Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Win een Logitech AnyAngle case voor de iPad Air 2 of iPad mini

Geschreven door
Geplaatst op7 december 2014, 11:32 CategorieActies

We hebben afgelopen week al diverse accessoires voor tablets weggegeven maar de redactie ligt nog steeds vol met mooie cases en toetsenborden. We gaan dit weekend dan ook vrolijk door, deze keer met een case voor de iPad Air 2 en iPad mini. Samen met Logitech geven we de AnyAngle case, een beschermende en flexibele case ter waarde van 59,99 euro, weg.

Logitech AnyAngle

We geven twee Logitech AnyAngle cases weg; een voor de nieuwe iPad Air 2 en een geschikt voor de iPad mini, iPad mini 2 en iPad mini 3. De accessoire komt in verschillende kleurvarianten en is voorzien van een een geïntegreerde en verborgen scharnier. Hierdoor is de iPad in elke gewenste positie te plaatsen binnen een hoek van 50-graden. De houder vouwt zich volledig achter de iPad. Ingebouwde magneten houden de iPad in de gewenste hoek. Logitech heeft de case voorzien van een rubberen frame dat de tablet beschermt tegen stoten en vallen. Aan de voorkant van de cover zorgen magneten ervoor dat de case gesloten blijft en dus het scherm afgedekt wordt. De achterzijde van de accessoire is voorzien van doorzichtig plastic, wat het design van de iPad beschermt tegen krassen.

Review

We hebben de Logitech AnyAngle case onlangs aan een uitgebreide review onderworpen en waren met name enthousiast over de beschermende eigenschappen, de hoogwaardige materialen en de handige standposities.

Hoe doe je mee?

Heb jij een iPad Air 2 of iPad mini (1, 2 of 3) en wil je kans maken op deze case? Of wil je de accessoire cadeau doen? Dan kun je op twee manieren meedoen: ga je voor de case voor de iPad Air 2, laat ons dan in een reactie onder dit artikel weten waarom jij deze accessoire graag wilt winnen. Ga je voor de case voor de iPad mini 1, 2 of 3, deel dit bericht dat op Twitter via onderstaande knoppen en zorg dat je TabletsMagazine op Twitter volgt. Woensdag 10 december kiezen we omstreeks 18.00 willekeurig twee winnaars; een uit de reacties en een uit de Twitter-volgers die dit bericht gedeeld hebben. Zorg dat je Tablets Magazine volgt op Twitter en Facebook want daar houden we later deze maand een nog mooie actie.

Winnaars

Ramon en Kevin (@che_rtd), gefeliciteerd met jullie nieuwe AnyAngle case! We nemen contact met jullie op voor de levering. Niet gewonnen? Morgen verschijnt er een nieuwe actie online!

  • Delen:
Apple iPad Air 2
iOS

Reacties

  1. Teddy
    07 december, 2014 om 11:53

    Ik heb zelf geen iPad, maar een prima cadeau om onder de kerstboom te zetten :)

  2. Ramon
    07 december, 2014 om 11:54

    Ik doe mee! Ik wil graag de ipad air 2 versie want die heb ik sinds kort. Zou erg mooi zijn om de ipad te beschermen tijdens het kerstdiner :)

  3. kuen
    07 december, 2014 om 12:36

    Mocht ik hem winnen dan heb ik een prima argument om mijn oude ipad te vervangen :-)

  4. Marij
    07 december, 2014 om 13:56

    Graag wil ik de case winnen. Ziet er goed uit!

  5. Johanbraak
    07 december, 2014 om 13:56

    Beste mensen, die mij die ipad versie maar :) Zou mooi zijn om deze dure tablet te beschermen.

  6. Amiet
    07 december, 2014 om 16:21

    Ik heb op blackfriday een iPad air 2 gekocht en omdat het al een dure uitgave was, moet ik wachten tot volgend maand om een case te kunnen kopen. Daarom zou de winactie wel een mooie optie kunnen zijn om aan een case te komen.

  7. Mark Van Heurck
    08 december, 2014 om 4:44

    Ik heb sinds vorige week een iPad mini en heb bang dat deze beschadigd gaat worden omdat ik nog geen beschermingscase heb om deze in te steken. Moest ik deze winnen dan zou ik zeer happy zijn .

  8. Yvo
    08 december, 2014 om 8:04

    In januari ben ik van plan een ipad air 2 te kopen en deze case zou echt een aanwinst zijn voor de bescherming en functionaliteit van mijn ipad. Ook is de bescherming van zo een duur apparaat belangrijk en daarom zou ik deze case graag winnen.

  9. Jack S
    08 december, 2014 om 8:19

    Wat een fantastische case die de ipad mini geheel beschermd. Een bescherming rondom is steeds belangrijker om de duurzame Ipad goed te beschermen.
    Voor de ipad mini die ik graag rond de kerstdagen wil gaan aanschaffen zou ik graag voor in aanmerking komen.

  10. Maud van Dijk
    08 december, 2014 om 8:20

    Ik wil deze tablet graag voor mijn broer winnen. Een leuk kerstcadeau en hij kan het heel goed gebruiken voor zijn ipad air 2. Voor de ipad mee naar school te nemen is goede bescherming nodig en daarom zou ik het leuk vinden om deze case te winnen.

  11. Wesley
    08 december, 2014 om 9:17

    Ik zou super graag de case voor de ipad air 2 willen, dit omdat ik deze binnenkort ga kopen en hem graag goed wil beschermen. ik denk dat het zelfs beter beschermt als de case van Apple zelf!

  12. Stan
    08 december, 2014 om 15:08

    Omdat de case voor de iPad air 2 een optimale uitbreiding zou zijn voor het werken met de ipad in colleges en trein!

  13. M. Hendriks
    08 december, 2014 om 19:57

    Twee weken geleden een iPad air 2 gekocht. Er waren toen geen geschikte cases voorhanden.
    Heb de iPad los in een beschermhoes van een oudere Yarvik. Lastig in gebruik, want moet hem er steeds uit halen. Zoek een geschikte case, waarin hij in verschillende standen gezet kan worden; om te lezen, te typen, te tekenen, etc. De aangeboden case voldoet volgens de beschrijving aan mijn behoefte.

  14. Maarten
    08 december, 2014 om 21:43

    Ik heb een Ipad air 2, en deze hoes lijkt me een top aanvulling! Ben zeer benieuwd naar die any angle.

  15. Winny Koolen
    09 december, 2014 om 22:41

    Een geweldige tablet verdient een geweldige case. Dus wie wil deze case nou niet winnen?!