Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Win een van de drie Google Play Gift Cards ter waarde van 25 euro!

Geschreven door
Geplaatst op7 februari 2014, 9:39 CategorieActies

In Nederland kun je wanneer je een Android tablet of smartphone hebt al tijden terecht in de Google Play Store voor het downloaden van apps, en sinds kort zelfs voor het downloaden van boeken. Het ontbreekt echter nog steeds aan de mogelijkheid om giftcards te kopen.

In onder meer de VS en Duitsland is het reeds mogelijk om een Google Play Gift Card te kopen en hiermee applicaties of andere content in de Play Store aan te schaffen. Ook is het mogelijk om deze kaart cadeau te doen aan een ander. Een bijkomend voordeel hiervan is dat je niet meer per se een credit card aan je Google-account hoeft te hangen om applicaties te kunnen kopen.

Google Play cadeaukaarten in Nederland

Er gaan al maanden geruchten over de komst van Google Play Gift Cards naar Nederland maar tot nu toe is nog niks officieel door Google bevestigd. Toch is het al mogelijk om een cadeaukaart voor de Google Play Store te kopen in Nederland. De website Playcardgiftcodes.nl biedt namelijk de mogelijkheid om uit Frankrijk en Duitsland geïmporteerde Gift Cards te kopen, welke zonder problemen werken in de Nederlandse Play Store. De website verkoopt Google Play kaarten digitaal via iDEAL, Mistercash en andere online betaalwijzen. Je hebt de keuze uit kaarten van 15 euro, 25 euro en 50 euro. Omdat ze geïmporteerd worden en er dus servicekosten bijkomen betaal je per kaart 2,99 euro extra.

Google-Play-cadeaukaart

Het gebruik van een Google Play Gift Card is zeer eenvoudig. Wanneer je de Play Store via de website bezoekt krijg je links in het menu de optie ‘Tegoed inwisselen’ te zien. Klik hierop en vul vervolgens de code die achterop de cadeaukaart staat in en het tegoed wordt aan je account gekoppeld. Wanneer je de Play Store via de app bezoekt kun je links bovenaan het menu openen en via ‘Inwisselen’ de code invoeren.

Google-Play-Gift-Cards

Win een Google Play Gift Card!

Samen met Playcardgiftcodes.nl hebben we een leuke actie opgezet voor alle bezitters van een Android tablet of smartphone. We mogen namelijk drie Google Play Gift Cards ter waarde van 25 euro weggeven. Meedoen is heel simpel; je laat een reactie onder dit artikel achter waarin je duidelijk maakt waarom jij een cadeaukaart wilt winnen. Daarnaast deel je dit artikel (via onderstaande knoppen) op Facebook, Google+ of Twitter.

Elke dag – vrijdag, zaterdag en zondag – verloten we één van de Gift Cards onder diegenen die gereageerd en gedeeld hebben. Succes en houd dit artikel, onze Facebook en onze Twitter in de gaten voor de winnaars!

Winnaars

Vrijdag: Peter van Laethem
Zaterdag: B. van Dee
Zondag: Johan

De actie is afgelopen!

  • Delen:

Reacties

  1. Monique Peter @spuit
    07 februari, 2014 om 10:11

    Altijd welkom, een Google Play Gift Card ;)

    • juliancatto
      30 mei, 2014 om 8:13

      Kom maar hier met die card

  2. wim
    07 februari, 2014 om 10:11

    leuke actie maak graag kans

  3. Senol Tapirdamaz
    07 februari, 2014 om 10:15

    Ik ga hem aan de kinderen geven zodat ze zelf wat spellen kunnen kopen op hun eigen tablet.

  4. biancie F
    07 februari, 2014 om 10:17

    Geweldige Actie,altijd leuke en nieuwe Apps en Games in de Google Play Store.
    Sommige apps zijn me iets te duur,maar met deze Google Gift Card kan ik ze wel aanschaffen.
    Doe graag mee :D

  5. Peter Van Laethem
    07 februari, 2014 om 10:20

    Wederom een heel mooie prijs. Ik hou me dus zeker aanbevolen als kandidaat voor zo’n Google Gift Card.

  6. Stijn Boden
    07 februari, 2014 om 10:22

    Ik doe graag mee met de loterij. Leuk cadeau voor mijn zoon trouwens.

