Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Test en win een Samsung Galaxy Tab4 (10.1)

Geschreven door
Geplaatst op1 augustus 2014, 15:47 CategorieActies

Staat ook op jouw verlanglijstje een tablet maar komt het er maar niet van? Dan is deze actie wellicht interessant voor je. We geven namelijk samen met Samsung drie Galaxy Tab4 (10.1) tablets weg. Het enige wat je moet doen om één van de drie tablets te winnen is je ervaringen met ons delen!

Tablets Magazine testpanel

Samen met Samsung zetten we een testpanel op waarin we drie deelnemers plaatsen die graag een Samsung Galaxy Tab4 (10.1) zouden willen testen, en wellicht houden. Uit alle aanmeldingen voor deze actie loten we drie bezoekers die een tablet thuisgestuurd krijgen en er ongeveer twee weken mee aan de slag mogen.

Na die twee weken verwachten wij een geschreven review van de tablet, met al je ervaringen en bedenkingen. De drie reviews van de deelnemers plaatsen we, net als onze eigen uitgebreide review, in de laatste weken van augustus online. Natuurlijk mag je de tablet houden na het delen van je ervaringen.

Samsung Galaxy Tab 4 (10.1)

De Samsung Galaxy Tab4 (10.1) is één van de drie Galaxy Tab4 tablets die de Koreaanse fabrikant eerder dit jaar op de markt bracht.

Met deze 10.1” tablet kijk je je favoriete films en series op de bank, terwijl de rest van de familie naar een voetbalwedstrijd op TV kijkt. Ook lees je ontspannen de meest spannende boeken in bed en bereid je de lekkerste gerechten voor in de keuken door de recepten van je tablet af te lezen. Meer informatie over de Samsung GALAXY Tab4 (10.1) kun je terugvinden op de website van Samsung.

Samsung-Galaxy-Tab-4-10

Een overzicht van alle specificaties en features vind je op de productpagina van de Samsung Galaxy Tab4 (10.1).

Bekijk ook  Samsung wil volgend jaar opvouwbare smartphone uitbrengen

Meld je aan

Wil jij ook een Galaxy Tab4 (10.1) winnen en heb jij de komende weken tijd om deze tablet eens grondig te testen en je ervaringen voor ons op (digitaal) papier te zetten? Laat dan onder dit artikel een leuke reactie achter, met geldig e-mailadres, en wellicht ben jij een van de drie gelukkige deelnemers.

Maandag 4 augustus worden drie deelnemers willekeurig gekozen uit de reacties onderaan dit artikel. We maken de deelnemers bekend in een artikel dat we dinsdag online zetten. De deelnemers krijgen dan, na contact met ons gehad te hebben, zo snel mogelijk de tablet thuisgestuurd. Door deelname aan deze actie ga je akkoord met een reviewperiode van maximaal twee weken en aan het einde van deze periode een uitgebreide geschreven review waarin de ervaringen met de tablet gedeeld worden. We accepteren maximaal één deelname per adres. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. 

  • Delen:
Samsung Galaxy Tab 4 (10.1)
Android KitKat (4.4)

Reacties

  1. Chris van Doorn
    01 augustus, 2014 om 15:57

    Aanmelding Test en win Samsung Galaxy tab4

    • Barbara van Schaik
      02 augustus, 2014 om 9:55

      Test hem graag omdat ik ook het verschil wil ervaren met mijn IPad! Ik kan prima reviews schrijven!

    • Paul
      02 augustus, 2014 om 12:33

      Na jarenlang verknocht te zijn geweest aan de iPad (eerst de 1 en later de 3) waarij de 3 me positief verraste met zijn beeldkwaliteit, ben ik heel benieuwd of het Samsung met deze Tab 4 gelukt is dit te overtreffen. Want gebruikersgemak is een belangrijke factor, maar aangezien er bijvoorbeeld ook steeds mee TV aanbieders met live TV apps komen is beeldkwaliteit steeds belangrijker. Ik zou er enorm graag de Horizon Go app mee testen. En natuurlijk al mijn community apps :-)

    • Gerard Poiesz
      02 augustus, 2014 om 12:57

      Ik heb al wat ervaring met laptops en tablets dus meld me graag aan.

      • Ilayda
        08 november, 2016 om 21:44

        Mischin kqn wel wij kan proberen

    • am de vries
      02 augustus, 2014 om 14:14

      Het lijkt me super om te gaan testen en reviews te gaan schrijven, dat is helemaal mijn ding.

    • Eva Vanherck
      02 augustus, 2014 om 19:40

      Als beginnend gebruiker wil ik graag kijken hoe het gebruiksgemak van deze tablet is. Zoals accu duur, dat ik zeer belangrijk vind, beeldkwaliteit, snelheid, camera, geluid, algemene kwaliteit.

    • M. Damming
      02 augustus, 2014 om 23:43

      Zou hem graag willen testen, zeeën van tijd om me erin te verdiepen, het is immers vakantie en ben best kieskeurig.
      Succes met het kiezen van de uitverkorenen.

    • Ed
      03 augustus, 2014 om 10:59

      Ik kijk sinds vorig jaar al bijna elke dag naar uw website. Bang dat ik anders belangrijke aankondigingen mis. Ik ben namelijk van plan een tablet aan te schaffen, maar twijfel nog welke.
      Ik weet wel dat het een op android gebaseerd tablet gaat worden. Door allerlei specificaties, zoals processoren, beeldschermen pixeldichtheden, in- en uitgangen te bekijken en te vergelijken weet ik zo onderhand wel wat ik er in ieder geval op wil hebben. Ik twijfel ook nog over 3-4G op de tablet. De Samsung Galaxy Tab (10.1) heeft wat kloksnelheid, beeldscherm en camera’s betreft het minimum.
      Ik zal een tablet voornamelijk gebruiken voor video, foto’s etc. De (klein)kinderen gaan natuurlijk voor de spellen. Ik heb overigens nog geen tablet-ervaring.

      • Martin
        04 augustus, 2014 om 13:15

        Gewoon….omdat het kan!

    • monica bakker
      03 augustus, 2014 om 16:20

      het lijkt me geweldig om hem te testen ,ik ben altijd in voor nieuwe dingen wil graag de nieuwe dingen ontdekken en kijken wat de vele mogelijkheden zijn,ik heb veel zin om deze mooie samsung te testen voor jullie

    • Jiro Grassi
      03 augustus, 2014 om 17:13

      Ik zou de tablet graag willen testen. Vorig jaar twijfelde ik of ik een laptop of een tablet zou kopen. Heb toen toch een laptop gekozen omwille van een cd-drive en windows besturingssysteem en een laptop leek mij handiger om mee om te gaan. Het zou een uitstekende kans zijn om te testen voor mij maar ook voor anderen of het ook een goede tablet is voor mensen zonder tablet-ervaring. Hou ook heel erg veel van reviews schrijven!

