Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Archos 101 Platinum 3G gereset, maar Google account weigert?


18 september, 2017, Categorie:

Hallo, Omdat ik m’n ontgrendelcode vergeten was en geen optie kreeg deze opnieuw of anderszins in te stellen bleef er niets anders over dan de Archos 101 Platinum te rebooten. Op internet gekeken  hoe dit te doen.

Uiteindelijk gelukt en weer terug bij de fabrieksinstellingen. Althans… dat dacht ik… Ik kreeg n.l. bij  het opstarten de volgende melding: “Dit apparaat is opnieuw ingesteld. Als u wilt doorgaan, logt u in met een account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat.” Geen probleem, ik de accountgegevens ingeven – e-mailadres en password, maar dan kreeg ik continu de volgende melding: “Kan niet inloggen bij het apparaat vanwege een onbekende fout. Gebruik een ander account of probeer na 24 uur opnieuw in te loggen.”

Met een ander account krijg ik dezelfde melding en na 24 uur wachten idem dito…

Wat te doen?

Antwoorden

Voor dit soort dingen kun je het beste contact opnemen met de fabrikant (Archos in dit geval) en/ of Google. Heb je al 24 uur gewacht? Misschien lost dat het probleem al op. Probeer morgen nogmaals en lukt het dan weer niet, even contact zoeken met een klantenservice.

Een antwoord toevoegen