Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Tablets Magazine trakteert: Win een Acer Iconia B1-710!

Geschreven door
Geplaatst op18 september 2013, 14:15 CategorieActies

Gisteren hebben we na lang en hard werken het nieuwe design van Tabletsmagazine.nl gepresenteerd en dat kunnen we natuurlijk niet zonder wat leuke acties voorbij laten gaan. We geven deze en komende week een aantal leuke producten weg, en vandaag beginnen we met de Acer Iconia B1-710.

Doe mee en win een tablet!

Samen met Acer mogen we één exemplaar van de Iconia B1-710, een 7-inch tablet, weggeven. Meedoen is zeer eenvoudig, het enige wat je hoeft te doen is onderaan dit artikel in een reactie aangeven waarom je graag deze tablet toegestuurd wilt krijgen. Morgen aan het einde van de dag wordt de winnaar willekeurig uit alle geplaatste reacties gekozen.

Acer Iconia B1

De Acer Iconia B1-710 is een 7-inch budgetttablet met Android 4.1 Jelly Bean software, een dual-core processor, een microSD card reader om het geheugen van 16GB uit te breiden, een microUSB poort, en webcam aan de voorzijde en 1GB aan werkgeheugen. Natuurlijk beschikt de tablet ook over toegang tot de Google Play Store zodat je alle gewenste apps kunt installeren.

Wil je kans maken op deze tablet? Laat dan een reactie achter onder dit artikel. Morgen om 23.00 wordt de winnaar bekendgemaakt.

Winnaar

De winnaar is inmiddels bekend! Marc de Raden, van harte gefeliciteerd met de Acer Iconia B1! We nemen contact met je op voor je gegevens. Voor iedereen die niet gewonnen heeft; vergeet niet morgenochtend de website te bezoeken want we starten weer een leuke actie. Alvast een hint; je kunt er ook mee bellen!

  • Delen:
Acer Iconia B1-710
Android Jelly Bean (4.1)

Reacties

  1. johan
    18 september, 2013 om 14:26

    Ik zou graag deze tablet willen hebben omdat ik al jaren in de WW zit en zelf deze niet kan betalen.mijn zoon zou er erg blij mee zijn.we hebben al jaren een PC van ader maar een tablet erbij zou prachtig zijn. Laten we hopen dat we de tablet winnen.
    M.VR.gr
    Johan

  2. Greetje
    18 september, 2013 om 14:49

    Deze tablet lijkt me erg handig omme te werken, we hebben nog geen tablet, dus zou ook nog eens goed uitkomen :)

  3. Ben
    18 september, 2013 om 14:54

    Deze tablet lijkt mij ideaal als eerste tablet. Goeie commentaren gelezen en bevat alles dat we nodig hebben :-)

  4. Ron
    18 september, 2013 om 14:58

    Deze tablet lijkt mij top om in bed of binnenshuis comics op te lezen , zeker van de winter !!

  5. john
    18 september, 2013 om 15:02

    Deze tablet lijkt me handig en zeer draagbaar . Komt goed van pas tijdens de ongetwijfeld lange vertragingen deze winter in het OV

  6. Roodey
    18 september, 2013 om 15:15

    Ik zit al lange tijd te kijken naar een handzame tablet.
    Deze mogelijkheid is een uitgelezen kans over zo’n tablet te beschikken!

    ps: Leuke actie bij een leuke vernieuwing!

  7. Marcel
    18 september, 2013 om 15:19

    Natuurlijk gaan wij de tablet gebruiken om http://www.tabletsmagazine.nl te lezen, waar anders voor? Nou ja, misschien dat mijn dochters er ook wel eens een filmpje op mogen kijken of een spelletje mee mogen doen!

  8. Rick Maresch
    18 september, 2013 om 15:43

    Als ik de Acer Iconia B1 win, dan ga ik ‘m aan een oude mevrouw geven die bij ons in de straat woont. Ze weet niet hoe met een pc om te gaan en haar kinderen wonen in New York.
    Met een app erop kan ze vast en zeker Skypen met haar kinderen. En vraag ik haar buren of ze hun wifi voor haar willen delen.

