Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Win één van de twee ASUS MeMO Pad HD 7 tablets!

Geschreven door
Geplaatst op22 september 2013, 10:50 CategorieActies

Tablets Magazine is deze week compleet vernieuwd en dat moeten we natuurlijk vieren. We hebben al bezoekers blij gemaakt met een Iconia B1, een ASUS Fonepad en een Kobo Glo, maar we houden nog niet op. Samen met ASUS geven we vandaag maar liefst twee ASUS MeMO Pad HD 7 tablets weg.

Doe mee en win een tablet!

Samen met ASUS Benelux mogen we twee exemplaren van de 7-inch ASUS MeMO Pad HD 7 (ME173) weggeven. Meedoen is zeer eenvoudig en kan op twee manieren; laat onderaan dit artikel een reactie achter met waarom je graag één van de tablets toegestuurd krijgt, en/of deel dit artikel openbaar op Facebook (Deel onze Facebook post over dit artikel) of Twitter (RT onze Tweet). Je kunt op beide manieren meedoen om je kansen te vergroten maar je kunt maar één tablet winnen. Morgen aan het einde van de dag wordt de winnaar willekeurig uit alle geplaatste reacties en degenen die het artikel gedeeld hebben gekozen.

ASUS MeMO Pad HD

We hebben het de laatste tijd vaak over de nieuwe Nexus 7 maar als je toch wat minder uit wilt geven en wel kwaliteit wilt dan is de ASUS MeMO Pad HD 7 op dit moment één van de beste opties. Dit model beschikt over een aantal interessante specificaties, waaronder een quadcore-processor en een 1.280 bij 800 pixels ips display. In onze review waren we in ieder geval zeer enthousiast.

Wil je kans maken op deze tablet? Laat dan een reactie achter onder dit artikel. Morgen om 22.00 wordt de winnaar bekendgemaakt.

Nieuwsbrief

Blijf daarnaast op de hoogte van alle acties, het laatste nieuws en onze reviews door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

Winnaars

De winnaars zijn bekend! Hans Nellen en Nikita Bleijendaal, gefeliciteerd met je ASUS MeMO Pad HD 7! We nemen contact met jullie op voor verdere afhandeling. Niet gewonnen? Hou de website in de gaten voor meer leuke acties die de komende tijd volgen.

  • Delen:
ASUS MeMO Pad HD 7 (ME173)
Android Jelly Bean (4.2)

Reacties

  1. wim
    22 september, 2013 om 10:52

    ik mag graag een kansje wagen

    • Theo slotboom
      23 september, 2013 om 2:29

      Het lijkt me erg
      handig om mee te nemen voor onderweg.

  2. Ronald van Meurs
    22 september, 2013 om 10:56

    Ik zou de asus tablet supergraag winnen !

  3. Rens
    22 september, 2013 om 10:56

    Ik wil voor m’n studie een 7″ tablet dus een gewonnen exemplaar is nooit weg.

  4. Sevda
    22 september, 2013 om 10:56

    Ik ga na jaren gewerkt hebben en een druk gezinsleven toch een keer een mooie beslissing voor mezelf nemen en een studie beginnen! Ik zou deze geweldige tablet daar goed bij kunnen gebruiken.
    Groetjes Sevda

  5. kolibri
    22 september, 2013 om 10:58

    7 inch is mijn ideale formaat en met een cardslot en de redelijke resolutie is deze Asus ideaal

  6. youri hijdra
    22 september, 2013 om 10:58

    de asus hd 7 wil ik super graag winnen om te gebruiken voor school en om spelletjes met mijn broertjes te spelen

  7. henk bouwers
    22 september, 2013 om 10:59

    Het zou heel erg gelegen komen als ik bij de winnaars hoor omdat ik voornemens ben een asus te kopen.

  8. Patrick
    22 september, 2013 om 11:02

    Een ideale tablet voor iemand die eg veel onderweg is…….ik dus

  9. wolf middelkoop
    22 september, 2013 om 11:05

    wat zou ik graag eens een tablet winnen. heb er zelf momenteel geen geld voor, hopelijk win ik hem dus hier. een tablet met een mooie vormgeving en prima specificaties. duimen maar!

  10. Melissa Souidy
    22 september, 2013 om 11:06

    Wij hadden een paar maand geleden een geweldige tablet. Totdat onze dochter van 1 had bedacht dat de tablet het leukst stond op de grond. Gevolg een niet te repareren tablet. Ontzettend jammer. En wij missen de tablet ontzettend. Vooral ons zoontje van 4 en papa. Die graag leuke spelletjes zoals voetbal op de tablet speelden. Deze Asus lijkt mij een geweldige tablet! Waar wij weer heel veel plezier van zouden kunnen beleven.

  11. Grid
    22 september, 2013 om 11:09

    Ik werk zelf niet op een vaste basis (kantoor) maar zit juist veel in de auto en bij clienten thuis te werken ipv losse briefjes zou de Asus MeMO Pad mij in verschillende situaties erg goed kunnen ondersteunen, niet alleen voor het noteren van informatie maar ook door het vastleggen van momenten met foto’s, als ik de reviews lees dan schijnt deze goed te werken!
    Er zit een flinke op slagruimte in van 16 GB maar het is bijzonder prettig dat ik dit nog zou kunnen uitbreiden mocht dit nodig zijn, wat ik bij de “duurdere” tabletten vaak mis is de USB aansluiting… Gelukkig bij de Asus niet! Extra informatie van de stick is dus snel op te vragen en te gebruiken.
    Kortom het zou de perfecte tablet zijn voor een hele mooie prijs! Ik ben zeer benieuwd hoe hij in het werkveld mij kan ondersteunen en ik mijn stapel met briefjes niet meer in en uit mijn broekzak hoef te halen, dan maar liever een Asus want een 7 inch past wel in mijn broekzak :-)

  12. Yarni
    22 september, 2013 om 11:11

    Dit zou de perfecte cadeau zijn voor mijn vader :)

  13. doenja renate
    22 september, 2013 om 11:11

    een tablet staat al jaren op mijn verlanglijstje. met een tablet kan ik makkelijk op internet in de trein, iets wat met een laptop in een drukke trein niet altijd handig is.
    ten alle tijden mijn emails kunnen lezen, social media raadplegen, een muziekje luisteren of filmpje kijken, of gewoon een spelletje spelen. dit alles behoort dan tot de mogelijkheden. kom op, maak me blij!

  14. Teddy
    22 september, 2013 om 11:12

    Een 7″ tablet lijkt mij een prima aanvulling voor mij om onderweg te gebruiken. Het is compacter dan een 10″ tablet of laptop en daardoor makkelijker mee te nemen en te gebruiken in de (helaas) overvolle treinen en bussen tijdens de spits.

