Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Tablets Magazine bestaat twee jaar en trakteert tablets!

Geschreven door
Geplaatst op30 november 2012, 19:37 CategorieActies

We hebben er al een aantal weken geheimzinnig over gedaan maar Tablets Magazine is volgende week jarig en dat gaan we vieren. We bestaan op 3 december precies twee jaar en dat kunnen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Zoals het hoort bij een verjaardag trakteren we. Maar, we trakteren niet zomaar wat, we trakteren tablets en accessoires voor tablets.

We geven tablets en accessoires weg

Vanaf komende zondag 2 december tot en met volgende week zondag 9 december geven we elke dag samen met partners een mooi product of verschillende mooie producten weg. Dit varieert van nieuwe tablets tot high-end accessoires voor populaire tablets. De totale waarde van alle producten die we weggeven is ruim 3.000 euro! Wat we precies weggeven houden we geheim tot de dag zelf, al kun je waarschijnlijk al wat halen uit bovenstaande afbeelding. Elke dag plaatsen we om middernacht het product dat die dag weggegeven zal worden, hou dus vanaf zondag elke dag de website in de gaten! Iedereen kan meedoen en de volgende dag wordt de winnaar van het betreffende product bekendgemaakt.

Op zondag 9 december eindigt de actie met een knaller die we alvast kunnen verklappen. Op die dag geven we namelijk maar liefst drie Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) tablets met Wifi én 3G weg, in combinatie met een fraaie cover voor bescherming van je tablet!

Hoe werkt het?

Het inschrijven is eenvoudig; Je meldt je via deze actiepagina aan met je naam en e-mail adres (wordt niet gedeeld met derden) en volg de stappen. Wil je nog meer kans maken op alle prijzen dan krijg je een unieke link die je met vrienden en familie via diverse social media kunt delen. Voor elke persoon die zich via jouw unieke link inschrijft krijg jij een extra inschrijving waardoor je dus meer kans maakt op een van de prijzen. Zodra je jezelf één keer ingeschreven hebt voor de actie doe je mee voor alle daarop volgende dagen. Je hoeft je dus maar één keer in te schrijven om kans te maken op alle prijzen. Het mooie is dat je jezelf nu al in kunt schrijven en dus kans maakt op alle prijzen die we gaan weggeven.

Doe nu mee!

Wacht dus niet langer en vier onze verjaardag door mee te doen met onze actie. Schrijf je nu in via deze actiepagina! Op de actiepagina vind je ook alle producten die we reeds weggeven hebben en het product van die dag.

  • Delen:

Reacties

  1. Tom
    30 november, 2012 om 20:25

    Van Harte Gefeliciteerd!
    2 jaar is een mooie leeftijd en volgens mij zijn jullie sinds de start flink gegroeid. De inhoud van de website is altijd up to date, er staat altijd leuk te lezen informatie op en de podcast is altijd interessant om naar te luisteren.
    Nogmaals gefeliciteerd en op naar de volgende jaren!

  2. Frans
    30 november, 2012 om 21:11

    Gefeliciteerd,

    Dank zij jullie ben ik helemaal op de hoogte van de laatste elek tronica trends.
    Ga zo door

  3. Woout
    30 november, 2012 om 22:34

    Congrats!

  4. Martijn Chel
    01 december, 2012 om 1:08

    Bedankt! Natuurlijk gaan we vrolijk door! Dit is slechts het begin :)

  5. Rode Ster
    01 december, 2012 om 7:48

    Van harte.
    De pagina staat altijd paraat voor de eerste chek op update. Nog vele (nieuws) jaren gewenst:)

  6. Debby
    01 december, 2012 om 8:29

    Van harte met deze mijlpaal!!! Ik doe mee:-)

  7. Geert
    01 december, 2012 om 8:35

    Proficiat. Is deze site eigenlijk van dezelfde makers als die andere tabletsite? Die hadden een maand geleden precies zo’n actie. Maar het valt me vaker op.

    • Martijn Chel
      01 december, 2012 om 11:37

      Absoluut niet. De concurrentie is hevig, laten we het daar maar op houden :)

      • Mr_MdR
        01 december, 2012 om 14:10

        Iedereen zal weer blij zijn met mijn gespam op facebook! ;)
        Gefeliciteerd

  8. Jack
    01 december, 2012 om 8:47

    Top actie op een top site natuurlijk ! Ik check jullie site iedere dag wel een paar keer om up to date te blijven en dan automatisch geen fanboy wordt van 1 bepaald merk omdat ik alleen daar over weet, maar door jullie site weet ik nu over verschillende tablets wat te vertellen ! Nogmaals een hele vette actie, en natuurlijk gefeliciteeeerd !!!

