Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Tablets Magazine zoekt bètatesters!

Geschreven door
Geplaatst op25 november 2012, 14:16 CategorieTablets Magazine

Binnenkort vieren we onze tweede verjaardag, maar wij werken natuurlijk ook hard achter de schermen om de site te verbeteren en onderdelen toe te voegen. Op dit moment willen we hard werk van de afgelopen weken delen met onze vaste bezoekers, maar nog niet met iedereen. Lees verder als ook jij graag wilt helpen het nieuwe onderdeel van Tablets Magazine beter te maken.

Tablets Magazine is vrij groot aan het worden en dus hebben we te maken met overwegingen als server-load en reputatie. Daarom kiezen we er in dit geval voor alleen gebruikers op uitnodiging mee te laten helpen met het testen van het nieuwe onderdeel. In een volgende bèta fase zullen we het nieuwe onderdeel ook voor iedereen openzetten maar voor nu willen we je vragen een reactie onder deze post te plaatsen (met je echte e-mail adres ingevuld) zodat wij je via de mail een uitnodiging en wat meer informatie kunnen geven.

Er staat helaas geen beloning tegenover, behalve dan onze eeuwige dank dat – hopelijk- een paar van jullie willen helpen een nieuw onderdeel van Tablets Magazine klaar te stomen voor groter publiek.

  • Delen:

Gerelateerde berichten

Reacties

  1. Woout
    25 november, 2012 om 14:21

    Ik wil wel helpen, heb wel een oogje voor detail ;).

  2. Andre Woons
    25 november, 2012 om 14:38

    Ik wil uiteraard helpen :) !

  3. Bert
    25 november, 2012 om 15:04

    Ben beschikbaar om feedback te geven.

  4. Rene
    25 november, 2012 om 15:07

    Ikzelf of 1 van mijn medewerkers wil er wel tijd voor vrijmaken.
    Een extra pluspunt is dat wij in de materie thuis zijn. Kijk daarvoor maar op onze site.

  5. Sam
    25 november, 2012 om 16:06

    Erg tof heren! Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd.

  6. Stefan
    25 november, 2012 om 16:37

    Ik wil ook wel mee helpen heb erg oog voor detail en verstand van alle besturingsystemen;)

    • Martijn Chel
      25 november, 2012 om 16:46

      Je hebt mail! :)

  7. william jansen
    25 november, 2012 om 17:02

    Ik wil wel mijn steentje bijdragen om een goed advies te geven in de wild west wereld van de tablets

  8. Edo Paardekooper Overman
    25 november, 2012 om 19:31

    Ik wil mij hier best voor aanmelden; ben wel een ‘gadget’ liefhebber en ICT geschoold.

  9. jordy
    25 november, 2012 om 19:50

    ik wil wel helpen

  10. Peter-Jan
    25 november, 2012 om 21:26

    Ik wil graag helpen met de bèta. Ik ben een grote gadget liefhebber. Ik ben zelf van plan om de Samsung SUR40 te kopen voor mijn bedrijf.

  11. Sam
    25 november, 2012 om 21:44

    We zijn erg blij met jullie reacties en de meeste uitnodigingen zijn verstuurd. Het is erg leuk voor ons om te zien dat we vaste lezers hebben die graag helpen maar normaal niet (vaak) reageren. Dit soort signalen zijn een stuk leuker dan anonieme Google analytics

  12. Alice
    25 november, 2012 om 22:06

    Ik zal met plezier testen.

  13. Klaas
    26 november, 2012 om 8:15

    Goed idee, wil ook graag meedoen!

  14. Nick
    26 november, 2012 om 9:40

    Ik wil wel meehelpen. Ik ben van plan om de Windows 8 tablets een grondige test te geven. Vooral de Asus Vivo Tab, Surface Pro en Asus Transformer Book staan hoog op mijn lijstje van tablets die ik wil testen. Verder heb ik al mijn laptop en desktop geupgrade naar Windows 8 Pro en ben ik van plan een Nokia Lumia 920 aan te schaffen om de interactie tussen Windows 8 en Windows Phone 8 in werking te zien (en het is naar mijn mening een heel mooi toestel).

  15. Ronnie
    26 november, 2012 om 10:33

    Hallo Tablet Magazine.

    Met alle liefde en plezier wil ik jullie graag helpen als beta tester.

  16. Francis
    26 november, 2012 om 10:55

    Ik zou graag testen!! Ik heb ervaring met ios en android inclusief mijn nexus 7 op 4.2

  17. Jelle Pieneman
    26 november, 2012 om 11:54

    Ik wil met alle plezier helpen met testen.

  18. Virin Ramcharan
    26 november, 2012 om 21:08

    Ik zou heel graag willen testen maar moet je 18 zijn (ben 14)??

    • Martijn Chel
      26 november, 2012 om 21:43

      Geen probleem, je hebt een mailtje :)

  19. hans
    27 november, 2012 om 0:36

    beste mensen,
    als jullie wat hulp van een ” oude bok” als ik (59 jr) kunnen gebruiken, dan hoor ik het wel.
    in ieder geval succes met jullie magazine