Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Actie: Win een Medion Lifetab P10505!

Geschreven door
Geplaatst op7 juli 2016, 14:37 CategorieActies

Ben jij op zoek naar een nieuwe Android tablet die uitblinkt op het gebied van prestaties, scherm en design? Dan hebben we een mooie actie voor je. Deze week maak je namelijk kans op een Medion Lifetab P10505.

Win een Medion Lifetab P10505

Afgelopen week hebben we de nieuwste tablet van Medion, de Lifetab P10505, aan een uitgebreide review onderworpen. Deze Android tablet krijgt van ons een hoge score, met name door het goede scherm, de prima prestaties en het luxueuze design.

Mocht je echt op zoek zijn naar een tablet om e-mails af te handelen, het nieuws in de gaten te houden, social media bij te houden en andere dagelijkse bezigheden, dan is deze tablet er zeker eentje om in de afweging mee te nemen. Wat betreft prijs-kwaliteitverhouding heeft Medion hier namelijk zeker puik werk geleverd. Voor 219 euro ben je al de nieuwe eigenaar van een Medion Lifetab P10505.

Wil jij kans maken op de tablet die wij in deze review gebruikt hebben? Laat dan onderaan dit bericht weten waarom jij zo graag deze tablet zou willen winnen. Daarnaast waarderen we het als je onze Facebook-pagina liket en dit bericht met je vrienden deelt. Volgende week maandag maken we voor de middag de winnaar bekend.

Medion P10505 a

Mocht je overigens een Lifetab P10505 via de website van Medion willen bestellen; voor 95 cent doet Medion.com er een bijpassende hoes bij! (Normaal € 34,95.)

Winnaar

De winnaar is bekend! Gefeliciteerd JW FRIJTERS! We nemen contact met je op.

  • Delen:

Reacties

  1. wim timmermans
    07 juli, 2016 om 14:53

    ook wij senioren willen er nog graag bijhoren, ben heel benieuwd wat ik er allemaal mee kan, verheug me al op het ontdekken van alle mogelijkheden die dit fraaie exemplaar te bieden heeft!

  2. Marion
    07 juli, 2016 om 15:03

    Het zou geweldig zijn voor mijn dochter; zij gaat voor 9 weken stage lopen in Spanje bij http://www.paardinnoodspanje.nl en kan met het vliegtuig niet zo heel veel spullen meenemen voor deze lange tijd. Ze is dol op lezen dus wat geweldig dat deze tablet een 10.1 inch Full-HD IPS scherm met een beeldschermresolutie van 1920 x 1200 heeft en standaard al 2 GB RAM geheugen heeft en 32GB opslagruimte, daar kunnen dan gelukkig wel wat boeken op. Natuurlijk willen we regelmatig kunnen skypen om alle verhalen te horen en dan is het goed om te weten dat het beeld zo scherp is…
    Uiteraard worden er ook foto’s via facebook gedeeld met de vrienden en zal ze haar stageverslagen naar school moeten mailen tussentijds…
    Kortom: ik denk dat ze hier geweldig blij van zou worden als ze hem zou winnen en het maakt haar bijzondere stage tijd in Spanje alleen maar leuker !

  3. elisabeth maria mart
    07 juli, 2016 om 15:06

    het mooiste en meest praktische kado wat ik mijn kleindochter met haar dyslexie zou kunnen geven, daar zal ze vast heel veel plezier aan kunnen beleven #jezoumaarmogenwinnen

  4. Louise
    07 juli, 2016 om 15:10

    Ben erg benieuwd naar de prestaties van deze tablet :) Het design belooft in elk geval veel goeds!

  5. Chantal
    07 juli, 2016 om 15:19

    Medion, was dat niet het computermerk dat de Aldi verkoopt? Ik ben reuzebenieuwd of goedkoop ook een goede koop kan zijn. Onze kinderen spelen vaak onderweg met mijn telefoon als wij inkopen moeten doen, ja sorry, dan gaan ze gewoon mee op pad door gans het land, maar ik denk dat ik ze met deze Medion tablet zoeter kan houden. Kinderen zijn de techneuten van de toekomst, en de rollen zijn bij ons al omgedraaid, zij leren mij foefjes op de telefoon i.p.v. andersom, dus hopen dat wij mogen testen, zodat de kids mij nog veel meer kunnen bijbrengen ;-).

