Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Android 4.4.2-update Galaxy Tab 3 (10.1) maakt Facebook onbruikbaar

Geschreven door
Geplaatst op22 oktober 2014, 10:38 CategorieAndroid

Samsung is sinds vorige week begonnen met de uitrol van Android 4.4.2 KitKat voor de Galaxy Tab 3 (10.1) maar deze update blijkt bij veel gebruikers voor problemen te zorgen. Met name de Facebook-app blijkt na de update niet of nauwelijks meer te werken.

Samsung is één van de fabrikanten die gelukkig met regelmaat updates voor zijn tablets en smartphones uitrolt en sinds vorige week kunnen bezitters van de 10-inch Galaxy Tab 3 (10.1) hun tablet voorzien van Android 4.4.2 KitKat. Dat is natuurlijk goed nieuws maar we hebben inmiddels diverse reacties binnengekregen waarin geklaagd wordt over problemen met de Facebook-app.

Onder meer hier en hier melden diverse bezitters van de tablet dat de populaire Facebook-app niet of nauwelijks meer werkt. Zo zou de app spontaan crashen, kunnen foto’s niet meer online gezet worden en is bij sommigen de tijdlijn niet meer zichtbaar.

Heb gisteren ook de update binnen gehaald en mijn Facebook knalt er steeds uit. Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Dat is natuurlijk wel balen want ik gebruik de Samsung Tab 3 10 eigenlijk alleen voor Facebook.

Waardoor de problemen met de Facebook-app precies geïntroduceerd worden is nog onduidelijk. We hebben Samsung om een reactie gevraagd en updaten dit artikel zodra we deze binnen hebben.

  • Delen:

Reacties

  1. leon werne
    22 oktober, 2014 om 20:05

    Ook bij mij werkt facebook niet meer naar behoren op mijn samsugn tab3 10.0
    En ook ik gebruik dat ding ook hoofdzakelijk voor fb..
    Is meer een downdate dan een update…

    • Inky
      26 oktober, 2014 om 0:27

      Heb precies hetzelfde probleem. Na update is facebook niet meer te gebruiekn zodra je iets wilt toevoegen of iets dergelijks vlieg je eruit. Dit geldt alleen voor mijn galaxy tab 3 10.1 op gsm of laptop werkt alles gewoon.

      • herbert
        26 oktober, 2014 om 15:04

        Wat hebben jullie nu gedaan om dit probleem op telossen!!!

      • Cok.
        26 oktober, 2014 om 20:15

        Mijn Facebook werkt ook niet meer na update erg vervelend zodra ik wil liken of reageren slaat hij gewoon af.

      • b ter voert
        28 oktober, 2014 om 15:35

        Ook ik heb de update gehad op mijn samsung tablet 3, baal als een stekker e – mail werkt niet naar behoren, start langzaam op, ect. Doe hier wat aan samsung.

      • Nicole
        31 oktober, 2014 om 19:39

        Ik heb idd precies het zelfde. Herhaaldelijk verwijderd maar werk gewoon niet!
        Hoop dat er snel een oplossing komt!!

      • Ellen
        05 november, 2014 om 11:14

        Nu 4 november nog steeds niet goed. Kan niet op facebook en dit nu al een aantal weken.
        Snap niet dat het zo lang moet duren …….kost ze toch klanten lijkt mij. Ook een excuses kan er schijnbaar niet af want lees het nergens.

      • wilma
        05 november, 2014 om 19:29

        Face book openen in google chroom dan doet facebook het bij mij.

      • ambie
        08 november, 2014 om 20:45

        Wij hebben de tab naar fabrieksinstelling gebracht, maar heeft niet geholpen. Fb werkt nog steeds niet. Toen kwamen we op deze site, een beetje te laat. Hoop dat het snel opgelost word.

      • Twan
        12 november, 2014 om 23:40

        Probleem is al weken aan de gang, maar wordt niet opgelost door fb.
        Maar samsung doet er volgens mij ook niet veel aan. Ook al zeggen ze dat het probleem bij fb ligt.

      • Anneke
        22 november, 2014 om 12:34

        Fantastisch Facebook. Alles werkt weer naar behoren. Bedankt.

      • Ans
        21 december, 2014 om 18:02

        Idem met facebook, en ik kan ook niet meer winkelen.
        Als ik wil inloggen en een nieuw account wil aanmaken , dan wordt mijn e-mail adres (of het adres van iemand anders) niet herkend, en kan ik dus niet verder.
        Arme webwinkels, geen klandizie dus
        :(

    • gonda rigter
      26 oktober, 2014 om 0:37

      Facebook werkt bij mij na de update niet goed meer, als ik berichten aanklik gooit hij hem eruit, slechte update graag zo snel mogelijk een oplossing samsung!!!!! Doe goed onderzoek voor een update wordt doorgegeven want dit is waardeloos!

      • Tiny
        06 november, 2014 om 16:19

        Bij mij precies het zelfde ik wordt er gek van kan niets meer lezen hoop dat er gauw wat aan gedaan wordt dit is ergelijk!!

      • Aussie88
        07 november, 2014 om 16:38

        Bij mij ook precies hetzelfde!!
        na installeren van de update.

    • Elly
      26 oktober, 2014 om 12:31

      Idd zodra ik iets aanklik stopt het of loop vast!
      Wel goed om te weten dat er meer mensen problemen hebben!

    • p rogge
      26 oktober, 2014 om 13:53

      ja facebook werkt niet meer openen gaat maar 1 maal scrollen gewoon uit facebook naar startscherm

    • Geke
      27 oktober, 2014 om 21:18

      Ook ik heb hetzelfde probleem wb facebook.
      hoor graag hoe we dit kunnen oplossen

    • Ruth Wellema
      29 oktober, 2014 om 17:08

      Ook ik word elke keer als ik FB heb geopend eruit gegooid, opnieuw geïnstalleerd en tablet opnieuw opgestart maar niets helpt, balen ik kijk ook veel naar FB

    • harma
      30 oktober, 2014 om 23:01

      Naast facebook werken ook andere apps niet meer. Wat heb je aan een apparaat wat niet naar behoren werkt……boos-bozer-boost………

    • kees
      02 november, 2014 om 20:47

      Bij doet niets het meer..zeker 5 a 6 minuten zoeken per gezocht woord!
      de tab 3 is nu helemaal waardeloos,had me net 60 gekost om hem leeg te halen en was weer supersnel,en die klote update bleef maar in beeld komen,een update van 690 mb!!hij doet niets meer

    • jack
      03 november, 2014 om 16:30

      Ik heb het zelfde probleem mooi klote hoop dat het snel verholpen is

    • M.Brugman
      03 november, 2014 om 21:57

      Ik moet zeggen dat de oplossing erg lang wegblijft. Kan het niet teruggedraaid worden?

    • moonen
      04 november, 2014 om 12:12

      Ik heb ook problemen sinds de update met fbop m,n samsung tablet .Ik heb zowel samsung benelux als fb gecontacteerd .Ze zijn bekend met het probleem maar schuiven naar mijn idee het een beetje naar elkaar af want samsung zegt dat het een probleem is bij facebook en vice versa ondertussen zitten wij als klant weer met de gebakken peren ! Het zou de beide partijen netjes staan eens binnen een snelle tijd een goede oplossing te vinden voor dit probleem ipv de klant in z,n sop gaar te laten koken, ik zit er heel hard over te denken om facebook helemaal eraf te gooien en op zoek te gaan naar een social media site die wel waar maakt wat men beloofd.!!!

    • elly
      05 november, 2014 om 11:28

      Facebook knalt er gelijk weer uit op mijn tablet. Sinds gisteren. Op mijn smartphone is het wel goed. Kan bij sommige apps ook niet meer scrollen. De bijenkorf bv, heb uitgedaan en weer opgestart, steeds knal er uit.

    • patrick
      08 november, 2014 om 18:52

      Als jullie je samsung account opnieuw activeren dan werkt je Facebook weer als vanouds, ik had het zelfde probleem maar kwam er net achter dat mijn Samsung account niet met Facebook synchroniseerde met gevolg dat facebook steeds uitschakelde.

      • Nadja
        08 november, 2014 om 21:49

        Hallo,
        hoe doe ik dat juist?
        Ik ga naar samsung account en welke stappen doe ik dan aub.
        alvast bedankt.