  9. youri hijdra
    18 september, 2013 om 15:49

    voor mij zal de tablet heel erg handig zijn voor school en dan ik ook met mijn broertjes samen spelletjes spelen op de tablet

    • youri hijdra
      18 september, 2013 om 15:58

      bedoel “dan kan ik ook“

  10. Jip
    18 september, 2013 om 16:13

    Gewoon een leuk hebbedingetje en nog leuker als je hemt kunt winnen.
    Zoniet kun je altijd naar de winkel rennen en hem kopen voor weinig geld.

  11. Kristof S.
    18 september, 2013 om 16:28

    Om de gyroscoop en de motion sensor eens aan te sluiten op de oculus rift VR bril. Een 3d model komt op die manier wel echt tot leven. Al die IT producten en development kits zijn alleszinds niet goedkoop voor een startende ondernemer.

  12. Stan
    18 september, 2013 om 16:33

    Op school hebben wij een BYOD-principe. Je moet zelf voor je ‘device’ zorgen en als hij kapot mag je ‘m zelf zien te vervangen. Nu loop ik al 3 schooljaren lang met hetzelfde laptopje en de prestaties gaan drastisch achteruit. Als de leraar vraagt om snel aantekeningen te maken moet hij eerst helemaal opstarten. Dit duurt minuten en daarom verlies ik erg veel tijd en daarbij ook aantekeningen, een netbook is namelijk nooit erg vlot geweest. Een tablet zou hiervoor de ideale oplossing zijn, snel ontwaken, snel een app openen en snel aantekeningen noteren. Helaas ben ik ook niet een van de rijksten.

  13. Bjorn
    18 september, 2013 om 16:57

    Een tablet lijkt me echt super! Dan kan ik in de auto film’s kijken, spellen spelen en videobellen terwijl ik buiten ben, net als op al die tabletreclame’s

  14. TabletMan
    18 september, 2013 om 17:21

    Kort maar krachtig: Gimme! Gimme! Gimme! :-)

  15. Carlo
    18 september, 2013 om 17:22

    Ik gebruik al jaren een ipad en ben dan ook erg benieuwd naar de tablets draaiend op Android. En dan in het handzamer formaat 7 inch.
    Het lijkt me een toestel wat je altijd bij je heb, zodat je overal en altijd mobiel bent. Daarnaast ga je leven volgens mij veel efficiënter indelen en mis je niets meer.

  16. gerrit
    18 september, 2013 om 17:25

    om mijn vrouw monddood te maken met haar Ipad

  17. Nicole
    18 september, 2013 om 17:27

    Omdat ik mijn zoon een slome tablet heb gegeven en er niks meer mee doet omdat ie helemaal panisch wordt van dat ding. Hij is nu aan het sparen voor een nieuwe. Jullie zouden hem een onkenbaar groot plezier doen mocht ik winnen met dit berichtje.

  18. dopje
    18 september, 2013 om 17:37

    Ik zou zo graag weer eens mijn eigen tablet in mijn handen willen houden, maar die wordt nu constant bezet gehouden door mijn 3 kinderen. Wat zou het mooi zijn als ik deze kon winnen zodat de kinderen hun eigen tablet hebben en ik mijn eigen weer terug krijg!

  19. bianca ponnet
    18 september, 2013 om 17:57

    Ik zou deze mooie tablet willen winnen omdat ik nog geen heb , zou goed van pas komen als ik binnenkort twee weken in het hospitaal moet liggen xx

  20. Peter Van Laethem
    18 september, 2013 om 17:58

    Nog steeds tablet-loos … en met wat geluk kunnen Tabletsmagazine én Acer daar enige verandering in brengen.
    Ik ben veel bezig met fotografie en met deze tablet zou ik kunnen experimenteren om beide te combineren. Dus oa. fotograferen mbv geschikte apps en deze tablet, sneller mensen de foto’s laten zien die ik genomen heb, ….

    Leuk initiatief van zowel Tabletsmagazine én Acer. Alvast felicitaties aan de winnaar of winnares.

  21. Woout
    18 september, 2013 om 18:48

    Ik zou de tablet graag willen hebben, leuke actie! En mooie site UI update. Lekker bezig!

  22. Geert
    18 september, 2013 om 18:50

    Ik ben al tijden op zoek naar een nieuwe tablet, maar kan nog niet echt een beslissing nemen. Het winnen van een exemplaar vergemakkelijkt de keuze nogal!

