Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Win een iHealth fitnesspakket t.w.v. 150 euro

Geschreven door
Geplaatst op20 januari 2014, 15:39 CategorieActies

Vorige week heb ik de review van de iHealth producten waarmee je je gezondheid kunt meten gepubliceerd, en nu brengen wij jullie in samenwerking met de Nederlandse leverancier sbsupply.nl een leuke weggeefactie.

iHealth Fitnesspakket

Het iHealth fitnesspakket dat we mogen weggeven aan één van onze bezoekers bestaat uit de iHealthAM3 ter waarde van €69,99 en de iHealth draadloze oximeter pulse SPO2 ter waarde van €79,99.

Met de activiteitsmeter die je als horloge of aan je broek kan dragen meet je het aantal stappen dat je per dag (of sportsessie) zet. Er worden twee horlogebandjes en twee broekclips meegeleverd. Met de gratis iHealth MyVitals app (Android en iOS) synchroniseer je draadloos (Bluetooth) je data en krijg je mooie grafische en historische overzichten te zien. Als je de AM3 ook ’s nachts draagt dan kan je ook je slaappatronen inzichtelijk maken.

iHealth-fitnesspakket

De draadloze oximeter pulse plaats je na en voor elke training op je vinger om het zuurstofniveau in je bloed te meten. Naast het zuurstofniveau meet deze oximeter ook je hartslag en perfusie druk (doorbloeding/sterkte van je pols/signaal). Ook hier kan je de data weer via Bluetooth synchroniseren naar een app (iOS only op dit moment) en via verschillende weergaven terugkijken.

Meedoen?

Meedoen en kans maken op dit fitnesspakket kan door een reactie achter te laten onder dit artikel. Laat ons weten waarom jij (of iemand die je kent) deze producten graag zou willen gebruiken. Meedoen kan tot vrijdag 18:00 en de winnaar wordt na loting willekeurig door ons gekozen.

Kortingscode

Lezers van Tablets Magazine krijgen daarnaast tijdelijk 10% korting door iHealth-producten te bestellen met kortingscode: tmagazineihealth02. Deze code is geldig tot en met 5 februari en kan ingevoerd worden op sbsupply.nl.

UPDATE: De winnaar van deze actie is Benno. Gefeliciteerd! We hebben een email verstuurd naar het adres dat gebruikt is om de reactie te plaatsen. Bedankt voor het meedoen allemaal! De iHealth producten zijn verkrijgbaar bij SBsupply.nl en voor lezers van Tablets Magazine is er een tijdelijke 10% kortingscode (zie hierboven).

  • Delen:

Reacties

  1. Yannick
    20 januari, 2014 om 16:01

    Zoals iedereen ben ik begin deze maand aan de goede voornemens begonnen. Mijn vriend heeft het echter al laten afweten. Ik zou hem graag terug willen overtuigen om samen te gaan sporten. Dit zou het duwtje in de rug kunnen zijn!!

  2. ruud
    20 januari, 2014 om 16:18

    Eindelijk de start voor een verlate gezonde start van 2014.

  3. Guus
    20 januari, 2014 om 16:31

    Ik sta al op het punt een begin te maken aan mijn verzameling i-health producten. Met deze actie kan ik mooi iets besparen. Bedankt voor de kortingscode.

  4. Yvonne
    20 januari, 2014 om 16:44

    Ik sport al 5jr 3x per week en mijn voornemen voor 2014 is dan ook …. doorgaan. Dit iHealth pakket lijkt mij een schitterende stimulans.

  5. Attema
    20 januari, 2014 om 17:21

    Ik heb een goede basisconditie maar om deze op pijl te houden en eventueel te verbeteren heb je toch (digitale) gegevens nodig om beter inzicht te krijgen in je gezondheid en het iHealth fitnesspakket lijkt mij daarvoor uitstekend geschikt.

  6. Rick Maresch
    20 januari, 2014 om 17:55

    Ik zou ‘m heel graag winnen. Vorig jaar is er bij mij een aandoening (chondropathie) aan mijn knieën geconstateerd. Opereren is niet mogelijk/nodig, maar wel continue met mate voorzichtig sporten. Maar het beperkt mijn mogelijkheden behoorlijk.

    Deze apparaten zouden mij heel goed van pas komen om mijn vooruitgang blijvend te monitoren. En tegelijkertijd mijn conditie bij te kunnen houden.

  7. Ted
    20 januari, 2014 om 18:52

    Leuk cadeau voor mijn vrouw zodat zij haar goede voornemens kan waarmaken en het nieuwe jaar goed kan beginnen.

