Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Win een Logitech Type+ case voor de iPad Air 2 of iPad Air

Geschreven door
Geplaatst op11 december 2014, 15:52 CategorieActies

Je hebt de afgelopen twee weken vast en zeker onze accessoire-acties voorbij zien komen maar het bureau op de redactie van Tablets Magazine is nog altijd niet leeg. Vandaag gaan we door met twee accessoires voor de iPad Air en iPad Air 2. Samen met Logitech geven we de Type+, een case met geïntegreerd toetsenbord ter waarde van 99,99 euro, weg. Wil ook jij kans maken? Lees dan snel verder.

Logitech Type+

We geven twee Logitech Type+ cases weg; een voor de nieuwe iPad Air 2 en een geschikt voor de vorige jaar gelanceerde iPad Air. De accessoire voor de iPad Air is in het zwart afgewerkt, terwijl de iPad Air 2-versie rood is.

De Logitech Type+ is een alles-in-een keyboard case waarmee je de iPad komt omvormen tot soort van laptop. Hiervoor beschikt de case over een Bluetooth-toetsenbord. Het scherm van de iPad hecht zich in de typ-stand via een magneet aan het toetsenbord en zorgt ervoor dat het scherm altijd binnen handbereik is. De Logitech Type+ beschikt ook over een automatische aan/uit-functie. Wanneer de iPad rechtop in typ-positie wordt geplaatst, gaat het Logitech Type+ toetsenbord automatisch aan en wanneer de iPad plat ligt om te surfen op het web gaat het toetsenbord vanzelf uit. Daarnaast zorgt de auto-wake- en auto-sleep-functie ervoor dat de iPad automatisch aan- en uitgaat gaat wanneer de case wordt geopend of gesloten.

Review

We hebben de Logitech Type+ case onlangs aan een uitgebreide review onderworpen en waren met name enthousiast over het comfortabele toetsenbord, de hoogwaardige afwerking en het premium design.

Hoe doe je mee?

Heb jij een iPad Air 2 of iPad Air en wil je kans maken op deze case? Of wil je de accessoire cadeau doen? Laat ons dan in een reactie onder dit artikel weten waarom jij deze accessoire graag wilt winnen en voor welke versie jij gaat. Zondag 14 december kiezen we omstreeks 13.00 willekeurig twee winnaars. Zorg dat je Tablets Magazine volgt op Twitter en Facebook want daar houden we later deze maand een nog mooie actie.

Winnaars

Beste Harjan en Mark, gefeliciteerd met jullie nieuwe case! We nemen contact met jullie op.

  • Delen:
Apple iPad Air 2
iOS

Reacties

  1. Teddy
    11 december, 2014 om 16:16

    Een mooi cadeau voor onder de kerstboom !

  2. Yvo van Dijk
    11 december, 2014 om 17:40

    Mooie en productieve case voor ipad air 2. Nooit meer wachten op mijn laptop maar typen op mijn ipad.

  3. kuen
    11 december, 2014 om 17:54

    Dit kan de aanleiding zijn om mijn ipad te vernieuwen

  4. Kevin gizzie
    11 december, 2014 om 18:21

    Net een iPad air 2 gekocht ter vervanging mijn logge laptop. . Nog op zoek naar een mooie hoes en toetsenbord en enorm enthousiast door jullie review. Hopelijk mag ik straks gebruik maken van deze mooie, comfortabele logisch type+ case

  5. Arjan Huinink
    11 december, 2014 om 19:35

    Handig toetsenbord en dus minder vieze vingers op het scherm!

  6. Maarten
    11 december, 2014 om 19:44

    Lijkt me een super handige case, zeker voor onderweg!

  7. harjan
    11 december, 2014 om 21:53

    Handige case voor mijn iPad Air op wintersport vakantie!

  8. Joop
    12 december, 2014 om 11:54

    Voor het werken met office en zo , lijkt me dit beter.

  9. Sander
    12 december, 2014 om 16:20

    Ik zou graag willen winnen omdat ik deze case samen met de iPad air 2 onder de kerstboom kan leggen voor mijn nieuwe vriendin. En natuurlijk stiekem ook voor eigen gebruik!,,

    Fijne dagen iedereen.