    • Thomas
      03 augustus, 2014 om 18:24

      Mijn moeder heeft nu een tablet die al een lange tijd uit is en die begint steeds slomer te worden, valt vaak uit en reageert soms niet. Lijkt me leuk om met mij moeder grondig en kritisch deze tablet te mogen testen! Ik zal duimen!

    • joop becks
      04 augustus, 2014 om 11:00

      Ik wil graag deelnemen. Ik ben benieuwd naar het verschil tussen mijn huidige tab 2 en ipad 3.

    • Corinne
      06 augustus, 2014 om 9:56

      Hi! Ik meld me hierbij aan als tester. Ben o.a. dol op alle social media en kijk graag en veel films, dus wat dat betreft: ideale tester! :-0

  2. Erna
    01 augustus, 2014 om 16:18

    ik wil het graag vergelijken met mijn Ipad air

  3. Brecht
    01 augustus, 2014 om 16:32

    In wil deze ook wel eens testen, dus ik doe mee :)

  4. Pieter le Nobel
    01 augustus, 2014 om 16:32

    Gezien mijn leeftijd (80+) behoor ik tot een categorie mensen waarbij het bezit van een tablet nog steeds toeneemt. Computeren boeit mij nog steeds in hoge mate.

  5. Danny Verhoeven
    01 augustus, 2014 om 16:37

    Lijkt mij leuk om voor het eerst een android tablet te testen. Ben zelf niet helemaal overtuigd van Android op een smartphone, dus daarom reuze benieuwd naar een Android tablet.

  6. Niek
    01 augustus, 2014 om 16:39

    Maandag 11 augustus vertrek ik voor 7 maanden naar zuid oost azie. Mocht ik de tablet mogen testen kan ik dit doen in veel diverse omstandigheden (zon, strand, lange vluchten, busreizen etc) maar ook zal ik hem testen op het gemak bij overzetten van foto’s van mijn compactcamera en filmpjes van de gopro. Ik ben benieuwd hoe prettig het gebruiksgemak van deze tab4 is tijdens het bewerken van deze foto’s en filmpjes maar ook tijdens het opzoeken vam informatie en online boeken van hotels. Daarnaast test ik dan de beeldkwaliteit van films en series bekijken tijdens het reizen. Ofwel; mochten jullie op zoek zijn naar een reizende reporter, dan hebben jullie er bij deze een gevonden!

  7. Welleman
    01 augustus, 2014 om 16:41

    Ik zou deze wel eens willen vergelijken met mijn inmiddels “oude” iPad 3. Ik raak de beperkingen van Apple een beetje beu.

  8. jurgen
    01 augustus, 2014 om 16:50

    lijkt me wel leuk :)

  9. Marjolein
    01 augustus, 2014 om 17:02

    Op mijn werk willen ze graag tablets gaan gebruiken en aan mij de eer om uit te zoeken welke mijn collega’s het beste kunnen aanschaffen. zelf heb ik helaas geen tablet dus als ik deze Samsung Galaxy tab4 mag testen ben ik dubbel gelukkig. Kan ik mijn werk extra goed adviseren en ben ik zelf misschien eindelijk in het bezit van een tablet.

  10. Aart
    01 augustus, 2014 om 17:14

    Tot nu alle tabs van samsung gehad en geprobeerd.De tab 4 nog niet dus zou hem graag proberen en mijn ervaringen delen!!

  11. biancie
    01 augustus, 2014 om 17:46

    Gaaf…heerlijk voor op vakantie en natuurlijk in huis & tuin!
    Wij willen hem graag testen :D
    Zo’n Samsung Tab 4 is een geweldige aanwinst voor het hele gezin!

  12. Malte
    01 augustus, 2014 om 17:49

    Zou echt te gaaf zijn om deze Samsung eens heel grondig te kunnen testen

  13. Sebas
    01 augustus, 2014 om 18:02

    Het lijkt me leuk om voor Tabletsmagazine alle mogelijkheden van deze nieuwe Samsung tablet te mogen testen. Ik ben namelijk erg benieuwd naar de vooruitgang die ze geboekt hebben sinds de Galaxy tab 2 10.1 die ik nu in mijn bezit heb.

  14. Marc de Raden
    01 augustus, 2014 om 18:12

    wat zou ik deze mooie tablet graag willen testen en winnen. een compacte alleskunner, wie wil dit nou niet?

  15. Lesley
    01 augustus, 2014 om 18:21

    Een paar jaar geleden had ik een tablet met android 1.6. Dit was een verschrikkelijke ervaring! En sinds dien geen voorstander van android en tablets.
    De samsung tablet heeft android 4.4, dus ik ben benieuwd hoe deze android versie en deze tablet mijn mening over android kan veranderen!

  16. Miranda Smith
    01 augustus, 2014 om 18:44

    Lijkt me super om te mogen testen en een review daarover te mogen schrijven aangezien ik binnenkort weer veel in het ziekenhuis zal zijn ivm nier verwijdering lijkt me dit super handig om te testen alle tijd om hem binnenste buiten te keren en alle functies uit te proberen ik wil dolgraag mee doen.. Nu hopen op wat geluk liefs Miranda Smith

  17. tom b
    01 augustus, 2014 om 19:00

    Tijdje terug ondermaatse 10 inch Yarvik moeten terugbrengen. Ik verwacht een hemelsbreed verschil en zou graag m’n ervaringen delen

  18. Jolanda van der Meer
    01 augustus, 2014 om 19:09

    Goedenavond Tabletsmagazine, het lijkt me supergeweldig on deze Samsung Galaxy Tab4 (10.1)voor jullie te mogen testen en om te winnen.Ik ben zeer benieuwd hoe het gebruiksgemak van deze tab4 is tijdens het fotobewerking van foto’s en filmpjes afspelen e.d Maar ook tijdens het opzoeken vam informatie en online ben ik zeer benieuwd hoe snel de tablet reageert. Ik wil graag uitzoeken wat voor functies deze Tab4 allemaal heeft. Ook ben ik heel benieuwd hoe makkelijk mijn jonge kinderen(11 en 13 jaar) en de 2 oudere kinderen(19 en 20 jaar)met deze Tab4 omgaan. En de batterijduur ben ik ook zeer benieuwd naar voor als de tab4 intensief word gebruikt. Het komt erop neer dat ik graag alles wil ontdekken aan deze fantastisch Tab4.
    Nu duimen dat ik de lucky woman mag worden die deze geweldige Galaxy Tab4 mag testen en winnen. Fijn weekend toegewenst.
    Met vriendelijke groet, Jolanda van der Meer.

  19. Geert
    01 augustus, 2014 om 19:20

    Ik heb nog enkele weken vakantie en dus alle tijd om het tablet te testen en een uitgebreide review te schrijven. Ik gebruik mijn huidige tablet dagelijks. Zowel voor spelletjes, tv kijken, sociale media en als e-reader.

