Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Winnaar: Point of View ProTab 3 XXL IPS

Geschreven door
Geplaatst op3 december 2012, 10:42 CategorieActies

We vieren deze week onze tweede verjaardag en dat doen we door te trakteren. Een week lang geven we elke dag mooie producten weg. Gisteren hebben we samen met Point of View de ProTab 3 XXL IPS tablet mogen weggeven en vandaag maken we de winnaar bekend. De winnaar is gekozen uit alle deelnemers die zich voor vandaag hebben ingeschreven.

De ProTab 3 XXL IPS is gewonnen door Bea Babijn. Namens ons en Point of View van harte gefeliciteerd! We nemen contact met je op voor het afleveren van de prijs.

Niet gewonnen? Niet getreurd! Je kunt nog steeds meedoen met de actie van vandaag en de acties van de komende dagen. We geven nog heel wat mooie prijzen weg!

Doe nu mee met de actie

  • Delen:

Gerelateerde berichten

Reacties

  1. Tom
    03 december, 2012 om 12:02

    Gefeliciteerd, Bea!

  2. Bea Babijn
    03 december, 2012 om 12:07

    Tot mijn grote verrassing werd ik vanochtend via Google plus gefeliciteerd. In eerste instantie dacht ik dat ze mis waren met mijn verjaardag die pas over 3 weken is.
    Maar nee, het ging over een prijs die ik blijkbaar gewonnen had. Dacht in eerste instantie dat het een grap was van die persoon, maar aan de andere kant, zo goed ken ik hem ook weer niet.
    Na op de link geklikt te hebben werd het bevestigd en er stond echt mijn naam bij. Wow, wat is dat leuk. Zodra ik de tablet binnen heb zal ik mijn bevindingen delen op Google plus. De komende tijd kan ik lekker gaan hobbyen met dit nieuwe speeltje. Super, bedankt Tablets Magazine.

    • T.A Blet
      03 december, 2012 om 19:58

      “Maar nee, het ging over een prijs die ik blijkbaar gewonnen had.Zodra ik de tablet binnen heb zal ik mijn bevindingen delen op Google plus.”
      —–
      Tablets Magazine was niet bekend bij je en al helemaal niet de weggeefactie?
      Waarom op Google Plus je bevindingen delen en niet hier op Tablets Magazine?

      • Martijn Chel
        03 december, 2012 om 20:04

        Nou, ze heeft meegaan want anders had ze ook niet kunnen winnen dus het lijkt me dat Tablets Magazine bekend was :)

  3. Sander
    03 december, 2012 om 12:17

    Veel plezier ermee Bea :)

    • Bea Babijn
      03 december, 2012 om 20:21

      Dankjewel Sander, dat gaat vast en zeker lukken. Je hoort er zeker nog van.

  4. Bjorn
    03 december, 2012 om 17:54

    Gefeliciteert :)

    Moet je trouwens nog een keer inschrijven als je mee wil doenm of is 1 keer genoeg?

    • Martijn Chel
      03 december, 2012 om 18:05

      Een keer is voldoende, maar delen van je URL is altijd mogelijk.

    • Bea Babijn
      03 december, 2012 om 20:39

      Dankjewel Bjorn, wie weet heb jij ook nog geluk.

  5. Bjorn
    03 december, 2012 om 19:21

    Oke dankjewel :)

  6. Bea Babijn
    03 december, 2012 om 20:18

    Natuurlijk was de actie van Tablets Magazine bekend bij mij,anders had ik ook niet kunnen winnen T.A. Blet. Via iemand op Google Plus heb ik deze actie ontdekt en werd ik vanochtend verblijd met het bericht dat ik gewonnen had. Nog voordat ik het zelf dus wist. Tablets Magazine breng ik vanzelfsprekend ook op de hoogte van mijn bevindingen.

    • T.A Blet
      02 februari, 2013 om 9:37

      We zijn inmiddels 2 maanden verder.
      Het wordt de hoogste tijd voor een mooie review, lijkt me.

      • Bea
        05 februari, 2013 om 9:27

        Zodra ik tijd heb zal ik wat laten weten. Ik kan niet heel veel toevoegen aan de review die er al is. Hooguit nog een paar puntjes van kritiek en de goede service die POV biedt.

  7. Ilonka
    03 december, 2012 om 21:07

    Gefeliciteerd Bea!

  8. Ronnie
    03 december, 2012 om 21:17

    Gefeliciteerd Bea, ik benieuwd naar je ervaringen met deze Android tablet.

