Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Review: TabCouch, universele tablet sleeve voor 10 inch tablets

Geschreven door
Geplaatst op15 februari 2013, 11:35 CategorieAccessoire reviews

Het is alweer een tijdje geleden dat de laatste tabletaccessoire review verscheen maar vandaag maken we dit helemaal goed. Deze keer hebben we niet alleen een nieuwe review maar ook meteen weer een leuke weggeefactie. In deze review kijken we naar de TabCouch van GeckoCovers, een universele sleeve voor tablets met een formaat van ongeveer 10 inch.

TabCouch – Review video

Zoals je in de video kan zien passen niet alleen de bekende 10.1 inch tablets in deze TabCouch sleeve maar kan ook de iPad beschermd worden in deze hoes. Het materiaal noemt GeckoCovers premium kunstleer maar persoonlijk komt het mij meer over als een zachte plastic vezel. De onderdelen die stevigheid moeten bieden aan de verschillende segmenten in deze sleeve zijn voor mijn smaak iets te zacht en daar had best wat dikker plastic gebruikt kunnen worden. De sleeve oogt en voelt niet heel luxe maar is ook zeker niet van slechte kwaliteit.

Het bijzondere aan deze sleeve is dat er ook twee stand-posities mogelijk zijn. Door een paar slimme vouwen en magneten is het mogelijk om twee hoeken te creëren voor het kijken van bijvoorbeeld een filmpje op de iPad.

Hoewel ik zelf geen fan ben van een sleeve om mijn iPad te beschermen kan ik zien hoe deze sleeve van GeckoCovers aantrekkelijk is voor mensen die zowel een sleeve als een stand willen hebben voor hun tablet. Voor 25 euro had ik persoonlijk iets meer kwaliteit verwacht maar aan de andere kant zou ik ook niet weten welke sleeve voor minder, meer biedt.

TabCouch – Weggeefactie

In samenwerking met GeckoCovers.nl geven wij de sleeve die gebruikt is voor deze review weer weg. Wil je kans maken om deze sleeve te winnen laat dat een reactie met waarom jij deze accessoire wilt winnen achter onder dit stukje. Wij kiezen morgen om 12:00 een winnaar en zullen deze post updaten met die informatie.

Winnaar: De winnaar van de TabCouch sleeve is Monique! Gefeliciteerd! We nemen contact met je op.

  • Delen:

Reacties

  1. wim
    15 februari, 2013 om 11:39

    leuke actie mooie prijs

  2. Thomas
    15 februari, 2013 om 12:19

    Ik wil deze TabCouch graag winnen omdat ik een combinatie van een stand en een sleeve ideaal vind. Ik hoef man Transformormer Pad nergens in vast te klikken en heb altijd bescherming en een stand bij de hand.

  3. Robin
    15 februari, 2013 om 12:53

    Ik wil deze TabCouch graag winnen, omdat ik graag een goede beschermende sleeve voor mijn tablet wil en die ook als standaard te gebruiken is, zodat ik veel fijner naar films en tv programma’s kan kijken.

  4. Rob Meulenbelt
    15 februari, 2013 om 14:00

    Een beschamende copie van de al lang bestaande Taylor smart stand sleeve.

    Voor zoiets moet je geen reclame maken, puur jatwerk.

    • Sam
      15 februari, 2013 om 14:07

      Ik had nog nooit van de Taylor sleeve gehoord. Als ik het design ergens anders van ken staat het er altijd bij. Maar in het algemeen is originaliteit op de tablet- en accessoire markt ver te zoeken en worden designs en ideeën links en rechts gejat.

    • Martijn Chel
      15 februari, 2013 om 14:15

      Laat ik voorop stellen dat het geen ‘reclame maken’ is, maar daarbij is nagenoeg elke accessoire wel een “kopie” van een andere of zijn er bepaalde kenmerken die overeenkomen. Dat blijf je houden. Neemt niet weg dat deze dingen gewoon bestaansrecht hebben en voor de NL consument beschikbaar zijn.

      • Rob Meulenbelt
        15 februari, 2013 om 14:25

        De taylor heb ik gewoon in Nederland gekocht. Het blijft een exacte kopie, dus ordinair jatwerk

  5. Kat
    15 februari, 2013 om 14:06

    Deze cover lijkt me echt heel handig, doet me denken aan de Book Seat, een fantastich hulpmiddel om “handsfree” te lezen. En het mooie is dat dit Gecko product ook nog een sleeve is.

  6. Monique
    15 februari, 2013 om 16:34

    Nadat ik eerst verslaafd was aan alle kookprogramma’s op tv ben ik sinds kort zelf gaan bakken en koken, natuurlijk zoveel mogelijk net als de echte chefkoks. Maar ik moet nog veel leren en kijk regelmatig via filmpjes op youtube de kunst af :) Deze Tabcouch lijkt me super handig voor in de keuken: filmpje kijken als ik even niet meer weet hoe het moet, en ik heb toch mijn handen gewoon vrij voor het snij- en kookwerk :)

  7. Robin
    15 februari, 2013 om 19:19

    Ik zou deze sleeve graag willen winnen, aangezien de originele Toshiba cover voor mijn Toshiba AT-300 steeds uitverkocht is of niet uitgeleverd wordt. Toshiba Nederland reageert ook niet op mijn mailtjes met de vraag wanneer de cover in Nederland verkrijgbaar is.

    Voor mij is de Gecko sleeve dus een supergoede optie! Is mijn mooie tablet eindelijk goed beschermd. En aangezien ik mijn tablet overal mee naartoe neem, kan ik ook goed reclame maken voor dit opvallende product.

  8. tijmen
    15 februari, 2013 om 21:01

    Ik wil deze stand graag winnen omdat ik al een goedkope beschermer had gekocht die niet in standen kon waar ik nu spijt van heb maar ik zou er geen meer kopen want dat via ik een beetje zonder. Het zou dus heel fijn zijn als ik deze tabtouch kon winnen

  9. Judith Winters
    15 februari, 2013 om 21:53

    Dat lijkt me superhandig! Nu zet ik mijn tablet altijd tegen een koffiekopje/ babyfoon/ speelgoed/ etc. aan, want ik vind het platliggend helemaal niet fijn kijken. Deze sleeve is naast efficiënt ook nog eens heel erg mooi… Dat verdient mijn lieve tabletje wel..! (sorry, heb nog een beetje Valentijn in mijn hoofd)

  10. miranda
    15 februari, 2013 om 22:07

    Ik heb sinds kort een android tablet, alleen heb helemaal niks van hoesje of bescherming laat staan zo’n handige tabtouch.. elke keer als ik er mee surf ben ik bang dat die uit me handen valt, verder zou het ideaal zijn als ik een keer youtube filmpjes wil zijn vanuit mijn tablet zodat ik hem niet steeds in me hand hoef te houden en hij mooi en onbeschadigd blijft..

    Ik doe mee, en hoop op klein beetje geluk, meer dan ik op valentijn had in de liefde!

    Gr

    Miranda

  11. Martijn Chel
    16 februari, 2013 om 12:52

    De winnaar is bekend! Check het artikel.

  12. Monique
    16 februari, 2013 om 13:04

    YES, jippie, ik heb deze mooie prijs gewonnen! Superleuk, ik ben er heel erg blij mee. Uiteraard ga ik de Tabcouch met veel plezier gebruiken en zal ik (hopelijk) mede daardoor een veel betere kok worden :) Heel erg bedankt!!