  9. Martijn Chel
    01 december, 2012 om 11:37

    Bedankt voor de leuke reacties!

  10. Ronnie
    01 december, 2012 om 12:41

    Van harte gefeliciteerd met jullie 2 jarig bestaan van de website. Een hele mooie en informatieve site die ik elke dag wel een keer bezoek om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen op tablet gebied, zowel privé als voor mijn werk.

    Gr. Ronnie

  11. tristan
    01 december, 2012 om 14:10

    mooie actie martijn
    en nog gefeliciteerd! :)

    ik hoop dat ik een accessoire win voor mijn pad 300 :)

  12. anita roelfsema
    01 december, 2012 om 17:10

    Van harte gefeliciteerd

  13. J. Van Breda
    01 december, 2012 om 18:17

    Dankzij jullie zit ik nu elke dag met een ipad in mijn handen. En bedankt he, hahaha.

    Check dagelijks nog of ik iets mis. Van harte proficiat, 2 jaar overleven in deze jungle: chapeau!

  14. karim
    01 december, 2012 om 19:27

    als jullie nou een paaar keer voor mij meedoen haha, want niemand die ik ken is geinteresseerd in tablets dussss……

    • Tom
      01 december, 2012 om 19:48

      Tsja, als iedereen dat voor elkaar hier zou doen heeft iedereen uiteindelijk alsnog evenveel kansen :p
      Ik ben sowieso al tegen het werven van vrienden om extra win kans te maken. Dat is gewoon niet eerlijk tegenover mensen die niet veel vrienden hebben. Maar goed, Tablets Magazine wilt naamsbekendheid en ze zijn echt niet de enige die de social media daarvoor gebruikt.

      • Martijn Chel
        01 december, 2012 om 19:57

        Tja, je kunt of adverteren of social media gebruiken. Dat eerste is me te duur ;)

      • Harro
        01 december, 2012 om 20:09

        Ik ben het eens met je tom.

      • Martijn Chel
        01 december, 2012 om 20:16

        Er staat ook nergens dat je verplicht bent mee te doen.. Kijk, het is gewoon een leuke actie waarmee je leuke dingen kunt winnen. Laten we nu niet ook hier een negatieve draai aan geven.

  15. Ogi
    01 december, 2012 om 20:00

    Gefeliciteerd met jullie twee jarige bestaan

  16. Kim
    02 december, 2012 om 0:38

    Van harte gefeliciteerd :)

  17. Frank
    02 december, 2012 om 1:49

    Gefeliciteerd, wist niet van jullie website af, maar omdat ik wil vergelijken, iPad of Tablet, kwam ik via Google bij jullie uit.
    Wie weet kom ik door jullie meer aan de weet zodat ik weet wat voor mij het beste is.
    Succes jullie ook voor de komende jaren.

  18. Chris
    02 december, 2012 om 11:34

    Dankzij tabletsmagazine ben ik altijd op de hoogte van de laatste nieuws. Erg bedankt en nog gefeliciteerd! Ga zo door!

  19. Daan
    02 december, 2012 om 12:22

    Er zijn zoveel tablets uitekomen dat ik vaak door de bomen het bos niet meer zie.
    Ik kom dan ook regelmatig hiero om ff het laatste nieuws te checken :-)
    Erg handig. En vooral omdat hier ook getest wordt..hoef ik niet eerst te googelen. hier kan ik het belangrijkste vinden wat ik wil weten :-).

  20. Nico
    02 december, 2012 om 23:13

    Keep up the good work!
    Gefeliciteerd!
    Ga zo door met de vele interessante artikelen.

  21. sjeun
    03 december, 2012 om 17:52

    gefeliciteerd. ik kom elke dag wel even buurten bij jullie.
    natuurlijk zijn er nog verbeterpunten, maar jullie zijn groeiend en er staat redelijk wat leuke nieuws op de site.

    lekker doorgaan zo

  22. tidde
    05 december, 2012 om 16:34

    Mijn dagelijkse klik op de pc , voor het laatste nieuws!! das te vinden bij tabletsmagazine, en s’avonds effies in bed naar de weekelijkse podcast luisteren das nog eens een aanvulling in je leven zeg ik maar.

    Nogmaals van harte gefeliciteerd!!, binnenkort eten we er oliebollen op..

  23. sonja
    08 december, 2012 om 19:44

    proficiat

  24. Tina van der Veen
    09 december, 2012 om 19:46

    Van harte gefeliciteerd.
    Een superprestatie, helemaal in deze moeilijke tijd, mijn complimenten.

  25. ilse niekerk
    09 december, 2012 om 23:42

    leuk kado …