Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Maak kans op een Logitech Keys-To-Go keyboard voor de iPad

Geschreven door
Geplaatst op4 december 2014, 14:35 CategorieActies

Je maakt nog steeds kans op een premium keyboard-case voor de Galaxy Tab S maar we gaan ondertussen vrolijk door met een nieuwe actie. We geven samen met Logitech namelijk een Keys-To-Go keyboard voor de iPad en iPad mini weg. Dit draadloze toetsenbord is geschikt voor alle iPad-modellen en heeft een prijs van 69,99 euro.

Logitech Keys-To-Go

De Logitech Keys-To-Go is een toetsenbord dat draadloos verbinding kan maken met elke iPad, dus ook de nieuwe iPad Air 2 en de iPad mini 3. De accessoire is een stand-alone, draagbaar toetsenbord dat volgens de fabrikant ook ideaal is voor onderweg dankzij de dikte van 6,1 mm en een gewicht van 180 gram. De toetsen moeten een lichte respons voor een comfortabele typ-ervaring bieden en de waterafstotende FabricSkin beschermt het toetsenbord tegen morsen en vuil. De oplaadbare batterij gaat volgens Logitech tot drie maanden mee, indien volledig opgeladen. Het toetsenbord is verkrijgbaar in drie kleuren (zwart, rood en blauwgroen) voor een adviesprijs van 69,99 euro.

Review

We hebben de Logitech Keys-To-Go onlangs aan een uitgebreide review onderworpen en waren met name enthousiast over de comfortabele typ-ervaring en de hoogwaardige kwaliteit.

Hoe doe je mee?

Heb jij een iPad of iPad mini en wil je kans maken op dit draadloze toetsenbord? Of wil je dit toetsenbord cadeau doen? Dan kun je met onze actie meedoen door een reactie onder dit artikel achter te laten. Laat ons weten waarom jij deze accessoire graag wilt winnen en zaterdag 6 december kiezen we omstreeks 18.00 willekeurig een winnaar. Zorg ook dat je Tablets Magazine volgt op Twitter en Facebook want daar houden we later deze maand een mooie actie.

Winnaar

Beste Filip De Bot, gefeliciteerd met dit toetsenbord! We nemen contact met je op! Niet gewonnen? Houd morgen de website in de gaten voor een nieuwe actie.

  • Delen:
Apple iPad Air 2
iOS

Reacties

  1. Yvo van Dijk
    04 december, 2014 om 14:43

    Beste mnr./mevr.,

    Ik zit in vwo 5 en wil graag dit toetsenbord winnen. Ik kan het goed gebruiken voor mijn school voor het maken van samenvattingen en aantekeningen. Ook vind ik het een prachtig accessoire voor bij mijn ipad. Het ziet er mooi en trendy uit.

    Groetjes Yvo

  2. Bjorn
    04 december, 2014 om 17:03

    Ik heb in de zomer een ipad 4 gekocht met hulp van jullie. Ik kijk al op tabletsmagazine sinds de goedkope tablets van de bartsmit in de winkel liggen. Ik ben blij met de keuze die ik gemaakt heb en het zou erg leuk zijn als ik een toetsenbord win.

  3. Ferry
    04 december, 2014 om 18:13

    Ha een toetsenbord als prijs, lijkt me dat eens wijs! Ik heb heel de week op mijn ipad gedicht, dat voel ik in elk gewricht! Dit zou uiteraard de oplossing kunnen zijn, een toetsenbord wat minder klein. Ik wacht in spanning, tabletsmagazine doe je ding!

    Ferry

  4. Maarten
    04 december, 2014 om 18:25

    Lijkt me gewoon super als aanvulling op mijn Ipad air 2, helaas had mijn vrouw pech bij de vorige actie voor de Tab S :(. Maar goed, ik type vrij veel op mijn Ipad en een los keyboard typt natuurlijk net wat prettiger, weet niet of ik hem zal meenemen on route maar voor thuis lijkt het me erg gemakkelijk. Hoe dan ook wederom een leuke actie van julie!

    Groeten Maarten

  5. Ken X
    04 december, 2014 om 19:08

    Graag zou ik deze prachtige keyboard willen winnen voor mijn broertje. Hij doet bij voorbaat nooit mee aan zulke winacties, want hij vindt dat hij geen geluk heeft. Dan doe ik mee namens hem.

  6. wim
    04 december, 2014 om 19:42

    mooi kerstkado voor mijn jongste zoon

  7. elisabeth maria mart
    04 december, 2014 om 19:48

    mijn schoondochter verrassen met kerst, zou mooi zijn

  8. Dhr. Attema
    04 december, 2014 om 20:29

    Handig zo’n toetsenbord, zo maak je van een iPad een “laptop” en heeft als groot voordeel dat deze geschikt is voor alle iPad-modellen.

