Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Win één van de twee universele ZAGG Bluetooth Keyboards voor je tablet

Geschreven door
Geplaatst op11 oktober 2013, 18:41 CategorieActies

We hebben vorige maand een aantal leuke acties gehouden omdat we Tablets Magazine in een nieuw jasje gestoken hebben, en dit weekend gaan we vrolijk door. We verloten namelijk twee universele ZAGG Bluetooth keyboards voor tablets.

ZAGG is een accessoire-producent die naamsbekendheid verwierf met de InvisibleShield, een nauwelijks zichtbare screenprotector waarvan er wereldwijd miljoenen zijn verkocht. Later kwamen daar ook cases, headsets en datakabels bij. De categorie Bluetooth keyboards is sinds de opkomst van de tablets één van de pijlers van het Amerikaanse bedrijf. Het grootse gedeelte van het ZAGG-assortiment is in Nederland verkrijgbaar bij MobielBereikbaar.nl. Samen met deze Nederlandse webwinkel voor al je mobiele accessoires geven we twee Bluetooth keyboards van ZAGG weg. Het keyboard is universeel, wat inhoudt dat elke tablet met het keyboard gebruikt kan worden, en heeft een waarde van 75 euro.

ZAGGkeys-keyboard-tm

Doe mee en win een keyboard

Wil je kans maken op één van deze twee keyboards? Meedoen is zeer eenvoudig en kan op twee manieren; laat onderaan dit artikel een reactie achter met waarom je graag één van de keyboards toegestuurd krijgt, en/of deel dit artikel openbaar op Facebook (Deel onze Facebook post over dit artikel) of Twitter (RT onze Tweet). Je kunt op beide manieren meedoen om je kansen te vergroten maar je kunt maar één keyboard winnen. Zondag om 18.00 worden de winnaars willekeurig uit alle geplaatste reacties en degenen die het artikel gedeeld hebben gekozen. 

Winnaars

Het is 18.00 geweest en dus zijn de winnaars bekend. Bij deze feliciteren we Teddy en Kevin Gizzie met een keyboard! We nemen contact met jullie op.

  • Delen:

Reacties

  1. wim
    11 oktober, 2013 om 18:47

    ik maak heel graag kans

  2. Thijs
    11 oktober, 2013 om 19:19

    Zou ik heel erg leuk vinden om er eentje te winnen.

  3. tijmen
    11 oktober, 2013 om 19:22

    Ik zou graag een fijne keyboard winnen voor bij mijn tablet.

  4. Kevin lanser
    11 oktober, 2013 om 19:29

    Ideaal voor mijn iPad mini. Blijkt, gezien de typefouten, toch een onmisbare accessoire

  5. Nellie
    11 oktober, 2013 om 19:50

    Eindelijk weer blind typen!

  6. Mirrie Borst
    11 oktober, 2013 om 20:03

    wat een super actie!!! ik doe heel graag mee voor mijn tablet.

  7. Oscar
    11 oktober, 2013 om 20:05

    ik wil kans maken!

  8. Stefan Van Theemsche
    11 oktober, 2013 om 20:32

    Ik zou graag winnen omdat een fysiek toetsenbord toch fijner tijpt dan een virtueel toetsenbord

  9. marc de raden
    11 oktober, 2013 om 20:34

    een mooi vormgegeven keyboard voor je dierbare tablet, wie wil dit nou niet? ik wwaag graag een kansje

  10. Erna
    11 oktober, 2013 om 20:35

    eerst de keyboard winnen, dan een tablet kopen

  11. Loesje Boom
    11 oktober, 2013 om 20:38

    Ik zou zo graag dit keyboard willen winnen. Ik heb een tablet maar ik kan er voor geen meter mee overweg…. Typen vind ik echt waardeloos op dat ding en nu ligt hij maar stof te verzamelen.