  8. john
    20 januari, 2014 om 18:54

    Eindelijk een perfect apparaat om al de nodige dingen in de gaten te houden.

  9. Marlies Schoor
    20 januari, 2014 om 19:11

    Mijn vriendin en haar zoon zijn hardlopers en zij zouden hier heel erg blij mee zijn, zelf lijkt me een stappenteller wel handig om eens te zien hoeveel ik per dag loop.

  10. Martine Tervoort
    20 januari, 2014 om 19:11

    Nadat ik mijn voeding heb aangepakt, wordt het nu tijd om aan. Ijn beweging te gaan werken. En hoe geweldig zou dat zijn met een iHealth fitnesspakket

  11. René
    20 januari, 2014 om 19:16

    Als anesthesiemedewerker op de operatiekamer ben ik dagelijks bezig om de saturatie en bloeddruk van mijn patiënten op het juiste peil te houden. Hoe leuk zou het zijn om tussen de bedrijven door te kijken naar mijn eigen vitale waarden!? Blijk ik aan het einde van de werkdag te weinig stappen te hebben genomen, dan kan ik mijzelf extra motiveren om na het werk nog een rondje door het park te lopen.

  12. Loesje Boom
    20 januari, 2014 om 19:48

    Uiteraard houd ik mij nog aan mijn goede en sportieve voornemen van 2014. Dit pakket is ontzettend welkom om mij nog meer sportieve energie en fun te geven!

  13. Jolanda
    20 januari, 2014 om 19:55

    ik wil graag meeloten!
    Ik sport al een paar jaar en zou het fijn vinden om zo een apparaat te winnen.

  14. Marina
    20 januari, 2014 om 19:56

    Ik sport nu een half jaar behoorlijk intensief, zo’n 4-5x pw op een hoge intensiteit. Ik ben dan altijd benieuwd hoe mijn hartslag voor de les, tijdens en erna is. Met deze producten kan ik dit mooi bijhouden en ook kijken of mijn hartslag naarmate ik langer train ‘beter’ wordt en sneller herstelt.

  15. wim
    20 januari, 2014 om 20:05

    mooi pakket

  16. Oscar
    20 januari, 2014 om 20:10

    Ik zou erg graag willen winnen, omdat ik dan goed bij kan houden hoe mijn hartslag zit en daarmee mijn training nog beter kan verbeteren!

  17. kevin lanser
    20 januari, 2014 om 20:33

    Ik ben het jaar geweldig begonnen met een nieuw loopschema. Mijn doel is om aankomende marathon in Rotterdam de 10 km te lopen. En wat is er nu leuker dan op de kilometer nauwkeurig te monitoren wat je gelopen hebt en vooral hoe je lichaam hierop reageert. Dat je daadwerkelijk ziet dat je fysiek ook vooruit gaat, dat is net dat stapje om ook die mentale grenzen te doorbreken. 10 KM here i come!

  18. Jelmer
    20 januari, 2014 om 20:44

    Ik zou hem graag gebruiken voor mijn triathlontrainingen!

  19. Ron van de Lindeloof
    20 januari, 2014 om 21:11

    Weer een geweldige actie.

  20. Harro
    20 januari, 2014 om 22:02

    Een bijzonder goede en bijzonder gezonde actie!
    Ik sta zelf weer met beide benen op de grond na een jaar met een nare ziekte die mij halt toe zette met maanden revalidatie. Maar daar hadden ze dit soort handige hulpmiddelen niet om mij weer te leren lopen.. conditioneel ben ik er nog lang niet, maar hiermee kan ik wel flinke stappen zetten!

  21. Peter Rolvers
    20 januari, 2014 om 23:04

    Wij gaan op 1 4 14 trouwen. Mijn vriendin is druk bezig om haar goede figuur te krijgen, en met haar MS zou dit een geweldig hulpmiddel zijn om een goede inspanning/energie balans te bepalen.

  22. Tom
    20 januari, 2014 om 23:23

    We kennen het allemaal. Dat buikje wat er weer af moet na de kerst- en feestdagen… Juist omdat technologie zo leuk is om te gebruiken zou dit mij (en mijn vriendin :p) wel eens goed kunnen helpen

  23. Patrick
    21 januari, 2014 om 0:10

    Ik ga gezond sporten na me revalidatie can mijn nierdonatie van me vader ik moet nj gaan sporte. Em dit gaat me zeker helpen

  24. kuen
    21 januari, 2014 om 8:22

    Perfect voor mijn voornemen voor dit jaar!

  25. Pokito
    21 januari, 2014 om 9:53

    Het zou het makkelijker maken om mijn voornemens te kunnen behalen, meer sporten, afvallen en gezonder leven!