  15. ilse niekerk
    22 september, 2013 om 11:15

    wat een mooi kado hier zou ik super blij mee zijn

  16. Henrietta
    22 september, 2013 om 11:17

    Wauw, dat zou een aanwinst zijn in mijn gezin!! Nu staren we allemaal naar een minischermpje op de HTC Cha Cha om spelletjes te spelen… Ik denk dat een wereld voor mijn dochtertjes open gaat als ze zien dat je die spelletjes ook op een 7-inch groot scherm kan spelen! :)

  17. luna de raden
    22 september, 2013 om 11:18

    een tablet met quadcore-processor en een accuduur van 10 uur, wie wil dat nou niet?

  18. mikel de brabander
    22 september, 2013 om 11:25

    Ik zou graag willen winnen voor mijn vriendin.
    En lijkt me helemaal geweldig om samen in het bezot te zijn van een geen ipad en een geen samsung maar gewoon de oude vertrouwde asus. Er gaat niks boven de asus

  19. marc de raden
    22 september, 2013 om 11:25

    graag zou ik een tablet voor mijn ouwe pa winnen. een pc of laptop is aan hem niet besteed, te ingewikkeld. maar een tablet zou een ideale gebruiksvriendelijke oplossing zijn om bijv. te communiceren met zijn kleinkinderen.

  20. Marlies Schoor
    22 september, 2013 om 11:27

    Deze ASUS MeMo Pad HD7 tablet lijkt me heel mooi en fijn om te winnen, dus ik deel deze fantastische op Facebook en retweet op Twitter en laat hier een reactie achter.
    Nu maar duimen.

  21. Rudy
    22 september, 2013 om 11:27

    Super, die wil ik heeeeeel graag winnen!! Kan ik goed gebruiken! :)

  22. HMA
    22 september, 2013 om 11:33

    Niet voor mezelf maar voor mijn oudste dochter omdat zij net begonnen is met haar studie pedagogiek, zou dit een welkome aanvulling zijn op haar leermiddelen zodat zij iedere keer goed voorbereid is tijdens haar lessen.

  23. Robin Van De Maele
    22 september, 2013 om 11:33

    Ik heb altijd al gedroomd van een goede tablet met android erop, bij mijn vriendin thuis gebruiken ze ook een Asus Memopad en ik was direct verkocht vanaf de eerste moment dat ik deze gebruikte, in Amerika had ik de kans gehad een nexus 10 te kopen maar deze was toen overal uitverkocht, bij deze zou deze tablet als cadeau heel goed meevallen en zo kan ik het goede woord van Asus blijven verspreiden.

  24. Floor
    22 september, 2013 om 11:33

    Deze week al info gehaald over deze tablet
    wilde hem morgen bestellen,nog ff wachten
    misschien mag ik er hier een winnen

  25. natasja kroneman
    22 september, 2013 om 11:34

    echt helemaal te GEK, ik hem hem op facebook en twitter gedeeld en ga natuurlijk heel hard duimen voor deze geweldig prijs…

  26. Elly
    22 september, 2013 om 11:35

    Ik zou dit tablet graag aan mijn man willen geven
    Gewoon om dat die hem anders koopt

  27. Marina
    22 september, 2013 om 11:35

    Hier gaat mijn hart heel snel van kloppen!

  28. bob diesel
    22 september, 2013 om 11:36

    Voor die prijs ,ga ik hem kopen
    maar als prijs wil ik hem graag winnen

  29. Daan Steen
    22 september, 2013 om 11:37

    Ik hoop dat ik deze tablet win.

  30. Imar Bouwman
    22 september, 2013 om 11:44

    Hier zou mijn vriendin mooi haar klanten mee tevreden kunnen houden terwijl ze wachten op hun knipbeurt in haar pasgeopende salon

  31. Thea
    22 september, 2013 om 11:49

    Leuk zo’n memo pad.Zou hem graag hebben.

  32. Thijs
    22 september, 2013 om 11:50

    Met deze tablet kan ik de korte nachtjes en lange treinreizen goed doorkomen. Ik hoop dat ik m win…

  33. Robert
    22 september, 2013 om 11:51

    Dit is een mooi product en ik zou het graag willen testen.

  34. ingrid
    22 september, 2013 om 11:52

    hier maak ik maar wat graag kans op! so count me in!!

  35. Ken
    22 september, 2013 om 11:53

    Heb nog geen tablet.

  36. Nikita Bleijendaal
    22 september, 2013 om 11:54

    Gedeeld :)

    Ik zou deze tablet echt heel graag willen winnen! Mijn laptop is onlangs gecrasht en ik woon pas op mezelf dus ik heb momenteel niet de financiële ruimte voor een nieuwe.
    Deze tablet zou ik echt heel goed kunnen gebruiken voor mijn werk. Ik werk in de jeugdzorg op meerdere locaties en ben nu altijd een hoop papierwerk heen en weer aan sleuren. Dat zou verleden tijd zijn met deze tablet.

    • Regien
      23 september, 2013 om 22:11

      Gefeliciteerd :)

  37. Bram
    22 september, 2013 om 11:54

    Hoe gaaf zou dat zijn om zo’n ASUS MeMo Pad HD7 tablet te winnen!
    Ik studeer sinds kort, heb nog geen kamer en zit dagelijks uren in de trein……
    Met zo’n goede mooie tablet kom ik de tijd wel zinvol door!

  38. danielle noord
    22 september, 2013 om 12:00

    Ik heb een tablet, maar die is zo traag dat zelfs mijn dochter hem niet wil gebruiken om spelletjes op te spelen. Ik maak graag een kansje!

  39. Jan Bongers
    22 september, 2013 om 12:02

    Al vele jaren maakt Asus innovatieve producten.
    Heb vroeger vaak computer onderdelen gebruikt van Asus. Altijd A kwaliteit.
    Heb voor vrienden de Asus Transformer geadviseerd, en die gebruiken deze met veel plezier.
    Ook de updates zijn snel, vaak sneller dan de andere grote merken (van veeel reclame).
    De drie in een (android, win 8 en docking) laptop lijkt me de ultieme pc – tablet.
    Ga deze zeker volgen.
    De tablet die Asus nu verloot is de ultieme reisgenoot voor mijn dochter, zij moet elke dag drie uur in een volle trein reizen.
    Daar is niet zoveel ruimte voor een laptop, maar wel voor een tablet en zeker zo’n Memo-pad van Asus met al die mooie slimme opties.

  40. Bart Sintenie
    22 september, 2013 om 12:03

    Het is al een fantastish apparaat dat veel meer waard is dan dat ie in de winkel kost, maar voor nul euro wil ik hem nog liever hebben.

  41. Gigi
    22 september, 2013 om 12:05

    Eindelijk de leeftijd behaald dat ik niet meer hoef te werken en dat zou ik graag willen vieren met de ASUS MeMO Pad HD 7 tablet!

  42. Frans Postema
    22 september, 2013 om 12:05

    Als vrijwillig algemeen bestuurslid kan ik de memo goed gebruiken.

  43. Dopje
    22 september, 2013 om 12:15

    Ik blijf een poging wagen om mijn kinderen van een nieuwe tablet te voorzien, zodat ik weer mijn eigen tablet kan gebruiken

  44. Karim
    22 september, 2013 om 12:15

    Ik zou graag eens een keer een kleinere maat willen proberen!