  9. Jeroen
    04 december, 2014 om 20:40

    Ik zou hem zelf ook heel graag gebruiken, de tablet is natuurlijk de toekomst maar werken op een tablet is zonder een behoorlijk toetsenbord echt niet te doen. Maar mocht ik de lucky bastard zijn, gaat hij naar mijn pa. Hij is al een tijdje ziek en maakt veel gebruik van de iPad om contact te houden met iedereen. Hij heeft mij geleerd blind te typen en dat kan niet op een tablet. Het zou echt supertof zijn als hij een toetsenbord bij zijn iPad zou kunnen gebruiken.

  10. Joanna
    04 december, 2014 om 22:23

    Mijn iPad mini is in gebruik genomen door mijn thuiswonende zoon. Ik kan maar niet wennen aan dat getik op het scherm. Ik werk liever met een toetsenbord. Mocht ik deze prachtig roze toetsenbord winnen dan heb ik mijn iPad mini ook weer terug. Daar word ik wel heel blij van.

  11. Jennifer
    04 december, 2014 om 23:31

    Jaaaaaa, ik zit te googelen op toetsenborden, vind ik gewoon deze actie! Met precies het soort toetsenbord dat ik in mijn hoofd had. Is dit voorbestemming of wat??? En de kleur is ook briljant!!! Groet, Jennifer

  12. Liliane
    05 december, 2014 om 3:18

    Om cadeau te doen aan mijn dochter.

  13. Lucien
    05 december, 2014 om 3:42

    Het zou heel handig zijn om berichten en email te typen.

  14. Filip De Bot
    05 december, 2014 om 12:56

    Ik zou dit kadoo willen geven aan mijn vriendin. Zij gebruikt haar iPad regelmatig tijdens vergaderingen en dan is zo’n toetsenbord wel heel handig om sneller te kunnen werken

  15. Renate
    05 december, 2014 om 14:01

    Ik doe heel graag mee voor mijn kleindochter Fiona. Ze heeft dit jaar voor haar verjaardag een ipad mini gekregen die ze heel veel gebruikt, ook om allerlei opzoekingswerk en oefeningen te maken voor school. Ik wist niet dat zo een toetsenbord bestond, maar ik ben er zeker van dat dit voor haar het werken met haar ipad mini veel gemakkelijker zou maken.
    een oma :-)

  16. Rabia
    05 december, 2014 om 15:04

    Mijn ipad gaat overal mee naar toe…waar ik ben is mijn ipad ook. Het leven zou zoveel makkelijker worden met een toetsenbord van logitech to go, omdat je dan nog sneller door je mailtjes kunt of dingen kunt opzoeken op internet. Ik word al blij als ik er alleen aan denk. Kom maar op met deze leuke hippe prijs.

  17. Djien
    06 december, 2014 om 11:06

    Het is een superformiweldigfantaminimalistisch toetsenbord en het past ook nog perfect bij mijn rode iPad hoes!

  18. irene niec
    06 december, 2014 om 13:49

    Heel graag oe ik mee oor mijn kleindochter, dat zou een geweldig leuke verrassing zijn.

  19. Jolanda van der Meer
    06 december, 2014 om 14:12

    Goedemiddag Team van Tabletsmagazine,

    Wat een geweldige winactie van jullie.
    Ik wil graag meedoen voor mijn zoon Rinse (14 jaar), hij heeft dyslexie.
    Hij gebruikt een Ipad op zijn school omdat dit beter is voor kinderen met dyslexie.
    En met dit toetsenbord zou hij een stuk beter en sneller kunnen werken aan zijn school opdrachten.
    Vooral erg handig bij zoekopdrachten en allerlei internet verkeer.
    En hij heeft totaal geen probleem met de kleur van dit toetsenbord want alles wat hem kan helpen met zijn dyslexie is zeer welkom.
    Wij zullen samen keihard duimen voor deze mooie prijs.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van der Meer

  20. Stefan Van Theemsche
    06 december, 2014 om 15:27

    een fysiek toetsenbord typt toch nog net even fijner dan een on screen toetsenbord, ik zoek al even naar een toetsenbord voor mijn iPad mini en deze zou daar netjes aan kunnen beantwoorden!

  21. Steve D Oscar
    06 december, 2014 om 17:50

    Ik vind het toch nog steeds makkelijker om een keyboard te hebben, ik weet niet hoe het komt maar mijn vingers raken altijd andere toetsen bij touchscreen…