  23. Ivo Schepers
    18 september, 2013 om 18:57

    Omdat we tegenwoordig op de kleintjes moeten letten: Doe mij maar dit kleintje!

  24. Ruud
    18 september, 2013 om 19:05

    ik moet even wennen aan de nieuwe site maar ik blijf zeker komen. Leuke actie en de tablet is zeker welkom.

  25. Nik
    18 september, 2013 om 19:07

    Geweldig apparaat. Ik zou hem vooral gebruiken om te Skypen en op het internet te surfen.

  26. Caren
    18 september, 2013 om 19:15

    Ik zou graag deze tablet winnen, simpelweg omdat ik zelf geen tablet heb. Ik zie vrienden en familie ermee rondlopen maar zelf ben ik precies niet mee met de trend? Ik doe voorlopig alles met mijn laptop. Dus bij deze: ik wil ook in de mode zijn! :-)

  27. Danny
    18 september, 2013 om 19:31

    Voor mij het perfecte “maatje” van de Acer Iconilicious.

  28. cindy van ingelgem
    18 september, 2013 om 19:32

    Ik zou deze tablet graag winnen, ik heb hier 2 tieners in huis en eigenlijk zou de tablet enorm handig zijn!!!
    nu zijn er dikwijls wachttijden aan de laptop en dat is natuurlijk niet zo fijn!

  29. Marina
    18 september, 2013 om 19:52

    Ik zou deze tablet dolgraag willen winnen omdat mijn moeder vandaag jarig is en ze haar tablet een paar dagen geleden kapot heeft laten vallen. Ze was juist zo blij met haar tablet en het zorgde ervoor dat ze veel meer in contact kon komen met familie en vrienden die ver weg (oa in het buitenland) wonen.

  30. patrick
    18 september, 2013 om 20:01

    Laat ik jullie helpen om de voorraad ‘gedane’ tablets op te ruimen. Ik maak er een mooie remote van voor mijn Philips hue lampen.

  31. Michiel
    18 september, 2013 om 20:39

    Zodat mijn dochters zich nog sneller kunnen ontwikkelen zou ik graag deze Acer willen winnen!

  32. Arie de Blois
    18 september, 2013 om 20:51

    Ik heb ooit een tablet gehad bij een energiecontract, echter dit was een merkloos mini-tabletje. Een echt lokkertje dus, het lijkt me geweldig om een tablet te hebben die wel goed presteert! Dit zou mijn werk een stuk makkelijker maken, ik ben nu ZZP’er en moet zeggen dat het niet makkelijk is in deze tijden om zoiets te kunnen aanschaffen.

  33. Nikita Bleijendaal
    18 september, 2013 om 20:53

    Ik zou heel graag de tablet willen winnen omdat ik net op mezelf woon, en mijn laptop is gecrasht! Momenteel heb ik geen financiële ruimte om een nieuwe aan te schaffen en ik heb hem erg hard nodig om thuis te kunnen werken!

  34. Reni Lourens
    18 september, 2013 om 21:45

    Tablets Magazine is als een doos chocolade, Je weet nooit wat je gaat krijgen. “Een mengsel van ieders favoriet’s daar! Mijn absolute favoriet chocolade in dat specifieke doos zijn de Acer tablets, iets over de combinatie van Android, Formaat, Design en Prijs dat maakt het een perfect afgeronde zoetwaren verzinsel! Yummmm, beste chocolade in de worlllldddd! Bedankt voor de traktatie Tablets Magazine. Geweldige actie!!

  35. marc de raden
    18 september, 2013 om 21:45

    ik wil graag een snelle compacte tablet om altijd en overal het internet op te kunnen, prive en werkgerelateerd

  36. TomONeill
    18 september, 2013 om 21:45

    Oh, wauw. Wat ziet de site er gelikt uit! Mooi werk, mannen!