  45. Edwin
    22 september, 2013 om 12:16

    Mooie tablet, wie wil die nou niet winnen?

  46. Maarten
    22 september, 2013 om 12:16

    Zou mooi zijn voor testdoeleinden en banghangen :) Ik waag ook een gokje.

  47. Tom O’Neill
    22 september, 2013 om 12:18

    Ik zou graag een tablet winnen als trouwcadeau voor mijn zus en haar aanstaande man.

  48. Leo Klepper
    22 september, 2013 om 12:36

    Ik wil de mensheid redden met deze tablet. Als ik hem niet win, is het jullie schuld als de mensheid vergaat ;-)

  49. Daan
    22 september, 2013 om 12:36

    Ik wil deze 7″ Asus tablet heel graag winnen, zodat ik in de bus onderweg naar school (3e jaar vo) kan typen aan het boek dat ik schrijf (http://degreenarchers.blogspot.com/), en ook op allerlei andere plekken waar ik zomaar een idee kan krijgen dat ik meteen wil noteren.
    Verder wil ik ook eens genieten van de ervaring van Android Jelly Bean, die een stuk beter is dan die van mijn telefoon met Gingerbread.

  50. Take A Money
    22 september, 2013 om 12:42

    Na het kapot vallen van mijn mooie goede oude galaxy tab 7.7 ben ik weer opzoek naar een mooie nieuwe 7 inch tablet. Ik vertrek binnenkort naar het buitenland en zal graag deze tablet willen winnen zodat ik iedere dag met mijn lieve kindjes in Nederland kan skypen op de mooie hd scherm als papa er niet is.

    En natuurlijk als de oude trouwe tabletmagazine freak (vanaf begin) zou ik Jou Sam en Martijn heeeeeeeel dankbaar zijn. ;)

    Succes jongens met de dingen doen waar jullie zo goed in zijn.

    ps De website is erg strak

  51. Ron
    22 september, 2013 om 12:43

    Laat maar komen die Asus Memo Pad HD 7.

  52. Grete
    22 september, 2013 om 12:55

    Wel de kwaliteit, maar niet de hoge prijs!
    Dat klinkt al fantastisch!
    Maar winnen is natuurlijk NOG leuker!
    Dus ik maak graag kans op die mooie veelzijdige ASUS MeMO Pad HD 7!
    Kan zo overal mee naar toe in mijn handtas en wordt mijn nieuwe BFF!

  53. Regien
    22 september, 2013 om 13:13

    Wat geweldig van Tabletsmagazine :) ik doe graag mee voor mijn zoon!

  54. Jos
    22 september, 2013 om 13:15

    Tablet magazine is voor mij een lijdraad om een eventueel een andere tablet aan te schaffen. Zelf ben ik een echte Apple gebruiker geweest, sinds Asus samen nouw met Google ging samenwerken volg IK Asus, volgens uw artikel het overwegen waard. Ik houw van techniek en de ontwikkeling daar om heen, dat maakt mij bij Google erg nieuwsgierig in samenwerking werking met Asus, laat mij verrassen!!!

  55. David
    22 september, 2013 om 13:15

    Als mooie vervanging voor onze iPad 1, die het laatst helaas heeft begeven.

  56. Bjorn
    22 september, 2013 om 13:16

    Ik wil echt heel erg graag een tablet, vooral deze omdat deze super vette kleuren hebben! Ik heb het op twitter en facebook gedeeld, me twitternaam is alleen 76yhgui87ytg omdat ik niks anders kan vinden, het is echt geen nep account. Ik lees al lang mee met tabletsmagazine al meer dan 1 jaar. Ik heb bij de vorige actie ook al mee gedaan maar niks gewonnen

  57. Jos
    22 september, 2013 om 13:29

    Tablet magazine is voor mij een beetje een lijdraad om de aankoop van een nieuwe tablet. Ik was een Apple gebruiker maar wil toch over naar Google, mijn eerste indruk is Asus een flinke tegen hanger voor ipad-mini, deze heb ik in bezit maar valt tegen(512mb ram) staat te koop op tweedehands.
    Ik sta in overweging voor een Asus of nexus die ook van Asus komt, ik zou graag de Asus uit testen en hier mijn mening aan u door geven.

  58. Steven
    22 september, 2013 om 13:30

    Nieuwe website én fantastische prijzen te winnen!
    Nu nog een tablet om onderweg de site te kunnen volgen!

  59. Johan-Mark
    22 september, 2013 om 13:30

    Mijn asus laptop is inmiddels zo oud dat de toplaag eraf gesleten is en de batterij het 15 minuten uithoudt. Ach ja en tablets die bestonden toen nog niet eens. De tablet die ik bij een internet abonnement kreeg en aan mijn moeder heb gegeven is toch best een gaaf ding. Nu wil ik zelf ook wel een tablet. En eentje van asus lijkt me helemaal top.

  60. Jolijn vink
    22 september, 2013 om 13:41

    Hallo

    ik heb op Facebook geliked en geshared, en op twitter follow en retweet vericht wat een droomprijs een asus pad !!! # zou ik eens geluk hebben heel hard duimen!

  61. Anna Roelfsema
    22 september, 2013 om 13:44

    Wauw! Wat een geweldige mooie actie! Ik deel (facebook) en twitter graag mee hoor!

  62. k v.berk
    22 september, 2013 om 13:45

    hoe gaaf is dit. zou tof zijn om hiermee t ongeluk vanaf vrijdag de 13e te eindigen. hiernee zou k alle fotos goed kunnen laten zien aan opa en oma die uit t buitenland moeten komen. heel graag gedeeld.

  63. Arie de Blois
    22 september, 2013 om 13:47

    Het
    Lijkt
    Wel
    Sinterklaas
    op
    http://www.tabletsmagazine.nl
    Wat
    Worden
    Er
    Super
    Leuke
    Prijzen
    Uitgedeeld
    Aan
    De
    Bezoekers
    Van
    De
    Site
    Zeg…
    Nu
    Maar
    Hopen
    Dat
    Ik
    Dit
    Mooie
    Hebbeding
    Ga
    Winnen,
    Zodat
    Ik
    Me
    Niet
    Langer
    Hoef
    Te
    Ergeren
    Aan
    De
    5
    Jaar
    Oude
    Laptop
    Die
    Ik
    Nu
    Heb.
    Hier
    Missen
    Namelijk
    Enkele
    Knopjes
    Die
    Mijn
    Zoontje
    Eraf
    Getrokken
    Heeft.

    Groetjes
    Arie

  64. Marion
    22 september, 2013 om 13:50

    Omdat ik met zo’n mooie gekleurde tablet altijd vrolijk naar mijn werk ga!

  65. maddy steensma
    22 september, 2013 om 13:53

    Wauw wat eem gave winactie van jullie! De Asus lijkt mij een geweldige tablet met een handig formaat! Hij is snel en heeft een lange accu duur en dat voor een 7 inch! Een echte krachtpatser :-D Raar maar waar ik ben nog tablet loos, ja die mensen bestaan nog ;) Wie weet vanaf morgen niet meer, duimen draaien nu!

