Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Weggeefactie: Tabcovers hoezen voor de Samsung Galaxy Note 10.1

Geschreven door
Geplaatst op19 december 2012, 11:01 CategorieActies

De komende week zullen we weer een paar producten weg gaan geven via Tablets Magazine. We maken regelmatig reviews van producten die door onze vrienden van TabCovers.nl worden verkocht en vandaag willen we een review van één van die producten via deze weg nogmaals onder de aandacht brengen, en de producten uit de review weggegeven!

Video

Je kan de volledige review lezen via deze link maar ik heb voor het gemak de video uit dat artikel ook hier toegevoegd. Deze luxe cover biedt prima bescherming en heeft extra mogelijkheden voor het in verschillende posities plaatsen van je tablet.

Meedoen aan de weggeefactie

Zoals gezegd hebben we ook deze keer weer een mooie weggeefactie! We geven zowel de rode als witte cover voor de Samsung Galaxy Note 10.1 weg en meedoen kan heel gemakkelijk door een reactie achter te laten onder dit artikel. We willen je vragen je voorkeur qua kleur te plaatsen in je reactie zodat we daar eventueel rekening mee kunnen houden nadat er random twee namen zijn gekozen die zichzelf winnaar mogen noemen.

De actie loopt tot morgen ochtend 11.00. Daarna worden de winnaars direct bekendgemaakt in dit artikel. Hou de website dus in de gaten!

UPDATE: Winnaars bekend

En de winnaar van de covers zijn:

  • Wit: Pjetter
  • Rood: Hein

De winnaars krijgen van Martijn een mail voor verdere afhandeling. Gefeliciteerd en bedankt voor het meedoen. 

  • Delen:

Reacties

  1. Eus
    19 december, 2012 om 11:08

    Mooie covers, zou graag kans willen maken op een witte.

  2. sandra
    19 december, 2012 om 11:16

    De rode ziet er gaaf uit…lekker opvallend

  3. wim
    19 december, 2012 om 11:20

    een mooie rooie

  4. karen
    19 december, 2012 om 11:40

    een mooie opvallende rode, lijkt me leuk om te winnen

  5. Hein
    19 december, 2012 om 11:51

    Heb net een Note aangeschaft, en de rode cover zou daar prima bij passen (past ook perfect in het interieur!)

  6. Steven
    19 december, 2012 om 11:54

    De witte zou perfect passen bij mijn note, net 2 uur geleden aangekocht. Dus hopelijk komt er geen enkel krasje in voor ik de case heb…

  7. Yarni Pels
    19 december, 2012 om 12:16

    die witte zou mooi passen bij mijn mooie tablet :D

  8. Ruud
    19 december, 2012 om 12:47

    Ik gok dat mijn dochter de rode verreweg het mooist vindt

  9. Wilbert
    19 december, 2012 om 12:48

    Wow, mooie covers en toevallig moet ik er nog eentje kopen. Maar krijgen zou helemaal geweldig zijn. De witte lijkt mij een perfect cover voor mijn note 10.1 :-)

  10. arjen
    19 december, 2012 om 12:53

    Een zwarte zou er bij passen:-)

  11. Marina weeda
    19 december, 2012 om 13:11

    Ik zou heeeeeeel blij zijn met de witte cover :-)

  12. Thom Peetoom
    19 december, 2012 om 13:37

    Mooie covers. De witte vind ik mooi :)

  13. Pieter
    19 december, 2012 om 13:48

    Ziet er goed uit! Zit nog te twijfelen wat ik de Kerstman onder de boom laat leggen, maar met een mooie rooie wordt de kezue steeds makkelijker ;-) Ondanks de resolutie denk ik dat dit een hele mooie aanvulling van het gadget palet. Ook met een witte hoes overigens ;-)

  14. pjitter
    19 december, 2012 om 13:52

    Zou wel prettig zijn als ik één van de covers win, want anders is het helemaal zonde om geen Note 10.1 voor mijn verjaardag te vragen aan mijn vrouw! Wat moet je anders met zo’n mooie hoes?! En wit is da shit! Maar een rode mag natuurlijk ook!