    Ik zou graag de tablet willen winnen als cadeau voor mijn zus en haar aanstaande man die 11 oktober gaan trouwen! Zou een geweldig trouwcadeau zijn, niet? :D

  37. Bart
    18 september, 2013 om 21:54

    Toffe actie mannen! Ik zou deze tablet graag winnen, ik stam namelijk nog uit de ‘gsm met 9 toetsen’ periode en dit lijkt me een perfect instapmodel om mijn eerste stappen te zetten richting modernisering van mezelf! Mvg, Bart

  38. Dhr. Attema
    18 september, 2013 om 22:20

    Een 7-inch tablet lijkt mij ideaal, vooral omdat deze makkelijk in 1 hand te houden is. Daarnaast is deze Acer gemakkelijk om mee te nemen en daardoor ideaal voor onderweg. Bovendien past de Iconia B1-710 in elke tas/rugzak.

  39. Paul
    18 september, 2013 om 22:27

    Volgens mij is deze website geoptimaliseerd voor weergave op een tablet. En dat wil ik best wel graag met eigen ogen zien, dus…

  40. Nico Steendam
    18 september, 2013 om 22:52

    Nu ik met een gebroken pols zit verwelkom ik graag die tablet. Dat is makkelijker te bedienen met één hand dan het toetsenbord van onze computer. En kan ik hem gelijk volgend weekend testen tijdens een weekendje weg (was al geboekt voor ik mijn pols brak).

  41. skqouil
    18 september, 2013 om 22:52

    Als student wordt alles digitaal aangeboden.
    Met een tablet kan ik veel gemakkelijker bij al deze documenten dan met mijn laptop iedere keer aan en uit te zetten.

  42. Pierre
    18 september, 2013 om 22:59

    HELP! Mijn iPad wil upgraden naar een versie die er uit ziet alsof ik permanent Candy Crush Saga aan het spelen ben!! :(
    Help me om over te stappen op een besturingssysteem waarbij ik daar zelf wat over te zeggen heb zónder jailbreak!

  43. Nathalia
    18 september, 2013 om 22:59

    Zo’n mooie nieuwe site wil je natuurlijk zien met een mooie tablet! Ik heb al een Acer Cloudmobile smartphone, maar helaas door omstandigheden nog geen tablet. Wat zou er mooier zijn om naast de Cloudmobile ook een Acer tablet te kunnen gebruiken….

    I love Acer, I love Tabletsmagazine!

  44. marion
    18 september, 2013 om 23:07

    Gewoon omdat ik hem prachtig vind !!

  45. Ruben
    18 september, 2013 om 23:13

    Met deze tablet zou ik men gopro via wifi op afstandsbediening kunnen bedienen. Lijkt mij gewoon super om daar mee aan de slag te gaan!

  46. Regina
    18 september, 2013 om 23:24

    Ik zou deze Acer tablet graag voor mijn zoon winnen. Hij woont pas op zichzelf en werkt hadr! Ik ben trots op hem en hij verdient een verrassing want dat zou het zeker voor hem zijn mocht ik deze tablet voor hem winnen.

  47. Myriam
    19 september, 2013 om 0:14

    Ze zeggen dat je nooit te oud om te leren bent dus ik wil de confrontatie aangaan met de tablet en laat het nu een Acer zijn om geluk te hebben

  48. Ria Van Gerven
    19 september, 2013 om 7:15

    Perfect cadeautje voor dochter Britt; die naar haar 3e jaar Criminologische wetenschappen gaat in Leuven !Voor een studente is het leven te duur voor zulk een hippe Acer van het laatste uur!

  49. Joost
    19 september, 2013 om 7:57

    Op zoek naar een laptop, maar dat werd hem toch niet..
    Dan maar een tablet, dat is weer is iets nieuws.
    Een Acer Iconia B1 zevenhonderdtien, wil wie daar nou niet mee worden gezien?
    Strak, zwart, licht lekker in de hand, net als het nieuw design van tabletsmagazine, speciaal voor de klant.

  50. Thomas Vanduren
    19 september, 2013 om 9:32

    Om ten volle van de nieuwe website te kunnen genieten, want op een 1ste generatie netbook, gaat dat alleen zeer traag!

  51. Geert
    19 september, 2013 om 9:44

    Zonder veel gepraat, gevlei, stuur die tablet maar naar mij.