  66. Marieke
    22 september, 2013 om 13:59

    Die mooie ASUS MeMo Pad HD7 tablet zou ik dolgraag winnen!
    Ik zit nog op de middelbare school, heb zelf geen tablet of laptop en hij zou superhandig zijn om naar mijn eindexamen toe te werken.

  67. joris
    22 september, 2013 om 14:00

    Ik zou hem graag winnen omdat ik dan eindelijk een eig

  68. t. ter keurs
    22 september, 2013 om 14:00

    Ten eerste wat een leuke actie! Ik vind de nieuwe layout erg mooi! IK zou deze tablet heel graag willen winnen om voor onder weg te gebruiken dan is 7inch wel fijn.Ik wil hem ook gebruiken en films via netflik op te kijken. Het werkt namelijk nog niet via de televisie. Ik heb nu een verouderde 1GHz dual core tablet daar lopen de filmpjes niet erg vloeiend over en hij is al erg bekrast aan de voor en achterkant. IK zou heel blij zijn als ik deze tablet zou winnen!

    Groeten,
    Tijmen

  69. Anita
    22 september, 2013 om 14:00

    Ik had een nieuwe mooie iPad mini en ik ben niet meer de jongste. Op 28 september word ik 52 jaar en ik was nog heel onhandig met dit nieuwe ding. Mijn opgroeiende kinderen snappen alles meteen, maar hebben natuurlijk geen tijd om mij dat uit te leggen. Terwijl ze ondertussen wel steeds met mijn mooie aanwinst rondlopen. Inmiddels is het al zo dat mijn iPad mini standaard bij één van mijn kinderen op de kamer ligt. Vandaar dat ik voor een andere tablet ga, die er puur voor mij alleen is.

  70. joris
    22 september, 2013 om 14:01

    Ik zou hem graag winnen omdat ik dan eindelijk een eigen tablet heb! En het is handig voor school.

  71. Ruud
    22 september, 2013 om 14:02

    leuke tablets weer : mooi formaat en prima specificaties. Ik zou er graag 1 winnen.
    Top actie weer.

  72. gabe
    22 september, 2013 om 14:04

    I study.

    I take the test.

    I pass.

    I forget what I learned.

    Whats the point?

  73. Deborah Swabedissen
    22 september, 2013 om 14:10

    Ohhhhh jaaaa prachtig ik ben er gewoon even stil van….. ga nu 3 dingen doen om kans te mogen maken op 1 van jullie gave Asus MeMo Pad HD 7, ik druk de vind-ik-leuk knop samen met het delen knop in, zo de actie en jullie naam staat nu op mijn tijdlijn te schitteren, zodat iedereen jullie leuke pagina kan vinden! en ik ga nu heeeeeel ergggg hard duimen en hopen dat ik goed mijn best heb gedaan(y) Want ik zou graag mijn gezin willen verrassen met deze supersonische, gave en tegenwoordig onmisbare gadget :-) alles zou mooier zijn als je kunt lezen, gamen en mailen met deze tablet! Ik heb alle stapjes gevolgd om mijn kansen te vergroten en ga geduldig afwachten tot morgen And I keep my fingers crossed and I hope to be the Lucky girl/mommy :-* Ik wens jullie nog een fijne dag en op naar nieuwe likes/fans/volgers op jullie toffe pagina grtx Deborah

    • Ine Willems
      22 september, 2013 om 18:09

      Yeah, wat ’n super actie, daarbij gaat U Tabletsmagazine en ASUS Benelux twee van U Fans echt verrassen met zo’n prachtige Asus MeMo Pad HD 7 tablet, dat is fantastisch, want het is een onwijs gave prijs om te mogen winnen en wie niet waagt die niet wint zullen we maar zeggen, Fingers crossed, ik deel deze actie heel graag met mijn vrienden, zodat zij jullie site ook kunnen bewonderen. Liked & Shared

  74. Eva Narcisz
    22 september, 2013 om 14:10

    Het is een van mijn grootste dromen om een tablet in mijn bezit te hebben. Helemaal G-E-W-E-L-D-I-G dat jullie zomaar zo een prachtige prijs verloten . Ik loot heel graag mee en zal heel gelukkig zijn met deze fantastische prijs . Een ding is zeker als ik win kan mijn dag niet meer stuk !

  75. Pleun
    22 september, 2013 om 14:10

    Woehoe! Hele gave tablets, leuke kleurtjes en handig formaat! Mijn man heeft al een tablet voor zijn werk, maar ik zou er ook graag één voor mezelf hebben zodat ik gemakkelijk mijn facebook kan checken, foto’s kan showen van mijn dochtertje van 3 maanden, kan skypen met een vriendin uit het buitenland, enz enz! Het zou dus erg gaaf zijn om er één te winnen!

  76. Pleun
    22 september, 2013 om 14:11

    PS: heb direct even gedeeld op facebook!

  77. sander
    22 september, 2013 om 14:14

    Ik zit al een tijdje te twijfelen om deze tablet aan te schaffen. Maar er ééntje winnen zou natuurlijk helemaal super zijn.
    Goede actie!

  78. Dennis
    22 september, 2013 om 14:16

    Leuk om zo’n tablet te winnen voor mijn schoonmoeder, die nu een pc heeft uit het jaar nul. Voordat deze is opgestart kan ze ‘m alweer afsluiten om naar bed te gaan.

  79. Elina
    22 september, 2013 om 14:18

    Ik zou deze tablet graag willen winnen omdat ik dan overal en altijd online kan zijn!!! Superhandig om mee te nemen en toch kan ik dan werken aan artikelen voor mijn kookblog, de leukste restaurantjes en winkeltjes op de foto zetten en dit gelijk posten op mijn blog! Ik vind zo’n tablet een echte superuitvinding!

    Nu maar duimen, liefs Elina

  80. Pieter
    22 september, 2013 om 14:19

    Alleen maar lof voor ASUS en @tabletsmagazine. De huidige ASUS laptop is door ouderdom enorm sloom geworden, maar doet al jaren prima z’n werk. Nu doe ik graag mee voor de veelzijdige ASUS MeMO Pad HD 7 want die kan ál mijn werk, nu nog op de laptop, overnemen en ben ik weer volledig modern en bij de tijd. Ik blijf dan trots op ASUS en @tabletsmagazine en zal ik het aan al mijn vrienden de laten zien.

  81. Sandra
    22 september, 2013 om 14:22

    Deze is van harte welkom.
    Kan ik ook eens rustig op de bank zitten met een tablet!

  82. Evelyne
    22 september, 2013 om 14:36

    Omdat een tablet me heel erg handig en leuk lijkt, maar ik heb er momenteel echt niet het geld voor (hoop financiele tegenslagen de afgelopen tijd). Mijn smartphone vind ik vaak te klein om lang naar te turen, en mijn laptop is juist weer te groot om handig ergens mee naartoe te nemen. Een tablet zou dus ideaal zijn!