  6. Ilsiee prins
    07 juli, 2016 om 15:20

    Helemaal super zeg! :D Daar zal ik dolgraag de kids mee verrassen… Ze hebben ieder een half uurtje ‘Tablettijd’ per dag.. En in het weekend wat langer natuurlijk hihihih.. Maar ik zie ze toch liever buiten spelen maar toe maar….. Altijd vechten over wie het eerste mag, en sjah onze huidige tablet is ook niet zo supersnel als deze *heb me al even ingelezen* dus zal echt fantastisch zijn hem te mogen winnen! :D :D :D
    Echt een unieke kans.
    Groetje van Ilsiee

  7. Jurjen
    07 juli, 2016 om 15:21

    Mooi formaat! En strak design. Handig voor heel het gezin! Voor een spelletje of even wat opzoeken of een boek te lezen. Zou erg leuk en welkom zijn om te winnen!

  8. Jeroen Wichers
    07 juli, 2016 om 15:36

    Goedemiddag,
    Wil m’n ouders er mee verrassen als ik zou winnen :)
    Geliked en gedeeld, SUPERACTIE!
    Fijne dag nog en succes met de verloting

  9. Jeroen
    07 juli, 2016 om 16:01

    Geweldig! Dit lijkt mij inderdaad een praktische tablet voor de dagelijkse bezigheden, maar ook om de kinderen mee te entertainen: groot scherm dus kunnen ze tegelijk Youtube filmpjes kijken op dezelfde tablet! Daarnaast gaat het natuurlijk om het opvoeden: de jeugd kan niet vroeg genoeg wennen aan tablets. Met deze Medion moet dat zeker goed komen.

  10. Nicky
    07 juli, 2016 om 16:28

    Handig voor als mijn vriendin weer eens iets anders wil kijken dan ik op tv bijvoorbeeld!

  11. Jeroemaster
    07 juli, 2016 om 17:21

    Dit zou een hele mooie vervanging zijn voor mijn Galaxy Tab 2, die echt veel te langzaam begint te worden en daardoor veel minder gebruikt wordt…

  12. Arianne
    07 juli, 2016 om 17:24

    Oh, wat gaaf! Ik doe heel graag mee :) Ik loop wat tablets e.d. betreft nog heel erg achter, want ik heb er nog steeds geen een. Nu we een camper hebben (“… en we noemen haar Molly” ;)) zou dit prachtige apparaat helemaal fantastisch uitkomen :) Sowieso om bijvoorbeeld leuke uitjes/bezienswaardigheden mee op te zoeken, maar we ontdekken heel graag wat je er verder allemaal nog mee kunt :)

  13. Henk
    07 juli, 2016 om 17:54

    Ziet er inderdaad goed en verzorgt uit.

  14. Elizabeth
    07 juli, 2016 om 19:24

    Dan kan ik ook eens vanaf mijn balkon lekker in de zon een film kijken!

  15. Dhr. Attema
    07 juli, 2016 om 19:30

    Deze Medion kan als ik op vakantie ben of als ik reis ben eenvoudig mee en daarom is deze Lifetab P10505 met een mooi groot 10,1 inch multi-touchscherm in mijn ogen de ideale draagbare pc.

  16. Anita H.
    07 juli, 2016 om 19:58

    Niet veel geld voor een handig apparaat dat kennelijk zeer goed presteert. Maar als je van een minimum inkomen moet rondkomen, liggen de prioriteiten natuurlijk toch elders. Zelf heb ik inmiddels ervaren hoe handig een tablet kan zijn (ideaal voor in de trein en op balkon) en dit gun ik een goede vriendin ook.

  17. Marcia Kan
    07 juli, 2016 om 20:33

    Ohhhh wat hoop ik erop om deze prijs te winnen; want wat moet je tegenwoordig zonder tablet beginnen?! Helaas heb ik er nog geen in mijn bezit; lekker voor in de tuin of op de bank, deze Medion Lifetab P10505 is een HIT!!

