Apple brengt twee nieuwe iPad reclames uit

18 februari 2013 1 Minuut 0 Reacties
iPad-4-lightning

Apple heeft twee nieuwe reclames voor de iPad en iPad mini uitgebracht. Beide reclames zetten iOS-apps die voor het 7.9 en 9.7 inch-scherm geoptimaliseerd zijn in de spotlight.

De reclames dragen de naam Together en Alive, waarbij eerstgenoemde vooral apps laat zien die je samen gebruikt en de tweede reclame zich op ‘het leven’ richt. Het idee achter beide reclames is hetzelfde: heel snel korte fragmenten van de betreffende iPad-apps laten zien, zowel op de grote als de kleinere tablet. Zo komt bij Alive een fragment voorbij van een zelfgemaakt video van een snowboard-vakantie, wordt er met de iPad mini gebeld via Facetime en wordt er tevens op de kleine tablet een boek van Oscar Wilde gelezen.

iPad reclames: apps om te leren

Het is daarbij interessant om te zien dat beide reclames ook aandacht besteden aan meer serieuze apps, ofwel apps waar je iets van op kunt steken. Denk aan apps die je meer informatie geven over verschillende lichaamsdelen (met bijbehorende animaties), je laten zien hoe onze hersenen werken, het sterrenstelsel in kaart brengen en laten zien in welke staat de Titanic op de zeebodem ligt.

Beide reclames zijn hieronder te bekijken.

Together

Alive

Via: AllThingsDigital

Reacties (0)