  83. Jacqueline van Velze
    22 september, 2013 om 14:38

    Wat zou ik graag een kansje maken.. kan een heel verhaal hier schrijven waarom.
    Maar ik zou gewoon eens een keer een geluksvogel willen zijn .
    Een tablet zou ik gewoon heel graag ook willen.

  84. Ferdy Walters
    22 september, 2013 om 14:42

    Een cadeautje voor het hele gezin daar ding ik graag aan mee!

  85. irene niec
    22 september, 2013 om 14:52

    Heel graag maak ik kans op deze super mooie prijs, ik zou er veel plezier aan beleven.

  86. Wilma
    22 september, 2013 om 14:53

    Dan viel ik hier op de bank iig eindelijk eens niet op als ik zonder laptop/mobieltje op de bank zit tussen man en kids . En ik denk dat niet alleen ik maar ook mijn jongste dochter er blij mee is ,zodat we hem beide kunnen gebruiken voor o.a de studie :D

  87. Geert
    22 september, 2013 om 14:56

    Ik zou graag winnen, gewoon omdat het leuk is om ook eens wat te winnen :-)

  88. katje altijd vrolijk
    22 september, 2013 om 15:20

    WAUW wat een leuke prijs zeg !!! Binnen 2 weken ga ik voor de eerste keer 2 weken helemaal alleen op vakantie dus het lijkt me zalig als ik dan deze gave asus memo pad kan meenemen , ik heb er al heel veel goede reviews van gelezen , duim duim !!!

  89. Sylvia van Os
    22 september, 2013 om 15:41

    Ik heb er al zoveel over gehoord … en ook mijn laptop is van Asus: dit moet dus wel een goede tablet zijn! Ik weet dat de kans klein is, maar wie niet waagt die niet wint :-)

  90. Ramona van Empel
    22 september, 2013 om 15:53

    Yeaaaah!! Wat een fantastische kans! Ik wil al heel lang een goede tablet, lijkt me zo handig zo’n musthave gadget! Dan kan ik altijd een spelletje spelen wanneer ik maar wil en al die leuke Apps downloaden.. Het schijnt ook heel handig te zijn om iets op te zoeken of om op te webshoppen! Super gaaf dat jullie ons de kans geven zo’n gave ASUS MeMO Pad HD tablet gewoon te kunnen winnen, daar zou ik jarenlang plezier van kunnen hebben.. AAAH dat zou zo leuk zijn!

  91. Nynke
    22 september, 2013 om 16:07

    Niet geschoten is altijd mis!

  92. Bas Baas
    22 september, 2013 om 16:11

    Ik zou graag de tablet willen winnen om hem vervolgens aan mn zus te geven, ze heeft de afgelopen tijd zoveel voor me gedaan en betekend dat ik haar graag zou willen bedanken en verrassen met deze Asus Memo Pad HD7 tablet.

  93. Nathalie Hellmig
    22 september, 2013 om 16:27

    JAAAAAAAAA.. Wat een ONGELOFELIJKE DROOMPRIJS geven jullie weg! WHAAAAAA.. MAAK ME GEK! Ohhh je zou ‘m maar winnen die prachtige tablet! GEWELDIG.. Ik wil hem natuurlijk DOLGRAAG winnen.. dit omdat ik dan heeerlijk vanuit m’n luie stoel kan surfen.. Ohhh lijkt me heerlijk! Ook superhandig voor vakanties, in de auto.. en natuurlijk DE oplossing om ons dochtertje stil te houden.. we gaan volgend jaar naar Amerika, ruim 10u vliegen.. hoe leuk zou het zijn als we met deze prachtige tablet onze kleine meid bezig kunnen houden!!Haar eigen filmpjes, spelletjes.. TE GEK! Ohhh MAKE MY DAY! Nu maar héééééééél hard duimen! X Liefs Nathalie

  94. Tom
    22 september, 2013 om 16:36

    Ik doe al jaren mee aan de postcodeloterij en het enige dat ik win is een bloemetje, een beker ijs of een stel stroopwafels. Maar ja stoppen durf je niet, bang dat ie de week daarop in de straat valt. Hopelijk nu wel een keer mazzel…..

  95. Evelien Huizenga
    22 september, 2013 om 16:42

    Ik zou hem gaan gebruiken voor internet, even snel iets opzoeken op de bank. Ook lijkt hij mij uitermate geschikt voor het lezen van boeken!

  96. joseke ibiza
    22 september, 2013 om 16:43

    Ik droom al een paar jaar van een leuke tablet , fingers crossed !!

  97. Johan Van Genechten
    22 september, 2013 om 16:45

    Handig voor mee op vakantie te nemen !!

  98. Mark Lamberts
    22 september, 2013 om 16:55

    Jeeeeetje zeg.. Dit is wel een hele toffe actie en wat een ontzettend mooie prijs! WOW! :D Je zou ’t maar winnen zeg!Nou wie niet waagt, wie niet wint! Liked en shared.. Nu maar héééél hard duimen! Echt helemaal TOP zeg (y)

  99. Diana De Meyer
    22 september, 2013 om 17:05

    Wauw wat een super gave actie! Ik doe zeker mee om deze super tablet te winnen, zou wel leuk zijn als ik hem win want ik ben natuurlijk facebook verslaafd en ik heb ook geen laptop.. heb alleen een vaste computer. Dus als ik deze gave tablet win kan ik altijd en overal op facebook zitten! Nog handig om mee te nemen ook :) en ik moet misschien opgenomen worden in het ziekenhuis, dus dan zou deze gave tablet ook zeker goed van pas komen! Ik doe zeker mee wauwie wat een super actie.

    Groetjes Diana De Meyer

  100. Miranda Smith
    22 september, 2013 om 17:16

    Ik zou heel graag een kansje maken heb gedeeld op Facebook en twitter spannend misschien eindelijk binnenkort een tablet droomprijs

  101. Attema
    22 september, 2013 om 17:25

    De ASUS MeMO Pad HD 7 lijkt mij geweldig voor onderweg (past in elke tas/rugzak) en ideaal omdat deze makkelijk in 1 hand te houden is.

  102. filmblik
    22 september, 2013 om 17:29

    Ja dit is een te gekke tab..
    De website is nu veel beter leesbaar op de telefoon..

  103. simon
    22 september, 2013 om 17:33

    dit zo me eerste tab worden als ik hem win lijkt me een geweldig tab en hij is nog mooi om te zien ook net als deze supersite van jullie

  104. Margriet
    22 september, 2013 om 17:39

    Hierbij doe ik ook een gooi naar één van deze mooie MeMo Pad’s.

  105. sonja geuens
    22 september, 2013 om 18:03

    Dit zou mijn eerste tablet worden dus ja ik maak graag een mini kansje !