    Het lijkt mij erg leuk om een tablet te testen en een review te schrijven :)

  20. rimer
    01 augustus, 2014 om 20:20

    Ik zou graag deze super mooie tablet willen uittesten want wil er wel 1 maar kan hem helaas niet betalen.. dus zou mooi zijn als ik hem zou winnen

  21. Ken
    01 augustus, 2014 om 20:42

    Een weggeefactie dmv een review is een prachtig idee.
    Ik laat graag een reactie achter en zo doe ik dan mee.
    Ik ga hiermee akkoord want testen is weten.
    Hopelijk kan ik de Samsung Galaxy Tab4 binnenkort welkom heten.

  22. Luc Brons
    01 augustus, 2014 om 21:36

    check

  23. MarliesS
    01 augustus, 2014 om 21:44

    Ik wil me graag aanmelden om een Samsung Galaxy Tab4 te testen

  24. Dana
    01 augustus, 2014 om 22:08

    Heerlijk ik zie me al liggen met mijn tablet op de bank, geen last van voetbal o.i.d. op tv…
    Ik test en pluis hem met alle liefde uit om vervolgens een mooie review te schrijven!
    Kom maar op!

  25. Ymke
    01 augustus, 2014 om 22:53

    Ik test graag de Samsung Galaxy Tab4 voor Tablets Magazine!

  26. Erica Sonneveld
    01 augustus, 2014 om 23:24

    Whau….dat zou echt heel tof zijn.
    Ik denk dat t hele gezin door het dolle zal zijn! Laat hem me testen en je krijgt een 100% volledig en eerlijk verslag. Vriendelijke groeten Erica Sonneveld.

  27. Sietse
    01 augustus, 2014 om 23:37

    Alleen maar ipads op mijn werk bij een grote bank. ik wil ze graag drie weken een echte tablet laten zien

  28. Martin
    02 augustus, 2014 om 0:33

    Ben benieuwd hoe mijn dochter van 3 het vindt in vergelijking met de Note 10.1 die we hadden. Sinds dat hij verkocht is vroeg mijn dochter waar de tablet is! Misschien kunnen we de tab4 van genieten en natuurlijk onze ervaring delen! Bedankt!

  29. Ivo Schepers
    02 augustus, 2014 om 1:08

    Zelf ben ik een groot fan van de Microsoft tablets. Als licht scepticus zou ik graag mijn licht willen schijnen over dit nieuws onder de zon van Samsung. Ik ben voornamelijk benieuwd in hoeverre de tablet aansluit bij zakelijke gebruikers. Ik opteer dus voor een review!

  30. Marja
    02 augustus, 2014 om 7:49

    Het lijkt mij fantastisch om de tablet testen samen met mijn twee jongens van 4 en 5 jaar. Ze zitten nu al veel achter de laptop en ik ben benieuwd wat ze met een tablet kunnen.

  31. Henry
    02 augustus, 2014 om 7:58

    Kijk en vergelijk, ik wil graag overtuigd worden waarom Samsung een tablet is om aan te schaffen. Ben dus heel benieuwd welke gevoel ik er over heb en wil dit graag met anderen delen.

  32. Ivo
    02 augustus, 2014 om 8:35

    Wij testen graag samen de samsung grondig uit
    Om jullie te helpen met onze ervaringen
    Daar zullen we veel plezier in hebben

  33. Aldert
    02 augustus, 2014 om 8:38

    Ik heb alleen ervaring met een iOS tablet, ik zou graag de Samsung willen testen en ervaren.

  34. Ron van de Lindeloof
    02 augustus, 2014 om 8:57

    Mijn ervaringen met de Samsung tab 2 enkele jaren geleden waren om eerlijk te zeggen niet erg positief en vandaar dat ik toen voor de iPad 3 ben gegaan. Deze wil ik gaan vernieuwen, maar bij de nieuwste iPad (Air) krijg je in principe nog steeds hetzelfde LCD scherm als bij mijn huidige iPad 3. Oké, wel een snellere processor en een andere behuizing, maar dat is het wel z’n beetje.
    Volgens mij heeft Samsung met de Tab 4 een goede concurrent voor de iPad Air en dan is deze actie een fantastische manier om dat eens goed te testen. Niet alleen de hardware maar zeker ook de software.

  35. Jaap
    02 augustus, 2014 om 8:57

    Test 1, 2, 3….test, test.
    Graag meld ik mij aan als Tabtester.
    Groeten, Jaap

  36. Jack
    02 augustus, 2014 om 9:01

    ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe samsung TAB 10(4) voor werk en prive en hoop deze graag te testen met fotos, office en nu en dan korte video clipjes waar nu de laptop regelmatig voor wordt gebruikt. Op kantoor wordt steeds meer digitaal en dus in de cloud gewerkt met de Ipad. Ben zeer benieuwd hoe de Samsung TAB hier mee omgaat.
    tevens ben ik ook zeer benieuwd hoe de kinderen er mee omgaan. Deze informatie zal zeker ook meewegen in de test. Ben zeer benieuwd hoe deze prachtige tablet omgaat met verschillende lichtomstandigheden.
    Ik test heel graag de Samsung Galaxy Tab4.1 voor Tablets magazine!

  37. Rob
    02 augustus, 2014 om 9:13

    Een tablet testen leuk. Zitten die tabletten in een potje of in doordrukstrips? en wat zijn de bijverschijnselen van deze tablets. Zijn ze net zo verslavend als die andere tablets. Dit vraagt om langdurig testen

  38. bt zwolle
    02 augustus, 2014 om 9:55

    Ik wil me ook wel aanmelden. Ikzelf heb de galaxy note 2014 en de nieuwe galaxy tab S. Tussen die tablets vindt ik aantal zaken beter dan op de andere tablet en andersom. Ik hoor het wel.

    Groeten

  39. Marina
    02 augustus, 2014 om 10:17

    Of ik wil testen… ja natuurlijk! Lijkt me geweldig! Ik heb zeker tijd om er een mooie review over te schrijven en zal hem grondig testen en onderzoeken! Nu alvast duimen dat ik 1 van de gelukkige ben!

  40. Peter Teller
    02 augustus, 2014 om 11:11

    Had een Samsung gebruik nu -zeer tevreden- een iPad Retina. Heb veel goeds gehoord over de “nieuwe generatie” Samsung tablets. Heb tevens een aantal blogs voor digitale nieuwtjes, internet ,sociale media en vijftig plussers. Toch een -inmiddels- belangrijke doelgroep. Veel ouderen zitten aan de tablet tegenwoordig! Willen jullie een enthousiast maar eerlijk testrapport? Dan houd ik mij aanbevolen!!

  41. Daniel Van Wyngene
    02 augustus, 2014 om 11:12

    Op zoek naar de perfectie heb ik al een heel pak tablets (en smartphones) gehad en getest.
    Meestal houden deze het bij mij niet langer dan 3 maand vol, juist omwille van het feit dat ik de 100% perfecte tablet die tevens 100% aan mijn verwachtingen voldoet nog niet gevonden heb.
    Ben dan ook benieuwd of deze nieuwe Samsung Tab 4 me wel op alle vlakken kan tevreden stellen en mijn zoektocht naar de perfecte tablet tot stilstand kan brengen :-)

  42. wim
    02 augustus, 2014 om 11:12

    zou heel graag als tester in aanmerking willen komen

  43. Teddy
    02 augustus, 2014 om 11:14

    Ik wil de nieuwe graag testen en vergelijken met mijn huidige Samsung Tab 2. Zal vast een wereld van verschil zijn.

