Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Matige beschikbaarheid Google Nexus 7 met 32GB, weer kleine voorraad

Geschreven door
Geplaatst op27 november 2012, 11:45 CategorieAndroid

Ondanks mooie beloften van ASUS dat de Google Nexus 7 volop op voorraad zou moeten zijn blijkt dat het zeer lastig kan zijn om er een in handen te krijgen. Winkels hebben om en om voorraad en leverdata worden continue aangepast. Wil je voor Sinterklaas nog een Nexus 7 tablet aanschaffen dan is het verstandig de voorraden goed in de gaten te houden.

Nexus 7 van website gehaald

Op dit moment hebben de meeste winkels die de Google Nexus 7 online hadden staan de tablet weer van de website gehaald. We hebben een aantal van deze winkels benaderd met de vraag hoe het staat en waarom de tablet van de website gehaald is. De reden hiervoor is dat de vraag erg groot is en de winkels er niet aan kunnen voldoen. Om bestellingen te stoppen en geen klanten teleur te hoeven stellen is de tablet van de website gehaald.

Voorraad Nexus 7

De winkels die tot voor kort bestellingen geaccepteerd hebben verwachten de eerste leveringen eind deze week de deur uit te doen, maar mocht je nog op zoek zijn dan zijn er op dit moment twee winkels die de tablet op voorraad zeggen te hebben. Bij zowel Saturn als Media Markt is de tablet, volgens de website, op voorraad.

Update: Inmiddels hebben bovengenoemde winkels (wederom) geen voorraad meer. Op dit moment lijkt Otto de enige winkel met voorraad te zijn.

Meer informatie en alle specificaties vind je op de productpagina van de Google Nexus 7.



  • Delen:

Reacties

  1. henri
    27 november, 2012 om 14:48

    Door dit gedoe met de voorraad heeft apple mazzel, veel mensen kiezen nu toch maar voor de apple mini, want die is wel op voorraad….

  2. m
    27 november, 2012 om 16:03

    En ook bij de saturn en mediamarkt is hij alweer van de website verdwenen.
    Had hem vanmorgen besteld in de webshop van saturn dus ik duim dat ik hem morgen of overmorgen inderdaad gewoon op kan halen zoals op de site stond vermeld op moment van bestellen.

    • m
      27 november, 2012 om 16:05

      edit: otto.nl geeft nu nog wel voorraad aan.

      • henri
        27 november, 2012 om 17:16

        Ik heb hem bij otto besteld, daar kun je kiezen om achteraf te betalen met acceptgiro, ik heb hem daar vrijdag besteld, gisteren heb ik een mail gestuurd en kreeg ik dit antwoord:

        Beste heer
        Uit uw mail begrijp ik dat u vragen heeft over de levertijd van uw Tablet.
        Uw bestelling is in produktie en de verwachte levertijd is ongeveer 1 week.
        Met vriendelijke groet,

        Ik heb hem weer geanuleerd, ik heb hem ook bij saturn besteld en bij paradigit. Aangezien je een retourrecht hebt, houd ik de eerst geleverde en de tweede annuleer ik dan….
        Debby Tolud

    • henri
      27 november, 2012 om 17:19

      ik heb vandaag met saturn gebeld, ik heb hem daar gisteravond besteld, ze zeiden dat hij klaar lag voor verzending….. afwachten of dat klopt, want ik heb nog geen mail gehad dat hij onderweg is of iets dergelijks.

  3. henri
    27 november, 2012 om 17:18

    Debby Tolud is de medewerker van otto.nl, die naam hoord onder “met vriendelijke groet” te staan.

  4. Henri
    27 november, 2012 om 19:42

    Surprise! ik had de tablet bij saturn, otto en paradigit besteld,
    otto inmiddels gecanceld, maar nu krijg ik vandaag van saturn en paradigit een mail dat ze verstuurd zijn…..
    ik stuur die van paradigit retour want bij saturn kreeg ik 25 euro korting……

    • sylvana
      27 november, 2012 om 20:49

      @henri
      had jij van paradigit een mail gehad??
      ikke nog niks…ik heb zelfs al 15 november gereserveerd,
      nu snap ik er niks van…groetjes sylvana

      • henri
        28 november, 2012 om 11:06

        Jazeker, ik heb een mail gehad, ik heb ze ook gebeld om hem af te zeggen, (want die van de saturn is 30 euro goedkoper ivm een tablet-actie) maar hij kon niet meer geannuleerd worden en zou toch naar mijn huis verzonden worden. Ik heb met paradigit afgesproken dat ik hem aan de deur weiger en dat hij dan retour word gestuurd waarna ik mijn geld retour krijg….

