Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Maak kans op een Logitech Type-S case voor de Galaxy Tab S

Geschreven door
Geplaatst op2 december 2014, 12:14 CategorieActies

De maand december is van start gegaan en dat betekent dat we met z’n allen weer op zoek gaan naar leuke cadeaus, voor onszelf en wellicht voor anderen. Natuurlijk helpt Tablets Magazine je ook dit jaar weer mee en daarom geven we de komende weken een aantal mooie accessoires voor tablets weg. Vandaag trappen we af met een luxe case voor de Samsung Galaxy Tab S 10.5.

Logitech Type-S case

Samen met Logitech geven we de Type-S case, met een waarde van 99,99 euro, voor de Samsung Galaxy Tab S 10.5 weg. De case is voorzien van een ingebouwd Bluetooth-toetsenbord met een geoptimaliseerde lay-out en mogelijkheid om de tablet te gebruiken vanuit verschillende kijkposities. Je kunt de tablet rechtop plaatsen om e-mails te typen en te chatten of plat leggen om een e-boek te lezen of comfortabel te surfen. Ingebouwde magneten zorgen ervoor dat de tablet automatisch aangaat als de case geopend wordt en uitgaat zodra de case gesloten wordt.

Daarnaast beschikt de Logitech Type-S over een batterij die tot drie maanden meegaat wanneer deze volledig opgeladen is en via de meegeleverde USB-kabel opgeladen kan worden. De case is voorzien waterafstotende materialen en beschermt de tablet volgens de fabrikant optimaal. Het Essential Protection System (E.P.S.) beschermt beide kanten van de tablet tegen stoten, krassen en morsen. Daarnaast zorgt het Logitech SecureLock-systeem ervoor dat de tablet stevig vast zit in de beschermende case.

Hoe doe je mee?

Heb jij een Samsung Galaxy Tab S en wil je kans maken op deze case? Of ken je iemand met deze tablet en wil je de case cadeau doen? Dan kun je met onze actie meedoen door een reactie onder dit artikel achter te laten. Laat ons weten waarom jij deze case graag wilt winnen en donderdag 4 december kiezen we omstreeks 18.00 willekeurig een winnaar. Zorg ook dat je Tablets Magazine volgt op Twitter en Facebook want daar houden we later deze maand een mooie actie.

Winnaar

De winnaar is bekend! Michiel, gefeliciteerd met de Logitech case voor de Galaxy Tab S! Niet gewonnen? Doe dan mee met onze nieuwe actie.

  • Delen:

Reacties

  1. elisabeth maria mart
    02 december, 2014 om 12:19

    dat is een mooi kado

  2. wim
    02 december, 2014 om 12:27

    ideaal om je tablet veilig in op te bergen

  3. irene niec
    02 december, 2014 om 12:52

    Heel graag maak ik kans voor mijn kleindochter.

  4. Melvin
    02 december, 2014 om 13:59

    Super handig, beschermend en extra accu duur, die wil wel in mijn schoen ontvangen op 5 december :) .

  5. Manuel
    02 december, 2014 om 15:55

    Bestaat het ook voor de Tab S 8.4? Zo ja, zal er daarvan ook een winactie komen?

    • Martijn Chel
      02 december, 2014 om 15:58

      Bestaat wel volgens mij maar helaas hebben we die niet liggen.

      • Manuel
        02 december, 2014 om 16:07

        Jammer! In iedere geval bedankt voor de terugkoppeling!

  6. Maaike
    02 december, 2014 om 18:28

    Leuke actie! Zou de case graag willen omdat ik deze tablet net gekocht heb. Ben er erg blij mee!

  7. Franky
    02 december, 2014 om 18:29

    Ik doe graag mee. Zou deze willen omdat ik dan eindelijk mooi kan typen op de tablet!

  8. Anita H.
    02 december, 2014 om 19:20

    Ik heb zelf helaas (nog) geen tablet. Maar 2 vriendinnen kunnen dit item goed gebruiken. Erg leuk cadeau.

  9. Jack S
    02 december, 2014 om 19:47

    goede avond, wat een leuke actie!
    een prachtig accessoire voor de top Samsung tab S
    hoop er graag voor in aanmerking te komen voor deze ideale combinatie!!
    ideaal voor maken (wedstrijd) verslagen…..

  10. MarliesS
    02 december, 2014 om 20:06

    mooie case voor mijn dochters Samsung tablet :)

  11. Jose
    02 december, 2014 om 21:53

    Omdat ik de samsung tab heb, maar er moeilijk mee kan typen en mailen. lijkt me ideaal met een toetsenbord, dan heb ik nog meer plezier van mijn tablet en zo kan het hele gezin hem beter gebruiken, omdat het dan net een laptop is. ik duim dus en hoop dit te krijgen van tabletsmagazine sinterklaas :)

  12. Michiel
    02 december, 2014 om 22:16

    Mijn vader (76) heeft dit jaar een Galaxy Tab gekocht, ik denk dat hij heel blij zou zijn met deze uitbreiding. Typen op een scherm is toch wel lastig als je een groot deel van je leven op een typemachine hebt gewerkt (de e toets was altijd versleten, en nog steeds op computertoetsenborden).

  13. Teddy
    03 december, 2014 om 19:40

    Ik heb zelf geen Galaxy Tab S, maar ik weet wel wie ik er blij mee gaat maken!

  14. rickstrein
    03 december, 2014 om 20:38

    Ik zou het handig vinden voor school.

  15. Jim
    03 december, 2014 om 21:43

    Ik heb net een bronzen Tab S besteld. Deze case zou een zeeeeer mooie aanvulling zijn.

  16. kuen
    03 december, 2014 om 21:43

    Ik wil hem winnen zodat ik Galaxy Tab S als cadeau van mijn vrienden krijgt :D

  17. Maarten
    03 december, 2014 om 22:25

    Leuke actie wederom!. Mijn vrouw heeft een tabS maar met een normaal hoesje, dus dit zou een prima aanvulling zijn :)

  18. traveller
    04 december, 2014 om 14:52

    Dit zou een mooi kado voor mijn vrouw zijn, die zoekt nog een handige en mooie case voor haar recent aangeschafte splashkleuren scherm van de Samsung TabS 10.5 en ze is hier meer dan tevreden mee.

  19. Michiel
    04 december, 2014 om 18:40

    Krijg net een mail dat ik mijzelf de gelukkige winnaar mag noemen! Echt super. Mede namens mijn vader heel erg bedankt!