  9. Bea Babijn
    28 februari, 2013 om 22:52

    Speciaal op verzoek van T.A. Blet komt hier dan eindelijk een review van mijn gewonnen Point of View Protab 3 XXL tablet.
    Ik ga nu niet alles herhalen wat al uitgebreid in de review op Tabletsmagazine beschreven is. Ik zal er een paar punten uitlichten die mij opgevallen zijn.

    In de review staat vermeld dat in de linker bovenhoek en midden bovenin een kleine witte gloed richting het midden van het scherm straalt maar dat niet iedereen hier last van heeft. Gelukkig is dat bij mijn tablet niet het geval.
    De camera die erop zit gebruik ik niet omdat ik deze tablet gewoon veel te groot vindt om als camera dienst te laten doen. Hier kan ik dan ook geen oordeel over geven.

    In eerste instantie heb ik ook last gehad van een slechte Wifi-verbinding maar dat had ik ook op mijn andere toestellen. De verbinding op deze tab was zeker niet minder dan op mijn Galaxy tab 7. Sinds kort ben ik overgestapt op een andere provider en heb ook meteen een andere router gekocht, de Asus rt n66u (een aanrader). De Wifi problemen zijn hierdoor op al mijn draadloze toestellen opgelost. Ook de verbinding op de tablet werkt nu perfect.

    De audiokwaliteit vind ik zelf helaas ook aan de matige kant. Vooral als je er nog een extra cover omheen hebt, zoals ik. Dit komt n.m.i voornamelijk doordat de audio-uitgang aan de achterzijde zit. Het gebruik van een koptelefoon doet wonderen en is eigenlijk een must als je langere tijd iets wilt beluisteren of contact hebt in bijvoorbeeld een Google hangout.

    Erg fijn is dat Android 4.1.1 erop geïnstalleerd is. Hoewel ik blij was dat het een kale versie betrof, mistte ik toch wel een aantal appiclaties die handig zijn als ze deze er standaard op zouden zitten. Ik heb het bijvoorbeeld over een Swype functie en een contacten applicatie. Zelf heb ik Swype Beta en Contact Lookup erop gezet.
    Google Now is vrij nieuw en n.m.i. kan dit vooral handig voor gebruik onderweg. Hiervoor moet je tablet dan wel weer 3 of 4G ondersteunen, voor zover dit mij bekend is. Thuis maak ik er in ieder geval nauwelijks gebruik van. Wie weet dat er verandering in komt als er ook in Nederland meer mogelijkheden komen voor Google Now.

    Helaas verliep het gebruik bij mij niet allemaal vlekkeloos. Ik kreeg constant de melding: android.proces.acore is gestopt.
    Na uren zoeken en testen, zoals het installeren van een nieuwe firmware, heb ik contact opgenomen met de supportafdeling van POV. Ik werd hier echt zeer goed en vriendelijk geholpen door Ali. Hier zou menig bedrijf nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik heb de tab naar POV opgestuurd en er werd wederom een nieuwe firmware opgezet. Ik heb de apps die ik erop had staan via de mail doorgegeven.
    Als antwoord kreeg ik dat ook zij geen bijzonderheden aan deze apps zagen die een conflict zouden kunnen veroorzaken.
    Wel moest ik Swype Beta en/of Contact Lookup even in de gaten te houden omdat deze een aanpassing/ verandering/ toevoeging in het Androidsysteem maken, wat ook een eventuele oorzaak van de foutmelding zou kunnen zijn.

    Ik ben wederom aan de slag gegaan met het één voor één installeren van de apps. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat de app G+ het probleem veroorzaakte. Swype beta gaf geen problemen. Ik heb de melding maar voor lief genomen omdat ik G+ veel gebruik. (POV zou het aan de bugfix-lijst toevoegen zodat de engineers in Azië het euvel hopelijk kunnen verhelpen)

    Tot slot vind ik het jammer dat je geen automatische update binnenkrijgt voor het besturingssysteem. Je moet hier dus echt zelf naar op zoek gaan en installeren. Deze vaardigheid is waarschijnlijk niet voor iedereen weggelegd.

    Maar eerlijk is eerlijk, deze tablet is gewoonweg goed te noemen voor de prijs die je ervoor betaalt. Er zullen ongetwijfeld betere tablets bestaan maar hiervoor zul je dan ook dieper in de buidel moeten tasten.
    Wat mij betreft is deze tablet dus zeker het overwegen waard!

    • Martijn Chel
      01 maart, 2013 om 12:20

      Hoi Bea,
      Thanks voor je uitgebreide review! En natuurlijk mooi dat je tevreden hebt.