360 Publishing neemt FWD over: nieuwe visie en meer focus op lifestyle

15 juli 2019 2 Minuten 0 Reacties
FWD-Magazine

Met een nieuwe visie en strategie, en meer focus op de lezer wil 360 Publishing van FWD een nog completer, herkenbaarder en betrouwbaarder lifestyle platform voor consumentenelektronica maken.

FWD is sinds 1 juli in handen van 360 Publishing B.V., opgericht door Rene van der Geld, Ivo van den Broek en Martijn Chel. Rene van der Geld en Ivo van den Broek maken al heel wat jaren naam met printuitgaven als Music Emotion, Home Emotion, Digital Movie en Media Detail. Zij zien met de aankoop van FWD veel potentie om de consument die lifestyle-gericht zoekt naar elektronicaproducten nog beter te bereiken, en vooral nog beter te informeren en adviseren. Met hun jarenlange ervaring in het vakgebied willen ze fabrikant en consument dichter bij elkaar brengen en één dynamisch en veelzijdig platform creëren waarin de lezer centraal staat. Martijn Chel is oprichter van de websites die onder FWD vallen en inmiddels bijna 10 jaar verantwoordelijk voor alles dat je leest en ziet. Martijn zal zich ook nu als hoofdredacteur richten op de contentcreatie binnen de verschillende platformen, in de vorm van zowel tekst als video. Martijn wil met FWD één dynamisch platform neerzetten waar de lezer terecht kan voor alles op het gebied van consumentenelektronica.

Het doel van 360 Publishing is om FWD als een veelzijdig lifestyle platform voor consumertech in de Benelux op de kaart te zetten. Met een 360 graden-aanpak zet FWD in op video, social media, online content en een gevarieerd aanbod in print. De combinatie van deze verschillende onderdelen maakt dat we de geïnteresseerde consument via verschillende wegen kunnen bereiken, en dus op verschillende platformen die elkaar aanvullen van informatie kunnen voorzien. FWD zal zich de komende tijd meer gaan richten op de lifestyle-kant van de consumentenelektronicamarkt, met focus op vergelijkende tests, achtergrondverhalen, speciale thema’s, innovatieve projecten, interviews en artikelen over onderwerpen die niet direct over producten gaan maar wel interessant zijn voor de consument die van elektronica houdt. Natuurlijk blijven we ook het belangrijkste nieuws verslaan en kun je uitgebreide reviews van de nieuwste producten blijven verwachten.

Wij gaan de komende maanden in ieder geval hard aan het werk om de nieuwe opzet van FWD vorm te geven, en we hopen jou als lezer ook de komende jaren te mogen voorzien van de meest interessante artikelen, video’s en andere content op het gebied van consumentenelektronica. Houd onze media in de gaten, want wij pakken door en dat gaat zeker resulteren in diverse vernieuwingen en verbeteringen.

FWD is hét lifestylemerk voor alles dat met consumentenelektronica te maken heeft. Onder de FWD-vlag vallen onder meer HomecinemaMagazine.nl, SmarthomeMagazine.nl, TabletsMagazine.nl, WearablesMagazine.nl, FWDmagazine.be en FWD Magazine.

Reacties (0)