  44. marlies
    02 augustus, 2014 om 11:19

    de kans van mijn leven iets heel unieks te mogen beleven, mmoiste verjaardagskado wat ik ooit heb gehad!

  45. Annemieke
    02 augustus, 2014 om 11:26

    Vroeg me juist af of een tablet nog iets toevoegt aan mijn Chromebook en Note 3. Maar zou het graag uitvinden met een gratis exemplaar.

  46. Richard Pet
    02 augustus, 2014 om 11:28

    Kijk weer een mooie actie, zou super gaaf wezen, om hem op mijn dochters verjaardag deze Tab te geven. Kan ik hem vergelijken met mijn tab 3

  47. Peter Van Laethem
    02 augustus, 2014 om 11:34

    Zelf ben ik al twee jaar een min of meer tevreden gebruiker van een Samsung S3. Min of meer … omdat eerder beloofde updates van het Android-platform nu niet meer zouden doorgaan (I’m stuck on 4.3). Een tablet heb ik nog niet, maar al lange tijd gaat mijn aandacht uit naar een Google Nexus … net voor die updates. Of … heeft een Samsung tablet echt wel meer onder zijn hoesje dan ik voor ogen heb?? Ik ben echt wel benieuwd, en wie weet kan ik, dankzij Tabletsmagazine, aan jullie laten weten waarom Samsung oprecht marktleider is qua Android-toestellen?
    Tabletsmagazine, verras mij … en misschien verras ik jullie wel ;-)

  48. bennie
    02 augustus, 2014 om 11:36

    Ik als jaren gebruiker van samsung tablets wil deze tablet wel uitvoerig testen. Zelfs voordat ik er een koop vergelijk ik de tablets in de winkel en let op erg veel zaken bv beeldscherm als het gaat om kijkhoek, kleuren enz. Ik merk het wel.

    groet

  49. guy vs
    02 augustus, 2014 om 11:47

    Momenteel heb ik een surface maar omwille van de beperkte keuze aan apps lijkt het me leuk om een Android-tablet te testen.

  50. Mark Fokkema
    02 augustus, 2014 om 11:50

    Binnen enkele weken begint voor mij een nieuwe periode in mijn leven. Ik begin aan een vervolgstudie en zou graag vanaf nu geen papier meer willen gebruiken omdat de digitale wereld steeds belangrijker wordt, het eenvoudig is om bestanden bij te houden en te wijzigen, en het beter is voor het milieu. Geen stapels papier meer, is dat geen heerlijk idee?

    Deze Galaxy Tab4 10.1 van Samsung lijkt me een perfecte vervanging voor alle papierverspilling van de afgelopen jaren. De tablet is ideaal voor het volgen van colleges met bijvoorbeeld PowerPoints. Omdat bijna alle boeken tegenwoordig digitaal verkrijgbaar zijn, zou ik straks graag digitale boeken willen gebruiken voor leren van lesstof. Ook is deze tablet zeer handig voor het uitwisselen van bestanden met mede-studenten. Daarnaast is de Galaxy Tab4 10.1 een prachtige, stijlvolle tablet met een bijzonder helder scherm. Ik zou de tablet dus graag willen gebruiken voor mijn studie, maar ook in m’n vrije tijd komt het product goed van pas, bijvoorbeeld voor het maken van foto’s, films kijken en internetten.

    Het lijkt me geweldig om deze tablet gedurende twee weken uitgebreid te testen en mijn ervaringen te delen in een uitgebreide review voor Tabletsmagazine. Ik ben zeer tevreden over mijn Galaxy S4 smartphone, maar sommige werkzaamheden zullen echt fijner gaan op een groter scherm. Ik zou dit dolgraag zelf willen ervaren.

    Ik heb een journalistieke achtergrond en ik heb enige kennis over Samsung en Android in het algemeen. Het lijkt me een geweldige uitdaging om een onafhankelijke review te schrijven. Ik werk als copywriter en schrijf regelmatig reviews over uiteenlopende onderwerpen.

    Alvast bedankt!

    Vriendelijke groeten,
    Mark Fokkema

  51. Anita H.
    02 augustus, 2014 om 12:18

    Ja, wil! Als werkloze heb ik ruim voldoende tijd voor een grondige inspectie en het schrijven van een uitgebreide beoordeling. Ik heb nog geen tablet.

  52. Timo
    02 augustus, 2014 om 12:21

    Het lijkt me leuk om deze tablet te testen om te kijken wat het verschil is tussen de andere tablets

  53. Eus
    02 augustus, 2014 om 12:39

    Zou wel eens een groter tablet willen proberen en mijn ervaringen met anderen willen delen… :-)

  54. Sandra
    02 augustus, 2014 om 12:46

    Lijkt mij geweldig om te testen. Ben een groot Samsung fan en lijkt me super om deze tablet te mogen uitproberen

  55. Nori Hof
    02 augustus, 2014 om 12:57

    Super graag en zal alles met iedereen delen

  56. El de Jong
    02 augustus, 2014 om 13:12

    Ik zou hem heel graag testen en hopelijk behoort mijn review tot de aller beste.
    U zou mij zeer verblijden want in deze bewogen tijden kan ik het financieel zelf niet leiden.

  57. anne
    02 augustus, 2014 om 13:25

    Ik zou deze tablet heel erg graag winnen, want mijn moeder is al bijna jarig en ik zou deze tablet erg graag aan haar cadeau doen. Ik ga dan ook een goeie review sturen. Leuke actie trouwens.

  58. Jelle
    02 augustus, 2014 om 13:31

    Ik kan prima reviews schrijven en ik zou hem graag willen vergelijken met mijn Samsung Galaxy tab 3 van 8 inch!

  59. Craig
    02 augustus, 2014 om 13:37

    Ik ben een echte fotografie liefhebber en heb een eerste generatie Sony tablet S. Ik zou graag de Samsung Galaxy Tab4 willen testen voor Tablets Magazine!

  60. Sven
    02 augustus, 2014 om 13:48

    Graag zou ik deze tablet testen. Ik ga hem dan zowel thuis als op het werk gebruiken. Zo kan het gebruik in verschillende omgevingen besproken worden.

  61. Arien
    02 augustus, 2014 om 13:59

    Heb nu aan ipad mini maar ben eigenlijk meer een android fan. Tijd om er een te testen dus!

  62. Dhr. Attema
    02 augustus, 2014 om 14:10

    Nieuwe hardware/software en applicaties uitproberen en testen is een hobby van mij en daarom ben ik graag als Tablets Magazine reviewer van de partij. Nu maar hopen op een e-mailbericht, dat de Samsung Galaxy Tab4 als tester en reviewer, voor mij klaarligt.

