Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

Asus My Library werkt niet goed?


25 maart, 2014, Categorie:

Hallo, ik heb een Asus Memo Pad 10 FHD en die werkt naar volle tevredenheid.

Behalve de app My Library. Ik heb een aantal boeken gedownload en kan die goed lezen. Echter regelmatig wordt het geheugen (?) gescanned en dan worden de boeken 2, 3 en soms 4 keer vermeld in My Library.

Ik heb al geprobeert een aantal boeken vanuit bestandsbeheer te verwijderen, maar ze blijven terugkomen.

Hoe kan ik dit verhelpen en hoe kan ik voorkomen dat boeken die ik uit het geheugen heb verwijdert weer terug komen in My Library?

Bij voorbaat dank

Antwoorden

Dat klinkt als een bug van My Library maar wat je eens kunt proberen is zelf zoveel mogelijk verwijderen, vervolgens naar de instellingen van je tablet gaan, apps selecteren en daar zoeken naar de My Library app. Vervolgens scroll je bij die app naar een term die overeenkomst met ‘cache legen’. Dit zorgt ervoor dat alles opnieuw opgebouwd wordt met nieuwe informatie. Wellicht dat dit helpt..

Helaas, dit helpt niet.  Binnen de kortste keren laadt hij opnieuw alles in. Ook als in Bestanden onder Asus My Library de zaak opschoon, is het tevergeefs. Na enkele minuten staat alles er weer op.

Hallo ik heb een assus memo pad 10 fhd

Ik heb een probleem met de app my library als ik hem aan klik en dan zoekt hij een paar tellen en dan geeft hij aan dat my library is gestopt wat moet ik doen (voorheen nooit het probleem gehad )

Met vriendelijke groet

Karel

Ik heb ook het probleem dat er op mijn tablet komt te se taan my library is gestopt,

Ik vindt de app nergens om te herstellen, ‘of te verwijderen en terug te instaleren

We zijn een jaar verder en zie tot mijn teleurstelling dat er geen oplossing wordt gegeven. Ik heb nl hetzelfde probleem als de vorige schrijvers stellen, library sluit zonder een boek te openen en de titels vermeerderen zichzelf!

Dat vermeerderen was iets vanaf het begin (2 jaar) , het niet meer openen van een boek sinds enkele maanden.

Heeft iemand ergens anders een oplossing gevonden en zo ja, wil je het hier dan even laten weten?

Bij voorbaat dank.

Leonie

Kennelijk heeft Asus er geen haast mee de bovenstaande problemen op te lossen! Waarom!!!

Ook ik heb hetzelfde probleem. Asus, doe er wat aan svp!

 

Kennelijk heeft Asus er geen haast mee de bovenstaande problemen op te lossen! Waarom!!!

Ook ik heb hetzelfde probleem. Asus, doe er wat aan svp!

 

En nog steeds wordt er niets gedaan aan het feit dat MyLibray niet meer werkt!!!

Ook ik heb daar sinds vandaag last van. Als ik de app open krijg ik al heel snel de melding My Library is gestopt. Heel vervelend.

 

Margreet

Wanneer wordt er iets? Aan gedaan??? Het is frustrerend!!

 

Een antwoord toevoegen