Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

ASUS geeft cadeaubon wanneer je voor 29 oktober een Nexus 7 gekocht hebt

Geschreven door
Geplaatst op8 november 2012, 14:43 CategorieAndroid

Eerder vandaag werd bekend dat ASUS vanaf volgende week een grote voorraad Nexus 7 tablets met 32GB aan opslaggeheugen in Nederland verwacht. Dit model zal voor dezelfde prijs (249 euro) als de huidige 16GB versie te koop zijn waardoor de kans groot is dat een aantal early adopters nogal teleurgesteld is. Gelukkig komt ASUS je tegemoet met een cadeaubon van 30 euro.

Cadeaubon van 30 euro

Wanneer je jouw Google Nexus 7 tablet met 16GB aan opslaggeheugen vóór 29 oktober aangeschaft hebt en de kassabon nog ergens hebt liggen kom je in aanmerking voor de cadeaubon van 30 euro. Deze is vervolgens te besteden in de ASUS Shop waar onder meer accessoires voor tablets en andere producten te vinden zijn. De tablet moet vóór 29 oktober gekocht zijn omdat op die dag de 32GB officieel door Google gepresenteerd werd en je dus, volgens ASUS, had kunnen weten dat het aanschaffen van de 16GB versie geen slim idee was.

Heb je dus voor 29 oktober een Google Nexus 7 tablet gekocht dan kun je terecht op deze actiepagina van ASUS waar je de genoemde stappen kunt volgen om de cadeaubon van 30 euro toegestuurd te krijgen.

Nexus 7 32GB versie

De Nexus 7 met 32GB aan opslaggeheugen zal vanaf 15 november bij veel Nederlandse winkels verschijnen voor een prijs van 249 euro.

Michel, bedankt voor de tip

 



 

  • Delen:

Reacties

  1. Jelmer
    08 november, 2012 om 17:31

    Is het ook goed als je een kopie van het bonnetje op stuurt? Want anders ben ik mijn garantie bewijs kwijt.

    • Martijn Chel
      08 november, 2012 om 17:55

      Dat lijkt me wel ja. Is meestal voldoende.

  2. Martijn
    08 november, 2012 om 18:23

    Handig als iedereen hetzelfde bericht fout overneemt.
    Het is dus niet vóór 29 oktober maar tússen 7 t/m 29 oktober 2012.
    Ik heb mijn Nexus 7 16 gb op 13 september gekocht en kom dus niet in aanmerking voor de kortingsbon.

    Let er wel op dat de bon van 30 euro in principe maar 24 euro waard is want je betaalt standaard 6 euro verzendkosten bij bestellingen onder de 80 euro. Of je moet én een oplader en meerdere hoesjes bestellen om boven de 80 euro te komen.

    Zie http://shop.asus.nl/shop/nl/nl-NL/SearchResults.aspx?q=nexus%207&n=10&i=1

    • Martijn Chel
      08 november, 2012 om 18:32

      Goed opgemerkt! Pas ik aan.
      Overigens is het niet fout maar mist er een stukje ;)

  3. Martijn
    08 november, 2012 om 18:35

    Maar wel een belangrijk stukje ;)

    • Martijn Chel
      08 november, 2012 om 18:37

      Helemaal mee eens. Ik zwijg :)

  4. Martijn
    08 november, 2012 om 20:07

    Ik moet denk ik mijn excuses maken. De tekst op de site is Aanschafdatum Nexus 7 t/m 29 oktober 2012. En dat moet je dus lezen als Aanschafdatum ‘Nexus 7’ t/m 29 oktober 2012.

    Voor niks druk gemaakt dus ;)

    • Martijn Chel
      08 november, 2012 om 20:09

      Haha, kan gebeuren! Geen probleem.

  5. buizerd
    09 november, 2012 om 15:38

    actie met de cadeaubon van 30€ lijkt een dode mus.
    de mailbox waarnaar de bon gestuurd moet worden zit vol
    en op een mail naar Asus Nederland wordt niet gereageerd.
    Is er al iemand die de bon heeft?

    • Martijn Chel
      09 november, 2012 om 15:44

      Tja, wat zal ik zeggen; zelfs wij kunnen niet of nauwelijks contact krijgen met ASUS.
      Zeer slecht geregeld daar allemaal.
      Maar, ik ga er vanuit dat ze met een oplossing hiervoor komen.

  6. Martijn
    10 november, 2012 om 12:53

    Heb geen mail gehad dat de mailbox vol zat maar heb ook nog geen bon gehad. Ik ga ervan uit dat ze er een uitzendkracht op zetten om alle mailtjes te verwerken :)

  7. tidde
    20 november, 2012 om 15:15

    iemand al gelukt, alles gedaan nooit meer wat gehoord!!!!
    goeie aktie van ASUS..

  8. Martijn
    23 november, 2012 om 18:22

    Vandaag m’n bon in de mail gehad. Alleen zijn nu uiteraard alle leuke kleuren Travel covers uitverkocht :) Enkel nog in zwart, roze en oranje te verkrijgen. Gelukkig nog tot 31/12 te besteden dus we wachten nog maar even. Zie de voorwaarden van de bon hieronder.

    Kortingsbon bericht

    1. Deze kortingsbon bespaart u € 30 op uw bestelling. Kortingscode in te voeren bij de kassa. Geen ruil mogelijk. Geen aanpassingen op eerdere aankopen. Deze kortingsbon is beperkt tot eenmalig gebruik per klant en kan niet worden gebruikt in combinatie met cadeaubonnen of andere kortingen.
    2. Kortingsbon geldig voor online aankopen via de ASUS Shop gedurende de periode 30/10/2012 t/m 31/12/2012.
    3. De kortingsbon is geldig op “alle ASUS-producten”, en niet van toepassing op verpakkingskosten, eventuele belastingen of verzend- en administratiekosten.
    4. De kortingsbon is geldig op online aankopen in de ASUS Shop.