  18. Eva Narcisz
    07 juli, 2016 om 20:42

    Ik wil deze tablet graag winnen zodat ik altijd en overal bereikbaar ben want mijn computer is te zwaar om altijd mee te nemen :D Ik loot heel graag mee en zal heel gelukkig zijn met deze fantastische prijs .

  19. Anita koekkoek
    07 juli, 2016 om 20:53

    Wauw wat een leuke actie 😊
    Hier 2 meisjes waarvan de ene mijn tablet heb ingepikt(die steeds blijft hangen) en de tablet van me jongste laad niet meer goed op… mijn oudste van 8 krijgt huiswerk van school dat op de tablet gemaakt moet worden, dus voor haar zou het al super fijn zijn een goede tablet 😁 maar ook voor mezelf als de kindjes op bed liggen om lekker in de bank op de tablet te zitten! Ik doe graag mee !

  20. René
    07 juli, 2016 om 21:41

    Erg handig zo’n tablet vlak voor de vakantie!

  21. Annie Thomassen
    07 juli, 2016 om 21:43

    Als 61-jarige heb ik net met een smartphone leren omgaan en dat bevalt eigenlijk heel erg goed. De mooie volgende stap zou een tablet zijn. Qua bediening vergelijkbaar, met Android, dus deze onder de knie krijgen moet geen probleem zijn. Zo wordt ik langzaamaan nog een ‘hippe’ oma ;) Dat ben ik pas sinds kort hoor, maar m’n kleinzoon van 1,5 was al handiger aan het worden met die moderne dingen dan ik. Maar nu lig ik weer een voor! Eens kijken hoe lang ik dat vol kan blijven houden voordat ie me weer inhaalt!

  22. Lian Honings
    07 juli, 2016 om 21:47

    Kijk, gewoon een fijne tablet die alles kan, maar zonder te veel poespas erop zoals voornamelijk bij Samsung het geval is. Onze huidige tablet is inmiddels al 3,5 jaar oud, en sindsdien is er echt een hoop verandert op dit gebied. Deze loopt dus hopeloos achter en met z’n inmiddels achterhaalde cpu, gpu en hoeveelheid RAM heeft ie het zwaar om mee te blijven doen. Toch vinden we ‘m nog steeds erg handig voor op de bank, onderweg, of snel even erbij te pakken. Een nieuwe waarmee we weer snel en vlot kunnen werken zou erg fijn zijn :)

  23. HCL
    07 juli, 2016 om 21:50

    De PC die in de woonkamer staat willen we eigenlijk daaruit weghebben. Nu zouden we een laptop kunnen nemen in de plaats, maar voor in de woonkamer willen we voornamelijk een mobiel apparaat dat je er gewoon even bij kan pakken voor de snelle internetdingen. En dan is een tablet minstens net zo gemakkelijk. Deze zijn immers exact daarvoor gemaakt! Ik denk dat je deze ook sneller even pakt dan een laptop, omdat je ‘m gemakkelijker bij je op de bank kan houden e.d. Ik denk dat dit echt is wat we zoeken.

  24. Ling Choi
    07 juli, 2016 om 22:11

    Een tablet is handig als je snel iets wil raadplegen en mee te nemen op vakantie of op bezoek bij familie/vrienden om de foto’s te laten zien. Wat een mooie prijs!

  25. steven flopsnor
    07 juli, 2016 om 22:47

    ik zou graag deze tablet in ons huis zien zodat ons vrouwtje de memorabele momenten kan vastleggen van ons gezin , en zodat ze makkelijker kan surfen wanneer ze voor de tv zit , het zou een leuke extra zijn voor ons gezin.

  26. Naomi Noa en Dana
    08 juli, 2016 om 9:05

    Ik ken voor deze prijs wel een kandidaat, een super knappe papa, harde werker ,onze beste vriend & maat.
    Hij werkt 6 dagen in de week zo hard ,Al vroeg in de ochtend gestart.
    Na alle tegenslagen en al dat harde werk, blijft hij in zijn schoenen staan, enorm sterk.
    Hij staat altijd paraat voor vrienden, familie, gezin en iedereen, we kunnen het niet beschrijven maar voor ons is hij meer dan nummer 1 .
    Wij zouden hem heel graag deze Medion Lifetab P10505 android tablet willen schenken, daar hoeven we niet lang over na te denken.
    Heerlijk onderuit op de bank na een harde dag werk , ontspannen op zijn schattig achterwerk ;-)
    We zouden hem hier heel gelukkig mee maken, de blijdschap schreeuwt hij zeker weten van alle daken
    Deze Android tablet krijgt van jullie een hoge score, door de prima prestaties ,het luxueuze design en met name door het goede scherm en meer
    Een eigen tablet die zal werken als een speer
    Dit cadeau zal hem een stuk laten voelen, wat we hier helemaal boven bedoelen. <3

    ps. gedeeld via social media (@danavhvs twitter)

