700 kopen

Het model dat momenteel op voorraad is, is de 64GB Wifi-only variant met dock. Dit model heeft een adviesprijs van 719 euro en is te koop bij onder meer Komplett, Paradigit en Computerland. Ook diverse vestigingen van MediaMarkt zouden de tablet op voorraad hebben.

Winkels als Tabletcenter en T-online (ook de versie zonder dock) bieden momenteel de mogelijkheid de tablet te pre-orderen en verwachten de eerste voorraad vanaf volgende week. De 64GB versie zonder dock wordt ook de komende dagen verwacht maar is nog niet online te bestellen. Dit model heeft een adviesprijs van 619 euro.

Bekijk ook  Asus onthult Zenfone 5Z, Zenfone 5 en Zenfone 5 Lite tijdens MWC

Alle prijzen en specificaties

Wil je op de hoogte blijven van de laagste prijzen en alle specificaties van de tablet bekijken dan kun je op de productpagina van de Transformer Pad Infinity TF700 terecht.



  • Delen:

Reacties

  1. Karim
    02 juli, 2012 om 15:47

    alleen grijze….?? komt de champagne gold ook nog??

    • Martijn Chel
      02 juli, 2012 om 16:02

      Ben em eerlijk gezegd nog nergens tegengekomen.

      • Karim
        02 juli, 2012 om 16:25

        enig idee of ie überhaupt wel komt in nederland? anders moet ikmm nu bestellen…

      • Martijn Chel
        02 juli, 2012 om 16:38

        Ik heb het nagevraagd. Laat het je zsm weten.

      • karim
        02 juli, 2012 om 18:42

        Ok bedankt :)

      • karim
        03 juli, 2012 om 7:26

        Weet je t Al? Want ik hoor iedereen over dat ze m Al hebben en als de goude er nog niet is moet ik m nu Halen Anders krijg ik.straks hetzelfde als met de prime.

      • Martijn Chel
        03 juli, 2012 om 9:41

        Ja, beide kleuren maar de eerste voorraad is grijs. Verschijnt dus later.

      • karim
        03 juli, 2012 om 12:59

        Ok bedankt! ;)

  2. Niels
    03 juli, 2012 om 11:45

    En is er al nieuws over de 32gb versie? Enig idee wanneer die beschikbaar zou zijn?

    • Martijn Chel
      03 juli, 2012 om 12:47

      Nog niks over gehoord helaas.

  3. bikkel
    04 juli, 2012 om 17:34

    Te koop. Alles staat nog op pre-order. verwijzen allemaal naar release datum 13 juli……

    • Martijn Chel
      04 juli, 2012 om 17:51

      Inmiddels wel weer ja.. je bent net te laat helaas. Ik zal het artikel bijwerken.

      • bikkel
        06 juli, 2012 om 12:29

        Aaaaaa, toch nog net op tijd. Ben bij Computerland geweest. Daar hadden ze een aantal infinity’s op voorraad die reeds verkocht mochten worden. Vol goede hoop naar de winkel.

        Ik had al ervaring met de problemen die de Prime had, waaronder de backlight bleeding. Dus gevraagd in de winkel of dit nagekeken kon worden voordat ik tot koop over zou gaan. Doos werd opengemaakt. De Infinity start supersnel op echt perfect. Mooie tablet, daar is niets op aan te merken.

        Toen foto’s laten tonen en bij de donkere foto’s in een donkere kamer gekeken. Oei dat was niet best. Aan de zijkanten en onderkant behoorlijk wat backlight bleeding. Dit even getest ook met IPS op zijn laagst en super IPS uit. Het blijft hinderlijk. Je zie rondom de backlight bleeding terug. Zeker omdat ik de tablet ga gebruiken om films te kijken.

        De medewerker van Computerland had voor de zekerheid nog een andere doos met een infinity gepakt en geopend. Misschien was de eerste een pech model. Nou de 2e was nog erger als de eerste.
        Misschien gewoon twee keer pech maar goed al met al mag je toch verwachten van Asus dat zij deze problemen ook hadden aangepakt. Het is een behoorlijk bedrag voor een tablet. Voor ruim 720 euro mag je toch verwachten dat dit niet voorkomt. Ook het super IPS wordt zo nutteloos want dan wordt de backlight bleeding nog veel erger. Zeer jammer van zo’n mooie tablet en dat Asus deze problemen niet heeft aangepakt. Ik wacht nog een weekje totdat hij ook bij andere winkels te koop is en dat ik kan testen of deze ook dit probleem hebben.

  4. André
    07 juli, 2012 om 14:03

    Gisteravond bij Dynabyte een exemplaar opgehaald. Tot nu zeer tevreden. Later zal iknog wat uitgebreider terugkomen op mijn ervaringen

  5. karim
    07 juli, 2012 om 21:47

    Goude versie 13 juli?

  6. Karim
    11 juli, 2012 om 21:04

    weet iemand of de goude versie er de 13e is??

  7. Karim
    13 juli, 2012 om 14:38

    WEET IEMAND AUB WANNEER DE GOUDE VERSIE MET DOCK TE KOOP IS??