Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Zomeractie: Win een Medion Lifetab P8911 tablet

Geschreven door
Geplaatst op10 juli 2015, 17:19 CategorieActies

De vakantie is voor veel Nederlanders weer aangebroken en dat betekent dat we flink wat uitgeven aan uitjes, trips, vakanties en lekker eten en drinken. Als er niks meer over is voor een nieuwe tablet dan hebben we iets interessants voor je. Samen met Medion geven we deze week namelijk een Medion Lifetab P8911 weg.

Medion Lifetab P8911

De Medion Lifetab P8911 is een 8.9-inch tablet, draaiend op het Android-besturingssyteem. Dit model is voorzien van verschillende indrukwekkende specificaties, waaronder een ips lcd-display met een 1.920 bij 1.200 pixels resolutie, een Intel Atom-processor, 2GB aan werkgeheugen en 32GB aan opslaggeheugen dat middels een microSD-kaart uitgebreid kan worden. Ook zijn WiFi, hdmi, usb, Bluetooth, gps en infrarood aan boord.

Medion Lifetab P8911 review-display

De afgelopen tijd hebben we de Medion Lifetab P8911 uitgebreid getest en onze ervaringen lees je in de Medion Lifetab P8911 review. Ook vind je hier een overzicht van alle specificaties en features. De tablet heeft een adviesprijs van 199 euro meegekregen en ligt bij diverse winkels, waaronder de website van Medion zelf, in de schappen.

Hoe maak je kans?

Samen met Medion geeft Tablets Magazine de Medion Lifetab P8911 uit onze review weg. Je kunt heel simpel meedoen met deze zomeractie door onder dit bericht een reactie achter te laten met een goede reden waarom jij deze zomer de Medion Lifetab P8911 goed kunt gebruiken. Vergeet niet een geldig e-mailadres te gebruiken zodat we contact met je kunnen opnemen, en dit artikel via één van de social media-kanalen (onderstaande knoppen) te delen.

Winnaar!

Beste Anita H., gefeliciteerd met je nieuwe tablet! We nemen contact met je op. Voor iedereen geld; bedankt voor het meedoen en de leuke reactie. Houd de website in de gaten want binnenkort geven we weer wat leuks weg!

  • Delen:

Reacties

  1. VB80
    10 juli, 2015 om 17:58

    Ik ga dit jaar niet op vakantie helaas..
    Ik kan deze tablet heel goed gebruiken zodat ik mij in de tuin toch nog kan vermaken en ik via skype mijn vrienden die wel op vakantie zijn kan spreken.

  2. Andre
    10 juli, 2015 om 18:04

    Dag redactie,

    Ik wil heel graag mijn zoon een deze mooie tablet via jullie actief kano willen doen.
    Met zulke mooie specificaties maak deze tablet bij mijn zoon de blits.

    Graag. Andre

  3. Bas
    10 juli, 2015 om 18:54

    Kan een heel verhaal gaan ophangen waarom ik deze tablet zou willen.
    Maar laat ik het kort houden, HEBBUHHEBBUHHEBBUH en waarom? gewoon omdat het een hele toffe tablet is!

  4. wim timmermans
    10 juli, 2015 om 19:21

    ben met pensioen en heb tijd om leuke dingen te doen, dit zou een welkome afleiding zijn

  5. Sandra de Greeuw
    10 juli, 2015 om 19:27

    Lijkt mij super om heerlijk ‘s-avonds buiten op de tablet alles door te nemen, de kranten, Facebook, gegevens opzoeken, chatten en nog veel meer… Of smorgens snel te kijken of de treinen op tijd rijden… Ik ga hopen

  6. elisabeth
    10 juli, 2015 om 19:33

    ideaal om mee te nemen op reis en/of vakantie, alles en iedereen binnen handbereik, zou een mooi verjaardagskado zijn

  7. johan
    10 juli, 2015 om 19:52

    ik zou deze best willen winnen omdat ik niet in de positie ben zoiets aan te schaffen !!! en buiten dat om wie wil er niks winnen ???