  7. Bea
    07 februari, 2014 om 10:28

    Ik zou zo’n Gift Card heel graag winnen voor mijn cursus bij het onderdeel tablets op school. Ik heb een aantal bruikbare (gratis en betaalde) apps voor leesbevordering gezien en zou de betaalde varianten ook graag zelf eerst testen. Dat zou eventjes mooi uitkomen!

  8. Jurjen
    07 februari, 2014 om 10:37

    Ik doe graag mee. Dochter is een fan van spelletjes op Android en een giftcard kan ik dan goed gebruiken!

  9. play
    07 februari, 2014 om 10:40

    Count me in!

  10. Ken
    07 februari, 2014 om 10:47

    Sommige apps zijn nog te duur. Met medewerking van Playcardgiftcodes.nl en tabletsmagazine zou ik dan gelijk kunnen aanschaffen!

  11. JHS_NL
    07 februari, 2014 om 10:47

    Leuke actie! Ik hoop wel dat de functionaliteiten van de Play Store hier wat uitgebreider worden en dan niet alleen de Gift Cards maar wat mij betreft ook de Nexus devices.

  12. tom b
    07 februari, 2014 om 10:54

    De gift cards zijn een ideale oplossing voor Android gebruikers die hun credit card niet aan hun google account willen hangen. Ik ben zo’n gebruiker…

  13. Ron
    07 februari, 2014 om 11:04

    Mooie kans, om kennis te maken met deze mogelijkheid om ook app’s te kunnen kopen.
    Via gift kaarten.
    Kan ik eens gaan kijken voor een goed navigatie pakketje

  14. MarliesS
    07 februari, 2014 om 11:58

    handig, zo’n Google Play Gift Card

  15. Fonzie
    07 februari, 2014 om 12:03

    ik heb geen mastercard dus zou erg blij zijn met zo’n giftcard

  16. Ton Wissink
    07 februari, 2014 om 12:34

    Leuke prijs voor mijn vrouw, die geen creditcard aan haar Google account gekoppeld heeft en dus geen apps kan kopen!

  17. jeffrey
    07 februari, 2014 om 14:19

    Gaaf,ik wil graag zo’n giftkaart winnen want er staan een paar spellen en apps om mijn lijst die ik wil kopen.Ik heb geen creditkaart dus tot nu toe geen enkele app gekocht.

  18. Marcel
    07 februari, 2014 om 14:25

    Leuke actie, kan ik eindelijk dat ene spelletje voor mijn dochters kopen!

  19. Kristof
    07 februari, 2014 om 14:52

    Leuke actie,
    Ik zou een giftcard willen omdat ik advertenties haat en ik nog geen creditcard heb.

  20. Dannu
    07 februari, 2014 om 17:04

    Zou fijn zijn kan ik eindelijk ook GTA spelen op mijn tablet.

    • Dannu
      07 februari, 2014 om 17:05

      Uh naam moet zijn Danny

  21. Jelle
    07 februari, 2014 om 19:21

    Ik hoop dat ik een giftcard win, want ik heb veel spellen en apps op mijn lijst staan die allemaal betaald zijn!

  22. Michiel
    07 februari, 2014 om 19:34

    Voor mijn zwager, die kan het goed gebruiken want die koopt zich suf aan Android apps….

  23. Henri
    07 februari, 2014 om 19:37

    Het Formule 1 seizoen begint bijna weer, en de officiële app kost elk jaar rond de 25 euro. Dit jaar zou ik ‘m dus mooi kunnen kopen en m’n F1-beleving flink uitbreiden met o.a. een live GPS map!

  24. Tim
    07 februari, 2014 om 19:40

    Ik ben 16 een enorme muziek fan, Ik wil graag de poweramp unlocker kopen. Ik zou enkel besteden aan zeer nuttige apps die moeten betaald worden. Zo word het ook stukken leuker om met mijn smartphone te werken,Muziek te beluisteren en zo voort…

  25. René
    07 februari, 2014 om 19:46

    Met deze kaart kan ik me een hele hoop reclame-ergenissen besparen! :)

  26. Annie
    07 februari, 2014 om 19:50

    Er zijn een aantal apps die ik niet heel vaak nodig heb, maar af en toe gewoon heel er handig zijn om te hebben, zoals office. Deze apps zijn vaak betaalde apps (in elk geval om de volledige functionaliteit te kunnen benutten) en dan vind ik het zonde om er dat geld aan uit te geven omdat ik ze niet dagelijks of misschien zelfs wekelijks gebruik. Met deze card hoef ik daar niet meer over na te denken. Erg fijn om m’n smartphone weer wat handiger en leuker te maken!