  63. Dennis
    02 augustus, 2014 om 14:58

    Het zou onze eerste tablet zijn en daarom kunnen wij niet vergelijken met andere tablets, maar gelijk aangeven wat wel en niet goed werkt voor nieuwe gebruikers. Onze 3 kinderen dromen er ook van om een tablet te mogen gebruiken.

  64. Elisabeth vermaire
    02 augustus, 2014 om 15:39

    Ik heb zelf de kleine versie samsung tab2.. Daarbij vind ik het kleiner model niet altijd handig dus ik overweeg al een poosje een grotere tablet aan te schaffen.. Daarbij kijk ik altijd zeer kritisch naar de oplaadtijd en hoe lang de accu meegaat, niets zo vervelend als een tablet die gauw leeg is en langzaam op laadt, ook de gebruiksvriendelijkheid vind ik eenbelangrijk punt.. Niet alleen ik moet er op weg kunnen maar ook mijn oudste zoon wil er ook makkelijk mee navigeren.. Kortom deze actie vind ik erg boeiend en ik zou heel graag een review schrijven het word wel een kritische review hoor netjes alle pluspunten maar ook de minpunten!

  65. Yvonne
    02 augustus, 2014 om 16:18

    Ik ben nog erg tevreden met mijn Asus Transformer Prime maar zou graag een Galaxy tab willen uitproberen en vergelijken.

  66. J.Beens
    02 augustus, 2014 om 16:31

    Ik zou graag deze tablet willen testen en reviewen! Ben net opvakantie geweest en heb dus allemaal leuke fotos waar ik een boekje van wil maken, dat gaat op mn iphone best lastig, het schermpje vind ik hier te klein voor, zelf heb ik deze tablet wel eens geprobeerd in de winkel maar dat is dan van korte duur, ik zou het erg leuk vinden om daarom de tablet thuis een paar weken te proberen/testen en mensen mijn reviews te laten lezen zodat ze en betere kijk hebben over deze tablet! Groetjes josje

  67. Frank
    02 augustus, 2014 om 16:51

    Heeee,
    Ik zou nu wel eens echt goed willen kunnen testen hoe groot de verschillen zijn tussen een tablet uit het midden segment en eentje uit het hoge segment anno 2014.
    Gr. Frank

  68. R.Kagenaar
    02 augustus, 2014 om 17:11

    Ben momenteel in het bezit van asus transformer, wat mij opvalt bij deze tablet is de nogal moeizame wifi verbinding, ik zou graag eens willen uittesten of dit bij samsung beter geregeld is, en dan natuurlijk het superieure beeldscherm.
    Dus ik zou mij graag aanelden als tester.

  69. Niels van den Bosch
    02 augustus, 2014 om 17:18

    Eens kijken of deze Samsung kan tippen aan mijn Nexus 7…

  70. Bart
    02 augustus, 2014 om 18:35

    Natuurlijk kan ik hier neer gaan zetten dat ik al meerdere tablets gehad heb als de Transformer Prime en nu de Xperia Tablet Z van Sony. Daarbij heb ik mijn moeder geadviseerd om de Nexus 10 te nemen. Kortom genoeg tablets om me heen. Maar dat ga ik hier niet neer zetten. Wat moet ik dan wel neer zetten? Iets serieus? Iets grappigs? Nahhhh… Laten we het maar gewoon houden op:

    IK WIL HEM!!!! GIVE IT TO ME!!! LET ME TEST IT!!!

    Op zich wel duidelijk toch? ;-)

  71. Erwin
    02 augustus, 2014 om 18:36

    Wil de tablet gewoon lekker testen en de resultaten met iedereen delen. Hoop dat Samsung zijn naam waar kan maken.

  72. Wesley Bakker
    02 augustus, 2014 om 18:49

    Ik ben in het bezit van een Tab 2 en zou deze heel graag willen testen en winnen ;-) ;-)

  73. Joop
    02 augustus, 2014 om 18:50

    Ik ben wel benieuw of de galaxy tab4 zich kan meten met een iPad. Daarom wil ik hem graag testen.

  74. Bart
    02 augustus, 2014 om 21:05

    Ik wil hem wel graag testen, kijken of het goed werkt met mijn galaxy telefoone n server hierthuis en of ik er ook mee kan studeren.

  75. André Wanjon
    02 augustus, 2014 om 21:06

    Dat is mijn kans om goed te kunnen vergelijken tussen de oude en nieuwe Samsung tablets.
    Ik hoop op een goede afloop. Gr.AJW.

  76. Joanna
    02 augustus, 2014 om 21:36

    Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuwe tablet van Samsung voor mijzelf en met alle plezier zou ik deze voor jullie willen testen.
    Ik zou enorm blij zijn als ik de gelukkige ben.

  77. JAcq
    02 augustus, 2014 om 21:43

    Wil hem graag testen, ga binnenkort op vakantie met mijn twee neefjes dus ook vanuit de kids kunnen we goede input geven hoe deze tablet bevalt. Tevens gaat mij. Zus mee die beslist geen tablet fan is, wie weet krijgt de samsung haar enthousiast?

  78. Mar Boom
    02 augustus, 2014 om 22:15

    Heb je ooit weleens een duizendpoot en allesdoener op een tablet gezien? Nou dit is je kans,Samsung Galaxy Tab4, kom jij maar eens hier! :-)

  79. Bob
    02 augustus, 2014 om 22:24

    Voor een nerd als ik is dit de prijs waar ik op mik!

  80. Pieter
    02 augustus, 2014 om 23:47

    Een huis voor apple kan wel wat tegengewicht gebruiken. Ik ben benieuwt of de Samsung Galaxy Tab4 dit kan bieden

  81. Wilko van den Broek
    03 augustus, 2014 om 8:47

    Wij zouden de Samsung Galaxy Tab4 (10.1)eens breed en uitvoerig willen testen voor U.
    Dat wil zeggen mijn vrouw, ik, mijn kinderen en mijn vader.
    Dit is de mogelijkheid om diverse leeftijden in een keer aan de tand te voelen.
    Mijn vrouw is verslaaft aan spelletjes en zit de gehele dag op sociale media.
    Ik zal als project manager de zakelijk kant belichten.
    Mijn 3 kinderen zouden het liefste een Samsung Galaxy Tab4 (10.1) gemonteerd zien aan hun lichaam. Als dit apparaat hun goedkeuring kan krijgen is hij ook echt goed.
    Maar wij zijn het meest benieuwd naar mijn vader. Hij kan met zijn 77 jaar U het gebruikers en bedieningsgemak kenbaar maken. Hij kan niet wachten om deze uitdaging samen met ons aan te gaan.
    Dit zou voor U voldoende reden moeten zijn om ons de komende weken de Samsung Galaxy Tab4 eens breed en uitvoerig aan de tand te voelen.