  52. Bob diesel
    19 september, 2013 om 10:09

    Na een half jaar hier zoeken>kijken>lezen
    ben ik al veel wijzer geworden, maar heb ik nog steeds geen tablet
    dus deze zou mij blij maken

  53. Elly
    19 september, 2013 om 10:12

    Ik wil ,ik ,wil ,ik wil, hem/haar

  54. Floor
    19 september, 2013 om 10:14

    Leuk zo,n cadeau bij een verse website
    stuur hem maar af

  55. Alex
    19 september, 2013 om 10:32

    Ik zou deze tablet graag willen winnen om discussies met mijn vriendin te vermijden. Kan ik lekker op internet surfen en films kijken terwijl mijn vriendin CSI, GTST en andere onzin programma’s kan kijken op TV.

  56. Henk
    19 september, 2013 om 11:12

    Hallo,
    Ik zou het geweldig vinden om een straatarm gezin de kans te geven kennis te maken met de ontwikkelingen van deze tijd. Het betreft een gezin dat asiel heeft gekregen en waarvan de man invalide is geworden waardoor hij geen werk meer kan uitvoeren. Zijn echtgenote volgt nu een studie in Nederland om straks de kost te kunnen verdienen en de schulden te kunnen aflossen. Haar buitenlandse diploma’s worden hier niet erkend.

  57. Inti De Ceukelaire
    19 september, 2013 om 12:04

    Ik doe alles voor een tablet,
    Ik ga met u naar bed
    Zijnde een slet
    Dolle pret

    Door een beetje rijmen
    En stevig te slijmen
    Zal ik u bezwijmen

    Ik ben tot alles bereid
    Voor deze leuke wedstrijd
    Het verrichten van arbeid
    en het melken van een berggeit.
    Mijn gezin is niet straatarm,
    En ’s winters hebben we ’t warm,
    Maar toch moet ik winnen,
    ‘k zal u altijd beminnen.

    Dit gedicht is een beetje raar
    Maar ik wil dat ding, echt waar.

  58. Carmen
    19 september, 2013 om 12:09

    wat zou het hele gezin hier daar blij mee zijn; ik geloof dat die op ieders lijstje staat voor de sint én de kerstman!

  59. Kars
    19 september, 2013 om 12:12

    Wat een gruwelijk gave actie! Ik zit altijd met de laptop op schoot, die al na een paar minuten geluiden maakt alsof die opstijgt, dus NIET comfortabel!!! Ik ga hier heel hard voor duimen!

  60. Danielle Noord
    19 september, 2013 om 12:40

    WOW wat ziet jullie nieuwe design er WAANZINNIG goed uit Tablets Magazine!! Ik heb gelijk een account aangemaakt.

    Met deze Acer tablet kan ik alles doen wat mijn online-hart verlangt: mijn sociale contacten bijhouden, mailen, muziek luisteren, foto’s bewerken, multi-tasken in de trein, genieten van een blockbuster op de bank, online shoppen, appjes downloaden, spelletjes spelen: De Acer Iconia B1-710 laat mijn digihart sneller kloppen!!

  61. Imar
    19 september, 2013 om 12:42

    Voor het ultieme genieten van samen met mijn kleine meid oefenen van cijfers en letters voor haar 1e schooljaar.

  62. Donovan Westenburg
    19 september, 2013 om 12:42

    Ik zou grag de tablet willen winnen om mijn vriendin te verrassen nu ze met haar nieuwe studie is begonnen.

  63. ingrid
    19 september, 2013 om 13:00

    waauw wat een geweldige actie! hier zou ik mn dochter heel blij mee maken!!

  64. Evelyn
    19 september, 2013 om 13:27

    De wind en regen door de bomen,de pepernoten in de schappen en er worden cadeaus uitgedeeld…
    December? Nee, het is september en Tabletsmagazine.nl trakteert. Hopelijk slaat Tablets Magazine mij niet over.

  65. Jens
    19 september, 2013 om 13:43

    Met dit toetsenbord krijg ik dit bericht amper getypt, dat kan niet anders dan dat dit een computer is die er 20 jaar oud uit ziet! Met de Acer Iconia ben ik terug mee met de tijd, anders blijf ik achter met een oude machine met weinig jolijt.

  66. Martijn
    19 september, 2013 om 13:46

    De reden waarom ik dit tablet wil winnen? Zodat ik het aan mijn vriendin kan geven om te kunnen skypen terwijl ik in het buitenland moet werken. We zien elkaar niet zo heel vaak en met zo’n tablet lijkt het leven een stukje makkelijker denk ik.