  27. Ted
    07 februari, 2014 om 19:51

    Altijd leuk om op deze manier de betaalde versie van apps aan te schaffen ik plaats van de gratis versie waar vaak (storende) reclames in zitten.

  28. Bjorn
    07 februari, 2014 om 19:52

    Ik wil graag spellen en apps kopen alleen ik heb geen creditcard. Ik wacht al een jaar op een oplossing en eindelijk is er een :)
    25 euro is een groot bedrag waarmee ik veel apps en spellen kan kopen!

  29. Lian
    07 februari, 2014 om 19:54

    Ik zal eerlijk zijn en toegeven dat ik dit zelf een van de stomste redenen vind die je kan bedenken, maar het wordt ‘m toch:
    Ik zou hiermee een in-game aankoop doen *schaam*. Eén van de meest, of gewoon de meest, nutteloze besteding van je geld dat je kan bedenken.. Maar dit keer is het niet ‘mijn geld’ dus dat ‘eased’ het schuld- en beschamingsgevoel enigszins ..hoop ik. Achja, je moet anders maar zo bekijken, als ik de aankoop niet doe kost ’t me een aantal uren om weer echt verder te komen, en tijd is ook geld :)

  30. Ruud
    07 februari, 2014 om 19:59

    Oh, dat is een gemakkelijke vraag! Ik zou het simpelweg gebruiken om de apps die ik het meest gebruik reclame-vrij te maken, een aantal apps aan te schaffen die ik nu niet kan aanschaffen omdat ik geen creditcard heb en dus geen betaling kan doen, en de paar euro die ik overheb bewaar ik netjes totdat ik ze nuttig kan besteden!
    Dit zou het gebruik van m’n smartphone aanzienlijk fijner en ergernisvrijer maken! Eén van de meest nuttige weggeefacties die ik heb gezien!

  31. Tirza
    07 februari, 2014 om 20:02

    Ik zou de giftcard besteden aan m’n hobby: boeken! De playstore heeft een uitgebreid aanbod, dus ik zal 100% zeker weer een paar prachtexemplaren aanschaffen waar ik weer lang plezier van zal hebben!

  32. Maaike
    07 februari, 2014 om 20:28

    Leuke actie! Ik zou graag winnen omdat ik veel leuke apps zie maar geen credit card heb (mag hebben) om ze te kopen…

  33. Johan
    07 februari, 2014 om 20:30

    Het klink misschien stom, maar dit is het beste valentijnscadeautje voor m’n vriendin dat ik me kan indenken! Ze ‘zeurt’ al vanaf dat ze een Android telefoon heeft over de beperking voor het doen van aankopen als je geen cc hebt. Zeker weten dat ik haar hier komende vrijdag heel blij mee maak!

  34. Loesje Boom
    07 februari, 2014 om 20:31

    Let’s play ……! :-)

  35. Frank
    07 februari, 2014 om 22:11

    Aangezien ik sinds kort een nieuwe telefoon heb met app’s erop, ben nog van de oude generatie, is en vind ik het wel erg handig zo’n kaart. Heb geen creditcard en kan dus ook niet zo makkelijk een betaalde app kopen. Wie weet!

  36. Martijn Chel
    08 februari, 2014 om 0:09

    De eerste winnaar is bekend; Peter van Laethem, gefeliciteerd!
    Voor de rest; morgen weer een kans!

    • biancie F
      09 februari, 2014 om 18:40

      Gefeliciteerd!

  37. J. Van Breda
    08 februari, 2014 om 7:06

    Prijsvragen zijn leuk, maar dat delen via sociale media vind ik zo tergend. Andere mensen lastig vallen, daar pas ik voor.

    • Martijn Chel
      08 februari, 2014 om 11:06

      Niks is verplicht :) Maar je moet ook begrijpen dat wij er iets uit moeten kunnen halen. Niks is helemaal voor niks.