  8. Raymond
    10 juli, 2015 om 19:59

    Zelf nog geen tablet in bezit, dus zou deze prima op vakantie kunnen gebruiken om tijdschriften te lezen en spelletje te doen..

  9. Chris
    10 juli, 2015 om 20:30

    Mijn zusje is afgelopen maandag vertrokken om een jaar te gaan reizen, in ieder geval door Azië en Australië. Ze heeft daarvoor haar fulltime baan, huurwoning, etc. opgezegd, heel erg stoer dus. Toch vind ik het ook wel een beetje eng en wil ik haar graag vaak spreken, met zo’n coole tablet op de bank skypen zou dan dus echt geweldig zijn!

  10. Rob
    10 juli, 2015 om 20:38

    Het weer is goed!
    met Griekenland komt het goed!
    medion is altijd goed!
    en als uw mij het tablet gunt.
    is mijn dag weer goed.

  11. Kees
    10 juli, 2015 om 20:42

    Wij kunnen deze tablet uitstekend gebruiken om films, YouTube, Facebook en vele andere dingen te doen in ons gezin.

  12. Frank
    10 juli, 2015 om 21:27

    Wow, dat zou mooi zijn. Kan ik apps voor mijn fototoestel gebruiken en heel snel de foto’s hierop zien en (snel) bewerken. Tevens via Google Chrome via Chrome Google Cast op TV aansluiten.
    Tevens ideaal thuis, onderweg of in de tuin. Wie weet!!!!

  13. Dhr. Attema
    10 juli, 2015 om 21:40

    Ideaal als ik onderweg nog even door wil werken, daarnaast kan deze Medion Lifetab P8911 ook op vakantie eenvoudig mee zonder dat deze veel ruimte in beslag neemt en aangezien ik onderweg ook graag films kijk is deze Medion, met een 1.920 bij 1.200 pixels resolutie, de ideale reisgenoot.

  14. Rene Kagenaar
    10 juli, 2015 om 22:11

    Ik doe mee, omdat mijn huidige tablet de uiterste houdbaarheids datum ver overschreden heeft, de meeste apps doen hem al vastslaan, zodat ik hem ongeveer 4 keer per dag moet resetten.
    Een nieuwe aanschaffen zit er even niet in, maar hij is inmiddels vrij onmisbaar.
    Nu win ik nooit iets met een wedstrijd, maar niet geschoten is altijd mis.
    Met medion heb ik goeie ervaringen,heb jaren een medion laptop gehad van de aldi, en die liet me nooit in de steek, veel waar voor weinig geld en goeie kwaliteit.
    Ik ga zitten duimen,en hoop tot de kanshebbers te horen.

  15. Suzanne
    10 juli, 2015 om 22:29

    Ook ik wil graag meedoen. Wij als gezin hadden een gezamenlijke tablet. Er stond voor ieder van ons wel wat op. De tablet werd vaak gebruikt om tijd in de wachtkamer te doden of als afleiding voor onze zoon.

    Helaas is de tablet door een klungelactie beschadigd. Scherm aan diggelen. Nu mag hij tot groot verdriet van mijn zoontje niet meer gebuikt worden.

    Dit is dus mijn reden om mee te doen. :)

  16. Hans
    10 juli, 2015 om 22:31

    Maak reeds 2 jaar gebruik van een 8 inch Samsung tablet. Ben niet zo blij met de beperkingen hiervan. Zou dus graag de Medion willen testen. En dat geldt dan ook voor de genoemde website, waar ik jullie dan hartelijk zal promoten. Ben dus benieuwd naar jullie apparaat.

  17. Paul
    10 juli, 2015 om 22:31

    Waarom?.. ik win nooit wat! :(

  18. Patrick
    10 juli, 2015 om 22:37

    Thuis vaak ruzie wie er op de tablet mag, mijn vrouw of zoontje winnen dus meestal.
    Een tablet voor mij alleen, dat lijkt mij perfect!

  19. Daan
    10 juli, 2015 om 22:41

    Ik wkl deze tablet graag hebben omdat ik er nog geen heb.

