Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Tablets Magazine trakteert: Drie Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) tablets

Geschreven door
Geplaatst op9 december 2012, 0:36 CategorieActies

We vieren deze week onze tweede verjaardag en dat kunnen we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. We bouwen een feestje en daar mag iedereen van meegenieten. Deze week geven we daarom elke dag een product weg, van tablets tot accessoires voor tablets. Vandaag zijn we toe aan de hoofdprijs; drie Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) tablets met 3G module!

Samen met onze advertentiepartner IMNetworks.nl geven we maar liefst drie Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) tablets ter waarde van in totaal 1.200 euro weg. De tablet zijn allemaal uitgerust met 16GB aan opslaggeheugen en een 3G module voor mobiel internet onderweg. Verder beschikken de tablet over een 10.1 inch display met een resolutie van 1.280 bij 800 pixels, een dual-core processor, een USB poort, twee camera’s, Bluetooth, een microSD card reader en Android 4.0 Ice Cream Sandwich als besturingssysteem.

Meer informatie vind je in onze review van de Samsung Galaxy Tab 2 (10.1).

Dat is echter niet alles want elke tablet die we weggeven wordt voorzien van een luxe cover van Tabcovers.nl. Deze cover beschermt je tablet en biedt daarnaast verschillende posities om je tablet in te plaatsen.

Je kunt kans maken op een van de drie Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) tablets door mee te doen met de actie via onderstaande link. De inschrijving voor dit product eindigt vanavond om 24.00. Morgen worden de winnaars bekendgemaakt.

Doe nu mee met de actie

  • Delen:

Gerelateerde berichten

Reacties

  1. Debby Koekkoek
    09 december, 2012 om 0:59

    Alle dagen stuk voor stuk super actie’s geweest!

  2. Anaika Kunst
    09 december, 2012 om 9:39

    Wow, wat een leuke acties constant, ik zou graag een tablet willen winnen

  3. Kevin gizzie
    09 december, 2012 om 10:18

    Wat een afsluiter. Superklapper!

  4. Ronnie
    09 december, 2012 om 10:37

    Wat een geweldige actie Tablets Magazine!

  5. Thom
    09 december, 2012 om 10:41

    Super!!

  6. Daan
    09 december, 2012 om 11:43

    Idd.mooie prijzen..omgekeerde wereld..je bent jarig en je geeft kado’s weg ipv krijgen…lol :-)

  7. Frans
    09 december, 2012 om 14:54

    Geweldige actie

  8. aj
    09 december, 2012 om 19:23

    wow geweldig! van harte!
    p.s hoe kan je eigenlijk een prijs winnen ?
    Ik weet niet hoe je mee kunt doen .

    bedankt :D

    • Martijn Chel
      09 december, 2012 om 19:49

      Volgens mij staat er een mooie link onder het artikel :)

  9. Mieke
    09 december, 2012 om 23:55

    Nog 5 minuutjes…!

  10. Catharina
    09 december, 2012 om 23:56

    Super gaaf zulkemega prijzen :)
    Ik heb de link volop gedeeld wat zou dat gaaf zijn zeg , helemaal leuk van jullie Tabletsmagazine!!!!!! Toppie!

    • Martijn Chel
      09 december, 2012 om 23:58

      Top! Leuk van je!
      Morgen maken we de winnaars bekend. Deze loten we alle deelnemers tot nu toe!

  11. ajvbecon
    10 december, 2012 om 0:20

    Wow dus ook de mensen doe al iets hebben gewonnen kunnen weer kans maken?

    • Martijn Chel
      10 december, 2012 om 0:31

      Iedereen maakt elke actie kans. :)

  12. Barbara de bruin
    10 december, 2012 om 0:24

    Zucht wat een actie je zal gloeiende maar winnen wat luxe

  13. yvonne veldhuis
    10 december, 2012 om 9:16

    Bedankt voor de leuke en vooral spannende actieweek! Nu nog even wachten op de laatste uitslag… ;-)