      • suuzie
        10 november, 2014 om 20:37

        Waar moet ik deze opnieuw activeren ? Ik hoor het graag dankje

      • Milena
        04 oktober, 2016 om 20:47

        PATRICK
        Mag ik.vragen Hoe jij het gedaan heb kan zelfs op mijn laptop er niet meer op krijg er iets van . Groetjes Milena

    • inge linders
      12 november, 2014 om 10:00

      Heb net een nieuwe update binnen van facebook. HET WERKT WEER. YESSSSS

    • Ruud
      22 november, 2014 om 13:42

      Zijn er meer mensen die problemen hebben met de gmail app na de update van samsung naar kitkat,probleem met facebook opgelost maar nu probleem met gmail.
      Zelfde berichten komen soms 4 x binnen en via de prullenbak berichten verwijderen gaat niet wel via telefoon maar niet op tablet.

    • Bjorn
      07 december, 2014 om 15:11

      Tab 3 start soms gewoon opnieuw op na openen van apps, waaronder facebook maar ook andere. ligt volgens mij niet bij facebook alleen. mogen het wel oplossen want begint redelijk ambetant te worden, ben aan het zoeken naar gekraakte sofware, maar de tab 3 10″ is niet veel uit.iemand met cm11 erop ??

  2. Pel
    22 oktober, 2014 om 21:16

    Bij ons werkt facebook ook niet meer naar behoren sinds update vansamsung tab3 10.1.

  3. Ruud
    22 oktober, 2014 om 23:30

    Bij mij werkt fb niet meer na een systeemupdate. Dit probleem is alleen op mijn Samsung tab.3. Op smartphone en laptop is er niets aan de hand.

  4. Diny
    23 oktober, 2014 om 0:14

    Ook mijn facebook doet het niet meer na update. Kan ik dat niet ongedaan maken?

  5. Marina
    23 oktober, 2014 om 8:35

    Inderdaad, ook bij mij werkt facebook nog nauwelijks na de update. Kijken kan maar als je iets aanklikt of durft te scrollen vlieg je uit facebook. Vervelend !

  6. hannie
    23 oktober, 2014 om 11:04

    Ook bij mij werkt facebook niet meer na de update.
    zodra je iets aanklikt of scrolt vlieg je eruit. Doe er iets aan!!!!

  7. Peter
    23 oktober, 2014 om 11:14

    Bij mij werkt het ook niet meer en start de tab zomaar opnieuw op? Lekkere update zeg, grag een oplossing Samsung!

  8. Huib
    23 oktober, 2014 om 11:22

    Ook hier troubels met FB. Iets “liken”gaat nog wel, maar zodra je de reacties wil openen knalt FB eruit..Jammer maar helaas.

  9. Marjo
    23 oktober, 2014 om 11:32

    Zelfde probleem hier. Waardeloos!
    krijg ook steeds inlogverzoek ?!

  10. Ben Schenk
    23 oktober, 2014 om 12:08

    Wij hebben op 2 Samsungs Tab 10 de KitKat update geinstalleerd.
    Wij gebruiken deze hoofdzakelijk voor spelletjes (shooters)
    Na de update lopen deze om de haverklap vast, schermen bevriezen en aanraken werkt niet meer.
    Ook heeft het toetsenbord een andere kleur gekregen, is de accu sneller leeg.
    Ook wij krijgen steeds een inlogverzoek.
    Het symbool van de internetverbinding werkt niet meer naar behoren.

    • Michiel
      27 oktober, 2014 om 16:16

      Bij mij liep hij gisteren ook 2x vast. Facebook knalt er inderdaad steeds uit.

  11. Peggy van Gageldonk
    23 oktober, 2014 om 12:17

    Ik heb ook problemen op mijn Samsung tab 3, na de update wordt facebook er continu afgegooid. Waardeloos!

  12. Niels
    23 oktober, 2014 om 12:39

    Ook bij mij werkt fb niet of nauwelijks naar de laatste updaten.

    Ook ik heb tab3 10.1 .

  13. tink
    23 oktober, 2014 om 12:42

    Hier het zelfde probleem super irritant!!

  14. Jacco
    23 oktober, 2014 om 13:13

    Zelfde probleem hier met FB. Hopelijk snel een fix, tot die tijd maar ff via de browser.

    • Niels
      23 oktober, 2014 om 14:14

      Goed idee, was er niet zelf opgekomen.Heb nu een snelkoppeling op mijn voor pagina.

    • franca
      29 oktober, 2014 om 13:39

      ik doe het nu ook via de chrome maar ik kan nu de filmpjes niet afspelen. hebben jullie dat ook?

  15. Crionics
    23 oktober, 2014 om 13:52

    Zou niet weten of Facebook nog werkt. Gebruik het totaal niet en hoef het ook niet… lol :D

    • Robbie H
      05 november, 2014 om 17:49

      Lekker belangrijke reactie dan

  16. thijs
    23 oktober, 2014 om 15:12

    Bij mij ook!! Balen!

  17. Ineke_van-langeveld@
    23 oktober, 2014 om 16:54

    Ik sluit me aan in de lange rij. Facebook crasht continue. Ik kan niet meer posten, reageren, noch een probleem melden. Handig, maar niet heus.

  18. jkj van Dam
    23 oktober, 2014 om 16:58

    Ook bij mij word ik meteen van facebook afgegooid Waneer ik ga scrollen of het nou door facebook of Samsung update komt het word toch echt tijd dat jullie dit probleem gaan verhelpen

  19. M.Brugman
    23 oktober, 2014 om 17:06

    Ook mijn facebook wordt er nu achter elkaar uitgegooid, kan er niets meer mee.

    • jan
      25 oktober, 2014 om 9:41

      Na de update geen faceook meer

  20. Niels
    23 oktober, 2014 om 19:04

    Ook voor de nieuwe update begon fb kuren te krijgen op mijn tab3 10.1.

  21. annabel
    23 oktober, 2014 om 19:56

    Hier ook update gedaan en fb valt steeds uit

  22. jopie
    23 oktober, 2014 om 20:12

    Ook ik heb een probleem met fb na de upload. Mn foon en laptop werken wel normaal. Juist voor fb heb ik een tablet aangeschaft.

  23. Fia
    23 oktober, 2014 om 21:17

    hallo,

    mijn tablet start helenaak niet meer op en deze is nog maar een half jaartje jong.
    stuur dit vanaf mijn foon.

  24. henk sanders
    23 oktober, 2014 om 21:53

    ook ik heb problemen met FB sinds de update

  25. petra
    23 oktober, 2014 om 23:09

    Bij mij ook fb aan raken en het werkt niet meer, gaat terug naar beginscherm. Zeer spijtig want gebruik ook altijd tablet om te fbken

  26. Lisa
    24 oktober, 2014 om 0:14

    Voorlopig maar via het Internet op mijn tablet Facebook gebruiken, dat lukt wel het probleem ligt bij de app

  27. Harrie
    24 oktober, 2014 om 6:21

    Facebook werkt niet meer met app op mijn samsung tablet na upgate,
    hoe kan dit nu weer.

    • handige
      05 november, 2014 om 19:07

      Dat staat hierboven Harry

  28. Yvonne
    24 oktober, 2014 om 6:49

    Samsung tablet werkt bij mij ook niet meer na de laatste update. FB werkt wel op mobiel ( LG) en op vaste computer, dus kan het volgens mij niet liggen aan Facebook. Ga vandaag Samsung bellen…….( ben alleen bang dat…)

  29. Ineke
    24 oktober, 2014 om 9:57

    Facebook werkt bij mij wel maar de instellingen app is verdwenen.(Afgebeeld als een tandwieltje) Ik kan op geen enkele manier meer bij de instellingen komen bijv bij de backup.

  30. Erik
    24 oktober, 2014 om 10:16

    Een jaar hebben ze nodig gehad om kitkat uit te rollen en dan leveren ze dit af. Ook hier FB problemen en een accu die snel leeg raakt

  31. gert
    24 oktober, 2014 om 12:33

    Ook hier zelfde probleem, belachelijk om met deze update te komen.
    Als leek ga je ervan uit dat een update een verbetering je, niet dus.

  32. peter
    24 oktober, 2014 om 13:50

    Het is niet alleen maar facebook er is nog veel meer mis met deze update de hele tablet is anders geworden dus samsung doe hier iets aan

  33. karin
    24 oktober, 2014 om 15:00

    Pffff vreselijk die update fb kan niet meer gebruikt worden

  34. Huib
    24 oktober, 2014 om 15:01

    Ik heb ook het idee dat de batterij wel heel erg snel leeg raakt. FB doe ik nu net als vele voor mij via de browser…

  35. ikke
    24 oktober, 2014 om 15:13

    dat is lekker dan.. samsung zegt dat fb met update moet komen hoorde ik net van een kennis

    • spikey
      25 oktober, 2014 om 13:22

      Samsung
      zegd wel moet een update moet komen van Facebook maar vind dat mijn tab 3 10.1
      ook raar doet .
      soms als ik bv marktplaats bezoek springt het tab ook gewoon terug .
      vind dat ze het probleem nu toch wel kunnen oplossen !
      verdorrie wil mijn tab mee op vakantie nemen !
      geen goede zaak hoor !