  106. Nico Steendam
    22 september, 2013 om 18:15

    Thanks Asus en Tablets magazine!
    Graag maak ik kans op de MeMo Pad! Dat is handig voor onderweg. En natuurlijk ook voor thuis, hoeven we niet meer onze oude computer op te starten :-)

  107. arnout
    22 september, 2013 om 18:27

    Leuke actie!!! Mijn vrouw is opzoek naar iPad mini maar deze vind ik handiger

  108. Ine Willems
    22 september, 2013 om 18:43

    Yeah, wat ’n super actie, daarbij gaat U Tabletsmagazine en ASUS Benelux twee van U Fans echt verrassen met zo’n prachtige Asus MeMo Pad HD 7 tablet, dat is fantastisch, want het is een onwijs gave prijs om te mogen winnen en wie niet waagt die niet wint zullen we maar zeggen, Fingers crossed, ik deel deze actie heel graag met mijn vrienden, zodat zij jullie site ook kunnen bewonderen. Liked & Shared

  109. jonathan
    22 september, 2013 om 18:57

    leuk voor mijn ma probeer haar aan de tablet te krijgen met haar oude laptop

  110. marissa bakker
    22 september, 2013 om 18:59

    wat een mooi kado hier zou ik super blij mee zijn

  111. Marieke Dollekamp
    22 september, 2013 om 19:01

    Handig voor mee op vakantie te nemen !!

  112. Rogier
    22 september, 2013 om 19:05

    Super site. Blijf vooral doorgaan in uiteraard zou ik graag de tablet winnen. Been mooi kado voor het hele gezin!!!

  113. Boudwijn
    22 september, 2013 om 19:05

    Ik zou graag een tablet winnen als cadeau voor mijn vriendin

  114. Hiba Feli
    22 september, 2013 om 19:06

    ik maak ook heel graag kans wat een gave actie

  115. Moes
    22 september, 2013 om 19:08

    Wat een onwijs gave en unieke actie om via deze weg dan eindelijk na veel geduld een tablet in bezit te kunnen krijgen! Ik heb de actie natuurlijk via Twitter en Facebook gedeeld! #jezoumaarwinnen

  116. Amelie
    22 september, 2013 om 19:09

    Ik blijf een poging wagen om mijn kinderen van een nieuwe tablet te voorzien, zodat ik weer mijn eigen tablet kan gebruiken

  117. Jill Leynser
    22 september, 2013 om 19:14

    leuke tablets weer : mooi formaat en prima specificaties. Ik zou er graag 1 winnen.
    Top actie weer.

  118. Inge
    22 september, 2013 om 19:15

    Ik zou de asus tablet supergraag winnen !

  119. Samantha
    22 september, 2013 om 19:23

    Hierbij doe ik ook een gooi naar één van deze mooie MeMo Pad’s.

  120. Corrie van Kammen
    22 september, 2013 om 19:27

    <3
    (✿◠‿◠)
    L= Like (y) (y) !!!
    ✿= ✿nwijs mooie prijs.
    V= Volg jullie op facebook/twitter.
    E= Extra likers voor jullie binnen halen.
    <3
    I= Ik deel dit met mijn vrienden.
    T= Tuurlijk wil ik graag winnen.
    •*´¨`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

  121. Petty Wildbret
    22 september, 2013 om 19:29

    Natuurlijk doe ik mee met deze gave actie!!!! Super!

  122. Zamira Bransen
    22 september, 2013 om 19:33

    Als mooie vervanging voor onze iPad 1, die het laatst helaas heeft begeven.

  123. Ellen
    22 september, 2013 om 19:34

    Ik doe ook mee via facebook, geweldige actie

  124. Milika Drenth
    22 september, 2013 om 19:43

    [̲̅i̲̅][̲̅k̲̅] [̲̅m̲̅][̲̅a̲̅][̲̅a̲̅][̲̅k̲̅] [̲̅g̲̅][̲̅r̲̅][̲̅a̲̅][̲̅a̲̅][̲̅g̲̅] [̲̅k̲̅][̲̅a̲̅][̲̅n̲̅][̲̅s̲̅] [̲̅!̲̅]

  125. Saar
    22 september, 2013 om 19:44

    Gefeliciteerd met de nieuwe site. Ik hoop dat ik de tablet win voor mijn zoon van 7. Die zit nu al druk de Engelse taal te leren via apps op mijn telefoon.

  126. Amanda
    22 september, 2013 om 19:45

    Dit zou mijn eerste tablet worden dus ja ik maak graag een mini kansje !

  127. Naomi Verheij
    22 september, 2013 om 19:46

    Hoe gaaf zou dat zijn om zo’n ASUS MeMo Pad HD7 tablet te winnen! en gefeliciteerd met de nieuwe website

  128. lisette leeuwen
    22 september, 2013 om 20:07

    Ik zou heel graag een kansje maken heb gedeeld op Facebook

  129. Hilda
    22 september, 2013 om 20:07

    wat een mooi kado hier zou ik super blij mee zijn

  130. Eva marras
    22 september, 2013 om 20:12

    Mooie tablet, wie wil die nou niet winnen?

  131. Christine Smit
    22 september, 2013 om 20:39

    Wil heel graag winnen voor mijn zoon.

  132. nancy
    22 september, 2013 om 20:45

    ik mag graag een kansje wagen

  133. Michael verdelis
    22 september, 2013 om 20:45

    Zou dolgraag zo ene willen winnen. Ik duim mijn duimen tot stompjes

  134. Suzanne Maasen
    22 september, 2013 om 20:46

    Voor mijn pleegdochter zou het een droom zijn.. ze zeurt er al een jaar over.. dus snel gedeeld en geliked en nu maar keihard duimen !!!

  135. Natascha
    22 september, 2013 om 20:47

    Ik heb er al zoveel over gehoord … en ook mijn laptop is van Asus: dit moet dus wel een goede tablet zijn! Ik weet dat de kans klein is, maar wie niet waagt die niet wint

  136. Maarten
    22 september, 2013 om 20:47

    Ideale tablet, ik heb er een voor kantoor en thuis.

    Ik doe mee om mijn moeder aan de tablet te krijgen.
    Een super prijs/kwaliteitstablet, verdient meer aandacht.

  137. TabletMan
    22 september, 2013 om 20:53

    Yes please!

  138. tonwissink
    22 september, 2013 om 20:55

    Hebben!

  139. Guido
    22 september, 2013 om 20:56

    Ik heb heel lang zitten denken waarom nou ik deze tablet zou moeten winnen, maar ik heb helaas geen goed verhaal. Ik kwam hier gewoon terecht omdat ik al weken aan het zoeken ben naar een mooie en betaalbare tablet en de Asus MeMo Pad zou dat moeten zijn. Ik vind het formaat mooi en hoop gewoon dat ik deze tablet win.

  140. Fleur
    22 september, 2013 om 21:15

    Heel graag maak ik kans op deze mooie prijs! Lijkt me ideaal om lekker mee op de bank te zitten als mijn man “weer” achter de computer zit :-)

  141. Vivian van Alphen
    22 september, 2013 om 21:17

    Ik waag heel graag een win kans! Wie wil er nu geen tablet winnen dat zullen er maar weinig zijn. Wij in ieder geval wel, een buitenkansje die we graag willen benutten.