  26. Marieke
    21 januari, 2014 om 10:30

    Leuke actie van jullie en sbsupply.nl! Mijn vriend heeft al zoiets, maar ik heb er nog geen kunnen vinden die bij mijn mobiel past (of toch nog niet goed genoeg gezocht ;) ). Als ik deze zou winnen, zou ik de strijd aangaan om te kijken wie de meeste stappen zet op een dag! Dat zal lastig worden om te winnen met mijn kantoorbaantje, maar zeker een stimulans om meer te bewegen!

  27. Lisa
    21 januari, 2014 om 14:01

    Ik heb jarenlang drie keer per week met heel veel plezier door weer en wind hard gelopen. Helaas kreeg ik een blessure aan mijn knie en kon ik ruim een half jaar niet meer hardlopen. Nu ben ik rustig aan, beetje bij beetje, weer begonnen met hardlopen. Mijn einddoel is een halve marathon lopen. Wanneer dit zal gebeuren is nog onzeker en hangt af van mijn knie. Maar de wil is er, ik wil niet alleen weer op mijn oude niveau komen maar ook mijzelf sterk verbeteren! Ik zou dan ook super, super blij zijn met dit prachtige fitnesspakket!!

  28. Joke
    21 januari, 2014 om 14:30

    Ik wil graag zo’n activiteitsmeter aan de sportbroek van mijn man hangen, zodat ik kan kijken of hij daadwerkelijk gaat sporten of dat hij linea recta naar de kroeg gaat…

  29. Ken
    21 januari, 2014 om 22:49

    Past heel goed bij mijn sportieve zusje.

  30. Judith Winters
    21 januari, 2014 om 23:12

    Ideale hulpmiddelen om je eigen vorderingen te ondersteunen. Vaak heb je zelf al wel door of je op de goede weg bent, maar deze tools zijn ideaal om je daarin te bevestigen/ onderbouwen. Handig voor zowel mijzelf als mijn sportieve man!

  31. Lieke
    22 januari, 2014 om 12:12

    Hardstikke leuk en handig! Ben sinds november actief aan het sporten geslagen en ik geloof hier nog meer uit te kunnen halen met deze leuke speeltjes. Op naar mijn bikinibody voor de zomer!

  32. Shana
    22 januari, 2014 om 18:01

    Dit zou een ideaal duwtje in de rug zijn, aangezien ik niet zo’n sporter ben.. Met dit pakketje zal ik niet anders kunnen dan iets aan mijn conditie te doen, en ik zou het nog leuk vinden ook! Het kan niet beter, toch? ;)
    + het zou misschien mijn vriend overtuigen om ook mee te doen, met 2 is het nu eenmaal veel plezanter!

  33. Linda
    23 januari, 2014 om 14:34

    Als fanatiek sporter ga ik helemaal uit mijn dak met een sportief pakket van grote klasse, leuk om zowel een ander als mezelf mee te verrassen. De prijs, een iHealth fitnesspakket, die kans is helaas super klein, maar met http://www.tabletsmagazine.nl op mijn beeldscherm heb ik toch ook al het gevoel een echte winnaar te zijn!

  34. Elles
    23 januari, 2014 om 14:36

    Als fitness ster ben ik met dit geweldige iHealth fitnesspakket alles wat ik zonder dit geweldige iHealth fitnesspakket niet ben!

  35. Nana
    23 januari, 2014 om 19:12

    wouw, dit is wat voor mijn vader… die kan dit wel gebruiken.

  36. Mark
    23 januari, 2014 om 22:04

    Ik snap niet dat je hier nog een reden moet geven, dit wil toch iedereen die een beetje sportief is graag winnen? Ben eerder benieuwd naar al die mensen die niet deelnemen waarom ze in God’s naam niet zouden willen winnen!

  37. Benno
    24 januari, 2014 om 14:33

    Ik doe graag mee! Trainen voor de marathon van New York!

  38. Cornelis
    24 januari, 2014 om 16:03

    Wat leuk! In de aanloop naar mijn eerste marathon die ik over twee maanden ga lopen, vind ik het erg fijn om wat meer informatie te verzamelen mbt mijn gezondheid. Niet dat ik daar aan twijfel, maar het geeft me wel meer inzicht in de effecten van mijn trainingen.

  39. Hendrik
    24 januari, 2014 om 16:36

    Cool! Als ik hem win beloof ik bij deze voor een marathon te gaan. En dat is heel wat, want het langste dat ik nu hardloop is 200 meter als ik probeer de bus te halen.