  36. ton
    24 oktober, 2014 om 15:23

    Na update werkt facebook niet meer wordt er steeds uitgegooid

  37. lex
    24 oktober, 2014 om 19:23

    Nadat ik automatish afspelen van video had uitgeschakeld was bij mij het probleem verholpen.

  38. G. de Veer
    24 oktober, 2014 om 20:10

    Het zou beter zijn als Samsung een paar goede testers in dienst zou nemen voordat er een update lukraak wordt gelanceerd.
    Dit is geknutsel en bagger van de bovenste plank.
    Een junior tester zou dit ondekt hebben.
    Versie 4.4.2 is een waardeloze upgrade en schaadt de naam Samsung.

  39. Saskia
    24 oktober, 2014 om 20:28

    2 onbruikbare tablets ( die voornamelijk voor fb worden gebruikt) in huis beide tab 3 10″. Fb ligt er continu uit en is niet meer bruikbaar. Gebeld met klantenservice samsung en moest tablet naar fabrieks instellingen resetten. Dit heeft niet geholpen. Toen weer samsung gebeld, en ben toen naar een servicepunt verwezen, om de fabriekssoftware erop te zetten. 2x daar geweest en die konden er ook niks meer mee. Nu ruim 600 euro waardeloze handel.

    • ronald
      02 november, 2014 om 12:00

      Bij mij precies hetzelfde verhaal. Tablet is gewoon anders geworden, ook nog na terugzetten fabrieksinstellingen door servicepunt. Ligt gewoon aan de samsung-update.

  40. christiaens els
    24 oktober, 2014 om 21:24

    Dit klopt!
    Sinds de update kan ik facebook niet meer gebruiken op mijn tablet. Telkens ik iets aanklik, sluit facebook zich weer. Zeer vervelend!

  41. Edwin
    24 oktober, 2014 om 22:55

    Same here… na de android update 4.4.2 gisteren is facebook zo goed als onbruikbaar.Hopelijk komt er snel een nieuwe update.

  42. magda
    25 oktober, 2014 om 0:11

    Contact met samsung gehad en ze zeggen dat het ECHT aan facebook ligt….zijn ermee bezig…samsung heeft me aangeraden om via de werkbalk fb op te zoeken… lukt wel en ik blijf er ook wel op maar kan geen filmpjes afspelen… moet flash-player er op zetten…maar die wordt dus niet ondersteund voor de tablet… iemand een idee waar dit aan kan liggen?

  43. alex
    25 oktober, 2014 om 9:37

    Op facebook.com pagina werkt het nog wel. Jammer voor mij en jullie.

  44. K.Martens
    25 oktober, 2014 om 9:46

    Facebook op mijn Galaxy tab 3 Samsung tablet werkt sinds een paar dagen niet meer na update. Vliegt er steeds uit. Kan update ongedaan gemaakt worden?

  45. Pierre
    25 oktober, 2014 om 9:47

    Ook mijn fb knalt er sinds de update uit. Wanneer komt Samsung met de oplossing?

  46. Janet
    25 oktober, 2014 om 10:48

    Ook mijn facebook knalt er steeds uit! Slechte reklame voor Samsung!!!!Doe er s.v p wat aan!!

  47. Liliane
    25 oktober, 2014 om 11:10

    Wat een gedoe, inderdaad na update werkt facebook niet meer, hopelijk heel snel op te lossen. Knalt er steeds uit.

  48. eric wittamer
    25 oktober, 2014 om 11:18

    facebook we na 3 seconden

  49. Tom
    25 oktober, 2014 om 12:51

    ik ook na de update veel problemen vooral facebook sluit zichzelf en mijn scherm bevriest geregeld. pfff
    Hoop dat er snel een update komt

  50. wilma de klein
    25 oktober, 2014 om 15:48

    HOI

    IK HEB DIT OOK IK KREEG EEN NIEUWE UPDATE BINNEN IK MOETS DAT DOEN IK GEDAAN .
    IK GEDAAN EN NU WIL IK OP FACEBOOK EN DIE KNAL DIE ELKE KEER DICHT
    EEN GROOT DRAMA
    WAT JE OOK DOE HIJ BLIJF HET DOEN
    FIJN DIE UPDATE
    WAAROM MOETS DAT HET WERKT TOCH ALLEMAAL GOED
    IK BAAAAAAL HIER ERG VAN
    WAT IS NU DE BEDOELING ????

  51. Ineke
    25 oktober, 2014 om 15:52

    Ik heb hetzelfde probleem, wat een ellende na de update van Samsung. Alles ziet er anders uit!!! Samsung doe er iets aan, wat een reclame………….. Je kunt de problemen wel bij Facebook neergooien, maar het is wel jullie update.

  52. wilma de klein
    25 oktober, 2014 om 16:20

    ik heb net mijn hele tablet naar fabriek instelling gedaan nu is het helemaal kloten
    die kan toch niet samsung hij is nog geen jaar 350 euro
    wat ga je er aan doen ?????
    dit is niet te doen grrrrrgrgrgrgrgrgrgrgrgg

    SAMSUNG HELP JE MENSEN

  53. Paul
    25 oktober, 2014 om 18:25

    Ook mijn samsung ondervind dezelfde problemen, wannner lost samsung dit op?

    • bianca
      25 oktober, 2014 om 22:04

      Kan samsung hier niets aan doen??

  54. Astrid
    25 oktober, 2014 om 19:03

    Het is niet alleen facebook, ook netflix werkt niet meer en de itv app van kpn is niet meer bruikbaar na advies verwijderd en krijg nu de melding niet te downloaden voor deze versie. Fijn die updates allemaal dure onbruikbare abonnementen

    Samsung doe er iets aan, het ligt altijd aan een ander.

  55. bianca
    25 oktober, 2014 om 22:02

    Het zelfde probleem dan hier boven beschreven..na de update! Kan niks meer met fb!

  56. Inky
    26 oktober, 2014 om 0:29

    Heb precies hetzelfde probkeem. SAMSUNG HELP!!!

  57. jc
    26 oktober, 2014 om 9:17

    ik heb tomtom er op staan, werkt niet meer
    ing wekt niet meer heb er een nieuwe app op gezet werkt wel weer

    batterij is indicator is wit geworden pijltje wit
    gewoon bagger geworden
    kom op samsung doe er wat aan !!!!!@@@@@@@@
    wat denken julli wel

  58. Janet
    26 oktober, 2014 om 9:40

    Samsung de update van 25 oktober heeft totaal niets gedaan aan het probleem bah!!! Slechte zaak !!!!!!!!

  59. Anita
    26 oktober, 2014 om 13:33

    Ook mijn facebook werkt jiet meer. Ik baal als een stekker.

  60. Wenny
    26 oktober, 2014 om 13:56

    Wanneer wordt het probleem opgelost.. flink balen Kom op Samsung..en niet de schuld aan FB geven

  61. anton wubbolts
    26 oktober, 2014 om 17:54

    OOK IK BAAL ALS EEN STEKKER.

    Bijna al mijn apps crashen. Soms meteen, soms na een paar minuten. En dan staat de hele tablet uit! Opnieuw opstarten duurt ook veel te lang en als het dan eenmmaal weer op het openingsserm staat dan geeft de eerste de beste app die ik open weer het zelfde probleem. E-mail, faceboek, de krant, weerplaza, Nu.nl, bubble shooter en meer allemaal instabiel WAARDELOOS!
    Samsung doe er iets aan!! Als de bliksem!

  62. Rita
    26 oktober, 2014 om 18:51

    Ook bij mij knalt de fb steeds terug naar het startscherm,,en ik heb speciaal een tablet aangeschaft om gezondheidsredenen,,en nu dit !!!,,knap waardeloos !!,,dus samsung kom met spoed met een oplossing en geef fb niet de schuld ,,en kijk eerst met welke waardeloze updates jullie zitten rondstrooien !!!,,

  63. hilde
    26 oktober, 2014 om 19:05

    Na eerste keer poging gedaan om te updaten. Welke dus mislukte. Crasht mijn samsung phone de hele tijd.
    Terug gezet naar fabrieksinstellingen heeft niets geholpen.
    Kreeg advies om via pc en het programma kies te updaten. Hij zegt leuk dat er een update beschikbaar is maar vervolgens gebeurt er niets.
    Iedere keer maar weer afwachten hoe lang het duurt dat die phone weer opnieuw opstart. Hopeloos dit.

