Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Veronica Magazine lanceert Superguide tv gids-app

Geschreven door
Geplaatst op18 december 2014, 15:13 CategorieAndroid

Veronica Magazine lanceert vandaag naar eigen zeggen de ultieme gids voor het nieuwe tv-kijken: Superguide. Met deze app moet je volgens het magazine de perfecte tv-kijkavond samen kunnen stellen. De app is geschikt voor Android smartphones en tablets, en Apple’s iPhone en iPad.

Het nieuwe tv-kijken vraagt volgens Veronica Magazine om een nieuwe gids; Superguide. De app helpt je om je weg te vinden in het uitgebreide aanbod op tv en internet. Of dat nu via lineaire tv is, via uitzending gemist of via een on demand-aanbieder van series en films, zoals Kijk, Netflix, NLZiet, of Pathé Thuis. Je kunt in de app aangeven tot welke aanbieders jij toegang hebt, waarna de app je persoonlijk kijkadvies geeft.

Superguide

Ook toont Superguide het laatste entertainment nieuws, interviews, exclusieve sneak peeks, populaire Youtube-filmpjes én de best bekeken tv-fragmenten van gisteren. Superguide is gratis verkrijgbaar, maar voor gebruikers die meer willen weten en zien is er Superguide Premium. Deze versie geeft toegang tot de digitale versie van Veronica Magazine, een inspiratiescherm met tips toegespitst op de kanalen waar de gebruiker toegang heeft en het entertainmentplatform ‘De lekkerste8’ met dagelijkse winacties. Ook krijgen Premium gebruikers meer achtergrondinformatie van films en series te zien, met speciale making of video’s en bloopers. Abonnees van Veronica Magazine hebben met hun alles-in-1 abonnement standaard gratis en onbeperkt toegang tot Superguide Premium.

Superguide is vanaf vandaag gratis verkrijgbaar voor Android en iOS via Google Play en de App Store. Gebruikers krijgen 60 dagen vrijblijvend toegang tot Superguide Premium. Daarna heb je de mogelijkheid om een Superguide Premium abonnement af te sluiten voor €2,69 per maand.

  • Superguide
  • Delen:

Reacties

  1. P. Sikkeneur
    22 december, 2014 om 10:51

    Waardeloos!!! De vorige Veronica tv-gids was de beste tv-app die er was, en nu hebben ze deze onoverzichtelijke, trage en niet-gebruiksvriendelijke schreeuwtroep van gemaakt! Niet downloaden aub! U zult me er dankbaar voor zijn, geloof me.

    • J.ammerzeg
      22 december, 2014 om 21:35

      Ik geef je helemaal gelijk, van een super app naar een ruk app.

      • Dr.Doom
        23 december, 2014 om 11:54

        Bij de Playstore van Google komen de eerste reviews binnen van mensen die de app ook daadwerkelijk geprobeerd hebben (in tegenstelling tot de mensen die dit artikel hebben geschreven, volgens mij). De oude app had 4,5 ster (van de 5), en nu blijven de enen maar binnenkomen… Het is echt ongelofelijk dat de mensen die dit hebben ontwikkeld dit niet hadden zien aankomen. Van een mooie, schone, snelle, soepele, straight-to-the-point no-nonsens app naar een onnodig log, crappig, rommelig stuk bloatware…

      • Martijn Chel
        23 december, 2014 om 12:45

        Dit is een aankondiging. We kunnen niet elke app proberen. Zo nu en dan publiceren we reviews van apps, daar is dit er geen van.

  2. Edward
    10 januari, 2015 om 22:46

    En dan ook nog proberen Veronica magazine abonnementsgeld verhogen met meer dan 10% verhoging, gek he? dat klanten dan weg lopen? Denk je dat ik gek ben?
    Voor mensen die slechte ervaringen hebben advies: gelijk opzeggen die handel.

    De misdaad is al georganiseerd nu de politie nog.

  3. Marjan
    18 januari, 2015 om 21:15

    Inderdaad een waardeloze app, heb de update helaas al geïnstalleerd maar heb daar nu echt spijt van! Kan niks vinden, moet alleen maar door scrollen naar morgen en overmorgen, kan niet zien welke aflevering er komt van een serie en ga zo maar door. Logisch dat de 1-en binnenkomen in de playstore en appstore!

  4. PW van Es
    23 januari, 2015 om 20:58

    Is het mogelijk om de zenders naar eigen keuze van volgorde in te delen?
    Is het mogelijk om een overzicht te zien van BV’s 2 dagen?

  5. jesper
    26 januari, 2015 om 15:36

    het is wennen en ben er uiteindelijk wel blij mee. jammer dat mensen alleen maar kunnen klagen.

    • Kyleaneo
      10 februari, 2015 om 15:47

      Die mensen hebben alle recht om te klagen. Waarschijnlijk bent u niet iemand die heeft kunnen genieten van de vorige versie, een soepele app die precies doet wat je verwacht van een tv-gids, namelijk de tv-gids laten zien. Dat je bij deze nieuwe versie daarvoor eerst naar een startscherm moet kijken en de hele tijd weer dat overbodige tip-scherm moet wegkllikken (ja na 1 keer weten we het wel stelletje sukkels) is 200% aan ergernis. De ‘films op tv’ lijst is weg, de app crasht continu en het is trager dan een vastgeplakte slak. De klaagreacties komen vooral van mensen van wie iets prettigs, plezierigs en lekker handigs is afgenomen, wat nu is overschreven door deze ongelofelijke zak met stinkende paardenstront, bedacht door een stel retards dat absoluut heeft liggen slapen bij alle lessen over ‘user interface’!!! Bij Toutatis, wat een bak onkunde wordt er hier tentoongesteld, zo slecht maak je het maar zelden mee!