  67. Daniël
    19 september, 2013 om 13:51

    Ik wil wel eens zien of het nieuwe responsive design op deze tablet echt zo perfect wordt weergegeven én ook nog een betere ervaring biedt als jullie beweren…

  68. Micha Vermaas
    19 september, 2013 om 13:56

    Wow kijk nu eens wat een gave actie dit is!!!! Ik word al helemaal blij van de gedachte aan dit misschien te mogen winnen :-D ik vind jullie site zoooo leuk
    en kan enorm genieten van de berichten en leuke schrijfsels elke week :-)
    Ik ga heel erg m’n best doen om zo de gelukkige te mogen worden dit
    GE-WEL-DIGE product in de wacht te mogen slepen!!!
    Dus LIKE-LOVE-SHARE dit bericht en jullie site, zodat iedereen van deze
    toffe actie op de hoogte zal zijn!
    Ik ben in ieder geval al FAN en blijf trouw lezen en wie weet kan ik de vlag uithangen ;-) ga zo door :-D

  69. Gerald
    19 september, 2013 om 14:04

    Dit merk (en model) heb ik als één van de weinige merken nog niet in handen gehad.

  70. Danielle
    19 september, 2013 om 14:25

    Zo~ooo fijn dat jullie ons helpen om apples met peren te vergelijken! APPsolutely geweldig dat jullie van Acer deze TOP-tablet mogen weggeven!!

    Ik zie het al helemaal voor me….
    OVERDAG: Kids geconcentreerd bezig; wie heeft de hoogste score?; mam heeft eindelijk rust; geen gegil maar een gespannen ademhaling is wat ik hoor. En voor het slapen gaan nog even een verhaaltje voorlezen vanaf een e-book aan de kids in bed!
    ‘S AVONDS: Met de voetjes omhoog, glaasje wijn, muziekje en haard aan, gordijnen dicht en de hele avond shoppen en het internet afstruinen….
    en niet op mijn ouwe laptop…als dat eens zou kunnen op jullie eyecatching Acer?!?! Wat een gemak, wat een luxe! Ik ga heeeeeel hard duimen voor deze geheel nieuwe ervaring binnen de digitale wereld !!

    Liefs, Danielle
    ps had ik al vermeld dat ik hele lekkere taarten bak?!? ;)

  71. Harry
    19 september, 2013 om 14:46

    Ik heb nog nooit wat gewonnen, maar ze zeggen dat ik gelukkig ben in de liefde.
    Dus hoop ik dat de liefde mij voor een keer in de steek laat en ik deze prachtige Acer Iconia B1-710 mag winnen.

  72. Ruth
    19 september, 2013 om 15:38

    Ik zorg al heel mijn leven voor cadeautjes voor anderen: mijn ouders, partner, de kinderen, nichtje en neefjes, vriendjes van de kinderen, enz. Nu ik binnenkort 40 word, is het wel eens tijd om voor een cadeautje voor mezelf te zorgen. En dat doe ik dus door deel te nemen aan deze wedstrijd. En ja, hoor, ik ben al volop aan het dromen over alle fijne dingen waarvoor de tablet gebruikt zou worden: door mijn ouders, partner, de kinderen, … maar dit keer dus ook door mezelf!

  73. Paul B.
    19 september, 2013 om 16:16

    Een mooi tablet, handzaam, practisch en gebruiksvriendelijk. Precies wat ik nodig heb!

  74. Sjoerd
    19 september, 2013 om 16:24

    Ik wil deze tablet winnen om de regenachtige herfst- en wintermaanden door te komen! Niets beter dan lekker op de bank te hangen terwijl je je kan vermaken met talloze apps. En daarnaast kan ik hem erg goed gebruiken op school!

  75. Graham
    19 september, 2013 om 16:43

    Ik zou deze tablet wel willen winnen omdat het dan mijn eerste tablet is. Qua formaat lijkt mij deze tablet helemaal handig om overal mee naartoe te nemen of gewoon lekker mee op de bank te zitten.