  15. Herman
    19 december, 2012 om 14:40

    Ik heb al zo’m prachtige note 10.1 en met een witte coover zou die nog veel mooier zijn :)

  16. Jan
    19 december, 2012 om 14:43

    mooie cover de kleur maakt mij niet uit.

  17. Jasper
    19 december, 2012 om 15:18

    Een mooie witte cover voor mij! Dit fantastische apparaat verdiend het!!

  18. Jarco
    19 december, 2012 om 15:52

    Een rode heeft mijn voorkeur, maar in het filmpjevind ik hem wel erg roze. Is hij echt rood?

  19. pjetter
    19 december, 2012 om 16:13

    Mooi rood is niet lelijk! En als hij in het echt wat roze oogt, dan is mijn dochtertje ook blij. Maar papa is ook content met een witte hoor. Hele mooie hoes en een leuke review. Dit is precies wat ik zoek.

    • Jasper
      20 december, 2012 om 12:55

      Tsss, je hebt niet eens een note!… Hopelijk krijg je er nu één voor je verjaardag! Van harte alvast (zowel met de hoes als met je verjaardag ;))

  20. Monique
    19 december, 2012 om 16:15

    Eigenlijk zou ik ze allebei wel willen ;-) Kan ik de hoes matchen met mijn laarzen ;-) Maar als ik moet kiezen, dan het liefst een rode.

  21. Gerald
    19 december, 2012 om 16:48

    geef mij de witte maar

  22. Hans
    19 december, 2012 om 16:53

    Duidelijke review, ben nu ook helemaal overtuigd dat ik heel graag de witte cover zou ontvangen.

  23. Hans
    19 december, 2012 om 17:22

    Leuke aktie, niemand voor een zwarte… ik wel!!!

  24. jane
    19 december, 2012 om 17:28

    hoi, ik heb nog geen cover voor mijn note 10.1
    de rode lijkt mij eel handig en een goede bescherming voor mijn tablet
    ziet er gaaf en stevig uit

  25. Tom Misbaer
    19 december, 2012 om 17:46

    Mooie review van wat mij een mooie en handige cover lijkt te zijn. Heb zelf een erg low budget cover gekocht voor mijn Note 10.1, en dat merk je ook… deze hangt nu al bijna aan flarden.
    Ik zou dus erg blij worden met deze fijne witte cover ;-)

  26. Hubert
    19 december, 2012 om 20:08

    Die witte is vet. Die wil ik straks wel graag om mijn nootje heen vouwen! Ben benieuwd!

  27. Brian
    19 december, 2012 om 20:40

    Helemaal slick. Ik doen mee. Met een ongezonde voorkeur voor wit. Eens kijken hoelang ik hem ook daadwerkelijk wit kan houden ;-)

  28. Marloes
    19 december, 2012 om 20:45

    Mooii!!!!! ik doe graag mee voor de witte…. love <3

  29. Marcel
    19 december, 2012 om 21:26

    Een rode zou mijn note goed staan…

  30. Gerda
    19 december, 2012 om 22:15

    Ik hoop met mijn verjaardag (60 jaar) een samsung galaxy note 10.1 te krijgen en dan zou een mooie zwarte cover goed van pas komen.

  31. Jasper
    20 december, 2012 om 11:43

    Het is 11 uur geweest toch?…

    • Martijn Chel
      20 december, 2012 om 12:31

      Ongeduldig? :)

      • Jasper
        20 december, 2012 om 12:47

        Beswel… :D

      • Martijn Chel
        20 december, 2012 om 12:50

        De winnaars staan er inmiddels in!

  32. Wilbert
    20 december, 2012 om 11:53

    En? En? wie heeft er gewonnen? ;-)

  33. Yarni Pels
    20 december, 2012 om 13:38

    proficiat voor de winnaars! Veel plezier ermee ;)

  34. R>boekhorst
    27 december, 2012 om 16:58

    Mooie cover met name de rode staat mij wel aan.