Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Zomeractie: Win een Honor 6+ phablet

Geschreven door
Geplaatst op22 juli 2015, 16:50 CategorieActies

De vakantie is voor veel Nederlanders weer aangebroken en dat betekent dat we flink wat uitgeven aan uitjes, trips, vakanties en lekker eten en drinken. Als er niks meer over is voor een nieuwe smartphone dan hebben we iets interessants voor je. Samen met Honor geven we deze week namelijk een Honor 6+ weg.

Honor 6+

De Honor 6 Plus is een zogenaamde phablet, een smartphone met een groot scherm. Het toestel is voorzien van een 5.5-inch display met een resolutie van 1.920 bij 1.080 pixels. Onder de motorkap zien we een Kirin 925 octacore-processor met een kloksnelheid van 1.8GHz terug en deze wordt vergezeld door 3GB aan werkgeheugen en 16GB aan opslaggeheugen dat met een microSD-kaart van maximaal 128GB uit te breiden is. Het toestel draait op Android 4.4 KitKat maar de update naar Android 5.0 Lollipop is al onderweg.

Honor-6-plus

Een paar weken terug hebben we de Honor 6+ uitgebreid getest en onze ervaringen lees je in de Honor 6 Plus review. Ook vind je hier een overzicht van alle specificaties en features. De phablet heeft een adviesprijs van 399 euro meegekregen en ligt bij diverse winkels, welke je onderaan dit artikel vindt, in de schappen.

Bekijk ook  Honor 7X met edge-to-edge display onthuld

Hoe maak je kans?

Samen met Honor geeft Tablets Magazine één mooie Honor 6+ weg! Je kunt heel simpel meedoen met deze zomeractie door onderstaande stappen te doorlopen;

Je kunt meedoen tot dinsdag 28 juli 16:00. Kort na dit tijdstip loten we een willekeurige winnaar die we in dit artikel en via Facebook bekendmaken.

Winnaar

De winnaar is bekend! Richard Welgraven, gefeliciteerd! We nemen contact met je op.

  • Delen:
Honor 6 Plus
Android KitKat (4.4)

Reacties

  1. wim
    22 juli, 2015 om 16:56

    mooie actie

    • richard welgraven
      23 juli, 2015 om 23:48

      geweldig ik doe heel graag mee en zou hem heel graag winnen voor mn zoontje die op spec onderwijs zit en er op school al mee werkt,hij heeft een achterstand door zn ziekte en zou als hij er thuis ook een heeft misschien wat in kunnen lopen dit vind hij nl geen straf maar juist geweldig leuk dus ik doe heel graag mee

    • Barbara van Schaik
      25 juli, 2015 om 7:37

      Super gave actie :) ik doe mee! Succes!

    • huub
      27 juli, 2015 om 14:30

      Lijkt me leuk een keer een smartphone met fijne android want heb nu een en moet het nog steeds met android 2.3 gingerbread doen😧😥😦😵😒😞

      • huub
        27 juli, 2015 om 14:38

        Correctie moest met 2.3 gingerbread doen nu heb ik geen telefoon meer 😒

  2. Ronny
    23 juli, 2015 om 0:37

    Graag wil ik voor het eerste keer ,naar dat ik mijn ap van deze tabletsmagezine.nl. Heb deel genomen ook graag kans maaken op de nieuwen iPad honor 4+4 t Tabelet willen winnen voor mijn zoontje. Zodat hij hier samen met mijn zijn eigen tabelet kan beheeren zonder dat ik de mijnen steeds kan deelen als een van ons er op wil zonder dat de andere er neven zit te kijken met een niet al te leuk gezicht. Net als ik verwacht van de Honor 4+4. Tabelet. Tb. Die naar mij mening goed uit de bus gaat komen voor die prijs van advies van nog geen vier hondert euro. Met al zijn kwantiteiten en kwaliteiten. En geheugen en uit te berijden. En dan nog ook in veellen kleuren. Nou laaten we kijken wie er nog meer uit Nijmegen voor deze axsie in aan merking wil komen. Gr Ronny Bryden

  3. Ronny
    23 juli, 2015 om 0:39

    Ik hoop dat ik naar allen tegen slaagen van deze jaaren in mijn nieuwen huis die ik sinds 14 juni heb het geluk naar mijn en mijn zoontje toe komt. Voor de rest van ons bestaan

  4. Ted
    23 juli, 2015 om 18:07

    Goed bezig! Veel succes iedereen.

  5. Regina
    24 juli, 2015 om 20:44

    Whouww wat een mooie zomeractie!
    Ik doe heel graag mee en heb alle stappen gedaan :)

  6. Willeke Alting
    24 juli, 2015 om 22:47

    Zou het geweldig vinden. Dan kan ik nog beter kijken dan op mijn telefoon.
    Vooral nu ik weer een zware operatie krijg kan ik het beter zien. Ga hier hard voor duimen, echt geweldig van jullie ♡♡♡

  7. Biancie
    26 juli, 2015 om 11:15

    Mooie Actie zeg een Geweldige Kans om eens Kennis te maken met de Prachtige producten van Honor!
    Deze Combinatie van de phablet zou ik super makkelijk vinden voor lezen en filmpjes.

  8. Miranda
    27 juli, 2015 om 10:10

    Aaah Jeanieke van Klaveren je heb de Nijmeegse 4 daagse uit gelopen,
    dus van mij mag je wel op deze prijs hopen.
    Zo handig en bijzonder,
    want mama mag ik even zitten steeds vaker het kunnen halen leek een wonder.
    Dacht zo halen we die Via Gladiola niet.
    maar daarna ging je weer als een malle Piet.
    dus je moet me geloven,
    van deze actie ben ik al helemaal onderste boven

  9. elisabeth
    27 juli, 2015 om 13:21

    het ultieme verjaardagskado

  10. huub
    27 juli, 2015 om 14:34

    Lijkt me leuk want heb nu een advance maar voor mijne is geen update naar jellybean gekomen wat erg vervelend is want ze hadden het wel beloofd en nu kan ik sommig apps niet meer downloaden heb geprobeerd hem illegaal nieuwe software erop te zetten van andere versie van advance waar wel de update voor is gekomen en toen is ie stuk gegaan dus lijkt me fijn om deze te winnen heb ik gekijk een nieuwe telefoon + de android versie waar ik op hoopte want dan kan ik alla apps weer downloaden dus win win actie voor mij😀😀😀

  11. Danielle Noord
    27 juli, 2015 om 16:43

    Geweldig! Ik heb 3 vriendinnen getagd en heb het bericht gedeeld #duimen

  12. hester HORDEN
    28 juli, 2015 om 14:33

    Echt een pracht van een kans , doe graag mee.