  20. Marjolein
    10 juli, 2015 om 22:42

    Deze tablet wil ik wel winnen
    Dan kan voor mij de pret beginnen
    Een boek lezen, facebooken
    Of het laatste nieuws opzoeken
    Ook voor het checken van mijn mail
    Met deze tablet kan ik superveel
    Mag deze Medion Lifetab voortaan met mij mee
    Over land, door de lucht en over zee

  21. Chee Yong
    10 juli, 2015 om 22:48

    Ik ben op zoek naar een tablet en deze Medion voldoet aan mijn wensen en eisen (hoge resolutie, >8 inch scherm, goede accuduur, 2GB werkgeheugen en niet te vergeten geheugenslot).

  22. jurgen de pottet
    10 juli, 2015 om 23:40

    Ik heb nog nooit een tabled gehad alleen smartphone dus ik zou het wel eens willen uitproberen hoe die ervaring is met een tabled.

  23. Hanna
    10 juli, 2015 om 23:57

    Wauw! Mijn kinderen zijn verder dan ik met de digitale wereld, wat zou het super zijn als ik ze met een Medion kan verrassen! Misschien leren ze me dan ook nog (n)iets (meer),… ;-)

  24. Jan Kaldenbach
    11 juli, 2015 om 1:52

    Door ziekte kan ik dit jaar niet op vakantie en wat zou het dan fijn zijn om thuis, als het kan in het zonnetje, met een nieuwe tablet de tijd door te brengen.

  25. Dana
    11 juli, 2015 om 8:37

    Waanzinnige mooie prijs
    Deze tablet neem ik overal mee naartoe op reis
    Ik doe graag mee want we hebben geen tablet meer in huis
    Ideaal voor social media, nieuws en gerechten opzoeken achter het fornuis
    Deze Medion Lifetab P8911 tablet heeft alles wat we graag willen
    Super mooie prijs om mee te chillen

  26. Henri
    11 juli, 2015 om 9:15

    Dit lijkt me een mooie tablet voor m’n ouders, zodat ze overal in huis ‘online’ kunnen zijn. Ze hebben enkel ergens in huis een oude bakbeest van een PC staan, die zoveel mogelijk gemeden wordt vanwege de traagheid en het geluid dat deze maakt. Vooral m’n moeder zegt vaak dat een tablet haar wel handig lijkt, zodat ze gewoon in de woonkamer, op de bank, of waar dan ook even kan internetten, iets opzoeken, een notitie maken of ontspannen met een spelletje of film/serie. En deze medion lifetab kan alles wat ze verwachten van een tablet! Zou dus heel tof zijn om deze te winnen voor m’n ouders :)

  27. Veldhuis
    11 juli, 2015 om 9:17

    Om tijdens de vakantie de stentor te lezen.

  28. Petra L.
    11 juli, 2015 om 10:23

    Surfen in de tuin! Da’s nog eens een ander vakantiegevoel. :-)
    Het lijkt me heerlijk om het “chill and relax” gevoel te combineren met het surfen op een tablet. Blijf ik lekker droog bij.

  29. Sandman
    11 juli, 2015 om 10:43

    Ik zeg:laat het lot beslissen.

  30. Peter VL
    11 juli, 2015 om 11:52

    Na al die tijd nog steeds geen tablet …
    Hoe dat komt?
    Soms al eens geen budget, dan al eens teveel keuze, heel af en toe dan wachten op nieuwere modellen (waardoor er eigenlijk nog meer keuze is :-P )…
    En nu jullie deze, in samenwerking met Medion, in een wedstrijd gooien (en beide partijen er dus van overtuigd zijn dat het een goede tablet moet zijn), wil ik wel mijn kans wagen.
    Dit jaar ook geen vakantie geen vakantie, dus het zou wel leuk zijn om de typische Belgische weersomstandigheden (dan al eens te warm, dan weer onweer en regen,…) te trotseren met een mooie tablet.

