Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste tablets

E-mail na upgrade Galaxy Tab 2.0 naar Android 4.2.2


4 december, 2013, Categorie:

Wie weet een oplossing? 

Niet alleen dat de e-mail cliënt niet meer werkt is irritant, maar vooral ook dat hij de rest van je werk continue onderbreekt met de melding dat hij het niet doet is hoogst irritant.

Werkende e-mail is toch wel mede bepalend voor het gebruik van je tablet, dus??????

WIE WEET EEN OPLOSSING????

 

Rob

Antwoorden

Graag eerst even zoeken voordat je een vraag stelt. Ik deze vraagbaak wordt de oplossing al gegeven, alsook in een artikel.

Beste Martijn,

Probleem opgelost.

Bedankt voor je sympathieke reactie. Zeer een pure techneut?

 

Rob

hallo,ik had het zelfde en heb het opgelost ga naar instellingen>applicatie beheer en kies voor de email app (staat in de rechtste kolom) klik op gegevens leegmaken en buffer wissen en als laatste op de knop gedwongen stoppen,tablet opnieuw op laten starten en email openen en je mailadres em ww opnieuw ingeven en alles draait weer.

 

veel succes gr Helmut 

Bij mij werkt wel mijn gmail mail maar niet mijn Ziggo mail meer. Ik zie die ook niet meer bij de applicatie beheer staan.

 

groetjes A.

@Rob. Heeft er niks mee te maken. De vraag die je stelt staat helemaal bovenaan in de vraagbaak al gesteld. Is een kwestie van even goed kijken, anders wordt het één warboel en stelt iedereen dezelfde vraag.

Martijn hier werkt de email ook niet (email gestopt)  maar als ik naar Apllicatie-instelling etc ga, staat de emailapp er niet bij. dus wat dan?

Thnx Ton

Als je bij Instellingen naar Applicatiebeheer gaat, staat op de regel onder het woord Applicatiebeheer GEDOWNLOAD en OP SD-KAART. Dit zijn kolommen die je naar links kunt schuiven! De volgende is ACTIEF en de laatste is ALLES. Die moet je hebben. Tap op het woord ALLES en scroll naar beneden tot je het e-mail pictogram hebt gevonden. 

Bedankt allemaal,

Door de uitleg van Martijn Chel en Helmut werkt mijn mail weer perfect.

Ik ebn erg heel blij mee, nogmaal bedank!!

 

groetjes A

Bij mij werkt het ook weer na de reparatie zoals voorgesteld door Martijn Chel. Even goed lezen en het is zo gepiept!

Bedankt allemaal, nu nog even wennen aan de nieuwe schermindeling!

Met vr. gr.

Ko48

Ook ik heb het advies opgevolgd. Ziggomail werkt weer perfect. Bedankt

Een antwoord toevoegen