Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

UPC Horizon TV Remote app nu beschikbaar voor iPhone en iPad

Geschreven door
Geplaatst op12 november 2012, 16:43 CategorieApplicaties

Begin september lanceerde UPC haar Horizon mediabox met bijbehorende Horizon TV applicatie. Hiermee is het mogelijk om live naar meer dan 80 TV zenders te kijken op je mobiele apparaat. Tijdens de lancering liet UPC al weten dat er een aparte applicatie gelanceerd zou worden om de Horizon mediabox te kunnen bedienen en deze app is vanaf vandaag te downloaden.

UPC Horizon TV Remote

De UPC Horizon TV Remote app maakt het mogelijk dat je de iPad en iPhone kunt gebruiken als afstandsbediening en een programma dat je aan het kijken bent op de iPad of iPhone kunt versturen naar de Horizon mediabox en vervolgens verder kunt kijken op het televisiescherm. Ook kun je zoeken naar TV programma’s, films en series zonder van zender te veranderen op je TV.

De Horizon TV Remote app is alleen voor UPC klanten met een Horizon mediabox en is vooralsnog alleen geoptimaliseerd voor de iPad 2 en nieuwere iPad modellen, en de iPhone 4 en nieuwere iPhone modellen. Ook aan optimalisatie voor de iPhone 5 wordt nog gewerkt. Je hebt een Mijn UPC account nodig om in te loggen in de applicatie.

App downloaden

De Horizon TV Remote app is nu gratis te downloaden in de Apple App Store.

Update: De applicatie is weer offline gehaald, volgens UPC omdat deze niet aan de eisen voldeed.

  • Delen:

Reacties

  1. Virin
    12 november, 2012 om 19:47

    Zou wel vet zijn als de app ook naar Android en Windows 8 komt!
    Jammer dat ze dit niet doen want veel mensen gaan dan wel zo’n abonnement nemen.

  2. Piet
    12 november, 2012 om 20:59

    Gemiste kans van UPC om nog geen Android App klaar te hebben.
    75% van de nieuwe smartphones draait op Android!

    • Martijn Chel
      12 november, 2012 om 21:26

      Android laat inderdaad op zich wachten. Waarschijnlijk begin 2013.

  3. Daan
    12 november, 2012 om 23:35

    Ben nu toch wel heel erg teleur gesteld in upc.
    Leuk voor de mensen met een ipad maar ik moet maar wachten met mijn android tablet.
    Bij upc zeggen ze: er wordt aan gewerkt….tja..maar dan zie ik dit bericht…en maar wachten…
    Overigens ben ik ook zeer teleurgesteld in de box zelf…
    Het klinkt allemaal prachtig dat horizon maar in de praktijk zijn er gewoon teveel problemen op moment..tja ik heb het gewoon te vroeg genomen uit enthousiasme..maar goed s niet anders maar voor de mensen met een android device: wacht nog even om horizon te nemen.
    HET ENIGSTE WAT JE NU KUNT IS JE MEDIA DELEN VAN JE TABLET MAAR ZELFS DAT VERLOOPT NIET VLEKKELOOS!!

  4. Robin
    13 november, 2012 om 10:46

    Inmiddels heeft UPC m alweer uit de App store laten halen.

  5. Martijn
    13 november, 2012 om 23:20

    Maar, wanneer komtie weer terug dan? Ik kan hem niet vinden :( ik zit er bezzwell op te w88
    :( beeeetje jammer

    Als iemand weet wat deverw8ing is, let me know!

    • Martijn Chel
      14 november, 2012 om 0:12

      Zou volgens UPC snel moeten gebeuren.

    • Martijn
      14 november, 2012 om 13:20

      Peter, heb jij hem nu binnen dan? Ik kan hem niet vinden in de app store ?

  6. Peter
    14 november, 2012 om 11:20

    Werkt top voor mij!
    Niet meer zoeken naar die irritante afstandsbediening, heerlijk.

    En de mensen met Android: tja, dat heb je met een B-OS, Android stelt toch niks voor

    • Martijn
      14 november, 2012 om 23:00

      Peter, heb jij hem nu binnen dan? Ik kan hem niet vinden in de app store? :(

  7. Martijn
    14 november, 2012 om 11:29

    Peter, heb jij hem nu binnen dan? Ik kan hem niet vinden in de app store :)

  8. Maritio
    28 november, 2012 om 16:52

    App staat weer in de AppStore!