  12. Marlies Schoor
    11 oktober, 2013 om 20:44

    ik maak heel graag kans op een ZAGG Bluetooth Keyboards voor mijn tablet

  13. Nico Steendam
    11 oktober, 2013 om 21:20

    Wat een mooi keyboard!
    Daarmee zal het typen handiger gaan dan op onze SG Note 10.1.
    Dus van harte welkom! :)

  14. Jeroemaster
    11 oktober, 2013 om 21:38

    Zou handig zijn voor mij Nexus 7, hoef ik niet telkens weer een volwaardig toetsenbord aan te sluiten via USB!

  15. Nathalie
    11 oktober, 2013 om 21:44

    Met de keyboard kan ik tijd besparen. Plan van aanpakken schrijf ik namelijk toch wat sneller met een keyboard dan op de tablet zelf. Daarom: I would love to have one!

  16. Ron van de Lindeloof
    11 oktober, 2013 om 22:12

    Dit lijkt me een hele fijne keyboard, daar zeg ik geen nee tegen!

  17. Jurjen
    11 oktober, 2013 om 22:22

    Deze is wel erg handig. Kan ik zeker gebruiken.

  18. john
    11 oktober, 2013 om 23:04

    Xo als je siet can ik seer slegt de juste ledters finden.
    Daroom graag en egt toezenboord.

  19. Ron
    12 oktober, 2013 om 0:13

    Ziet er goed uit, maar laten we eerst eens kijken of het ook net zo goed is als die ik nu heb van 20€, dan praten we verder.
    Eerst bewijs, dan de lof.
    Ik heb laatst een ander gehad en die was het niet waard.

    Maar hij ziet er wel fenomenaal uit ( super mooi ).

  20. Anita
    12 oktober, 2013 om 0:30

    Mijn iPad mini ligt ongebruikt in de kast, omdat ik niet goed kan werken op zo’n klein toetsenbordje. Aangezien ik toch altijd thuis ben is een iets groter formaat toetsenbord een uitkomst voor mij.

  21. M.Scheffer
    12 oktober, 2013 om 1:36

    Wauw wat een mooie toetsenbord.Lekker dun en een licht gewicht. Dat scheelt want ik loop nu nog met een zware toetsenbord overal naar toe te zeulen terwijl er bij een hippe Tablet toch een hippe toetsenbord hoort. Hoop daarom kans te maken op de prijs.

  22. iulia van empel-stam
    12 oktober, 2013 om 8:55

    Dit zal een hoop frustratie oplossen!

  23. Nagels
    12 oktober, 2013 om 10:03

    Wow wat handig!
    Ik typ nu gewoon via het toetsenbord dat geintegreerd is in mijn ipad maar zo’n toetsenbord zou geweldig zijn! Lekker gemakkelijk & dan bespaar je heel wat tijd!
    Zou hier enorm gelukkig mee zijn! :)

  24. Muggie
    12 oktober, 2013 om 10:08

    Leuke actie, zie er super uit en makkelijk mee te nemen, heb nu een keyboard van Samsung maar deze is helaas niet universeel en dat is toch wel een groot nadeel, zeker als er wat meerdere tablets in een gezin zijn. Dus moet zeggen hij is van harte welkom!

  25. Harmke
    12 oktober, 2013 om 10:31

    Wat leuk. Dit zou een geweldig leuk cadeau zijn voor mijn vriend zijn verjaardag… ben heel hard aan het duimen !

  26. Carsten
    12 oktober, 2013 om 11:18

    Een fysiek toetsenbord werkt toch fijner dan “vegen” over een virtueel toetsenbord, zodoende ook minder tikfoutjes.

  27. Cornelis
    12 oktober, 2013 om 11:45

    Als blindtyper vind ik het bijzonder lastig om de toetsenborden van iPad en iPhone nauwkeurig en snel te gebruiken. Dit Bluetooth toetsenbord zal een hoop fouten schelen!

  28. Leroy
    12 oktober, 2013 om 11:56

    Lijkt me fantastisch om deze te winnen.
    Typen op tablets is voor mij echt een probleem,
    en dat zou door dit keyboard opgelost kunnen worden!

  29. Annette
    12 oktober, 2013 om 12:49

    Ik ben 72 jaar, en heb mijn pc aangesloten op mijn tv met een android stick. Ik kan nu mijn films op tv afspelen, maar heb daar heel graag een toetsenbord bij.Dat lijkt me gewoon heerlijk. Dus………………………………….