  142. gerrit van wijk
    22 september, 2013 om 21:29

    Yep deze wil ik er wel bij hebben.:)

  143. iulia van empel-stam
    22 september, 2013 om 21:31

    Gewoon omdat ik hem prachtig vind !!

  144. Jarco
    22 september, 2013 om 21:41

    Zo’n handige 7 inch tablet, die makkelijk mee te nemen is zou ik wel graag willen hebben.

  145. Donovan
    22 september, 2013 om 21:47

    Toch effe proberen

  146. Danny
    22 september, 2013 om 21:48

    Lijkt me geweldig om te winnen en er lekker mee in het openbaar vervoer zitten. Dussss jaaaaaaaaaaaaaaa ik wil

  147. Moon Heijnemans
    22 september, 2013 om 21:55

    Echt een droom! Een tablet is hier nog niet in huis een oude pc wel.met de kinderen delen we deze die achtetin de woonkamer staat.het zou meer dan geweldig zijn om een schitterende tablet te hebben waar we als gezin enorm veel plezier aan zouden beleven! Of het nu prive is voor ons werk of huiswerk wel fijn als we allemaal er gebruik van zouden kunnen maken en ook nog eens bij elkaar op de bank kunnen zitten! Mee kunnen nemen als we met de kinderen op vakantie gaan er zou een wereld voor ons open gaan duim met vingers en teentjes ♥

  148. Johan
    22 september, 2013 om 21:56

    Wederom een goed voorbeeld van het gezegde “een klein gebaar, een groot plezier”.

  149. JIP
    22 september, 2013 om 22:08

    wie niet waagt wint nooit wat
    erg leuk hebbedingetje toch

  150. Ruth
    22 september, 2013 om 22:18

    Winnen is bij jullie toch wel veel leuker dan deelnemen…

  151. Robin Harmsen
    22 september, 2013 om 22:21

    De ASUS TF201 van mijn vriendin is overleden, zou haar graag een nieuwe tablet cadeau doen.

  152. Joost Albersen
    22 september, 2013 om 22:30

    Tablets zijn de toekomst en Asus is daarbij mijn “basus”; innovatief, snel, goed kwaliteit en aandacht voor details waar andere tabletproducenten verzaken.

  153. Neyoman
    22 september, 2013 om 22:47

    Simpel !! ideaal voor iemand zoals ik die steeds onderweg is,zodat ik mijn laptop thuis kan laten !!

  154. Nathalia
    22 september, 2013 om 22:56

    Wow, wat een superactie! Een ideale tablet voor de kinderen of m’n ouders die het in deze crisis niet best hebben. Asus kan hun jaar weer helemaal goed maken!

  155. T.A Blet
    22 september, 2013 om 22:57

    Wie niet waagt is altijd mis!

  156. Robin
    22 september, 2013 om 22:57

    Ik zou deze tablet wel graag willen winnen!

  157. Pieter
    22 september, 2013 om 23:06

    Een handzaam formaat voor een docent die van lokaal naar lokaal moet. Prima specs. Ik wil er mijn werk mee gaan managen.

  158. Bart
    23 september, 2013 om 1:35

    Hallo, ik zou graag deze tablet winnen, ik heb nog nooit een tablet gehad en dan lijkt dit model me zeker ideaal om mijn eerste stappen te zetten. Bedankt.

  159. Paul
    23 september, 2013 om 7:53

    De producten van Asus zijn innovatief, betrouwbaar en betaalbaar. Zou deze tablet graag als entertaiment feature voor het gezin in mijn bezit hebben.

  160. Ingrid
    23 september, 2013 om 8:11

    Ik doe graag mee aan deze actie

  161. Marcel
    23 september, 2013 om 8:27

    Driemaal is scheepsrecht, deze moet ik toch echt gaan winnen!

  162. Dana Pepels
    23 september, 2013 om 8:33

    Wat een geweldige prijs, hoop niet dat ik te laat ben
    Echt een top top top top top prijs, die al heel lang op mijn verlanglijstje staat
    Zo kan manlief lekker op de bank op zijn tablet en niet meer mijn telefoon stelen voor al zijn opzoekingen, bezoekingen en wat er ook te googlen valt over voetbal haha

  163. Raymond
    23 september, 2013 om 8:49

    Graag zou ik de gelukkig zijn…

  164. Tom Koudstaal
    23 september, 2013 om 8:50

    Een handig formaat van een goede tablet leverancier!

  165. Dorien van der Poel
    23 september, 2013 om 8:54

    Zo’n mooie tablet zou ik goed kunnen gebruiken dus ik loot graag mee vanavond, je weet nooit… :-).

  166. Louise
    23 september, 2013 om 9:01

    Ik doe graag mee met deze geweldige actie! :)

  167. Monique Krebber
    23 september, 2013 om 9:09

    Zou zo gaaf zijn deze prijs te mogen winnen Tabletsmagazine. De actie geliked gedeeld geRT en nu duimennnnnn.

  168. Lissy Dirksen
    23 september, 2013 om 9:10

    Echt heel erg leuk dat jullie zomaar een tablet weggeven. het is heel erg handig voor school. En je kan het ook makkelijk overal mee naar toe nemen..
    ik ga hopen dat ik een van de gelukkige word. en een fijne maandag.

  169. Susan
    23 september, 2013 om 9:21

    Mooie tablet voor een vrouw die nu nog al haar Android dingen doet op een 3,2 inch kleine telefoon. Deze 7 inch lijkt me een beter formaat!

  170. Lisette van Faassen
    23 september, 2013 om 9:30

    Wauw wat een gave actie is dit, ik doe heel graag mee voor mijn dochter van 13. Dit lijkt mij wel heel handig voor school en thuis gebruik. Omdat iedereen al onderhand zo een ding heeft maar mijn dochter nog niet. Dan kan ze leren om met zo een ding om te gaan, ook goed voor de toekomst. Ik ga nu heel hard duimen voor haar.

  171. melissa
    23 september, 2013 om 9:45

    Geweldige prijs. Ik doe graag mee voor mezelf, maar ook voor mijn dochtertje. Mijn dochter is pas 2,5 maar weet precies hoe een tablet werkt voor HAAR spelletjes ;-) Maar dan hebben papa en mama geen tablet meer… En eerlijk delen doet ze niet aan ;-)

  172. Ingrid
    23 september, 2013 om 9:59

    Wat een super actie, ik doe graag mee!

  173. Wilbert
    23 september, 2013 om 10:16

    Ik zou hem graag winnen omdat ik weet dat ik hier iemand heel blij mee kan maken.

  174. Chelsey
    23 september, 2013 om 10:19

    Super leeeuke actie (én website)! Deze is zeer gewenst aangezien ik zojuist ben begonnen aan een studie van 4 jaar.