  64. Rem Reiber
    26 oktober, 2014 om 22:18

    Ik bij mij is Facebook niet te gebruiken op mijn Samsungtablet. Ik had het probleem aan “Seniorweb” voorgelegd en zij wezen mij op deze internetsite. Nu dus even afwachten.

  65. b.navarro
    26 oktober, 2014 om 22:29

    Sinds de update geen goed werkend FB meer. samsung los dit snel op ik ben niet de enige.
    Anders ben ik genoodzaakt naar radar te gaan over deze klacht.

  66. Pieter uit Breda
    26 oktober, 2014 om 23:05

    Ik heb ook last val alles mis met Facebook.
    Samsung plase solve !

  67. BSwies
    26 oktober, 2014 om 23:11

    Ook hier hetzelfde probleem. Ook toetsenbord happert of verdwijnt opeens. HELP ons klanten!

  68. marja
    27 oktober, 2014 om 10:28

    Hetzelfde probleem pffffff…. als ik iets aanklik op FB springt hij weg naar het beginscherm. Wou dat ik nooit die update had gedaan !!!

  69. Ria
    27 oktober, 2014 om 11:53

    Hier het zelfde probleem,fb openen lukt wel maar zodra ik ga liken of ergens op wil reageren gaat hij terug naar startscherm,hoop dat er snel iets op gevonden wordt.

  70. toos
    27 oktober, 2014 om 14:18

    Zelfde probleem, gooit me van fb, start helemaal opnieuw op.
    Dus alles wat nog openstond moet ik opnieuw opstarten.
    Zeer vervelend

  71. wilma
    27 oktober, 2014 om 15:31

    Ook bij mij hetzelfde probleem. Ook problemen met de kleuren. Hoop dat het gauw opgelost wordt.

  72. TRUUS
    27 oktober, 2014 om 16:19

    Heb hetzelfde probleem is niet mee te werken op facebook. Bij het aanraken van facebook gaat het schrm gelijk naar zwart.
    Samsung doet er iets aan .Of we moeten met ze allen naar RADAR gaan. SAMSUNG HELPT ONS

  73. Richard
    27 oktober, 2014 om 19:15

    Fijn om te zien dat ik niet de enige ben met het probleem. Dan hoef ik niet verder naar een oplossing te zoeken. Knap stom trouwens om met een update te komen met bugs erin. Ook vind ik de lay out er niet mooier op geworden. Het indicatie lampje voor de accu is een stuk minder duidelijk…

  74. Cock
    27 oktober, 2014 om 21:00

    Precies hetzelfde probleem,echt balen.Hoop dat het snel verholpen gaat worden dit is echt niet fijn.Zodra ik op fb zit valt het uit en ben ik weer terug bij af in startscherm.

  75. John
    27 oktober, 2014 om 21:49

    Ook mijn tab3 is geupdate met 4.4.2 KitKat. Nu werkt facebook niet meer correct. Vanmiddag begon het scherm van de tablet op zowat elke app te knipperen. Heb een Nexus 7 ( Asus) tablet met Android 4.4.2 en die werkt heel goed!! Ligt dus niet aan facebook kennelijk. Heb op allerhande fora zitten zoeken. Ergens las ik dat je een oudere facebookversie zou moeten downloaden, 3.7 apk, via de browser. Heb ik geprobeerd maar ik krijg die niet geinstalleerd. Heb iets soortgelijks gehad met Samsung smart TV en Netflix. Dat is wel in 2 dagen opgelost, ik vermoed door druk vanuit Netflix hoek. Samsung zal/kan dit toch niet laten gebeuren laat staan van voortduren, willen ze nog marktleider blijven?
    Heb nu camera’s TV, laptop, tablet en smartphone van Samsung. Moet ik daar spijt van krijgen.??

  76. Annemie Weijers
    27 oktober, 2014 om 22:31

    Ik baal ook enorm , valt steeds weg , facebook

  77. Annemie Weijers
    27 oktober, 2014 om 22:33

    Op telefoon en computer werkt het wel, update op tablet automatisch, daarom werkt het nu niet!

  78. cobi scherphof
    28 oktober, 2014 om 6:53

    Bij mij werkt Facebook ook niet meer vliegt er steeds uit ik heb een Samsung 10 Inc 301

  79. Frans
    28 oktober, 2014 om 8:58

    Niet alleen FB crasht.Ook valt de wifi verbinding vaker uit. Toh bug in de kitkat uitrol.

  80. tiny
    28 oktober, 2014 om 9:06

    Ook bij ons het zelfde probleem maar dat sas ook voor de updaten van Samsung.
    Dus ik denken dat het toch bij de applicatie islam waar het fout gaat.

  81. Huib
    28 oktober, 2014 om 11:07

    Ik kreeg een update binnen voor de FB app, maar het maakt geen verschil. Wordt er nog steeds uitgeknald…

    • Janet
      28 oktober, 2014 om 12:03

      Het is erg balen Samsung doe er s.v.p wat aan!!!!!

  82. mat
    28 oktober, 2014 om 13:11

    OOK IK HEB HET PROBLEEM MET FACEBOOK NA DE UPDATE. ONBEGRIJPELIJK DAT SAMSUNG TOT NU NIET GEREAGEERD HEEFT MET DE BELOFTE HET PROBLEEM OP TE LOSSEN!

  83. Dirk
    28 oktober, 2014 om 17:32

    Ik heb ook problemen met FB en ook de kleuren van mijn icoontjes zijn wit ipv groen zoals de batterij moet zijn rechtsboven.
    Jammer dat Samsung zo traag reageerd op alle berichten van Samsung gebruikers.
    Hopelijk gaan ze snel hier iets aan gaan doen

  84. anjella
    28 oktober, 2014 om 19:16

    Ook ik heb problemen met facebook maar ook de zapp app voor kinderen stopt iedere keer. Erg lastig!

  85. aleks
    28 oktober, 2014 om 19:18

    Hier ook sinds de update van samsung enorme problemen met vooral fb op de tab 3 , 10 inch, fb eraf halen en herinstaleren helpt idd niet. Erg irritant. De verrandere batterij icoontjes vind ik overigens ook waardeloos. Maar hopen dat of samsung of fb snel met een oplossing komt.

  86. hennie
    28 oktober, 2014 om 19:21

    Zelfde probleem als ieder erg vervelend samsung doe er wat aan je kunt nergens meer op reageren erg vervelend bah.

  87. Pepijn
    28 oktober, 2014 om 20:29

    Ook ik heb het zelfde probleem. Ik klik facebook aan en binnen 5 seconden stopt hij dr mee. En ik heb een samsung galaxy tab 3. Waardeloze update

  88. Rob
    28 oktober, 2014 om 20:37

    OOK BIJ MIJ. NA INSTALLATIE WEIGERT FACEBOOK. SAMSUNG, HELP ONS. IK HEB ALLE APPARATUUR VAN SAMSUNG, ZELFS DE CURVE UHD TV. DEZE UPDATE OOK REGELMATIG. HOOP NIET DAT IK ER SPIJT VAN KRIJG.

  89. sabrina
    28 oktober, 2014 om 21:37

    Bij mij ook de FB app die continu uitvalt, de rest gaat wel.

  90. wim
    29 oktober, 2014 om 12:38

    hallo , heb de zelfde klachten , nu al meer dan 2 weken…TIP , via google croom werkt fb wel , alleen heb je dan een andere lay out….kwestie van wennen , nu maar hopen dat fb met een update komt na samsung.

    • wim
      29 oktober, 2014 om 12:44

      google chrome bedoel ik hihi

      • Nadja
        08 november, 2014 om 22:09

        Doe ik ook,maar krijg geen filmpjes open.
        Hoe komt dat aub?
        Bedankt

  91. marijke
    29 oktober, 2014 om 13:53

    Bij mij is de app van Facebook ook waardeloos sinds de update!
    Ook gaat een bijllage uitprinten van een mail ook niet meer….