  38. Ron
    08 februari, 2014 om 10:03

    Weer een leuke actie !!! Deze keer niet voor mijzelf, maar voor mijn dochter.

  39. Musti
    08 februari, 2014 om 10:21

    Nou een giftcard kan er altijd bij toch? :D

  40. Eline Kreuse
    08 februari, 2014 om 12:07

    graaaaag. ik heb getwitterd en gedeeld…nu maar hopen dat ik er een win

  41. Jaap Marcus
    08 februari, 2014 om 12:20

    Dan kan ik eindelijk een goede toetsenbord app kopen en een paar andere fijne aanpassingen voor mijn telefoon en natuurlijk ook GTA en een paar andere leuke spellen. en deze cadeaucard zou daar erg fijn bij zijn!:D

  42. chantal
    08 februari, 2014 om 12:29

    Eindelijk een Google gift card, dan kan ik eindelijk leuke apps downloaden die ik al lang wil…..maar ik vertrouw dat Google-wallet niet dus zat ik hier op te wachten

  43. Martine Tervoort
    08 februari, 2014 om 13:26

    Dat zou geweldig zij. Zo’n giftcard. Heb ik eindelijk een kadootje voor mijn zoon . Ben ik ook eens de eerste met iets “nieuws”

  44. Leo Derwall
    08 februari, 2014 om 14:27

    Dit is geweldig nieuws, ik heb geen en wil geen creditcard en dus is deze nieuwe Googlecard een uitkomst voor mij en een gratis card is al helemaal leuk !!

  45. B. van Dee
    08 februari, 2014 om 16:19

    Winnen maakt mijn overstap naar Android goedkoper! Moto G ftw!

  46. Frank Barten
    08 februari, 2014 om 16:58

    Toffe actie! Ik zou graag zo’n giftcard winnen, omdat het voor mij op het moment niet mogelijk is om apps aan te schaffen in de Play Store. Ik heb namelijk geen creditcard en kan ook niet betalen met mijn provider. Zou dus heel tof zijn!

  47. Moniek (sprankje)
    08 februari, 2014 om 19:04

    Kijk, briljant!
    Ik ben niet zon fan van het uitdelen van mijn creditcard-gegevens, dus ik zat al een tijdje te wachten op zulk nieuws
    Op Twitter en Facebook gedeeld.

  48. Thom Knepper
    08 februari, 2014 om 19:08

    Ow dit zou ik wel heel erg graag willen winnen!

  49. BriNot
    08 februari, 2014 om 20:18

    Dit zou een een mooie eerste stap zijn in dit nog prille en volop te ontdekken deel van de digitale wereld!

  50. Roos
    08 februari, 2014 om 21:47

    Altijd leuk deze acties! Mooi paar dagen verlaat verjaardags cadeautje!

  51. Lucas
    08 februari, 2014 om 22:07

    Ik wil er een omdat je ze in België niet kan kopen en om de betalende apps die ik al lang wil eindelijk te kunnen kopen.

  52. Marc
    09 februari, 2014 om 9:01

    Ik kom graag in aanmerking voor de kaart

  53. Martijn Chel
    09 februari, 2014 om 10:35

    De winnaar van zaterdag is inmiddels ook bekend en staat onderaan het artikel!

    • biancie F
      09 februari, 2014 om 18:41

      Gefeliciteerd B. van Dee!

  54. Basje
    09 februari, 2014 om 10:56

    aah net te laat! balen

  55. DW Brouwer
    09 februari, 2014 om 11:23

    De originaliteit is tot mijn grote spijt een feit die iedereen hierboven ondermijnt!
    De manier waarop mensen een kaart proberen te vergaren,
    of simpel een google play kaartje proberen te binnen te halen.
    Geeft mij de hoop om hun voor te zijn,
    wellicht door mijn originaliteit,
    misschien niet om mijn even fantastische rijm,
    toch zal het fijn zijn om als eerste bij de kaart te zijn.
    Anders stuur hem op? hij past toch zeker wel in een normaal formaat enveloppe met mijn naam erop?

  56. BriNot
    09 februari, 2014 om 12:22

    Nieuwe ronde, nieuwe kansen; gedeeld op Google+ en nu fingers crossssssssss!