    Vriendelijke groeten

  31. MarliesS
    11 juli, 2015 om 13:42

    Ik ga binnenkort met een busreis naar Tirol en dan moet ik van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat in een bus zitten (heen- en terugreis).
    Om de tijd wat te kunnen doden lijkt me dit tablet ideaal want een laptop is te groot om onderweg te gebruiken.

  32. Ivo
    11 juli, 2015 om 14:19

    Leuk voor mijn zoontje, hoeft papa zijn eigen tablet niet meer af te staan.

  33. Jassss
    11 juli, 2015 om 16:00

    Hallo TBLMGZ redactie,

    Wat een geweldig mooi hi-tech machientje bieden jullie aan via deze actie. Ik zou deze tablet heel fijn kunnen gebruiken om mijn errug low-tech ontspannende vakantie activiteiten te kunnen opleuken! Zon, zee en medion. Vakantie 2015 here we go! Let’s get it medion…

    Groetjes Jasper

  34. Pieter
    11 juli, 2015 om 17:31

    Wij zijn momenteel op fietsvakantie de ronde van Nederland aan het fietsen. Helaas is een thermosfles met melk leeggelopen in onze fietstas. De e-reader en een android tablet hebben dit helaas niet overleefd. Een nieuwe tablet zou dus zeer goed van pas komen.

  35. Geert
    11 juli, 2015 om 21:16

    Het is unieke kans om deze Medion Lifetab P8911 (Android) te leren kennen, het zal vast wel ff wennen zijn daar ik vooral Apple gebruiker ben.
    En natuurlijk ook niet te vergeten: “Het geweldig leuke gevoel iets te winnen!!!”

  36. Anita H.
    11 juli, 2015 om 22:16

    Ik heb geen tablet, nooit gehad ook. In eerste instantie leek me dit ook niet zo’n handig apparaat. Inmiddels ben ik aardig van gedachten veranderd. Zeker nu mijn fysio mij heeft aangeraden om een tablet te gaan gebruiken. Ik heb 2 muisarmen namelijk, al jaren. Behandeling zou geen zin hebben. Zwemmen wel. En ja, het gebruik van muis en computertoetsenbord zoveel mogelijk beperken. Zonder dit dringende advies zou ik trouwens evengoed heel graag kans maken. Een tablet lijkt me ideaal voor onderweg. In de trein bijvoorbeeld, waar ik regelmatig in vertoef. Het schermpje van een smartphone is nogal behelpen.

  37. Sebastiaan
    11 juli, 2015 om 22:28

    Nu niet in bezit van tablet dus zou het graag ervaren.

  38. Jeroen
    11 juli, 2015 om 23:13

    Mijn huidige tablet (Nexus 7 2012) wordt wel erg langzaam en is wel aan vervanging toe, ik ben al aan het kijken naar een iets grotere tablet die niet te groot is om mee te nemen. De Medion Lifetab P8911 komt erg goed in de buurt van wat ik zoek, dus dit zou een erg mooie kans zijn om deze te winnen en mijn Nexus 7 te vervangen.

  39. janine
    12 juli, 2015 om 4:49

    Hallo,
    Ik wil graag deze tablet winnen omdat ik een tablet nodig heb voor mijn opleiding maar er helaas geen geld voor heb :( ik heb een zware depressie achter de rug en moet nog rustig aan doen qua werk dus ik kan niet zoveel werken als ik zou willen om te sparen voor een tablet voor mijn opleiding die na de zomer van start gaat

    Gr janine

  40. Sander
    12 juli, 2015 om 9:41

    Ik zou hem graag willen winnen zodat ik iemand anders kan verassen die het geweldig zou vinden om deze tablet te gebruiken.

  41. Hanneke
    12 juli, 2015 om 11:43

    Inderdaad zijn de pegels op hier. Ik hoop dan ook van harte op dit mooie steunpakket van jullie. Nieuwe bezuinigingsmaatregelen zijn in de maak maar dat duurt nog een aantal jaren voor dat deze effect hebben. :P

  42. Jip
    12 juli, 2015 om 12:12

    Omdat ik binnenkort ga verhuizen en het inrichten gaat ook veel geld gaat kosten lijkt het me geweldig als ik deze mooie tablet win.Daarnaast heeft mijn Nexus 7 dankzij alle updates net ook de geest gegeven.