  175. Martin van Eijk
    23 september, 2013 om 10:26

    Rond 19 oktober verwachten wij de geboorte van ons eerste kindje en met een Asus memo pad zou ik overal leuke foto’s van mijn zoontje kunnen nemen ! :-)

  176. T. Venhorst
    23 september, 2013 om 10:44

    Ik doe mee, omdat het heel handig is voor mijn studie als ik een tablet zou hebben van deze formaat, nu dat quickoffice gratis is kunnen alle excel/word bestanden geopend worden op een tablet

  177. Jeroen
    23 september, 2013 om 11:09

    Hopelijk maak ik nog een kans! Druk weekend gehad ;) Maar al jaren fan van Asus en zijn kwalitatief goede producten. Deze Asus MeMo Pad zou erg goed van pas komen… dus doe graag nog mee!

  178. Thijs
    23 september, 2013 om 11:11

    Ik zou m heel graag willen winnen vanwege het simpele feit dat ik nog geen tablet heb en dit een perfecte instap zou zijn…

  179. cindel
    23 september, 2013 om 11:20

    ik waag graag een kansje :)

  180. Mariëlla
    23 september, 2013 om 11:24

    Heeeeheee,
    Top website en top deal!!!! En nu duimen dat ik de prijs win :)
    Groetjes,
    Mariëlla

  181. Teddy van Dijk
    23 september, 2013 om 11:44

    Deze tablet zou ideaal zijn voor de studerende dochter die elke dag 2 uur moet reizen. Haar laptop is al een jaar kapot en ze heeft geen geld om iets nieuws te kopen.

  182. Jessica
    23 september, 2013 om 12:37

    Ik zou graag kans willen maken zodat ik niet meer met mijn grote laptop naar de hoorcolleges moet, maar met een eenvoudig kleine tablet. (Het scheelt me sjouwen)

  183. Inti
    23 september, 2013 om 12:38

    Vandaag waag ik opnieuw mijn kans,
    Als ik win dan doe ik een dans,
    Dit rijmpje is zeer slecht,
    Maar ik wil die tablet, echt

  184. Angelina Luijten
    23 september, 2013 om 12:58

    Ooh WAUW! Wat een waanzinnig mooie en bruikbare prijzen geven jullie zomaar even weg, zeg. Mijn hart maakt er een sprongetje van. Maar wat graag maak ik hier een kansje op. I share, like & last but not least LOVE it. ♥

  185. Peter Brands
    23 september, 2013 om 13:10

    Een tablet winnen… Tabletsmagazine net zo geweldig als de prijs!

  186. Marc
    23 september, 2013 om 13:19

    Het lijkt mij leuk om de tablet te winnen omdat je hiermee veel mobieler kunt werken en studeren.

  187. Erna
    23 september, 2013 om 13:34

    ik wil graag deze tablet winnen want dan heeft mijn zoon zijn eigen tablet en dan kom ik niet meer zijn stomme game apps tegen.

  188. J.W. Hamer
    23 september, 2013 om 14:33

    Dat zou helemaal geweldig zijn want de laptop is ingepikt door de kinderen

  189. Wout
    23 september, 2013 om 14:36

    Ik zou deze tab graag winnen omdat ik dit jaar begin met de richting “multec”. In deze richting bestuderen we onder andere het besturingssysteem Android. Ik zou deze tablet ook graag hebben om er binnenkort zelf apps voor te maken.

  190. Thijs
    23 september, 2013 om 14:46

    Wow, die zou ik graag willen winnen voor mijn zoontje.

    Kan die fijn spelletjes doen met die kleine handjes. (En papa kan af en toe als kindje ligt te slapen ook dingetjes erop doen.

  191. Han
    23 september, 2013 om 15:49

    Leuke actie.
    Op het ogenblik is dit de tablet met de beste prijs/performance.

  192. Heleen
    23 september, 2013 om 16:05

    Ik heb een Windows telefoon en daar zijn lang niet zoveel apps voor als voor Android.
    Dus deze tablet zou mij heel goed van pas komen!

  193. Leroy
    23 september, 2013 om 16:40

    Goede specs, mooi design en scherm!
    Hoop dat ik hem win!

  194. liesje klerks
    23 september, 2013 om 16:40

    Nu de koude en donkere dagen weer voor de deur staan en we weer veel binnen zitten kan deze tablet ons veel vermaak bieden. Ook onze tweeling zal het onwijs leuk vinden hier spelletjes op te doen. En nu ik straks ga.
    solliciteren ivm carierreswitch is dit ook nog eens enorm handig om vacatures te vinden.
    Daarom maak ik enorm graag kans

    Groetjes Liesje klerks

  195. Kees
    23 september, 2013 om 17:14

    Review bekeken .. na Tabletsmagazine wordt deze ASUS MeMO Pad mijn winner en hands-on .

  196. Reni Lourens
    23 september, 2013 om 19:07

    Leuk mag dadelijk 6 weken alleen maar rusten na mijn operatie dus leuk zo’n tablet lekker compact. Zo ben ik altijd connected :-).

  197. LEROY R
    23 september, 2013 om 19:09

    Ik wil winnen zodat ik als oudste broer mijn zusje die net begonnen is met haar vmbo opleiding van een onvergetelijke schooljaar kan laten genieten, wat zou het leuk zijn om haar blijer dan blij te zien!

  198. Marijke
    23 september, 2013 om 20:00

    Wat een mooie actie, een tablet zou ideaal zijn. Handig om mee te nemen en overal online te kunnen :-D !

  199. Pieter
    23 september, 2013 om 20:08

    Mooi formaat om mee te nemen,vindt 10 inch toch iets te groot

  200. Diana Groote
    23 september, 2013 om 21:05

    Ik zou deze tablet heeeeel graag winnen, want mijn tablet heeft onlangs de geest gegeven, terwijl de garantie net afgelopen is. Nu heb ik dus niets meer.

  201. Adri
    23 september, 2013 om 21:38

    Mooie actie! Mooie tablet! Mooie verrassing?

  202. Tineke
    23 september, 2013 om 21:40

    Ook ik zou graag zo’n mooi tablet winnen.

  203. Karim
    23 september, 2013 om 22:06

    Duurt lang, loop al dertig keer op vernieuwen te drukken haha

  204. Martijn Chel
    23 september, 2013 om 22:06

    De winnaars zijn bekend en staan in het artikel! Niet gewonnen? Hou de site in de gaten of abonneer je op de nieuwsbrief want er komen nog leuke acties aan.

  205. Nikita Bleijendaal
    23 september, 2013 om 22:24

    Aaa!! Wat super!! Onwijs bedankt! Ik ben hier echt zo blij mee!!! :D

  206. Ron
    26 september, 2013 om 11:44

    Lijkt me een fantastisch apparaat en niet te groot voor in de binnenzak.

  207. Irma prins
    27 september, 2013 om 22:58

    Wat zou ik dit maar al te graag willen winnen!! Superactie ….❤Ik doe zeker graag mee

  208. Sharina
    28 september, 2013 om 14:56

    Ik doe mee omdat het tijd wordt dat ik met de tijd meega! Hopelijk zullen mijn kinderen mij dan een hippe moeder vinden.

  209. marco
    04 december, 2013 om 22:55

    Ik moet nu wachten tot mijn zoontje slaapt…..
    En pak dan z’n asus tablet!