  57. Roos
    09 februari, 2014 om 14:08

    Super leuke actie,doen wederom mee!

  58. Stijn Boden
    09 februari, 2014 om 15:48

    ik doe nog graag een keertje mee…

  59. Bart
    09 februari, 2014 om 18:22

    Eindelijk het loskoppelen van de creditkaart….daarom wil ik m wel testen B-)

  60. Wessel
    09 februari, 2014 om 18:41

    Ik wil graag het boek Tinkers kopen via Google Play! Het is nergens meer verkrijgbaar en schijnt heel mooi te zijn. Ik geef jullie een samenvatting cadeau van een van de mooiste boeken als ik ‘m heb uitgelezen.

  61. Lucas
    09 februari, 2014 om 19:32

    Ik wil er een om de betalende apps die ik al lang wil eindelijk te kunnen kopen.

  62. Geert
    09 februari, 2014 om 22:16

    Ik zou graag eindelijk ‘Ticket tot Ride’ willen spelen op mijn tablet, en dat kan nu niet zonder creditcard.

  63. Martijn Chel
    10 februari, 2014 om 10:02

    De winnaar van zondag is bekend; Johan gefeliciteerd!
    Iedereen bedankt voor het meedoen!

    • biancie F
      10 februari, 2014 om 10:53

      Gefeliciteerd Johan!

  64. Anne-Mie
    10 februari, 2014 om 20:25

    Leuk

  65. Desiree de Voer
    12 februari, 2014 om 23:44

    Ik geloof niet in het lot, maar ik denk dat dit zo moest zijn. Ik was op zoek naar opties om toch een manier te vinden om dingen te kunnen kopen uit de playstore. En toen kwam ik jullie actie tegen!!! En zoals mijn moeder altijd zei; niet geschoten is altijd mis

  66. Peter Van engelandt
    17 februari, 2014 om 0:24

    Zeer goed dat men deze kan aanschaffen

  67. Andy
    19 februari, 2014 om 16:22

    Leuke actie!
    Ik zou graag een Play Store card willen winnen, want ik zou graag een keer betaalde apps spelen en dan hoef ik voortaan niet de gratis versies te proberen en dat zou erg handig zijn!

  68. Elles
    21 februari, 2014 om 15:11

    Ik ga helemaal uit mijn dak met een Play Store card van grote klasse, leuk om zowel anderen als mezelf mee te verrassen. De prijs, een geweldige Play Store card, die kans is helaas super klein, maar met dagelijks http://www.tabletsmagazine.nl op mijn beeldscherm heb ik toch ook al het gevoel een winnaar te zijn!

  69. Linda Ros
    21 februari, 2014 om 17:10

    Als dank voor mijn 6 jarige dochter. Zij wil graag minecraft, maar ik heb geen creditcard. Ze spaart hard voor een tablet, maar speelt nu met mijn telefoon. Ze is hiermee elke middag heerlijk zoet als ik ligt te slapen, omdat er elk moment een broertje/zusje geboren kan worden.

  70. colin kalisvaart
    27 februari, 2014 om 11:51

    Altijd welkom een play store card.

  71. Sander
    02 maart, 2014 om 19:19

    hmm.. die site is nog al duur, 3 euro meer? Je kunt ze ook gewoon bij de o-droid store bestellen of bij igiftcards.n
    Dat scheelt je tog net weer een paar euro per keer.

  72. stefan
    19 april, 2014 om 17:03

    Zo best wel zo`n gift card willen winnen

  73. niels
    27 april, 2014 om 18:43

    Geniaal zo’n grift card je kan er van alles mee downloaden
    ik stel me kandidaat

  74. Sylvia
    06 mei, 2014 om 19:44

    Ik zou deze graag willen winnen aangezien ik geen cc heb
    ik heb super leuke apps en die kan ik alleen verder spelen als ik betaal
    dus ik zou mega blij zijn als ik dit win

  75. juliancatto
    30 mei, 2014 om 8:15

    Als je blieft heb hem hard nodig

  76. peter
    08 augustus, 2014 om 21:42

    Ik wil gta san andreas kopen en gangstar vegas kopen maar dat lukte niet ik weet nog steeds niet waarom het niet werkt want ik had genoeg geld op mijn paypal staan. ik hoop dat ik er een win. En voor de andere mensen veel succes.