  30. A3
    12 oktober, 2013 om 13:21

    Er zijn natuurlijk vele mensen, die graag een dergelijk keyboard willen ontvangen. En ik uiteraard ook. Mijn kans wordt – omdat er veel personen meedoen – kleiner, maar ik win hem toch.

  31. irene niec
    12 oktober, 2013 om 14:42

    Heel graag doe ik mee voor deze mooie prijs.

  32. Anna Roelfsema
    12 oktober, 2013 om 14:59

    Wauw! Wat een geweldige mooie actie! Waarom! Het is voor mij denk ik heel erg gemakkelijk omdat ik vaak met kramp in de vingers zit!

  33. Digi
    12 oktober, 2013 om 15:00

    Z’n toetsenbord maakt het verschil. Wat een gemak zou dat geven. Ik doe mee!!

  34. Anna Majoor
    12 oktober, 2013 om 15:35

    Dit lijkt me zo handig! Gewoon surfen op mijn tablet gaat prima maar soms wil ik ook langere stukken tekst kunnen typen en dan lijkt dit me een uitkomst.

  35. Rens
    12 oktober, 2013 om 17:16

    Leuk verjaardagscadeau voor mijn opa (66) die met zijn worstenvingers totaal niet kan typen op z’n 10 inch tablet. De oude man heeft zelf geen Facebook dus als goede kleinzoon direct maar even op Facebook gedeeld. Nu hopen dat ‘ie niet toevallig dit artikel leest want dan is er niks meer aan, maar mocht ’t lezen; Hallo Bert! :)

  36. Sander
    12 oktober, 2013 om 17:19

    Ik doe heel graag mee.

  37. natasja kroneman
    12 oktober, 2013 om 17:55

    ik zou hem dolgraag winnen voor mijn zoon, hij maakt op school zijn toetsen op een tablet maar omdat het typen daarop niet zo snel gaat komt hij soms iets tijd te kort, hij zeurt al weken om een toetsenbord, ik zou het GEWELDIG vinden om 1 voor hem te winnen, ga duimen als een dolle stier

  38. Robine
    12 oktober, 2013 om 18:17

    Lijkt me heel erg handig! Juist omdat ik graag verhalen schrijf en mijn laptop pas kapot is gegaan probeer ik dit tegenwoordig op mijn tablet te doen. Niet altijd even handig omdat het zo veel langer duurt om iets “op papier” te krijgen.

  39. Musti
    12 oktober, 2013 om 18:50

    Dit is super tof.. Ik zou graag kans willen maken :D

  40. Henri
    12 oktober, 2013 om 20:05

    Ik wil ‘m graag winnen omdat typen op een touchscreen ‘niet erg prettig’ is

  41. Robin
    12 oktober, 2013 om 20:07

    Deze keyboard zou ik ook wel graag willen winnen!

  42. samantha
    12 oktober, 2013 om 20:09

    Ik doe heel graag mee voor mijn moeder,want zij zegt regelmatig dat typen op de tablet niet handig is en dat ze vaak mis typt en de letter ernaast raakt. Als ze dit zou winnen heeft ze geen excuus meer om foutloos te typen ;-)

  43. Teddy
    12 oktober, 2013 om 20:42

    Lijkt me super handig en wordt het typen sneller en veel minder foutgevoelig vergeleken met een on-screen keyboard, hoe goed ze ook zijn.

  44. Hans
    12 oktober, 2013 om 21:29

    Leuk. Ik zou het fantastisch vinden wanneer ik zo’n keyboard zou winnen!

  45. Hans
    12 oktober, 2013 om 21:29

    Leuk.

  46. Lie Van Peteghem
    12 oktober, 2013 om 21:31

    Typen op de tablet of de Ipad is echt heel onpraktisch. Geef mij maar een gewoon toetsenbord!

  47. Willy Krings
    12 oktober, 2013 om 22:31

    Natuurlijk doe ik graag mee, want wie niet waagt die niet wint! En ik kan ‘m heel goed gebruiken!