  92. Ernst
    29 oktober, 2014 om 14:02

    Uit alle reacties blijkt dat velen last hebben van een niet functionerend Facebook. De belangrijkste vraag is nu: wanneer denkt Samsung een oplossing te hebben voor deze softwarebug? Wij zijn inmiddels 14 dagen verder en er is kennelijk niets gebeurd. Is er een mogelijkheid om te downgraden naar de eerdere versie van het OS?
    Wellicht kan tabletsmagazine de druk opvoeren bij de leverancier?

  93. Ruth
    29 oktober, 2014 om 17:09

    ook aldoor uit FB gegooid ondanks opnieuw installeren en opnieuw opstarten

  94. atty
    29 oktober, 2014 om 19:38

    Het zelfde alle gewist totaal help ook niet. Thanks Samsungg

  95. marian
    29 oktober, 2014 om 21:55

    Na de update van samsung wekt ook bij mij fb niet meer

  96. Koen
    29 oktober, 2014 om 22:06

    Nieuwe update op mijn Samsung tab3 10.1 ontvangen. Nu werkt mijn Facebook niet meer.
    Best wel shit.
    En nu, hoe gaat het verder. Ben reuze benieuwd. Hoelang dat gaat duren.

  97. Roel
    29 oktober, 2014 om 23:14

    Niet alleen Facebook, maar ook Google Maps stopt spontaan! Ik kom telkens terug op het startscherm.

  98. Ed
    29 oktober, 2014 om 23:27

    Vanavond een update ontvangen van FB en Messenger maar ook dit heeft weer niets gebracht.

    Please samsung help us.

    TAB 3 10.1 4.4.2

  99. Dannis
    30 oktober, 2014 om 0:02

    OPLOSSING VOOR DE FACEBOOKFANATEN……

    Verwijder de huidige Facebookversie van je tablet, en zet een oudere versie van Facebook op je tablet. Werkt dan weer naar behoren. Ik heb de laatste versie van juni 2014 terug gezet, en FB werkte meteen weer.

    Vergeet niet om in de Play Store bij de instellingen het automatisch updaten van Apps uit te zetten.

    Veel succes………

    via de volgende link kan je een oudere versie van Facebook downloadenn:

    http://www.feirox.com/facebook-apk-all-latest-versions-updates-old-version-history-download

    • Leo
      30 oktober, 2014 om 11:54

      Yes deze werkt!Vrouwtje weer helemaal blij.
      Maar wat een slechte service van samsung!

      • Dannis
        30 oktober, 2014 om 13:25

        Was even wat uitzoekwerk, maar heel slecht van Samsung dat ze na bijna een maand nog geen oplossing hebben.

        Gr.
        Dsnnis

    • wilma
      30 oktober, 2014 om 23:28

      Ha dank je wel voor de tip ,,,,facebook werkt weer prima

    • diana
      31 oktober, 2014 om 0:29

      Is dit wel veilig?

    • diana
      31 oktober, 2014 om 0:36

      Is dit wel veilig? Ik krijg de melding dat deze download schade kan toebrengen aan de tablet?

      • Dannis
        31 oktober, 2014 om 0:45

        Hallo Diana,

        Uiteraard is dit veilig, anders had ik het zelf ook niet gedaan. Is gewoon een originele APK-file van Facebook.

        Gr.
        Dannis

    • Karin
      31 oktober, 2014 om 13:01

      Geweldige tip, dank je wel

      • Diana
        31 oktober, 2014 om 14:24

        Hoi Dannis,

        Onwijs bedankt! Het werkt!

        Gr. Diana

    • Ruth
      31 oktober, 2014 om 13:08

      het is gelukt alleen snap ik niet hoe ik bij play store de instellingen kan uitzetten, kan play store vinden maar instellingen?

    • petra
      31 oktober, 2014 om 15:11

      Super het werkt je bent een held dans! Thanksssssss

    • Ruth
      31 oktober, 2014 om 15:23

      Fijn Dannis hij doet het weer, maar ik kan bij de playstore niet vinden waar de instellingen zitten om het automatisch updaten van Apps uit te zetten en krijg je dan geen andere problemen als je de apps (bijv. Candy Crush) helemaal niet meer update.

      Gr. Ruth

    • marijke
      31 oktober, 2014 om 19:54

      Hoi Dannis,
      vraagje: als ik via de link een oudere versie download, krijg ik telkens een waarschuwing dat het niet veilig is etc en schade kan toebrengen aan mijn tablet.
      Hebben jullie dat ook?

    • klokhj
      02 november, 2014 om 10:35

      bedankt hij doet het weer knalt er niet meer uit

    • Leentje
      03 november, 2014 om 20:59

      bedankt Dannis, mijn facebook werkt ook weer helemaal normaal

    • Maarten
      04 november, 2014 om 20:53

      Ook hier het probleem met facebook icm samsung galaxy tab met kitkat 4.4 opgelost (dannis bedankt !). Ik kon de oude apk op de onderstaande locatie vinden:

      http://www.androiddrawer.com/25576/download-facebook-app-apk/

      Even verder uitgezocht en het lijkt weer prima te werken met versie 12.0.0.15.14. Alle latere versies werken niet in deze constellatie.

      Gevolgde procedure:
      – bestaande facebook app deinstalleren
      – Facebook_12.0.0.15.14.apk downloaden en installeren vanuit downloads
      – GEEN updates installeren van facebook app
      – Automatisch bijwerken NIET aanzetten voor de facebook app

      Ik verwacht dat facebook of samsung op termijn wel met een fix zal komen, maar daar zou ik niet op wachten

    • Anneke
      05 november, 2014 om 13:25

      Wat een top-oplossing! Bedankt Dannis!

    • Nadja
      08 november, 2014 om 22:24

      Hallo,
      3xgeprobeert,maar lukt me niet.
      wat doe ik verkeerd?
      Toch maar gewoon op download klikken
      Nadja

    • Rene
      09 november, 2014 om 10:14

      Lijkt hier ook goed te gaan. Fb 18 teruggezet. Thnx

    • kevin
      09 november, 2014 om 16:34

      Top hij doet het hier ook weer

  100. Grace
    30 oktober, 2014 om 7:26

    Uiterst vervelend, dat het facebook app niet meer te gebruiken is na het updaten op samsung tablet 3.
    Samsung doe er wat aan!!!!

  101. amanda
    30 oktober, 2014 om 16:05

    Ik heb dit probleem dus ook net als 100 anderen.. pffff

  102. Lian
    30 oktober, 2014 om 18:00

    Ook bij mij valt fb uit. Flink balen!

  103. stephanie
    30 oktober, 2014 om 20:03

    Kan het opgelost raken met een downgrade naar een vorige android versie? Hoe doe je dat dan?

  104. Elburg
    31 oktober, 2014 om 0:05

    Hier ook problemen met app van FB, maar ook met iTV van KPN. FB nu maar via oudere app, maar hoe is dat van KPN op te lossen?

  105. peter
    31 oktober, 2014 om 0:21

    Heb als eerst met de Samsung desk gechat maar zoals geven zij de schuld aan FB.
    Standaard dingen gedaan zoals terug zetten van originele back-up bla-bla-bla
    natuurlijk geen resultaat, Samsung verdient geen punten hiermee.
    EEN AUTOMATISCHE SOFTWARE UPGRADE DAT JE KRIJGT VAN SAMSUNG DIE JE APPS SLOOPT !!!
    EN DAT JE GEEN SOFTWARE TERUG KAN ZETTEN NAAR EEN VORIGE VERSIE IS ZEER SLECHT !!!!
    Opl:
    heb een oude versie FB geïnstalleerd 9.0.0.26.28 en update ap-store uitgeschakeld
    Heb nu weer een vrolijk vrouwtje.

  106. petra
    31 oktober, 2014 om 11:37

    Ook ik heb mega problemen met Facebook. …maar weet iemand of Samsung er iets aan gaat doen op korte termijn?

  107. Paul
    31 oktober, 2014 om 12:09

    Bij mijn werkt F.B ook niet meer maar wel op de site maar kan de filmpjes daar ook niet meer bekijken,er word iedere keer gevraagd om flash player te instaleren,maar dat gaat niet op Android,en er is ook geen vervangbare player geinstaleerd.dus waardeloos

  108. Rita
    31 oktober, 2014 om 12:19

    Yessss,,mijn fb werkt ook weer dankzij de tip van Dannis,,,dank je wel,,,zoooooo blij !!!