  27. Linda van Egmond
    08 juli, 2016 om 10:24

    Het lijkt me ontzettend fijn om deze medion lifetab te mogen uit proberen. Mijn man is ZZP-er maar ik doe zijn administratie. Dat doe ik natuurlijk graag maar het is een heel werk. Regelmatig krijg ik foto’s binnen om te verwerken of offertes die gemaakt en via de mail verstuurd moeten worden. Ook natuurlijk is het belangrijk dat er nieuwe opdrachten binnenkomen en om dat te realiseren moet er veel gecommuniceerd worden. Met de telefoon is dat niet handig omdat het scherm daarvoor eigenlijk gewoon te klein is. Wanneer ik dus wat langer achter elkaar werk moet ik naar de zolder waar de pc staat en waar het erg warm kan zijn. Dit kan ik dus ook niet de hele dag doen omdat we ook nog 3 dochters hebben die ik niet aan hun lot kan overlaten. Met deze lifetab zou ik dat werk gewoon tussendoor doen zonder de kamer te verlaten. Ook krijg ik mijn telefoon regelmatig leeg terug van onze draakjes omdat ze spelletjes hebben gespeeld of naar youtube hebben gekeken en dat komt soms weleens niet uit. Ik zou dus een gat in de lucht springen wanneer ik de gelukkige ben want het zou voor ons zo veel makkelijker zijn.

  28. JW Frijters
    08 juli, 2016 om 10:39

    Ik ben op zoek naar een goede tablet en vind de iPad daarvoor te duur. Daarnaast erger ik me bij Apple eraan dat je geen SD of USB kunt gebruiken. Deze krachtpatser heeft een mooie review van jullie gekregen en lijkt me prima te passen bij de eisen die ik aan een tablet stel. Voor mij wordt een tablet vooral gebruikt voor surfen, e-mails checken en Facebook in de gaten te houden. Ideaal dus deze tablet en ik doe graag mee!

  29. Eibert
    08 juli, 2016 om 11:37

    Lijkt me ideaal om mee te nemen op vakantie, hoef ik die zware laptop niet mee te sjouwen……

  30. Chee Yong
    08 juli, 2016 om 14:47

    Ik zou deze teblet zo graag willen gebruiken.

  31. Riekie Bos
    08 juli, 2016 om 20:54

    deze arme studente waagt graag een kansje!
    Zo’n mooie tablet lijkt me ideaal voor mijn studie en ook gewoon voor onderweg of op de bank.
    Mijn laptop is oud en loeizwaar en bovendien maakt hij meer lawaai dan de stofzuiger….
    Ik hoop dus te winnen en droom al helemaal weg, die Medion Lifetab P10505 lijkt me ideaal.
    Natuurlijk like & share ik op facebook.
    duim duim duim, fijn weekend en zomerse groetjes van Riekie

  32. Henk Meinderts
    08 juli, 2016 om 20:56

    Ik ben vrachtwagenchauffeur en heb vaak lange wachttijden onderweg. Ook de verplichte rustpauzes zijn saai. Je kan wel iedere keer een chauffeurscafe induiken, maar dat kost veel geld iedere keer. Ik denk dat ik met zo,n tablet leuke spelletjes kan doen om de tijd te doden. Ook Netflix lijkt me heel erg leuk om de lange wachttijden door te komen. Ik doe dan ook graag mee aan deze leuke actie.

  33. Janneke van de Laar
    08 juli, 2016 om 21:05

    Wat gaaf! Zo’n mooie, veelzijdige tablet! Dat is een geweldig cadeau voor het hele gezin. Ideaal ter ondersteuning bij het leren lezen van mijn zoontjes en snel in te zetten voor werk. Wij verheugen ons er op om gauw alle mogelijkheden te kunnen gaan ontdekken!