  48. Barbara van Schaik
    12 oktober, 2013 om 23:48

    Sinds ik mijn tablet heb aangeschaft heb ik er pas 2x mee gewerkt,ik mis mijn toetsenbord, vandaar dat ik héél blij ben met jullie super actie!! Hoop zoals iedereen hem te kunnen winnen!!!

  49. Steven
    13 oktober, 2013 om 10:28

    Ik zou de BT KB willen, zodat ik mijn thesis bij kan werken op mijn tablet via Google Drive ipv op de laptop!

  50. Heleen
    13 oktober, 2013 om 10:41

    Ik zou graag dit bluetooth toetsenbord winnen, omdat ik dan samenvattingen van mijn cursus op de tablet kan maken en ze zo altijd bij me heb!

  51. binx
    13 oktober, 2013 om 11:29

    Super tof, blijft m’n scherm langer schoon!

  52. Lem
    13 oktober, 2013 om 11:29

    Typen op een touchscreen is niet aan mij besteed, dit zou dus een uitkomst zijn

  53. thomassen
    13 oktober, 2013 om 11:30

    Ook ik kan niet goed met een touchscreen overweg gaan, een toetsenbord zou dus ook hier uitkomst bieden!

  54. lianneke
    13 oktober, 2013 om 11:31

    Handig om je tablet voor je neer te zetten, toetsenbord op schoot, en lekker internetten!

  55. 274AU
    13 oktober, 2013 om 11:32

    Hoef ik m’n laptop niet meer mee te sjouwen om in de trein snel nuttig werk te kunnen doen :)

  56. Ruud
    13 oktober, 2013 om 11:32

    Toetsenbord werkt gewoon nog altijd het fijnst!

  57. Alonso
    13 oktober, 2013 om 11:33

    Hiermee kan ik m’n tablet eindelijk als een volwaardige laptop vervanger gebruiken!

  58. gui
    13 oktober, 2013 om 15:24

    Beste Martijn, Is er nog aanvullende software nodig om te installeren voor de universele Bluetooth keyboard? Lijkt mij een handige keyboard, gezien het feit dat de tabletkeyboard de helft van het vlak van het tabletscherm in beslag neemt! Tot slot wil ik jullie complimenteren met jullie tabletsmagazine; ik heb onlangs zelf een tablet aangeschaft en surfend op het internet ontdekte ik jullie blad! Zéér informatief en prettig leesbaar gezien de jungle van de informatica waarin ik terecht ben gekomen! Ga zo door! Met de vriendelijke groeten van gui

  59. k de graaf
    13 oktober, 2013 om 15:25

    NU MAAR DUIMEN

  60. Maarten
    13 oktober, 2013 om 16:04

    Ik zou dit keyboard erg graag winnen, niet voor mezelf maar voor mijn moeder. Zij heeft een nieuwe tablet gekocht, maar kan alles behalve omgaan met het toetsenbord op de tablet. Ze kan echter wel blind typen op een toetsenbord van een pc of een laptop. Als ik het keyboard win, geef ik het aan mijn moeder, zodat het geld wat ze heeft uitgegeven aan haar tablet niet weggegooid geld blijkt te zijn.

  61. johan
    13 oktober, 2013 om 17:55

    Hoi, pas voor het eerst een tablet gekocht dus zou een keyboard er goed bij passen

  62. Teddy
    13 oktober, 2013 om 19:24

    Erg cool dat ik een van de winnaars ben van een Zagg Keyboard! Deze keyboard zal zeker goed van pas komen in combinatie met mijn tablet. Erg leuke actie van Tabletsmagazine (en dat is niet alleen omdat ik een van de winnaars ben). En Kevin Gizzie, ook van harte gefeliciteerd!

  63. kevin gizzie
    13 oktober, 2013 om 22:51

    wauw wat gaaf zeg! ben hier echt superblij mee! Jij ook van harte Teddy

  64. Internal
    23 oktober, 2014 om 20:07

    whoah this weblog is great i llove reading your articles.
    Sttay up the good work! You realize, lots off persons are hunting around forr this info,
    you could aid thesm greatly.