  109. Henk
    31 oktober, 2014 om 13:03

    hoe nu verder????
    prullebak of terug brengen naar de winkel

  110. Niels
    31 oktober, 2014 om 16:21

    Hij doet het weer dankzij het tip van Dannis.
    Omhoog scrollen en er is en link die het fb probleem oplos

    • Nicole
      31 oktober, 2014 om 20:53

      Yep. Heb ik ook gedaan. Werkt weer. Dank je Dannis.

  111. Marjon
    01 november, 2014 om 7:21

    Ik heb hetzelfde probleem maar open facebook nu via Google. Gewoon inloggen bij de facebooksite. Succes tot het opgelost is door Samsung.

  112. vanessa
    01 november, 2014 om 15:58

    Bij mij juisr hetzelfde…is er echt geen oplossing?

  113. jo buntinx
    01 november, 2014 om 18:40

    Je zou toch mogen verwachten, dat naar aanleiding van zoveel berichten, Samsung zich geroepen zou voelen om dit probleem op te lossen!!!!

  114. kurt
    01 november, 2014 om 18:40

    Ook hier probs met fb. Hopelijk snel een nieuwe update dat alles weer werkt.

  115. Marjan
    01 november, 2014 om 18:56

    Het is echt niet alleen Facebook waar zich dit probleem voordoet! Bij Marktplaats precies hetzelfde probleem en zo zijn er nog wel meer apps die niet meer goed werken! De ING app moest ik ook opnieuw installeren.
    Verder wilde ik, voordat ik van de problemen wist, op de tablet werken via tethering via mijn telefoon. Had nog 248 Mb. Ingelogd op de tablet en…… alle Mb’s in 1 keer weg, zonder iets te hebben kunnen doen! Ga volgende week maar eens bellen naar Samsung, wordt echt tijd dat ze er wat aan gaan doen, want dit kan natuurlijk niet!

  116. margreet
    02 november, 2014 om 6:41

    Ook ik heb poblemen met facebook. Waardeloos!

  117. Paul
    02 november, 2014 om 9:53

    Dannis,bedankt het werkt weer,je moet wel eerst het huidige slechte facebook er af halen anders werkt het niet

    • Wenny
      09 november, 2014 om 11:45

      mag ik weten wat de oplossing was van dannis ben het namelijk kwijt graag even weer vermelden

  118. klokhj
    02 november, 2014 om 10:33

    oudere versie van facbook opgezet van juni werkt weer als vanouds

  119. peter
    02 november, 2014 om 12:42

    Stuur allemaal een bericht naar samsung hier over of nog beter naar google

  120. luys marleen
    02 november, 2014 om 14:24

    Ik heb ook problemen met facebook, help.

    • marleen
      02 november, 2014 om 15:18

      Bij het openen van Facebook valt deze direct uit.wat kan ik er aan doen

  121. sandra
    02 november, 2014 om 18:36

    Ik heb hetzelfde probleem met fb. Heb mijn tablet naar servicepunt gebracht. Ze zeiden dat het een fout in de update van fb was die door samsung was geïnstalleerd. Als ik nu op fb ben vlieg ik er steeds weer af. Ik wordt er strontziek van. Ik moest maar wachten op een app van Samsung. Maar dat kan wel een half jaar duren zeiden ze. Ik baal hier van.

  122. Babette
    02 november, 2014 om 19:08

    Het is niet allen bij fb, ook bij spelletjes start hij steeds opnieuw op, is begonnen naar de laatste update, echt waardeloos

  123. daphne
    02 november, 2014 om 22:23

    Facebook kwam met update en nu is het nog erger. Knalt er direct uit. Waardeloos dit. Kan ook niet bij mijn zakelijke facebooks werken. Lekker handig een update waardoor je niets meer kan

  124. marijke
    03 november, 2014 om 11:44

    Ondanks waarschuwingen, ook maar een vorige versie erop gezet en ik kan eindelijk weer op Facebook via de app!
    Bedankt Dannis voor de tip!

  125. djordy
    03 november, 2014 om 13:51

    Ik zit ook met het probleem dat als ik facebook open het gewoon spontaan weg slaat terug naar startscherm op mij tab 3 10.1

  126. Mark Geuchnemeier
    03 november, 2014 om 15:56

    Onderstaand antwoord kreeg ik van Samsung !!

    Een reset zal de problemen met applicaties zoals Facebook niet oplossen. Deze applicaties zijn nog gebouwd voor de 4.2.2 android versie van de Tab3. Doordat de tablet voorzien is van de nieuwste versie zullen ook deze applicaties geupdate moeten worden. Dit kan alleen gedaan worden door de ontwikkelaars van deze applicaties zelf.

  127. Mark Geuchenmeier
    03 november, 2014 om 16:12

    Enigste oplossing is dus het installeren van een oudere versie van Facebook, zoals beschreven door Dannis.

    Dit werkt perfect !!

    En dan maar wachten op een goeie update van Facebook ??!!??

  128. marijke zijlstra
    03 november, 2014 om 17:21

    Waardeloos. Ook mijn facebook werkt vreselijk slecht. Je kan er niets meer mee. Wat gaan we er aan doen?

  129. Leentje
    03 november, 2014 om 20:38

    ik heb Samsung hierover gecontacteerd en hier hun antwoord wat ik totaal niet bevredig vind:

    Geachte mevrouw De Laet,

    Fijn dat u de tijd neemt om ons te mailen. Mijn naam is Nesrin, ik ben van de technische ondersteuning van Samsung en ik ben u graag van dienst.
    U geeft aan dat u na de laatste update facebook applicatie niet meer werkt.

    Jammer te vernemen dat uw toestel niet aan uw wensen voldoet.

    Vanaf 15 oktober is de KitKat update uitgekomen voor de Tab 3 10.1 (GT-P5210).

    Sinds deze update komen er meldingen binnen waarbij de applicatie’s zichzelf afsluiten. Dit betreffen allemaal applicatie’s die niet van Samsung afkomstig zijn.

    U dient deze probleem te melden bij de ontwikkelaar van de applicatie via de download pagina zelf.

    De facebook applicatie is nog gebouwd voor de 4.2.2 android versie van de Tab3. Doordat de Bron (tab3) voorzien is van de nieuwste versie zal ook de Facebook applicatie geupdate moeten worden. Dit kan alleen gedaan worden door facebook zelf.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.

    Wij waarderen uw mening over onze dienstverlening. Hiervoor wil ik u vriendelijk vragen om deel te nemen aan onze klanttevredenheidsonderzoek, welke u onderaan deze e-mail kunt invullen.

    Met vriendelijke groet,

    Nesrin Celik
    Customer Care Representative

    T Nederland: 0900 – SAMSUNG (7267864)
    T België: 02 201 2418
    W Nederland: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
    W België: http://www.samsung.com/be/info/contactus.html

  130. Ali van den Berg
    03 november, 2014 om 20:47

    Ook ik ben er vandaag achter gekomen dat facebook niet meer werkt!
    Laten we hopen dat dit snel verholpen is.

  131. joop
    04 november, 2014 om 9:44

    Bij mij het zelfde probleem ik denk dat alle samsungs met deze update de dupe zijn van een ongeziene fout.
    Samsung zal toch nog een update moeten maken die wel 100% te gebruiken is.
    Maar of ze dat doen dat is afwachten.
    Facebook kan je niet meer gebruiken met deze samsung update.
    Dus iedereen die de update nog niet gedaan heeft,niet doen als je facebook of misschien nog andere programs met een zelfde opdracht wil gebruiken.

    • Marjan
      04 november, 2014 om 12:21

      Maar het is echt niet alleen Facebook waar problemen mee zijn! Mijn tablet werkt gewoon voor geen meter meer sinds die update! Je moet tig keer op een link klikken, wil deze openen, de batterij is binnen de kortste keren leeg en als je een formulier in wilt vullen moet je ook tig keer op het betreffende vakje klikken, wil het toetsenbord eindelijk tevoorschijn komen! Het is gewoon 1 groot drama en eigenlijk niet meer mee te werken! WAARDELOOS!!!!

  132. Yvonne
    04 november, 2014 om 12:39

    Bij mij ook een probleem, facebook is niet meer te bekijken .. vliegt er constant uit maar ook live wallpapers bewegen niet meer. Flink balen want ik heb een hoop geld betaald voor deze tab 3. Voorheen geen problemen gehad.

  133. jeannette
    04 november, 2014 om 21:32

    Ik had hetzelfde probleem ik heb ook samsung gebeld en zij inderdaad dat facebook hun app moet updaten om dit probleem te verhelpen.
    je kan facebook een mail sturen om de klacht te melden.
    android-support@fb.com

    gr jeannette

    • Marjan
      04 november, 2014 om 21:46

      Heb jij dan alleen maar problemen met Facebook? Is je tablet niet veel trager en je scherm ongevoeliger en is je batterij niet veel sneller leeg dan voor de update?

