Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Weggeefactie: TabCover voor de ASUS Transformer Pad TF300

Geschreven door
Geplaatst op21 december 2012, 12:54 CategorieActies

We hebben deze week al een aantal fraaie tabletaccessoires weggegeven maar Sam’s bureau is nog steeds niet leeg! We maken regelmatig reviews van producten die door TabCovers.nl worden verkocht en vandaag brengen we de cover voor de ASUS Transformer Pad TF300 nogmaals onder de aandacht. Natuurlijk kun jij deze cover weer winnen door mee te doen.

Video

Je kan de volledige review lezen via deze link maar ik heb voor het gemak de video uit dat artikel ook hier toegevoegd. Voor ongeveer 35 euro biedt deze hoes goede bescherming voor je tablet en een paar handige stand posities om je tablet in te plaatsen.

Bekijk ook onze andere reviews van accessoires voor Android tablets, de iPad en iPad mini. Abonneer je op ons YouTube kanaal om op de hoogte te blijven van alle video reviews.

Meedoen aan de weggeefactie

Zoals gezegd geven we ook deze accessoire voor de ASUS Transformer Pad 300 weer weg en meedoen kan heel gemakkelijk door een reactie achter te laten onder dit artikel. Geef in je reactie even aan waarom jij deze cover hard nodig hebt of wellicht waarom je deze cover graag cadeau wilt doen aan iemand. De actie loopt tot morgenmiddag 12.00. Daarna worden de winnaars direct bekendgemaakt in dit artikel. Hou de website dus in de gaten!

UPDATE: Winnaar bekend

En de winnaar van de cover is:

  • Lennard

De winnaar krijgt van Martijn een mail voor verdere afhandeling. Gefeliciteerd en bedankt voor het meedoen.

  • Delen:

Reacties

  1. wim
    21 december, 2012 om 12:56

    als kerstkado helemaal top

  2. jasper
    21 december, 2012 om 12:58

    Een cadeau voor mijn moeder haar tablet die zich jaren inzet voor anderen door vrijwilligerswerk voor Unicef en het lokale ziekenuis

  3. Domenique KEmps
    21 december, 2012 om 13:02

    kan ik eindelijk mijn tab eens deftig opbergen…die universeel dingen zijn ook niet wat het moet zijn…dus laat maar komen ;)

  4. Lennard
    21 december, 2012 om 13:03

    Lieve Tabletsmagazine,

    Volgend jaar februari hoop ik af te studeren en bij dat afstuderen maak ik veel gebruik van mijn tf300. Deze cover is een perfecte aanvulling voor mijn tablet!

  5. Steven
    21 december, 2012 om 13:03

    Zou er prachtig uit zien onder onze kerstboom dit jaar;

  6. Filip
    21 december, 2012 om 13:17

    Beste Tabletsmagazine,

    ik heb al een paar keer gekeken in de winkel, maar kan deze TabCover voor mijn TF300 negers vinden… Ik ben geen voorstander om die te bestellen via het internet en daarom probeer ik hem zo te bemachtigen…

    • Martijn Chel
      21 december, 2012 om 13:22

      Ik zie hem wil in de winkel van Tabcovers staan. “Asus Transformer Pad TF300 Smart Cover Slim Zwart”

      • Filip
        21 december, 2012 om 20:45

        Hier in België is dat niet zo gemakkellijk te vinden/verkrijgen…

      • Martijn Chel
        21 december, 2012 om 20:47

        Daarom is het een website :) ze zijn alleen daar te koop.

  7. tristan
    21 december, 2012 om 15:27

    omdat ik mijn tablet nu 1 jaar heb en nog geen een cover heb kunnen vinden (en ik zou het ook wel eens leuk vinden om iets te winnen maar ja.. das puur geluk hebben natuurlijk ;) )

  8. Andy
    21 december, 2012 om 17:10

    Zeer mooie stevige cover, eindelijk één naar mijn smaak!
    Er zijn maar weinig covers te krijgen voor de Asus TF300 maar met deze in het gamma hoeft dat ook niet.

  9. Thomas
    21 december, 2012 om 19:01

    Zou een super cadeau zijn voor mijn broer die zijn TF300 vorige week kocht en een slecht functionerend exemplaar in de doos vond (constant freeze). Hij kreeg gelukkig dezelfde dag in de winkel zijn geld terug en kocht er meteen een nieuwe TF300 mee (die gelukkig wel goed functioneert)!

  10. Ralf
    22 december, 2012 om 3:18

    Mooie tabcover, goede review en ik heb nog zoveel ruimte onder mijn nu al uitvallende kerstboom….

  11. Justin
    22 december, 2012 om 10:23

    Prima en mooie cover,…. Ben al erg blij met mijn Asus 300 , maar met een mooie cover is hij pas helemaal af !

  12. henk
    22 december, 2012 om 12:10

    Zou de eerste keer zijn datik iets win

  13. Martijn Chel
    22 december, 2012 om 12:26

    En de winnaar is bekend!