  82. Nathalie Hellmig
    03 augustus, 2014 om 10:46

    Whaaaaaaaaaaa!! Dit is echt helemaal TE GEK!! wat een WAANZINNIGE actie zeg! SUPER! Wil natuurlijk dolgraag die prachtige Samsung Galaxy Tab4 testen :D Lijkt me echt geweldig! En heb ook de PERFECTE testmanier.. binnenkort ga ik 3 weken samen met mijn gezinnetje rondreizen door Florida.. onze iPad heeft ons dochtertje laten vallen.. is ook al een oud ding.. 1 van de eerste iPads.. zijn dus op zoek naar wat nieuws.. maar hoop dat Samsung ook fijn is :D Dus hij mag mee op reis :D Ook mijn dochtertje zal ‘m grondig testen voor jullie met haar eigen favoriete filmpjes en spelletjes! Ohhhh dit zou echt GEWELDIG zijn! MAAK ME GEK! Ik ga hiervoor héééééééééééééééééél hard duimpjes draaien & hopelijk mag ik die gelukkige tester zijn, SPANNEND! Liefs Nathalie FINGERS CROSSED!

  83. Hilda Sas
    03 augustus, 2014 om 12:08

    Wauw, die zou ik dolgraag willen uitproberen en mijn ervaringen willen delen.

  84. Grid
    03 augustus, 2014 om 12:39

    Ik ben zeer benieuwd of Samsung mij kan verrassen :)
    Een ervaringsdeskundige ben ik wel met alle verschillende merken die voorbij zijn gegaan de afgelopen jaren en de laatste Samsung (3 jaar terug) vond ik zelf niet zo’n succes verhaal, ik begrijp dat dit model deze nare ervaring wel kan vergeten daarom geef ik mij graag op om de 10.1 te testen tot in het diepte mn op scherm scherpte en snelheid van overschakelen op internet.
    Het model ziet er strak uit en daar zou ik graag mee op pad gaan!
    Ik geef mij dan ook graag op en zal Samsung zeker een nieuwe kans van slagen geven :)

  85. SAN
    03 augustus, 2014 om 12:59

    Echt een topaktie en ik zou graag mijn ervaringen met iedereen willen delen

  86. Alex
    03 augustus, 2014 om 15:01

    Zou graag meedoen met deze actie en de nieuwe tablet testen als mogelijke opvolger van mijn oude Samsung Galaxy Note.

  87. Raymond
    03 augustus, 2014 om 17:13

    De laatste tijd zakelijk veel bezig met Mobile Device Management op te zetten voor klanten, thuis heb ik zelf niet eens de beschikking over een tablet.
    Dat kan natuurlijk niet, daarom zou dit een hele mooie manier zijn aan een tablet te komen…

  88. Jeanet
    03 augustus, 2014 om 17:55

    Bij deze meld ik mij aan om de Samsung Galaxy Tab4 uit te willen testen. Wat zou ik deze graag uitproberen en gaan ontdekken, na een laptop ben ik toe aan iets nieuws iets verfrissends en Samsung is mijn nummer één ! Mijn reviews wil ik dan ook graag met iedereen delen !

  89. J.
    03 augustus, 2014 om 17:59

    Wat zou ik graag van deze gelegenheid gebruik willen maken ! Een tablet op schoot met al zijn mogelijkheden. Dat lijkt mij wel wat. Ik verheug mij er op !

  90. Tonnie
    03 augustus, 2014 om 19:28

    Ik meld mij graag aan, leuk, om met iedereen mijn ervaringen te delen

  91. Simone Mantel
    03 augustus, 2014 om 20:27

    GEweldig om deze uit te mogen proberen. Mooi groot scherm en tal van mogelijkheden… ik neem deze graag onder de loep met mijn gezin en deel graag onze ervaringen met iedereen

  92. Marcel K.
    03 augustus, 2014 om 20:48

    Wat een actie! Ik heb nu een 2 jaar oude 7″ Android tablet. Geen nieuwe updates van Android meer helaas. Ik ben zeer benieuwd hoe de nieuwe Android versies, met name Android L zal draaien. Een zeer mooie strakke interface, voor wat ik heb kunnen zien in de video’s online. Hopelijk kan je dankzij de nieuwe software de tablet veel productiever gebruiken. Dat zal sowieso beter worden met dit grote 10″ scherm.

    Ik zou mij graag willen aanmelden voor deze actie, en deze tablet testen & reviewen.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel

  93. Tanja Kuijer
    03 augustus, 2014 om 21:55

    Wauw wat een geweldige kans om de Samsung galaxy tab4 10.1 te mogen gaan testen Tabletsmagazine! Wat lijkt me dat fantastisch. Ik zou hem zeer graag gaan testen voor jullie, ik ben een echte computer/tablet freak dus neem deze taak graag op me. Ik zou de tablet van A tot Z voor jullie testen, en geen functie of App onbenut laten. Je wilt tenslotte graag weten wat de Samsung Galaxy Tab4 allemaal kan. Ik ben al bekend met de Samsung galaxy Tab3 dus heb al enige ervaring met de serie galaxy tab’s van Samsung, ik ben erg benieuwd wat deze nieuwe versie allemaal te beiden heeft en hoe de functie’s allemaal werken. Ik sta werkelijk te popelen om te mogen testen. Nu nog maar heel hard duimen en hopen dat het geluk mijn kant eens uit mag komen! Dan spring ik echt een gat in de lucht van blijdschap, en zal jullie verassen met een zeer uitgebreide review!

    Hartelijke groeten,

    Tanja Kuijer.

  94. WPMarcel
    03 augustus, 2014 om 22:04

    Als een echte Windows fan, ben ik zeer benieuwd hoe productief Android kan zijn. Ik ben al een tijdje aan het kijken of ik een (betaalbare) Android tablet wil aanschraffen. Met name om gebruik te maken van de tig apps die er voor Android beschikbaar zijn. Door deze Samsung Tab te testen en te reviewen, kan ik gelijk zien of ik kan switchen naar Android op tablet gebied.

  95. peter de Graaf
    04 augustus, 2014 om 8:36

    deze staat echt op mijn verlanglijstje

  96. Liane Baltus
    04 augustus, 2014 om 9:27

    Op de valreep! Ik wil zelf graag testen of ik prettig boeken lees op deze tablet. Ik ben nieuwsgierig naar zijn performance met bewegend beeld (film en video). Maar bovenal ben ik benieuwd of mijn zoon van 10 jaar makkelijk en snel zijn spelletjes kan spelen op deze tablet. Zijn huidige kleine variant van een ander merk zorgt regelmatig voor frustratie op de bank omdat het beeld niet goed functioneert. Verder hoor ik regelmatig goede verhalen over de tablets van Samsung. Ik hoop dat ik nu zelf mag ervaren hoe goed hij werkt!