  43. Maarten
    12 juli, 2015 om 12:37

    Leuke actie! Ik zou hem graag willen winnen voor mijn dochtertje. Ze heeft er eentje maar die moet je eigenlijk vast aan de stroom leggen, binnen een uurtje is hij leeg. Dus een nieuwe zou zeker leuk zijn.

  44. Gaynia
    12 juli, 2015 om 17:57

    Ik zou graag deze tablet willen winnen voor mijn broer en zus want ik (als meisje met heel harde fysische problemen) wil mijn zus en broer heel hard bedanken maar we zijn jammer genoeg niet rijk of we hebben geen kans om zoiets te winnen dus probeer ik op elke site om te winnen maar het geluk staat nooit aan mijn kant :'( . Eigenlijk helpen mijn zus en broertje echt veel te veel en geven zelfs hun leven en daar kan je zelfs in tranen schieten elke keer als er iets gebeurt met mij komen ze echt zo spoedig mogelijk echt! Spoediger dan het spoed! Ook al hebben we niet veel geld krijg ik op magische wijze enkele medicijnen waar nog ik heel dankbaar ben! Het meeste geld wordt aan mij verspilt en ik zou daar verandering in willen doen met uw hulp! Als u toch deze tablet niet wilt geven is het niet erg ik zal naar andere sites gaan en alles aan mijn broer en zus geven! Hopelijk begrijpt u wat ik bedoel :'(

  45. Ron
    12 juli, 2015 om 18:46

    Een “echte” goede reden heb ik niet, maar ik wil deze gewoon winnen!

  46. Dino
    12 juli, 2015 om 19:15

    Fijn om mee te nemen op vakantie, super !!!

  47. Babette
    12 juli, 2015 om 23:55

    Zowel voor de vakantie maar ook alle dagen thuis of onderweg in Nederland,
    heb ik graag op mijn schoot deze mega coole tablet bij de hand!
    Om te skypen en te surfen, films te kijken, internetten,
    spelletjes te doen, te e-readen, facebooken en chatten!
    Kortom, ik wou dat ik die Medion hier bij jullie won,
    zodat ik overtuigend zeggen kon:
    deze coole Lifetab heeft het HELEMAAL,
    ik ga deze zomer COMPLEET voor digitaal!
    Want met dit moderne Medion tablet,
    ben ik EINDELIJK een moderne up-to-date Babette!

  48. Folkert
    13 juli, 2015 om 8:49

    Als student zou ik deze tablet in de vakantie goed kunnen gebruiken, hiermee kan ik mijn zelfgemaakte android apps optimaliseren voor tablets.

  49. Redmar
    13 juli, 2015 om 9:46

    Als ik niet win krijg ik hoofdpijn, dus ik heb deze tablet echt nodig!

  50. Mirella
    13 juli, 2015 om 12:19

    Ik zou deze tablet Medion Lifetab P8911 echt goed kunnen gebruiken voor onze vakantie !!
    We gaan dit jaar herinneringen ophalen in Polen waar mijn Opa vandaan kwam.
    Dus hij zou echt goed van pas komen
    Dus dat wordt duimen draaien succes allemaal !!

  51. Charitha
    13 juli, 2015 om 12:34

    Zodat ik en mijn kids niet meer overal meer mijn telefoon voor nodig hebben

  52. Diana
    13 juli, 2015 om 12:43

    Mijn huidige tablet heeft kuren.
    Wat zou het fantastisch zijn om een nieuwe te winnen!

  53. Dana
    13 juli, 2015 om 13:16

    harder duimen
    gaat niet

  54. Martijn Chel
    13 juli, 2015 om 13:20

    Bedankt voor het meedoen allemaal! De winnaar staat in het artikel.

  55. Aat
    13 juli, 2015 om 14:02

    Ik ben Opa geworden, geweldig een mooie meid, nu wordt het tijd voor een Tablet die ken ik nu zeker goed gebruiken.