  10. patricia
    12 december, 2014 om 19:50

    Dit toetsenbord zou een fantastische toevoeging zijn voor mijn I Pad air. Voor het invullen van mijn agenda en tijdens het maken van aantekeningen op school zie ik mezelf deze cover gebruiken. Zou een fantastisch kerstcadeau zijn en ik zou superfier mijn I pad air in deze veiige Logitech Type+cover kunnen meenemen naar school. Wat een fantastisch begin voor 2015….

    Fijne Kerst aan iedereen.

  11. Kurt
    12 december, 2014 om 20:05

    Een droom, mijn i Pad Air kunnen omvormen tot een laptop… Net nu deze week mijn laptop het laten afweten heeft zou dit een fantastisch kerstcadeau zijn. Superhandig, zo kan ik op de train en onderweg, aantekeningen bijwerken, verslagen schrijven….

    Prettige feestdagen iedereen

  12. Piet
    13 december, 2014 om 8:45

    Lijkt me wel handig voor m’n nieuwe ipad air 2

  13. Tessa
    13 december, 2014 om 9:11

    Het zou een leuk verjaardags cadeau zijn, want ik krijg de iPad air voor mijn verjaardag!! (20 dec)
    Ook voor school zou het erg handig zijn met bv. een profielwerkstuk.
    Nooit meer gedoe met onhandige USB sticks die je altijd kwijtraakt, maar gewoon je eigen lichte toetsenbord + ipad mee!!

    Dus ik zou er heel veel plezier van hebben (:

  14. Ronald
    13 december, 2014 om 11:48

    Naar aanleiding van jullie gedegen review, ben ik overtuigd dat dit de ideale keyboardhoes is voor mijn net nieuw aangeschafte ipad air 2.

  15. David
    13 december, 2014 om 12:58

    Net de iPad Air gekocht. Na de kerstvakantie gaan we op school – ik zit op gymnasium – hiermee werken. Moet m dus goed beschermd meenemen en natuurlijk snel kunnen typen! Ga er veel op werken. Dus zou superlij zijn met deze mooie cover.

  16. Mark
    13 december, 2014 om 13:02

    Ik ga voor de iPad Air 2 case!! Leuk voor op vakantie deze kerst!

  17. Ken X
    13 december, 2014 om 16:21

    Mijn broertje is nog steeds op zoek naar een hoesje/keyboard combo voor zijn iPad Air 2. Ik heb meer vertrouwen in de kwaliteit van Logitech dan een no-name brand.

  18. arthur
    13 december, 2014 om 20:32

    Ik ben jarig op 30 december, het zou een fantastisch verjaardagscadeau zijn. Ik heb een jaar gespaard voor de i Pad Air, maar heb nog geen case, ik vond de I Pad Air al duur genoeg!
    Ik kan mijn i Pad Air dan ook naar school meenemen in zo’n superdun handige case met toetsenbord, zeer handig om voorbereidingen, groepswerk snel te typen voor school.
    Ik zou er veel plezier aan hebben, super, m’en eigen keyboard case overal handig veilig mee te nemen.

  19. Marcel
    14 december, 2014 om 9:46

    Dit toetsenbord zullen mijn ouders erg handig vinden. Ik zie steeds dat ze hun ipad air 2 voor meer dingen gebruiken ipv de pc, en dat ze daarbij een hoop op hun ipad typen. Met dit toetsenbord zal dit veel makkelijker voor ze gaan! (en heb ik stiekem al een cadeautje voor onder de kerstboom ;)

  20. edwin
    14 december, 2014 om 10:43

    Dit is een handige hoes met toetsenbord ineen,voor mijn nieuwe ipad air2.lekker handig als je veel moet typen en tevens een goede bescherming wilt. mooie kleur rood,kan ik hem snel terug vinden op mijn rommelige bureau.

  21. Esmee
    14 december, 2014 om 11:46

    Op school zit ik in een I pad klas. Soms moet ik dan lange teksten typen op mijn I pad maar dat gaat niet heel snel via het touchscreen. Ik heb een I pad Air dus het zou heel handig zijn en rood is mijn lievelingskleur.

  22. Brenda
    14 december, 2014 om 12:21

    Gister een ipad Air 2 gekocht voor mijn dochter. Voor onder de kerstboom en dit zou er goed bij passen dan hoeft ze niet elke dag meer met 2 zware tassen naar school te sjouwen,maar dan kan ze gewoon lekker de Ipad meenemen. Ik hoop dat ze hem krijgt!