Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Actie: Win een Asus ZenPad 8.0 met diverse accessoires en covers

Geschreven door
Geplaatst op5 oktober 2015, 12:35 CategorieActies

Ben je op zoek naar een nieuwe tablet maar heb je momenteel geen budget? Dan hebben we deze week een mooie actie voor je. Samen met Asus geven we namelijk een ZenPad 8.0 weg, inclusief een groot aantal accessoires. Wil je kans maken op deze tablet? Lees dan snel verder.

Asus ZenPad 8.0

De Asus ZenPad 8.0 is kijkend naar zijn de specificaties en adviesprijs van 179 euro geen high-end tablet, maar dat is dan ook niet datgene wat de tablet onderscheidt van de concurrentie. De ZenPad 8.0 kan namelijk voorzien worden van vele verschillende covers (kleuren) en kan uitgerust worden met speciale covers die extra functionaliteit toevoegen.

Asus-ZenPad-8-0-gebruik

In onze review van de ZenPad 8.0 zie je alle accessoires voorbij komen, waaronder ook de accucover die extra batterijduur toevoegt en de audiocover waarmee de audiokwaliteit verbeterd wordt. Deze twee covers, vijf verschillende gekleurde covers en een speciaal hoesje geven we samen met de ZenPad 8.0 weg. Je bent dus meteen voorzien van alle accessoires om het meeste uit je tablet te halen.

Bekijk ook  Alle modellen van de Asus Zenfone 3 en Zenfone 4 krijgen Android O-update

Bekijk ook alle specificaties, features en prijzen op de productpagina van de Asus ZenPad 8.0.

Hoe maak je kans?

Samen met Asus geeft Tablets Magazine de ZenPad 8.0 uit onze review weg Je kunt heel simpel meedoen met deze actie door onderstaande stappen te doorlopen;

Je kunt meedoen tot vrijdag 9 oktober 16:00. Kort na dit tijdstip loten we een willekeurige winnaar die we in dit artikel en via Facebook bekendmaken.

Winnaar

De winnaar is bekend! Twan van Ravestijn, gefeliciteerd met je prijs! We nemen contact met je op.

  • Delen:
Asus ZenPad 8.0 (Z380KL en Z380C)
Android Lollipop (5.0)

Reacties

  1. elisabeth
    05 oktober, 2015 om 12:42

    mooiste sinterklaaskado wat ik me maar zou kunnen wensen

  2. Kevin Vermeulen
    05 oktober, 2015 om 13:20

    Ik ben 9 oktober jarig en het is lang geleden dat ik een cadeau voor mijn verjaardag heb gehad,laat staan een megacadeau als deze ZenPad.Ik maak heel graag een kans.

  3. Joenedu
    05 oktober, 2015 om 14:31

    Super, ik maak graag een kansje. Ter vervanging van onze EEE Pad Transformer TF101? Die begint er zo langzamerhand mee op te houden :D

  4. Teddy
    05 oktober, 2015 om 15:46

    Leuke actie weer, ook dit keer doe ik mee.

  5. hESTER HORDEN
    05 oktober, 2015 om 18:38

    Een echte Asus ZenPad 8.0 bij u kunnen winnenTabletsmagazine, dat zou voor mij bijzonder mooi uitkomen want hier zoals bij velen ook geen geldmachine. Mijn ogen zijn niet gewend aan super-high-res scherm, mijn ogen gaan zienderogen achteruit door een netvliesziekte R.P. voor u waarschijnlijk een niet kennende term. Dus voor de kenners de resolutie zou voor mij niet uitmaken , mocht ik deze kanjer winnen zal ik hem met mijn ziel bewaken. Misschien dat deze droom voor mij gaat uikomen, voor nu kan ik er alleen van dromen. Ik deel met liefde deze mooie kans verder op mijn tijdlijn, want o mocht ik toch gaan winnen wat zou ik blij zijn

  6. chucky1012
    06 oktober, 2015 om 20:26

    Wauw, prachtig want mijn huidie tablet is 1 van de alleerste en bijna die begeeft bijna.
    Ik ben ziek en soc.med.is wat ik doe om contacten te onderhouden met vrienden en familie en dit prachtige te winnen kado kan ik overal met me meenemen. Zwaar sjouwen kan ik niet. Dus nu maar hopen op goed geluk…..

  7. Raymond Koops
    07 oktober, 2015 om 8:03

    ik ben echt fan van Asus en dit is echt een gave tablet. Het lijkt me geweldig deze tablet te mogen testen en reviewen. Ik zou ook zeler laten weten hoe hij zou bevallen!

  8. richard welgraven
    07 oktober, 2015 om 11:54

    te gek wat zou ik daar blij mee zijn hij is geweldig dus ik doe mee

  9. Hennie
    08 oktober, 2015 om 3:41

    Heb nog nooit een tablet gehad, dit is wel al jaren een hele grote wens van mij.

  10. Marianne
    08 oktober, 2015 om 11:54

    De volledig vernieuwde ZenPad 8.0 is helderder, slimmer, eenvoudiger en zelfs nog mooier.
    Het weet wat ik nodig heb, drukt mijn gedachten en gevoelens uit en houdt me altijd verbonden, waar ik ook ga.
    Handig ding! Ik doe graag mee!

  11. Maarten
    09 oktober, 2015 om 9:27

    Helemaal geweldig zo’n alles in 1 kunner en dat in zakformaat! Daarbij ook nog geweldige specificaties dus doe graag mee met deze actie!

  12. Martijn Chel
    09 oktober, 2015 om 16:16

    De winnaar is bekend! Zie het artikel.