  134. moonen
    04 november, 2014 om 21:51

    Bij mij is het alleen fb wat het niet goed doet ga het eens proberen met de tip van dannis

  135. moonen
    05 november, 2014 om 9:58

    Dannis
    bedankt ik heb je tip uitgeprobeerd en bij mij doet facebook weer normaal .helemaal blij ;-).

  136. henriette
    05 november, 2014 om 11:17

    Ook ik heb hetzelfde probleem, bij mij knald fb er ook uit na 2 of 3 tellen.
    ik heb mijn tab terug gezet naar frabrieksinstellingen dus alles is er af, appartementen opnieuw geïnstalleerd maar doet het nog steeds niet. Nu is mijn update van de 4.4 kit kat er ook af, hoe kan ik nu mijn tab weer updaten naar 4.4 kit kat, kan iemand mij dit vertellen?

    Groetjesss

    • Marjan
      05 november, 2014 om 13:25

      Als die kitkat update eraf is, mooi zo laten tot er een betere update komt, lijkt mij! Dat is toch volgens mij e.v.a. de oorzaak van alle ellende. Weet je het zeker? Want dan ga ik mijn tablet ook resetten. Ik wil n.l. heel graag af van die kitkat (in de zak )!

  137. Luus
    05 november, 2014 om 13:54

    niet alleen facebook knalt eruit mijn tab 3 is helemaal van slag. Deze valt nu ook iedere keer uit. En duurt super lang voor hij weer opstart, is heel traag geworden, zou hem nu zo door het raam gooien en als ik dit van te voren had geweten dan had ik nooit een samsung tablet kopen.
    Het is niet alleen deze update ook van de vorige baalde ik al wat moet ik godsnaam met apps die er verplicht bijkomen zoals de NYTimes. Samsung doe er snel iets aan anders kost het je toch veel klanten.

    • Marjan
      05 november, 2014 om 14:28

      Dat zeg ik nu ook al elke keer, maar iedereen heeft het constant alleen maar over Facebook. …!? Ik dacht al dat k de enige was met al die andere problemen! Er is inderdaad gewoon niet meer mee te werken!

      • marijke
        05 november, 2014 om 14:33

        Het is zeker niet alleen Facebook, mijn tablet is ook helemaal anders geworden.
        Gaat soms even op zwart en dan weer normaal, het uitprinten van bv een bijlage van een mail is er niet gemakkelijker op geworden en zo zijn er wel meer dingen….

  138. Marjan
    05 november, 2014 om 15:11

    DUS SAMSUNG……….. HET LIGT NIET AAN FACEBOOK! !!!!!!! DUS SAMSUNG…….. TIJD OM ER IETS AAN TE GAAN DOEN! !!!!!!!!

  139. Maartje
    05 november, 2014 om 21:28

    Ook ik heb div. problemen met de tablet nu.
    Oa Facebook, waar ik niet meer op kan. Blijf constant de melding zien sd kaart geplaatst. Zit er al vanaf dag 1 in, nog nooit die melding gehad.
    Hij is zo traag als dikke stront geworden, terwijl de onze zo goed als leeg is.
    Krijgt bijna geen verbinding meer met de wifi, blijft steeds scannen. Al weet ik niet zeker of dit door de update komt. Sinds de up date ook een nw router incl. modem en hoor dat het ook daar aan kan liggen. Maar toch genoeg andere problemen sinds de up date !!!

  140. Anita
    05 november, 2014 om 22:53

    Ook wij hebben 2 samsung tab3 10.1 en hebben facebook problemen na update. Samsung mag nu wel eens heel rap met een oplossing komen. Balen balen balen

    • Marjan
      05 november, 2014 om 23:07

      Alleen problemen met Facebook???

  141. Frans
    06 november, 2014 om 9:19

    Wat duurt het lang voordat Facebook met een oplossing voor dit probleem komt

    • Marjan
      06 november, 2014 om 9:25

      Het probleem ligt echt niet bij Facebook, maar bij de update van Samsung! En die is dan ook de enige die dit probleem kan en moet verhelpen!

  142. chantine
    07 november, 2014 om 19:53

    Ik heb de samsung tablet nu 1 jaar en een maand, na 1jaar en 2 weken weggeweest te zijn de tablet omdat ik alleen maar problemen had. Was ik blij dat ik eindelijk 1 week probleemloos op de tablet heb kunnen werken maar na die week kreeg ik een update en ja hoor geen facebook meer. Ik weet niet of ik nog blij ben met samsung. Ga volgende maand voor nieuwe mobiel maar denk zeker geen samsung ben er echt klaar mee!!!!

  143. Ruth lyssens
    08 november, 2014 om 11:00

    Sinds dat ik deze opdate gedaan heb werkt mijn Facebook niet meer ik dacht dat ik iets verkeerd hadden gedaan. Ik heb alles terug naar fabriek instellingen geplaatst en alles opnieuw ingegeven werk voor niets. Ik hoop dat dit probleem zo snel mogelijk opgelost word.

  144. Ruth
    08 november, 2014 om 19:17

    patrick wat bedoel je met je samsung account opnieuw activeren?

  145. Deb
    08 november, 2014 om 19:42

    Ik had ook problemen na de update. Heb de app van facebook eraf gegooid en log via het internet in op facebook (staat nu onder mijn favorieten). Misschien iets omslachtig maar wordt er nu tenminste niet meer uitgegooid!

  146. pas
    09 november, 2014 om 9:02

    Niet alleen fb maar als je bv naar ing website gaat kan ik opeens niet meer inloggen. Ook ing app werkte niet meer. En nog veel meer van die rare dingen. Batterij sneller leeg toetsenbord hapert. Browser gaat stroef. Duurt nu al zo lang samsung lijkt er niets aan te willen doen. Zeg maar daag tablet want dit werkt zo niet.

    • Marjan
      09 november, 2014 om 9:43

      Dat zeg ik al de hele tijd, maar de meeste mensen hebben blijkbaar alleen een tablet om mee te facebooken!?

  147. mariska
    09 november, 2014 om 11:29

    Ik heb ook telde probleem kan mix meer met FB ie er ondertussen al een oplossing voor weet iemand dat???

  148. Wenny
    09 november, 2014 om 11:49

    graag de oplossing van dannis zodat mijn facebook ook weer werkt

  149. Menno
    09 november, 2014 om 18:28

    DE oplossing !!!! gooi FB van je tab. synchroniseer opnieuw je Samsung account.
    ga naar de website op je tab.

    http://www.feirox.com/facebook-apk-all-latest-versions-updates-old-version-history-download

    Download een oudere versie van FB. Bij mij werkt die weer “Facebook 14.0.0.17.13.”
    Deze komt niet uit de appstore, dus geef je tab toestemming.

    zet wel je automatische update voor FB uit. tot Samsung met een oplossing komt.

    Succes

  150. Dutchlady
    09 november, 2014 om 21:30

    Hier sluit FB ook elke x af. gelukkig ook nog een pc staan. Maar het is wel balen.:(

  151. dennis
    10 november, 2014 om 20:31

    Hier ook het zelfde probleem met facebook.
    waar ik ook last van heb na update is dat het opladen van tablet heel erg lang duurt.

    ik baal echt van de update.

  152. Raymond
    11 november, 2014 om 18:51

    Het is opgelost! Update 21.0.0.23.12 is net uit!
    Dus updaten die app…. ;) Yes!

    • Raymond
      11 november, 2014 om 18:57

      De Facebook update

      • Wenny
        11 november, 2014 om 19:19

        hoe komt deze app-update binnen

      • Raymond
        11 november, 2014 om 19:24

        WIFI aanzetten en naar play store -> mijn apps

  153. Dennis
    11 november, 2014 om 19:29

    Bij mij werkt het nog steeds niet goed.
    Ik heb hem opnieuw geïnstalleerd
    start FB op, na 2 tellen weg is FB.

    Dus met die nieuwe update werkt het nog niet goed.

  154. Dennis
    11 november, 2014 om 19:35

    Ik heb versie.
    20.0.0.25.15

    Deze werkt niet.

    • Raymond
      11 november, 2014 om 19:44

      Dat is een oude versie Dennis die werkt inderdaad niet.