  97. Roel vergouwen
    04 augustus, 2014 om 10:01

    Ik vraag me al een poos af wat de meerwaarde is van een tablet en of hij bepaalde grafische kwaliteiten kan bieden.. Laptop vind ik soms onhandig qua grootte en opstarten is traag. Ben dan ook zeer benieuwd hoe dat met de samsung tablet gaat, daarnaast vind ik tv kijken op de tablet ook een onderwerp wat mijn interesse heeft. Review schrijven? Geen probleem neem er graag de tijd voor

  98. Patrick
    04 augustus, 2014 om 10:03

    Deze actie komt als geroepen nu afgelopen weekend mijn galaxy tab 10.1 het tijd vond om uit mijn handen te vallen op de stenen vloer :-( …… De beschermfolie houdt het gebroken glas bij elkaar en hij doet het wonderbaarlijk ook nog maar er mee werken brengt me waarschijnlijk spoedig aan een bril. Ik ben wel benieuwd hoe de Tab 4 het doet tegen over de eerste 10.1 Tab

  99. Robby
    04 augustus, 2014 om 10:05

    Ik zal alles testen wat jullie willen en dolgelukkig zijn met de Tab!

  100. Joenedu
    04 augustus, 2014 om 10:10

    Zou hem graag willen testen! Heb nu een TF101 van Asus, een oudje, dus dat is eigenlijk geen vergelijk… maar ik kan wel wat testjes bedenken ;)

  101. Kristel
    04 augustus, 2014 om 10:20

    Wat gaaf zeg,
    jullie geven zomaar een Samsung Galaxy tab4 weg!
    Gelukkig ben ik al even een liker van jullie,
    en deel en like ik graag jullie berichtjes op mijn pc met wifi.
    Natuurlijk doe ik dat vééél liever met deze Tablet,
    die is tenminste mooi, dun, licht en kan ik meenemen in bed!
    ’s Morgens lekker je krantje lezen,
    en ’s avonds nog even een spelletje doen, bijvoorbeeld racen.
    Ja wat lijkt me dat toch fijn,
    even lekker met niets bezig zijn!
    Gewoon wat vermaak op zo’n kleine computer,
    hopelijk zonder gefoeter..
    En natuurlijk zal ik hem eens aan een uitgebreide test ondervinden en mijn bevindingen met jullie delen,
    misschien kan ik hem daarna aan een ieder aanbevelen.
    Ik ben erg benieuwd hoe het gebruik is van deze tablet,
    en daar is deze actie natuurlijk uitermate geschikt voor. Ik houdt nu maar op met mijn rijmpret,
    en wacht maar rustig af,
    dan hoop ik dat ik binnenkort heel goed nieuws ontvangen mag!!

  102. Patrick
    04 augustus, 2014 om 10:23

    Afgelopen jaren meerdere tablets gebruikt en o.a. ervaring met budget tablet van Qware TB-1007. Mid-range Acer Iconia Tab 500 en high-end Apple iPad Air.

    Alle tablets uitgebreid mee gewerkt, veel verschillende apps getest. Iedere tablet verbonden met Nas om foto’s en video’s te bekijken. De verschillende besturingssystemen zijn mij zeer goed bekend en weet ook precies wat de sterke en zwakke punten zijn.

    Zou zeer graag mijn ervaringen willen gebruiken om anderen te helpen de juiste keuze van tablet te maken.

  103. Rob Bakker
    04 augustus, 2014 om 11:03

    Ik zou graag als ‘proef’ deze tablet willen testen. Ik heb geen enkele ervaring met tablets en zeker niet met Android. De eerste smartphone komt deze week bij ons het huis in. Uiteraard is er bij ons wel een desktop en een netbook (Windows) aanwezig. Wij zijn niet helemaal van gisteren…

  104. Jaap Marcus
    04 augustus, 2014 om 11:31

    Zou super goed in mijn leven passen omdat hij goed mee te nemen is en je er ook alles voor je studie op kan doen.

  105. Pieter Ton
    04 augustus, 2014 om 12:12

    GEweldig om deze te mogen uitproberen, heel graag

  106. maddy steensma
    04 augustus, 2014 om 13:21

    Wij hebben nu nog een.7 inch tablet en we zijn heel nieuwsgierig naar de prestaties van de nieuwe Samsung! Zowel voor ons zelf als voor de kids!

  107. Bjorn
    04 augustus, 2014 om 13:22

    Ik heb laats de Galaxy Tab 2 van een kennis even gebruikt en het is een super ding! Ik heb deze vakantie totaal niks te doen dus ik heb alle tijd om de tablet volledig te gebruiken en te reviewen.
    Ik leest Tabletsmagazine al een paar jaar dus ik heb goede kennis van tablets. Ik heb zelf een Samsung S2 Plus die me erg goed bevalt en ben erg benieuwd naar de Galaxy Tab 4!

  108. kaz
    04 augustus, 2014 om 14:50

    Ik wil me hier graag voor aanmelden om m te proberen voor school. Ik ga dan wat opdrachten doen met de tablet en gebruik een paar apps om daar boeken op te krijgen van school. Het lijkt me erg leuk om dit te doen. Mn e-mailadres is kazkooistra@gmail.com

  109. wim
    04 augustus, 2014 om 16:00

    ben nu met pensioen en heb veel tijd om leuke dingen te doen

  110. Wendy
    04 augustus, 2014 om 16:21

    Kan ik me nog aanmelden? Lijkt me ontzettend leuk om de Galaxy Tab 4 van Samsung eens grondig te testen en te reviewen. Ik heb de de aankomende twee weken genoeg tijd om boeken te lezen, muziek te luisteren, filmpjes te kijken, m’n socials te updaten en blogs te schrijven. Ik schrijf er graag nog één voor Frankwacthing en Samsung. Ben benieuwd of de Galaxy Tab 4 voor alle activiteiten even geschikt is.

  111. Ruud
    04 augustus, 2014 om 16:33

    Waarschijnlijk ben ik al te laat met aanmelden (had ik maar een handige Android tablet).
    Ik ben zeer benieuwd in hoeverre ik zonder een pc kan als ik alleen maar een tablet heb.
    En dan zowel kantoor applicaties maar ook het spelen van spellen.

  112. Martijn Chel
    04 augustus, 2014 om 16:34

    Aanmelden is nog mogelijk tot vanavond 23.00!

  113. Sabrina
    04 augustus, 2014 om 18:49

    Voor mijn aankomende studie zou ik graag de Samsung galaxy tap4 willen testen.

  114. Danny Moorman
    04 augustus, 2014 om 19:10

    Ik zou graag een tablet willen testen en uitproberen omdat ik zelf nog nooit een tablet zelf heb gehad! Mijn ouders hebben wel een tablet maar zijn er zelf altijd erg druk mee, voor mij is er dan altijd weinig tijd om erop te kunnen en daarom zou ik zelf wel eens die ervaring mee willen maken en kijken wat je er allemaal wel niet mee kunt doen! Vriendelijke Groet, D.Moorman

  115. Tom O’Neill
    04 augustus, 2014 om 19:36

    Zou ‘m graag willen uitproberen en zoveel mogelijk testen zodat jullie die informatie weer kunnen gebruiken op jullie site!

  116. Gerti idzes
    04 augustus, 2014 om 20:00

    Hoeveel handiger zou een samsung galaxy tab 4 zijn in vergelijk met een gt p7510? Is het voldoende om te upgraden? Mijn man vraagt zich dat af, zelf ben ik verslingerd aan mijn ipad3. Een android systeem schijnt voordelen te hebben, maar dat wil ik dan eerst zelf eens ervaren

  117. Sandra Snoep
    04 augustus, 2014 om 20:46

    TV kijken, spelletjes spelen, surfen, bankieren, studeren, lezen noem maar op. Geweldig deze Samsung Galaxy Tab4, jullie vrijwilliger meldt zich hier!!

