Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

JOBS vanaf woensdag op Blu-ray verkrijgbaar en wij geven er vijf weg!

Geschreven door
Geplaatst op14 december 2013, 10:23 CategorieActies

Vanaf komende woensdag ligt JOBS, de film waarin Ashton Kutcher de rol van Steve Jobs vertolkt, in de Nederlandse winkels. Dit weekend mogen we ter promotie vijf Blu-ray of dvd versies van de film aan onze bezoekers weggeven.

JOBS

Steve Jobs (Ashton Kutcher) groeit op in San Francisco en is van kleins af aan gek van technologie. Na de middelbare school leert hij Steve Wozniak (Josh Gad) kennen. De mannen delen de liefde voor innovaties en computers en besluiten gezamenlijk Apple op te richten. Dankzij een forse investering van de steenrijke Mike Markkula (Dermot Mulroney) maakt het bedrijf grote sprongen. Ze ontketenen eigenhandig een technologische revolutie. Dankzij de grote successen, maar ook de flinke tegenslagen, zien we de bevlogen pionier van zijn beste maar ook zijn donkerste kant.

JOBS is vanaf 18 december verkrijgbaar op Blu-ray, DVD en digital.

Maak kans op de film!

Dit weekend geven we vijf Blu-ray of dvd versies van de film weg. Wil jij kans maken op deze film? Laat dan onderaan dit bericht in een reactie weten waarom we jou JOBS op Blu-ray of dvd moeten opsturen. Maandag verloten we onder alle mensen die gereageerd hebben vijf exemplaren.

Jobs-film

Maar, dat is niet alles want we mogen ook vijf exemplaren van de dvd ‘101 Gadgets that Changed the World’ weggeven. Nadat we de winnaars voor JOBS gekozen hebben verloten we onder de overige mensen vijfmaal deze dvd.

101 Gadgets that Changed the World

Van de Walkman tot de beha… dit zijn de uitvindingen die onze levens hebben veranderd. Maar wat is de nummer 1 op de lijst? De gadget: het is klein genoeg om in je handen te houden. Het is mechanisch of elektrisch en geproduceerd voor de massa. Het is een persoonlijk item dat zich ontwikkelt van nieuwigheidje tot iets waar je niet meer zonder kunt. In 101 Gadgets that Changed the World ontdek je de vaak opvallende verhalen achter de gadgets.  Een groep experts, waaronder Buzz Aldrin (de tweede man op de maan) werkt samen om de ultieme lijst samen te stellen met de meest invloedrijke gadgets van de afgelopen twee eeuwen.

Winnaars

De winnaars zijn inmiddels bekend;

Harro (JOBS)
R. Kagenaar (JOBS)
Robbert Paymans (JOBS)
Nico Steendam (JOBS)
Erwin Schippers (JOBS)

John E (Gadgets)
Ellen (Gadgets)
Lisanne (Gadgets)
Ruud Slegers (Gadgets)
Auke (Gadgets)

  • Delen:

Reacties

  1. R.Kagenaar
    14 december, 2013 om 10:37

    Ik zou graag de film willen bekijken,want ik heb ook de biografie gelezen ben toch wel geraakt do9r deze buitengewoon interessante man die naar nu wel blijkt toch we de enige met de echte apple visie was, want laten we wel wezen, sinds steve er niet meer is is het toch wel wat minder.
    Dus ik hoop tot de gelukkigen te horen, en tot dan knaag ik nog wel even op een worteltje ;).

  2. Robbert Paymans
    14 december, 2013 om 10:43

    Ik zou de dvd graag winnen, het boek uiteraard gelezen en door de drukke werkzaamheden nog geen gelegenheid gehad de movie te bekijken in de bios. Zo rond deze warme dagen leg ik hem dan onder de boom en kijk hem met de hele familie op kerstavond. Ik kijk uit naar de uitslag.

  3. Erwin Schippers
    14 december, 2013 om 10:45

    Altijd leuk een winactie.

  4. john e
    14 december, 2013 om 10:52

    Ben helemaal geen fan van Apple! Misschien kan de film me overtuigen ? Ben veel meer benieuwd naar de gadgets!

  5. Ruud Slegers
    14 december, 2013 om 10:55

    Lijkt me de moeite van het bekijken meer dan waard

  6. tom b
    14 december, 2013 om 10:56

    Ik heb een blu ray speler ;)

  7. mar
    14 december, 2013 om 10:57

    Voor mijn dochters onder de kerstboom!

  8. Ken
    14 december, 2013 om 12:21

    Geweldig kerstcadeau voor de grootste fan van Steve Jobs: mijn broertje.

  9. Gabe
    14 december, 2013 om 13:19

    Kans om mij als anti Apple ,hekel aan Android , pro Windows, te laten zien Waarom Jobs met ideeen van een ander wel kon scoren….

  10. Auke
    14 december, 2013 om 21:14

    Ik zou met kerst best willen genieten van de blu-ray versie. Heb ik tenminste een reden om een blu-rayspeler te kopen :-) (Of te vragen voor onder de kerstboom)

  11. Ton van Gestel
    14 december, 2013 om 23:02

    Aangezien ik Apple gek ben mag deze film zeker niet ontbreken in mijn huis

  12. Nico Steendam
    14 december, 2013 om 23:49

    Voor een vriend van mij die bezig is om vanaf bijna niets een groots bedrijf op te zetten zal die film (dvd) erg inspirerend zijn.

  13. Lisanne
    15 december, 2013 om 8:23

    Omdat ik wel erg benieuwd ben naar het leven van Steve Jobs, hij heeft toch wel iets heel moois in zijn leven voor elkaar gekregen, ook al ben ik geen superfan van Apple, naar zijn verhaal ben ik toch zeker wel erg benieuwd (blu-ray)

  14. Ellen
    15 december, 2013 om 12:58

    Steve Jobs is een heel bijzonder mens. Ideeën die de wereld op technologie gebied veranderen, maar ik weet eigenlijk weinig over de persoon Steve Jobe. Met deze film kom ik daar zeker achter!

    Ik zou graag kans maken op de blu-ray van Jobs.

  15. M.Bruggers
    15 december, 2013 om 14:12

    Omdat de jobs liggen niet voor het oprapen ;-)
    …..dus winnen zou perfect zijn.

    • M.Bruggers
      15 december, 2013 om 14:13

      sorry mist de : achter omdat.

  16. Harro
    15 december, 2013 om 20:33

    Jobs, niet alleen is deze dvd rond, maar met deze dvd ook een hele andere cirkel. Steve Jobs, zijn visie en drang heeft geleid van het succes van de tablet. Dit succes ontaarde in de opkomst van tablets magazine. Als ik, een veelvoudig bezoeker van tablets maganzine, deze dvd mag ontvangen, dan reis ik terug naar de basis waar dit alles ooit begonnen is, ver voor de huidige tablets, de bijzondere en onnavolgbare Jobs.. Ik kan niet wachten!

  17. Daan Steen
    16 december, 2013 om 9:19

    Deze film op Blu-ray wil ik wel graag winnen!

  18. Daan Steen
    16 december, 2013 om 9:21

    Ik ben namelijk een grote Steve Jobs-fan!

  19. Martijn Chel
    16 december, 2013 om 13:16

    De winnaars staan in het artikel! We nemen contact met je op!