  76. BARBARA
    19 september, 2013 om 17:52

    Beste,

    ik heb nog nooit gewonnen, en ben wel moe van al die wedstrijden , …
    daar ik slecht nieuws heb ontvangen van mijn specialist ben ik toe aan wat goed nieuws HOPELIJK,…

    IK DANK DE JURY BIJ VOORBAAT

  77. SAM
    19 september, 2013 om 17:56

    Het zou een cadeau kunnen zijn, voor iemand die alles kwijt is in een brand, …
    maar ja, hoop doet leven???

    dank aan de redactie

  78. Woout
    19 september, 2013 om 18:03

    Pff waar komen al die reacties opeens vandaan..

  79. Paola
    19 september, 2013 om 18:16

    Omdat ik vandaag mijn portemonnee heb verloren!

  80. Jordy
    19 september, 2013 om 19:38

    Voor mijn zusje voor school

  81. brecht
    19 september, 2013 om 19:50

    het scherm van mijn tablet is gebarsten, deze tablet winnen zou dus erg leuk zijn :)

  82. Katrien
    19 september, 2013 om 20:17

    Een leek in multimedia, ik heb een achterstand in te halen. Dit zou een mooie start zijn.

  83. Chris Schippers
    19 september, 2013 om 20:54

    Erg leuke tablet voor op de bank.

  84. kenneth
    19 september, 2013 om 21:10

    Nog net op tijd, oef. Hopelijk win ik de tablet

  85. silke
    19 september, 2013 om 21:11

    Fijne wedstrijd, hopelijk win ik em

  86. alda
    19 september, 2013 om 21:12

    Ik wil deze graag winnen voor mijn zoon. Toitoi

  87. Robin
    19 september, 2013 om 21:13

    Ik zou deze tablet ook wel graag willen winnen. Deze kan ik goed gebruiken bij mijn Informatica studie, waarbij ik ook zelfgemaakt android apps moet testen.

  88. Teddy
    19 september, 2013 om 21:33

    Ik heb op dit moment een 10″ tablet van Samsung voor thuis gebruik, maar voor onderweg (met het OV) vind ik een 7″ of 8″ toch de ideale formaat vanwege het gewicht en handzaamheid. Ik hoop dat de Acer een goede aanvulling wordt van het plezier in het gebruik van een goede tablet.

  89. Leroy R.
    19 september, 2013 om 21:36

    Vergeleken met andere Tablets heeft de Acer Iconia B1-710 een groot no-nonsense gehalte. Een Top tablet, zonder glitter en glamour. En dat misstaat bij ACER absoluut niet. Dit maakt het winnen van de Acer tablet juist Über spannend!! Ik wil winnen zodat ik als oudste broer mijn zusje die net begonnen is met haar vmbo opleiding van een onvergetelijke schooljaar kan laten genieten, wat zou het leuk zijn om haar blijer dan blij te zien!

  90. M.c.Koenders
    19 september, 2013 om 22:04

    ik wil graag het wereld wijde web op surfen met een tablet en beleven en ervaren hoed handig zon tablet is.

  91. Annelise
    19 september, 2013 om 22:20

    Dé Acer tablet die ik aan mijn mooie Acer laptop kan koppelen ^^)
    lekker compact om mee te werken, beiden.

  92. tonwissink
    19 september, 2013 om 22:24

    Ik zou hem erg handig vinden als surfplank en ereader :-)

  93. Sam Rijver
    19 september, 2013 om 23:05

    Ik weet de winnaar al :) Martijn is nu de post aan het updaten. Vergeet niet dat er de komende dagen nog een paar leuke acties zijn. Morgen de volgende, zeker de moeite waard om weer te komen kijken.

  94. Marshall
    21 september, 2013 om 22:54

    Ik wil deze tablet. Waarom? Omdat ik hem wil geen betere reden.

  95. kado tips voor hem
    28 september, 2013 om 13:59

    What’s up friends, fastidious article and fastidious arguments commented here, I
    am really enjoying by these.

  96. simone
    01 oktober, 2013 om 0:03

    ik zou graag winnen omdat ik in een beschermde woonvorm woon en met ons allen met twee computers moeten doen.
    zou fijn zijn als ik zelf op mijn kamertje iets kon doen.

  97. Jeffery
    10 december, 2013 om 17:00

    Howdy! Someone in my Myspace group shared this website
    with us so I came to take a look. I’m definitely loving the information.
    I’m book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Terrific blog and outstanding design and style.