  118. Christian
    04 augustus, 2014 om 21:53

    Waaaaaah, Excuses dat ik zo laat nog aan kom kakken! Maar heb hard gewerkt en de huishouden e.d. moest natuurlijk nog gedaan worden. Ik hoop niet dat ik te laat ben? Nee? Goed, gelukkig.

    Ik zou graag de Tab4 willen testen omdat ik toch wel heel erg benieuwd ben naar hoe de Samsung tablets werken tegenover de Nexus7 die ik momenteel bezit. Waarom? Nou in eerste instantie ben ik erg benieuwd naar de TouchWiz schil die Samsung over hun tablets hebben gezet en hoe dat nou precies werkt. Verder ben ik erg benieuwd naar de SideSync app die Samsung aanbied. Mijn lieve vrouwtje heeft een Samsung telefoon dus lijkt het me erg leuk om te zien hoe dat nou precies werkt. Ook ben ik wel geïnteresseerd in de Samsung Gifts..wat dat nou precies inhhoud en welke apps je nou gratis mag uitproberen. Verder lijkt het me hartstikke leuk om een review over de Tab4 met jullie te mogen delen. Uiteindelijk zou ik mijn lieve ouweheer er mee willen verassen aangezien hij al tijden uitkijkt naar een tablet alleen zijn lieve vrouw mijn moeder het maar onzin vind. Maar ik weet zeker dat als ik de tablet als verassing aan hun geef dat moeders de tablet ook gaat gebruiken en zelfs er mee in bed gaat en lekker TV gaat kijken via de Ziggo App, ha ha.

    Super dat jullie ons de kans gunnen om een tablet te mogen winnen!

    mvg,

  119. Martijn Chel
    05 augustus, 2014 om 10:25

    Hoi allemaal,

    De drie deelnemers zijn bekend! Check dit artikel;
    http://www.tabletsmagazine.nl/2014/08/samsung-galaxy-tab4-testpanel-de-deelnemers/

  120. Martijn Chel
    06 augustus, 2014 om 12:58

    Van één van de gekozen deelnemers (Erica Sonneveld) hebben we nog GEEN reactie ontvangen. Mochten wij deze vandaag niet krijgen gaan we loten voor een nieuwe derde deelnemer.

  121. Rudi
    06 augustus, 2014 om 18:44

    Misschien niet echt jullie doelgroep maar als 65 jarige met veel ervaring met apples wil ik deze tablet graag testen nu de dame zich nog niet heeft aangemeld.

  122. Christian
    06 augustus, 2014 om 21:00

    Niet alleen het testen van de tab4, maar vooral ook het reviewen ervan lijkt me eerlijk waar best wel leuk om te doen. Zo doe ik zelf steeds meer kennis op maar ook deel ik de informatie met geïnterreseerden en dat vind ik (ook als verkoper zijnde) toch wel het leukst!

  123. Albert
    06 augustus, 2014 om 21:54

    Testen doen vaak alleen de beste,
    en hebben hiervan veel verstand!
    Ik, als 70 jarige moet het kunnen testen,
    al zijn we vaak niet zo bijdehand.
    Socialmedia, ook naar onze kleinkinderen
    is wat tegenwoordig telt.
    Dus een test mag ons niet hinderen
    op helderheid, snelheid en voor laag bedrag in geld.
    Let dan ook niet al die reacties en geklier
    en stuur naar mij een mooie nieuwe Galaxy S vier.

    En…..geloof me, hij wordt getest door de hele familie, de soos en iedereen die een mening heeft en verwacht gewoon een ellen lang rapport over de bevindingen en bruikbaarheid van de
    nieuwe Samsung Galaxy S4

    Albert

  124. Martijn Chel
    06 augustus, 2014 om 23:51

    De nieuwe deelnemer is gekozen! Jack, gefeliciteerd! We nemen contact met je op.

  125. Lucas
    06 september, 2014 om 17:14

    Ben geïnteresseerd in alle elecktronica en zou deze tablet graag willen testen.

  126. Malou
    12 oktober, 2014 om 11:10

    Leuke actie, ik (als student), zou graag willen testen of deze tablet ook geschikt is voor tijdens het studeren!

    • Christian
      12 oktober, 2014 om 11:12

      Malou, deze actie is reeds afgelopen! ;)

  127. Marianne
    19 oktober, 2014 om 14:49

    Ik wil héél gaarne een Galaxy Tab4 (10.1) winnen. Leuk hoor deze actie.
    Ik heb er voldoende tijd voor en kan ook een goed verslag schrijven.
    Als ik meer geld had zou ik hem “gewoon”kopen denk ik…maar mijn beurs is klein jammer genoeg.
    Dus…laat mij winnen!!!!!!

  128. Marianne
    19 oktober, 2014 om 14:50

    Oeps…ik zie nu dat de actie is afgelopen…dat betreur ik…waarom staat het dan nog open voor reacties eigenlijk?

    • Martijn Chel
      19 oktober, 2014 om 16:50

      Omdat reacties altijd op elk artikel geplaatst kunnen worden.

  129. denise
    28 maart, 2015 om 23:22

    Het zal me wel leuk zijn om een tablet te winnen wqnt ik win bijna nooit en ik krijg geen tablet van me moeder het zal supper zijn om te winnen want ik wil als de ander kinder ook speltjes spellen leuk doen foto maken en nog meer does als ik dit zal winnen zal het supperzijn dan help jullie mijn ook met mijn ding jullie snap mijn wel misschien als je geen telefoon of leptop heb of een tablet

  130. Paul
    23 mei, 2015 om 22:10

    Aanmelden Test & win.

    mvg.

    Paul Rutten

  131. Suuske
    09 juni, 2015 om 11:45

    Het lijkt mij een leuke uitdaging om een review te schrijven over een tablet!
    als ik zelf een nieuwe telefoon heb wil ik altijd alles testen! En nu een keer testen op een tablet lijkt mij super leuk!

  132. Quiara
    07 juli, 2015 om 15:29

    Omdat ik – als dertiger – steeds vaker wat scheef wordt aangekeken wanneer ik zeg dat ik geen tablet of smartphone heb, is het hoog tijd om me eens serieus te begeven in de wondere wereld van de apps en dergelijke. Vooral dat ‘dergelijke’, daar ben ik wel benieuwd naar!

  133. sindy
    01 juli, 2016 om 19:00

    Het lijkt me leuk om de tablet te testen.
    niet allee wil alle jeugd een mooie tablet maar is het ook de ideale manier om ze te testen.
    Het is namelijk zo: jeugd zit alleen maar achter die digitale dingen, telefoon, laptop, tablet.
    Ook is een tabet ideaal voor na school.
    nogmaals zou ik hem graag voor u willen testen.