    • Suzanne
      28 november, 2012 om 21:21

      Henri, je krijgt op de Nexus 7 geen enkele korting bij Saturn. Er staat namelijk bij de uitzonderingen van de actie dat de Asus Nexus is uitgesloten van korting. Ik had er ook al naar gekeken maar toen zag ik de beperkingen in de voorwaarden. Overigens wil ik graag de 3G versie hebben dus ik zal nog even moeten wachten. Frustrerend is het wel om te zien dat bij de Mediamarkt/Saturn in Duitsland deze 3G versies sofort Lieferbar zijn. En dat je op de Google site in het Duits wel de 3G versie van de Nexus 7 aangekondigd ziet staan. De Duisters hebben duidelijk voorrang op Nederland, waarschijnlijk doen ze dat omdat de afzetmarkt daar veel groter is.

      • Henri
        28 november, 2012 om 22:55

        Suzanne, ik heb de tablet bij saturn al betaald en hij word morgen tussen 13:00 en 15:00 bezorgd, ik heb er 219 + 4,90 verzendkosten voor betaald……. Ik heb de factuur al als pdf, en er is toch echt 223,90 afgeschreven van mijn rekening……

      • Suzanne
        28 november, 2012 om 23:05

        Dat is super voor je, op de website staat echt vermeld dat die tablet uitgesloten is van de korting. Dan ben je er op tijd bij geweest.

  5. Wybe
    27 november, 2012 om 20:07

    Bij Paradigit besteld, alleen maar loze beloftes.. afgelopen zaterdag (gewoon )opgehaald bij BCC in Ede gewoon op voorraad ..

  6. Bas
    28 november, 2012 om 13:51

    16 november besteld bij Paradigit dankzij een eerder artikel van deze website! Nu eindelijk vannacht een bevestigingsmail ontvangen dat de asus klaar staat om verzonden te worden. Ik ben dus 1 van de gelukkige 800 klanten :)

  7. wil
    28 november, 2012 om 21:39

    Niet te snel kopen, binnenkort komt de 3G versie.

    • Suzanne
      28 november, 2012 om 21:54

      Op de 3G versie zit ik met smart te wachten, ik denk dat het alleen een Kerstcadeau gaat worden (hopelijk).

      • Henri
        28 november, 2012 om 23:12

        tja ik zit net te kijken en de Asus nexus is inderdaad uitgesloten, maar ik heb hem maandagavond besteld en betaald (totaal 223,90) heb dus inderdaad mazzel. Ik krijg hem morgen binnen, samen met die van paradigit waar ik wel 249 voor heb betaald, maar die ga ik dus weigeren aan de deur (dit heb ik afgesproken met paradigit) aangezien ze hem niet meer konden annuleren.
        Kunnen ze daar nog een andere koper blij mee maken, want en al dagen bezig de tablet te krijgen en nu ineens 2 haha. Het klopt idd dat er een 3G versie aan zit te komen, maar dat hoeft van mij niet, ik gebruik dat toch niet.
        bovendien zul je zien dat er over een paar poosje een 64G variant uitkomt enz…..

  8. Jack
    30 november, 2012 om 21:41

    Tja als iedereen die tablet bij drie, vier winkels tegelijk gaat bestellen dan is ‘ie natuurlijk elke keer snel uitverkocht overal.

    Enerzijds wel begrijpelijk dat je het snel wil hebben, anderzijds dus wel een beetje aso eigenlijk.

    En dat allemaal omdat iedereen als een klein kind zijn nieuwe speelgoedje METEEN wil hebben, en te beroerd is om zelfs maar een week te wachten (ik las hierboven dat iemand een bestelling gecancelled had omdat er een week levertijd werd aangegeven!).
    We leven overduidelijk in het ikke-ikke-ikke tijdperk.

    Als ik online iets bestel wacht ik gewoon tot de bezorger aanbelt, en als dat een week duurt of zelfs iets langer so what?!

    • Wybe
      30 november, 2012 om 21:56

      Niet iedereen heeft zoveel geduld!!!

    • Henri
      30 november, 2012 om 23:48

      Als jij dan zoveel geduld hebt, waarom maak je je hier zo druk?
      Ik heb er toch een retour gestuurd, deze kan naar de volgende liefhebber, en als deze net zoals jou is, maakt hem dat niets uit want hij wil dan best een weekje extra wachten….