  155. dennis
    11 november, 2014 om 19:51

    Ik krijg hem niet geupdate naar die andere versie. Raymond

    • Raymond
      11 november, 2014 om 20:00

      Keertje je apparaat opnieuw opstarten en nog eens proberen. Anders dagje wachten.

      • dennis
        11 november, 2014 om 20:05

        Ik wacht rustig af. Misschien dat het morgen lukt.
        bedankt.

  156. aussie88
    11 november, 2014 om 20:16

    Bij mij heeft Facebook waarschijnlijk zelf geupdate.
    draai nu de versie 21.0.0.23.12…en hij werkt weer naar behoren gelukkig.

    hoop dat het voor de andere gebruikers ook snel opgelost is.
    succes….en bedankt voor ieders reactie.

  157. Anneke
    11 november, 2014 om 20:19

    Wat is dit waardeloos. Na zoveel weken nog steeds geen oplossing. Volgens samsung waar ik mee gebeld heb moet Facebook met de oplossing komen. Het wordt tijd dat er iets aangedaan wordt. En heel snel

    • Raymond
      11 november, 2014 om 20:21

      Er is een update uit zie bovenstaande berichten.

  158. willy
    11 november, 2014 om 21:19

    Ook problemen.Graag een oplossing.

  159. dennis
    12 november, 2014 om 7:43

    Bij mij doet hij het ook weer, update gehad.
    facebook draait goed op de tablet.

  160. Nadja
    12 november, 2014 om 8:17

    Deze nacht een Up-Date gehad en facebook inorde.

  161. R van ter Beek
    12 november, 2014 om 9:58

    Eindelijk een update van Facebook en het werkt weer,heeft samsung toch gelijk gehad en met de update van Facebook dat probleem weer opgelost.
    Facebook app werkt weer als vanouds.
    Nog wel wit batterijtje maar misschien hoort dat bij KitKat update
    Ander probleem dubbele emails in mailbox hoe te voorkomen? 2 tot 4 dubbel,moet ik iets van synchronisatie uit zetten?

  162. Wenny
    12 november, 2014 om 18:47

    YYEESSSSS, hij doet het weer…..eindelijk!!!!!

  163. Marjan
    12 november, 2014 om 19:14

    Was facebook dan echt het enige probleem bij jullie? Bofkonten!

  164. Raymond
    12 november, 2014 om 19:17

    Ja alleen facebook…

  165. Manny
    12 november, 2014 om 20:37

    Na de laatste berichten FB weer geïnstalleerd (voor de zoveelste keer de laatste 2 weken ) en “het werkt weer”

  166. Wenny
    12 november, 2014 om 21:09

    Yes ook mijn FB doet het weer…..eindelijk

  167. Raymond
    13 november, 2014 om 7:19

    Mochten andere mensen veel meer problemen hebben dan alleen facebook is een fabrieks herstel misschien een goede optie. Je moet dan wel alles opnieuw instellen.

    Niet vergeten even je foto’s veilig te stellen.

  168. els
    13 november, 2014 om 9:32

    Je samsung account updaten daarna fb opnieuw installeren , werkt nu wel

  169. wim
    16 november, 2014 om 15:56

    Ik gebruik dat hele facebook niet maar ook bij mij lukt de update niet. Te weinig geheugen, is de melding. Terwijl er zat vrij is.
    Wat is goede raad? Update negeren of helemaal fabrieksreset…?

  170. Anneke
    22 november, 2014 om 12:36

    Bij mij werkt alles weer na het bijwerken van Facebook. Fantastisch gedaan Facebook!!

  171. 04 december, 2014 om 23:19

    Ik heb geen Facebook en toch werkt alles veel trager na het updaten en af en toe even zwart scherm , dus kan niet aan FB liggen lijkt mij. Er is weer een nieuwe update melding gekomen maar ben er nu huiverig voor om dit te gaan doen. Graag advies.

  172. Marjan
    05 december, 2014 om 8:57

    Het lag ook echt niet aan facebook, dat hen ibk hier ook steeds gezegd, maar de meeste mensen lijken niet veel meer te doen met hun tablet dan op facebook zitten!
    De nieuwe update heb ik inmiddels wel geïnstalleerd, in de hoop dat dit de problemen zou oplossen, maar helaas. … verbeteringen zijn nauwelijks merkbaar, maar het kan in ieder geval geen kwaad!

  173. Raymond
    05 december, 2014 om 9:06

    De Facebook app had issues met de Samsung tab3 – Android 4.4, maar na de update van de Facebook app was het probleem verholpen.

    Als je veel meer problemen hebt met je tablet zoals vastlopende apps en algemene stabiliteit is het aan te raden je belangrijke gegevens elders op te slaan en een harde reset te doen.

    http://www.tabletsmagazine.nl/2013/06/je-android-tablet-resetten-hoe-werkt-het/

  174. dennis
    09 december, 2014 om 19:57

    Misschien moet ik maar eens doen harde reset.
    ik heb ook regelmatig dat mijn beeld heel ff op zwart springt.

    Wat een gekloot met die update,s.

    gr,

  175. peter
    14 december, 2014 om 10:25

    De zelfde update op mijn HTC one M8 verkloot Facebook ook gruwelijk! Graag nieuwe update of terug stellen aub!

  176. Eva
    15 december, 2014 om 8:54

    Hier ook HTC M8 , zelfde probleem. Ik kan 5 min op Facebook en lig er dan uit. Foto plaatsen gaat helemaal niet. En ik al die tijd maar denken dat ik de enige was en dat ik ergens mijn instellingen verkeerd had staan… Niet dus:-)

  177. Eva
    15 december, 2014 om 9:03

    Wauw, een heel stuk terug gaf iemand de reactie Facebook te openen met Google chroom. Het werkt gewoon…. Top!

    • snorrewim
      30 januari, 2015 om 21:15

      Ga in je internet browser (Google Chrome) naar: http://www.feirox.com/facebook-app-all-latest en download een iets oudere versie van deze app.
      In de meeste gevallen zul je toestemming moeten geven om buiten de “Playstore” om zo’n app te downloaden. Gewoon installeren en het werkt.

  178. Erik
    05 februari, 2015 om 16:16

    Ik heb de update pas in januari op mijn Samsung Tab3 gekregen, maar sinds die tijd gaat mijn batterij heel snel leeg, springt mijn scherm af en toe heel even op zwart en is het beeld iets te breed voor het scherm (de tijd rechtsboven valt een stukje achter de rand). Ik heb de problemen al bij Samsung gemeld, maar hun enige reactie (van oplossing kun je niet spreken !!) is “Ga terug naar de fabrieksinstellingen en begin opnieuw.” Lekker makkelijk om zo te reageren. Alle apps kun je dan opnieuw installeren. Het zou beter zijn als Samsung gewoon een update maakt en verstuurd.

  179. cindy
    05 februari, 2015 om 22:03

    heb sinds vandaag de nieuwe update en nu ben ik de helft van mijn apps kwijt en vind ze nergens meer terug ook galaxy apps store niet zelfs men navigatie is weg en vind geen nederlandse versie van die er op stond

  180. Marjan
    05 februari, 2015 om 22:13

    Het is en het blijft een groot drama! Ik heb zo’n spijt dat ik een Samsung tablet heb gekocht! Samsung doet er niets aan en reageert nergens op! Waardeloos!

  181. floepke
    16 maart, 2015 om 16:59

    Samsung is doof voor problemen , zeker als het gaat voor een update ! die komt er bijna nooit
    Voor alle toestellen android 5.1 LOLLYPOP !

    • Marjan
      16 maart, 2015 om 20:36

      Was dat maar waar! Alle ellende is begonnen met een update! En het is nog steeds 1 groot drama, zou af en toe mijn tablet wel het raam uit willen flikkeren! Samsung voor de zoveelste keer: doe er wat aan! Geef aub een downgrade naar de vorige androidversie, hoe moeilijk kan dat zijn? !

  182. rita
    22 april, 2015 om 20:29

    ik heb sinds twee weken mijn tweede samsung tablet bij eerste deed camera het niet en vloog ik steeds uit spelletjes bij tweede vlieg ik steeds uit spelletjes het ligt niet alleen aan facebook want dat heb ik niet misschien radar inschakelen want samsung bellen of mailen heeft blijkbaar geen nut

    • 27 april, 2015 om 22:53

      Inmiddels is het eind april 2015 en nog steeds dus geen oplossing voor de slechte update van oktober 2014 en nog steeds veel klachten. Is hier nou helemaal niets aan te doen? Waar moet ik zijn voor deze klachten, want deze site geeft ook geen oplossingen.