  34. Claire Elisabeth
    08 juli, 2016 om 21:43

    WAUWWWW <3 <3 Een Android tablet staat al langere tijd op mijn verlanglijstje!! Zeker omdat mijn telefoon ookeen Android toestel is, kunnen ze gelinkt worden, ideaal!!!
    Lijkt me heerlijk om op de bank te zitten en een spelletje te spelen, filmpje te kijken of gewoon lekker het internet af speuren of natuurlijk even op fb te neuzen :-)
    De review is erg belovend, dat wil ik zelf ook wel ervaren!!!
    Ik waag heel erg graag een kansje!!!

  35. Richard Pet
    08 juli, 2016 om 22:42

    Deze zou ik heel graag willen winnen, want die klote IPad’s zijn echt super traag door de nieuwe updates, dat ik graag overstap naar Android.

  36. Elizabeth
    09 juli, 2016 om 11:08

    Het zou super zijn om deze tablet te winnen, ik heb er nooit een gehad, maar het lijkt me zo ontzettend handig. Lekker gamen en goede sites bezoeken. Ook zijn we driftig op zoek naar een huis, ideaal om dat via een tablet te bekijken!

  37. Priscilla vd zijde
    09 juli, 2016 om 15:22

    Ik doe heel graag mee , lekker relaxen na het werk in de achtertuin , leuke series kijken of mijn vriendje lief lekker games spelen

  38. Dien
    09 juli, 2016 om 22:12

    Heel graag maak ik kans,
    want met deze tablet in mijn bezit maak ik zeker weten een vreugdedans!
    Handig op de bank of lekker in bed,
    ik weet zeker, van deze tablet heb ik hééééél veel pret!!

  39. Hans Vonk
    09 juli, 2016 om 23:23

    Hallo, ik ben parkinsonpatient en lid van de stuurgroep ParkinsonCafe Woerden. Ik onderhoud de website en verstuur de nieuwsbrieven en maak persberichten. Ook de e-mails die daarop volgen beantwoord ik. Het zou vele malen makkelijker zijn om dit met DE MEDION te kunnen doen. Handig vanuit de luie stoel, maar ook handig op parkinsonbijeenkomsten. Daarnaast ook de verschillende vergaderingen die hiermee gemoeid zijn. Het is vrijwilligerswerk, dus verdien er geen cent mee. Zou dus leuk zijn om met een MEDION voor de dag te komen. Daarnaast ben ik liefhebber van muziek, lezen, fotografie, Internet, Netflix, enzovoorts. Kortom: de MEDION zou heel goed van pas komen i.p.v. een zeer trage laptop. Ik moet rondkomen van een uitkering, dus eentje aanschaffen zit er niet in.

  40. Annet Maasland
    09 juli, 2016 om 23:48

    Dat zou geweldig voor mijn moeder zijn! Eindelijk Wi-Fi in haar huis, nu nog een tablet!

  41. Petra de Blaak
    10 juli, 2016 om 9:56

    Mijn huidige tablet “loopt op ’t laatst”, ik kan er bijna niets meer mee. De Medion voldoet eigenlijk aan al mijn wensen en is helemaal up-to-date. Heerlijk mee de tuin in nemen, want met het fantastische scherm moet dat geen probleem zijn.

  42. L. Amsing
    10 juli, 2016 om 14:13

    Ben al een tijdje op zoek naar een goede 10″ tablet voor een goede prijs om thuis niet altijd de veel te grote laptop op schoot te moeten hebben! Zou deze Medion dan ook maar wat graag winnen!

  43. ellen
    10 juli, 2016 om 19:39

    Een tablet winnen dat wil iedereen,
    maar als er vele honden vechten om een been,
    gaat dit tablet hopelijk naar t mooie Roelofarendsveen.:-)

  44. Martijn Chel
    11 juli, 2016 om 11:31

    De winnaar is bekend en staat in het artikel vermeld! Gefeliciteerd!

  45. Ingrid
    17 juli, 2016 om 20:59

    Ik hem graag winnen om mee te gaan met de tijd. Zo’n tablet lijkt me makkelijker als een computer….